JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

Op mijn hyves…

Ja ik denk het hij denkt ik hou me gedijst anders begint ze straks weer :slight_smile:

Ik ga ff stofzuigen…dan wil hij daarna vast wel weer even met zijn moeder spelen :slight_smile:

Oohja en ik heb trouwens al een witte broek en hempje gescoort voor onze fotoshoot…Moet nog ff wat leuks vinden voor de Kinderen shoot… ik wil ook geen standaard noppies jurk ofzo aan…dat iedereen denkt heej een noppies jurk…haha! Erg ben ik he?!

Goedemorgen!

Wat een actief forum zeg! Heb een tijdje bij ‘Stil Verlangen’ gezeten, maar daar was het me iets te rustig. Hier heb je elke dag tenminste wat te lezen!

@Momemiek; van harte gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap! Geniet ervan, hoop dat mijn tijd ook nog komt…

@Kloos en Marjolein; wat lijkt me dat geweldig om je kindje in je buik te voelen!!! Dan voelt het pas echt denk ik.

@Vliegje; gaat het al iets beter met je? Bij mij gaat het vandaag eigenlijk best goed! Het is alleen dat ik het eng vind om eraan te komen, maar de gevoeligheid is al veel minder!!!

Fijne dag iedereen weer!

x

@ Konijntje

Hebben jullie elkaar de 23e ontmoet…of is het heeeeel toevallig?

Ik ga je proberen vanmiddag in het lijstje te zetten :slight_smile:

Nou het hier de zolder en boven gezogen, bed afgehaald…zelfs de hoes van het matras zit onder de BV vlekken :s Dus als het weer een keer mooi weer is moet de matras hoes ook de was in…en dan buiten aan de waslijn drogen…getsie…gewoon dwars door de hoeslaken en de molton heen gelekt…bleehhh! Maareh baby is weer lekker wakker :slight_smile: gelukkig!

Hoi!

Nee, we hebben elkaar de 23e niet ontmoet, maar we zijn wel familie van elkaar (achternichtjes) :smiley: !!! Het is echt allemaal heel toevallig dat we hetzelfde traject doorlopen en op zich ook wel heel leuk. Hebben we in ieder geval steun aan elkaar en kunnen we ervaringen delen enzo. Nu maar hopen dat we ook samen zwanger kunnen worden!!!

Fijn dat je baby weer van zich laat horen en balen van je matras zeg!

x

Das idd wel heel toevallig…maar wel heel fijn…dat jullie nu elkaar hebben als steun :slight_smile:

En idd beetje jammer van mijn matras…maarja t gaat er wel weer uit…

Welkom (terug) Koniintje en Momemiek!

Het is al bijna april en ik begin het zo onderhand behoorlijk somber in te zien. Nog 2 maanden en dan kan ik me bij de ha gaan melden dat mijn cyclus nog niet op gang is :frowning:

Word er erg verdrietig van zo opeens buh…

@ Bloempje

Hoop blijven houden hoor! :hug:

Hey Bloempje!

Troost je, ik heb in 9 mnd nog niet één keer een ongesteldheid uit mezelf gehad! Misschien kun je nu al naar de HA gaan en vragen om een verwijskaart? Je hoeft toch niet onnodig te blijven wachten tot die Rode Duivels eens een keer komen? Als je nou iedere maand netjes ongesteld zou zijn, dan snap ik dat de huisarts je niet meteen door wil sturen, maar hier is meer aan de hand!

Succes in ieder geval!!!

x

@ marjolein :-* Bedankt!

@ Konijntje Mijn ha heeft al aangegeven dat ze niets doen binnen een jaar omdat ik aan de prikpil was en niet aan de gewone pil. Plus dat ik het zelf ook nog niet zie zitten om allerlei rommel te gaan slikken. Ik had gewoon gehoopt dat het door zou zetten toen ik in januari voor het eerst wat bloedverlies had…

Bloempje,

Oké, dat snap ik, het is alleen zo frustrerend hè! Bij elk kriebeltje of pijntje denk je dat het komt, maar dan is het toch weer niet zo… Hoop voor je dat het een dezer dagen toch, zal voor je :thumbup: :thumbup: !

x

Het is inderdaad zo toevallig, Konijntje en ik zijn inderdaad familie en we hebben elkaar sinds kort pas op de hoogte gebracht. Echt zoooooo ongelooflijk frapant dat we gewoon precies hetzelfde traject hebben doorlopen. Ook in juni gestopt, ook geen reactie op de Clomid en nu de operatie.

Als we nu samen zwanger raken én bevallen is het compleet he!

Ik heb echt nog last van mijn buik! Vind het echt vervelend, voelt nog steeds niet prettig…

Denk toch dat ik morgen ook nog maar thuis blijf. Vind het klote, want wil ook gewoon weer aan het werk. Maar ja, blijf liever een dagje extra thuis, zeker omdat het nog steeds pijnlijk is.

Vooral het wondje bij mijn navel.

Kan ook niet lang achter de pc… en laat dat nou mijn werk zijn haha.

Bloempje, ik vind het zo erg voor je… Eerst een jaar onderhand moeten wachten op ongie en nu nog steeds geen regelmaat. Hopelijk wil de ha over een paar maandjes meer actie ondernemen!

Mar, ik ga even op je Hyves kijken :slight_smile:

@ Vliegje Rustig aan hoor, gun jezelf tijd!

@ Konijntje Dank je wel :slight_smile:

Wat toevallig dat jullie traject precies hetzelde is. Nu hopelijk ook voor beide snel resultaat!

zo dat is wel heel toevallig, achternichtjes :slight_smile: Fijn dat jullie elkaar hierin hebben gevonden, kunnen jullie elkaar goed steunen. En wat zou het super zijn als jullie beide gelijk zwanger raken… :-*

bloempje; hoop houden meis… :hug: :hug: weet niet wat ik moet zeggen…(makkelijk zeggen van mijn kant, terwijl ik redelijk vlot zwanger was/ben :oops: )

marjolein; ik heb mn beddengoed er ook net afgegooid :lol: en laat het nu even luchten voordat er weer een nieuw beddengoed op komt…dus we zijn het zelfde aan t doen vandaag :stuck_out_tongue: haha…

Ik ga heel misschien nog een klein btje zuigen…iig boven en misschien beneden ook nog…maar als ik het boven nog doe…dan is de bovenverdieping wel min of meer weer klaar! Geeft altijd zo’n lekker gevoel…alleen heb ik geen zin meer…moet straks ook nog boodschapjes doen… :eh:

Mar: het schiet idd op, morgen mijn 20-weken echo!! :inlove: :dance:

Balen van je matras… :wall:

Konijntje: welkom! En fijn dat jij en Vliegje wat aan lkeaar hebben idd!

Bloempje: heb het even hier nagevraagd bij 1 van onze fertiliteitsartsen en die zegt; mevrouw moet gewoon een afspraak maken, want ze heeft geen ovulatie! Dat is zielig om maar te laten proberen en af te wachten op een cylcus die misschien nooit gaat komen!

Je kan max. een half jaar na de laatste prikpil geen cyclus hebben, maar daarna moet ie gewoon op gang komen!

Als je HA je niet wilt verwijzen zou ik je willen aanraden een ZH bij jou in de buurt te bellen om een afsrpaak te maken op de fertiliteitspoli.

Hoop dat je er wat aan hebt! Dit is dus het advies uit een academisch ZH en je kan er vanuit gaan dat zij meer weten dan je HA!!!

Ik blijf morgen toch nog een dagje thuis.

Buik voelt nog steeds niet goed, pijnlijk rond de wondjes ook nog. Spierpijn neemt gelukkig al wel iets af.

Vanaf vandaag ook alle pleisters eraf gehaald, durfde niet goed omdat ik bang ben dat de draadjes aan mijn kleding blijven hangen.

Maar loop nu toch in pyama en het moet ook wat luchten he.

Zo nu en dan vloei ik ook nog licht. Maar ja, het zal allemaal wel wat tijd nodig hebben denk ik.

@ Vliegje

Balen dat je nog zo’n last hebt…Morgen idd nog ff lekker thuisblijven!

@ Stiekem

Wat spannend zeg! Veel plezier :slight_smile:

Enneh wat goed dat je het voor bloempje hebt nagevraagd! Ik vindt ook dat die HA je wel heel lang laat wachten…een jaar is echt lang!

Misschien heb je dan ook wel PCO Bloempje??

En daar is goed wat aan te doen, dus hup, trek je HA nog een keer aan z’n staart!

@ vliegje, doe het lekker rustig aan! Als straks je lichaam helemaal hersteld is van de operatie kun je de schade wel weer inhalen. Bovendien blijf je beter te lang thuis dan te kort!

@ bloempje, hou je taai! Ik hoop dat er snel een lichtje aan de horizon komt!

Succes meiden met alle schoonmaakwerkzaamheden. Mijn man helpt gelukkig goed mee :inlove: .

Groetjes,

Momemiek

Die van mij vroeger ook…maar t wordt steeds minder…:frowning: Hij zit nu boven te spelen met zijn verjaardagskadootje :frowning:

Naja heb het hem zelf gegeven.

Ik zit nu ook heel veel thuis dus hij hoeft ook niks te doen van mij…hij heeft net de tafel afgeruimd…:slight_smile:

Momemiek…als je in het lijstje wilt…geef jeme dan even je gegevens?

Heb er net nog een zwangerschapsshoot bijgekregen :slight_smile:

18 april, dus Mar, voor jou :wink:

Met hun 1,5 jarige dochtertje ook erbij, wel heel leuk dus.