JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

Nee het is alleen van nu een fotosessie…dus zwanger…:slight_smile:

Ben weer terug van de fysio…au au! Het is toch wel verergerd de afgelopen week!

IK heb gister avond alle enveloppen zitten schrijven…incl die van jullie :slight_smile:

Dus dat klusje heb ik ook weer geklaard!

vliegje; nog 10 dagen werken!! inclusief vandaag :dance: :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen: volgende week 4 dagen en daarna 2 weekjes van 3 en 2 dagen…dat is een super vooruitzicht :thumbup: :dance: :mrgreen:

vervelend dat je hele lijf pijnlijk is…neem je wel paracetemol?

marjolein; goed bezig!! :thumbup: ik moet nog beginnen haha…deze hele week ook geen tijd, want als ik werk is man thuis en als ik thuis ben is man aan het werk…dus we hebben geen tijd om na te denken over de kaartjes…komt van het weekend hopelijk :pray:

zo t wordt hier donker :shock: regent als een tierelier…hoop wel dat het droog is als ik straks naar het station moet fietsen :pray:

Nou ga nu ff douche…

@ Vliegje Jakkes meid, doe rustig aan! Fijn dat je vent zo lief voor je is!!! Moet je nu je cyclus natturlijk zijn gang laten gaan zonder pillen slikken enzo?

@ Marjolein Wat leuk zo’n intervieuw!!!

@ Kloos Wat een weer he? Ik moet zo ook ff naar het centrum oh jee…

@ Arola Fijn dat jullie een goede dag gehad hebben!

Marjolein~ Wat ontzettend gaaf… niet alleen voor jou maar ook voor je moeder en uiteindelijk de spruit die in je buik zit.

Vliegje~ ondanks dat het maar drie sneetjes zijn hebben ze natuurlijk je hele buik volgeblazen met lucht. En dat moet langzaam weer wegtrekken en ook de ingreep zelf is heus niet mis hoor. Dus lekker herstellen zodat je van het weekend weer optimaal voor je shoot er bent. Ben wel erg benieuwd wat de invloed uiteindelijk is van de ingreep. ik hoop veel goed iig.

Kloos~ nou wij hebben goede dagen en mindere dagen hoor. Maar ik merk dat er wat regelmaat in gaat komen. Altijd tijdens ons eten is madammeke een beetje ontroostbaar en in de avond is ze enorm wakker en wilt ze graag bij je liggen… om in slaap te vallen. Maar we genieten ervan en dat is het belangrijkste.

Lekker he het idee dat je verlof eraan komt. Lekker fysiek en mentaal voorbereiden op alles wat komen gaat.

Voorlopig blijft het van dat baggerweer nietwaar?! getver… ik wil naar buiten! de deuren open zetten… de zandbak vullen… whaaaa

Morgen trouwens naar het cons.buro met Linn. Ben erg benieuwd hoeveel ze weegt en haar lengte. En vrijdag ga ik in de ochtend met de meiden en mijn moeder even naar de stad. Iris heeft echt een nwe jas nodig en snelle instap schoenen. Dus daar kijk ik wel naar uit hoor.

Nou dames tot later!

Vandaag goed nieuws gehad. De examens die ik 2 weken geleden voor kantoor moest doen, heb ik eindelijk weer gehaald :slight_smile:

Mijn diploma is dus weer anderhalf jaar geldig (we moeten iedere anderhalf jaar leren om ons diploma geldig te houden). Maar ik ben er dus voorlopig weer even vanaf.

Heerlijk, gezien mijn drukke agenda de komende maanden :slight_smile:

Bloempje, moet inderdaad voorlopig gewoon mijn cyclus afwachten.

Heb vandaag nog geen pijnstiller op, tis goed vol te houden.

Heb net 2 van de 3 grote pleisters vervangen voor kleintjes. Wil ze wel op houden, ben anders bang dat de draadjes aan mijn shirt blijven hangen ofzo… :sick:

Hahaha, dus het is wel bedekt.

Alleen het wondje bij mijn navel doet erg zeer.

Had ook direct na de operatie mijn piercing terug gezet en die ligt nu wat dubbel door die pleister. Niet echt fijn, maar wilde mijn gaatje niet dicht laten gaan.

Hey allemaal!

Ik wil me graag aansluiten bij jullie forum! Ben namelijk ook juni vorig jaar gestopt met de pil en nog steeds in afwachting van een zwangerschap helaas. We zijn wel in de MM beland en inmiddels ruim een half jaar aan het proberen met medicijnen zwanger te worden. Ook dit heeft niet mogen baten, dus heb ik afgelopen maandag een LEO-behandeling ondergaan (Vliegje weet vast waar ik het over heb ;-)). Nu dus aan het opknappen thuis en dan hopelijk toch nog dit jaar het bericht dat wij ook papa en mama zullen worden!!

Iedereen in ieder geval veel succes met zwanger worden/zijn/bevallen en het opvoeden van een kleine hummel!

Liefs,

konijntje

hee!! Jij ook hier, wat leuk!! :slight_smile: Hoe voel je je nu??

Welkom enne, we gaan ervoor he!

@ Konijntje

Welkom!

Als je je gegevens aan mij pbt zal ik je in het lijstje zetten. Gezellig weer iemand erbij…:slight_smile:

O Mar, gefeliciteerd met je mannetje :slight_smile:

Enne, wat een bofkont ben je toch.

2 zwangershoots, je hebt extra echo’s gehad. Ik wil ook :slight_smile:

Alleen wie fotografeert mij dan :think: :slight_smile:

haha ik wil wel foto’s van je maken hoor :slight_smile:

konijntje~ Welkom to the club!

zo ben ik weer…

laatste paar uurtjes werken voor deze week :dance: en dan weekend :dance:

@konijntje; gezellig dat je mee komt schrijven!! :smiley:

@arola; een btje regelmaat is zeker wel lekker…en ach als elke dag het zelfde zou zijn is ook saai…is maar goed dat het verschilt toch…

@bloempje; niks aan dit weer :frowning: maar had mazzel…toen ik moest fietsen was het ff droog…was net op het station toen het weer ging hozen…dus ik ben tevrede :smiley: en jij helemaal verweekt of viel het mee? :wink:

@vliegje; wat fijn voor je!! Heerlijk dat je de examenperiode voor anderhalf jaar kan afsluiten…scheelt je toch weer tijd en energie…dus gefeli meis :-

oef bij je navel lijkt de wond mij ook niet prettig…maja was het wel zo verstandig om je piercing gelijk in te doen…

@marjolein; shame on me :oops: :oops: ben helemaal vergeten je te feliciteren!! Je mannetje is toch jarig vandaag???

Nou bij deze van harte met je man!! :-
:-* hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad!!

hier geen nieuws…laatste loodjes voor deze week…morgen en overmorgen al weer volgepland met dingen die ik kan doen…dus het is zo zaterdag bij mij… :slight_smile:

…nog 9 dagen werken en dan eindelijk verlof!! :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: …

Na een tijd te zijn weggeweest, ben ik er weer! Ik zal wel niet heel actief zijn, maar ik lees wel een boel berichtjes, hoor!!

Na ook in juni gestopt te zijn met de pil (of eigenlijk 31 mei), hebben we een tijdje moeten wachten, maar eindelijk ben ik dan zwanger! Ik begon me al zorgen te maken of het uberhaupt nog wel zou gaan lukken… Nu hoor ik van een vroedvrouw dat het heel normaal is om na pilgebruik minstens een jaar te moeten wachten! :wall: Dus voor iedereen die nog aan het wachten is: er is hoop. En heel veel sterkte, want wachten is lang niet altijd even leuk.

Maar goed. Ik ben nu 9 weken en drie daagjes. Vorige week een echo gehad: alles is goed! We hebben zelfs twee hartslagjes gehoord! (En twee vruchtzakjes en wezentjes gezien :inlove: .) Super bijzonder allemaal!

Liefs,

Momemiek

Momemiek, gefeliciteerd!! Dan kan je je banner aanpassen :slight_smile:

@ Momemiek

Dubbel gefeliciteerd dan maar. Leuk dat je terug bent…wil je ook weer in het lijstje??? Dan hoor ik het graag via pb…en je gegevens :slight_smile:

Hij lijkt hier wel storm te lopen :mrgreen: We zijn natuurlijk ook wel heel leuk en gezellig :inlove:

@ Kloos

Je bent nog optijd hoor :slight_smile: De dag is nog niet voorbij :slight_smile:

@ Vliegje

Had er helemaal overheen gelezen :dance: gefeliciteerd…lekker dat je dr nu weer eventjes van af bent.

Hier net terug van de verjaardag van mijn schoonzusje…pff ben moe…dus ga zo douchen en mijn bedje in.

Ik heb trouwens vanmiddag voor het eerst het hoofdje van de baby heel duidelijk gevoeld. Tot op hede kon ik er nog niet wijs van worden hoe het lag als ik voelde. Maar vanmiddag met mijn moeder op bed een tijdje gevoeld…en gevonden :slight_smile: Zo schattig…meteen erna kreeg ik een harder buik…hebben vast te veel in mijn buik zitten prikken…:wink:

morgen…

wat een but nacht zeg :frowning: kon slecht slapen…bijna elk uur wakker geweest…vanochtend vanaf 7 uur nog wel ff een paar uurtjes kunnen slapen…maar voel me brak. Zul je zien heb je weekend ben je gelijk de 1e dag op :frowning:

@momemiek; gefeliciteerd!!! 2 hartjes nog wel, wat bijzonder zeg!!! :dance:

@marjolein; wat leuk dat je je kleine zelf kan voelen…ik probeer het wel is, maar ik word er niet echt wijs uit haha…weet wel dat het kopje beneden ligt en voel schoppen rond mijn navel, ene keer rechts andere keer links…dus voor mijn gevoel draait ie nog wel is… :think: Naja volgende week bij de vk maar weer ff kijken hoe het er voor staat :slight_smile:

eindelijk een e-mail bevestiging voor de blije doos gehad…dus ik kan hem ophalen bij prenetal…denk dat ik dat morgen of zaterdag ff doe.

Vandaag wordt een deel poetsdag en boodschappen doen…morgen ook. Heb mezelf beloofd niet teveel tegelijk te doen…anders is het niet meer leuk.

Ik ga zo maar gelijk ff aan de badkamer beginnen, kan ik me zelf daarna gelijk wassen…voelt wel fris :smiley:

Ik ga vandaag ook weer een beetje poetsen in het huis…en ik moet echt nodig strijken.

Net mijn baas gesproken jaja…snel he :slight_smile:

We hebben afgesproken dat mocht er iets leuks/kleins komen dat ze met mij gaan oevrleggen of het voor mij te doen is…Nou zovaak is er niks kleins…dus wie weet!

Heb ook aangeboden iets administratiefs of iets dergelijks te doen…dus…we zullen zien wanneer ze me nodig hebben :slight_smile:

Nou vanmorgen kon ik er ook geen wijs uit worden. Gister veel hardebuiken gehad…en vanmorgen was het erg stil in mijn buik. Hele tijd tegen de kleine lopen praten van hou je moeder niet zo voor de gek…laat je nou eens ff voelen…en toen kreeg ik een schop…maar daarna is het weer erg rustig in mijn buik…

Momemiek: gefeliciteerd met je zwangerschap en wat leuk dat je een tweeling krijgt!!! Dubbel geluk, zeg ik altijd!! :mrgreen:

Marjolein: heb gister even je buikfilmpje gezien van 26 weken. Ik had Kyan ook even laten kijken en die moest zo lachen, echt schattig.

Vervolgens zat hij naar mijn buik te kijken en zei: mama buik ook bewegen!!

Heb 'm maar even verteld dat hij nog geduld moet hebben en dat dat over een paar weekjes komt (niet dat hij dat snapt, maar goed, je moet wat zeggen!).

Wat leuk dat je hem hebt gezien…en dat je mannetje erom moest lachen.

Dat wordt straks wat…wil hij de hele dag naar jouw buik kijken :slight_smile:

Bij jouw schiet het ook alweer op zeg…jeetje waar blijft die tijd!

Buikfilmpje 26 weken?? waar?? Ik zie alleen 23 weken? hahahaha.

Maare Mar, je baby is gewoon moe van al dat geprik :wink: