JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

pfewwww even alles snel bijgelezen en nwe/oude namen voorbij zien komen. Hoi hoi allemaal… gezellig want we werden wel een besloten clubje zo.

Druk dagje gehad met onder andere een bezoek aan het cons.buro Linn doet het uitstekend. Ze weegt al iets meer dan 4100gram (geboorte gewicht 2940gr) en is alweer 53 cm (bij geboorte 49cm). Dus ze groeit nog steeds heel erg hard maar ze heeft natuurlijk ook iets in te halen.

Verder even moe van alles vandaag en ga nu vast op bed liggen. Hoop morgen weer wat uitgebreider te kunnen reageren op iedereen.

@ Stiekem bedankt voor je hulp. Ik zal er over nadenken…

Word er ontzettend verdrietig van van het idee alleen al dat het misschien niet goed is. Niks lijkt te willen lukken momenteel, werk niet, zwanger worden niet, financieel is het een zooitje. Ik heb heb steeds huilbuien gaat echt niet goed zo :frowning:

Sorry meiden ik ben ff zo druk in mijn hoofd met mezelf… :frowning:

O meis, ga gauw naar de huisarts, zodat er in ieder geval concreet kan worden gewerkt aan jullie kinderwens. Zo schiet het ook niet op en je raakt alleen maar meer gefrustreerd. Ziekenhuizen is ook niet alles, maar dan weet je in ieder geval dat eraan gewerkt wordt.

Dikke kus voor jou! :hug:

@ Vliegje

OOh gaaf…mij wel wat fotootjes toesturen he?! Ben erg benieuwd…wel leuk dat je nog ff een keer kan oefenen met een zwangere voor dat ik kom :wink: Kun je alvast bekijken wat leuk en niet leuk is :slight_smile:

@ Norma

Goed zeg dat je meisje zo groeit :thumbup:

@ Bloempje

Het zit je allemaal niet mee. Als ik jouw was zou ik gewoon je huisarts nog een keer bellen en zeggen dat je contact hebt gehad met een gynacoloog en dat die wil dat je doorgstuurd wordt en dat je een verwijsbrieft krijgt. De assistente kan die dan gewoon zo voor je uitschrijven…Beetje bluffen en een brutaalmens heeft de halve wereld hoor! :hug: voor jouw!

Bedankt meiden voor de steun :-*

Wat lucht het soms op om even van je af te schrijven…

Ik ga me nu in de sportschool afreageren…

wil jullie ff een knuff geven :hug: :hug: lekker blijven spuien hier…kan lekker opluchten…

hier geen nieuws…ik ga zo de stad in als het niet meer regent en dan ga ik mn prenetal doos ophalen…hehe eindelijk! Ff gluren bij kruidvat, zag dat ze leuke babyspul in aanbieding hebben en voor de rest ff kijken of er nog een leuk rokje te koop is…heb over 3 weken een bruiloft en ik vind het wel leuk om er netjes/verzorgd uit te zien…heb al wel een leuk shirtje/blouse gekocht, maja wil dr nog iets moois onder…maar als het niet lukt houdt het op hoor…dan maar gewoon een broek. Ik ga er ook geen hoeveelheden geld aan uitgeven :wink: je draagt het maar 1 dag tenslotte…

nou kom eind van de dag wel weer reageren/spieken… :-*

@ Kloos

Regen???

Hier schijnt al de hele dag de zon vollop!

Hallo allemaal!

Hier schijnt ook lekker het zonnetje, alhoewel de wind toch behoorlijk koud is. Vandaag heb ik weinig last meer van de operatie. Gelukkig maar, want morgen hebben we een vrijgezellenfeest van vrienden van ons. We gaan 's middags iets creatiefs doen waarbij ik gewoon kan zitten, dus dat moet vol te houden zijn! Alleen wel jammer dat het stappen 's avonds niet kan… Maar ja, ik weet dat het voor een goed doel is!

@ bloempje, ik ben het er helemaal mee eens dat je toch die HA van je moet vragen om een verwijskaart! De MM is niet alles, maar ik vind het tot nu toe eigenlijk best meevallen. Je krijgt in eerste instantie ook geen rommel die je moet slikken, want die pilletjes zijn geen hormoonpillen. Het zijn pilletjes die zorgen dat je hersenen hormonen aan gaan maken. En de operatie bij mij is ook meegevallen (bij Vliegje iets minder geloof ik…), maar het is trouwens ook helemaal niet zeker dat dat voor jou ook noodzakelijk is hè! Nou meid, trek die stoute schoenen en zorg ervoor dat dat zwanger worden één van de dingen wordt waar je wel met een goed gevoel naar toe kan leven!!!

@ Vliegje, als wij binnenkort zwanger zijn, lijkt het me ook leuk om zo’n shoot door jou te laten maken!

x

Ik heb nog steeds erg veel last van het wondje bij mijn navel, jij niet Konijn? Ik baal wel hoor, maar de spierpijn is bijna weg! Dus morgen alles weer rustig aan oppakken, maandag weer naar kantoor.

Mijn buik is alleen flink geel nu haha, was eerst blauw.

enne, zou leuk zijn als je komt voor een buikreportage :slight_smile:

Mijn buik is niet blauw of geel geweest gelukkig! Dat zo’n operatie dan toch zo anders kan verlopen bij verschillende mensen zeg!

Ben vandaag al de hele dag ‘op’ en gaat op zich best goed. Kan ik morgen gelukkig gewoon mee en maandag weer beginnen te werken!

Prettig weekend iedereen alvast en tot krabbels!

xx

Konijntje, veel plezier!!

Goedemorgen allen.

Hoe is het met jullie?

Ik heb zo een shoot, maar mijn buik voelt toch nog niet lekker :frowning:

Hopelijk gaat het, een vriendinnetje komt gelukkig helpen.

Goedemorgen vliegje!

Voel je je al wat beter?

GM!

Hier alles goed…heb als een blok geslapen…mag ook wel na die nacht ervoor dat ik de halve nacht beneden heb gezeten :slight_smile:

Succes met de shoot vliegje!

:-*

Fijn weekend allemaal!

hoi hoi… ben er heus nog wel… het lijkt wel of ik de laatste dagen tijd tekeort heb. Linn zit echt in een regeldagen moment en ik heb super veel was liggen, schoonmaakklusjes enzo. Ben blij dat Iris een poetsmeisje is. Ze helpt me namelijk graag met afstoffen enzo.

Nou ik wordt alweer geroepen door Linn… ik spreek jullie later nog

alvast een fijn weekend!

Arola, druk denk ik he. Moet je wennen aan een 2e erbij?

Shoot ging goed, vriendinnetje heeft me ook goed geholpen.

Buikje gaat steeds beter. Nog wel veel last van het wondje bij mijn navel en alles blijft nog gevoelig maar iedere dag een beetje beter.

Weet iemand wanneer de klok vooruit gaat??

Ik dacht vanacht, maar weet het niet.

Ja hij gaat vannacht vooruit :slight_smile: Weer een uur korter slapen :frowning:

Ik heb vannacht weer zo beroerd geslapen… Dus dacht blijf vanmorgen lekker in bed…om half 11 dacht ik nou nu mag ik er wel uit gaan want het is al half 12…

Kom ik beneden…blijkt dat de slimme telefoons van tegenwoordig zelf al hun tijd verzetten…was het dus gewoon half 11…haha. Dus best netjes :slight_smile:

hoihoi,

ben ik weer :smiley:

@marjolein; heerlijk uitgeslapen dus :thumbup: hebben wij gisteren gedaan…was pas om 1 uur bed ofzo :oops:

@ vliegje; fijn dat het de goede kant op gaat met je buik…hopelijk heb je er snel helemaal geen last meer van

@arola; geeft niks toch…ik lees soms ook wel is een dag mee, maar geen zin of tijd om te schrijven…moet kunnen hoor :slight_smile:

nou gisteren was een lekkere luie/relaxt dagje!! Om een uurtje of 1 pas uit bed gegaan…lekker relaxed! Daarna ff geklust s middags en weer een potje verf gekocht (kwamen er net 1 tekort…) Om een uur of 7 zijn we naar de stad gegaan en lekker wezen wokken! En vervolgens om 10 uur een filmpje gepakt…over 3 joden die zich verzetten…naja hele indrukwekkende film…erg goede/mooie film (in hoeverre zo’n film mooi kan zijn natuurlijk)

vandaag gaan we ff tekst bedenken voor het geboortekaartje…en voor de rest een btje relaxen…

@ Kloos

Wij hebben gister avond ook gewokt :slight_smile: mmhhhh :drool:

Hallo allemaal!

@ vliegje; gelukkig dat het gister goed gegaan is! Ga je morgen ook weer werken?

@ Kloos; jullie hebben ook een lekkere zaterdagavond gehad dan!!! Even heerlijk uit eten en een filmpje pakken. Lekker hoor…

@ Marjolein; haha, dat was dan een meevaller toen je beneden kwam! Ook mooi meegenomen toch?

Ik heb gister gelukkig ook de hele dag mee kunnen doen met het vrijgezellenfeest. We zijn naar Dordrecht geweest en hebben daar een workshop sieraden maken gedaan. Dat kwam goed uit, want ik moest nog een mooie ketting hebben voor bij mijn kleren voor de bruiloft en die heb ik nu dus zelf kunnen maken in de kleuren die erbij passen!

Daarna hebben we nog een stadswandeling gemaakt waarbij we vragen moesten beantwoorden over dingen die we tegenkwamen en de vrijgezel over haar aanstaande man. Lekker uit eten geweest en daarna zijn we nog in Breda gaan stappen. Uiteindelijk ben ik om half 1 naar huis gereden, omdat ik wat last kreeg van mijn rechterlies, maar op zich heb ik het dus wel goed vol kunnen houden! Het was een hele gezellige dag!

x