@ Konijntje
Leuk sieraden maken…fijn dat je het toch zo goed hebt kunnen volhouden! Het klinkt als een super geslaagd vrijgezellenfeestje
@marjolein; lekker he :drool: :drool: moest wel zeggen dat ik zeer weinig heb gegeten…normaal lust ik wel 2x een wokbord, maar dat kreeg ik er echt niet in…toetje was wel smullen…dus heb ik t daar weer mee goed gemaakt (let wel…extra ijs genomen dus :mrgreen: )
@konijn; ja was zeker relaxed gisterenavond. Helemaal omdat we het zelden doen…vind het altijd veel geld kosten en ik kan het thuis ook wel gezellig maken…maar 1x in de zoveel tijd is dit wel lekker om ff te doen…(laatste x denk ik voor dat de kleine komt )
Klinkt trouwens goed sieraden maken…het is dus goed gelukt??
Ik heb aanstaande zaterdag een vrijgezellenfeest…ben benieuwd hoe het dan is…vast leuk!
@ Kloos
Het wokken liet ik aan martin over ik ging voor de Babipanggang, rijst, loempiaatjes, sateetje, spekkies, kou loe youk en het toetje :)(excuses voor mijn chinees ;))
Ik heb 3x opgeschept en 2 een toetje gehaald Heerlijk dat je gewoon kan pakken wat je wilt
dus je kon net zo goed naar de chinees haha :mrgreen:
Ik vind wokken juist super lekker…chinees zelf is vaak te vettig voor mijn gevoel maar heb heerlijk genoten…dus ik mag niet klagen
nouw ga mn man weer is ff pesten…zit de hele middag al spelletjes op de computer te doen…lekker gezellig zo samen :roll:
als het nietwaaris… wil net beginnen met typen…
Linn wilt eten… die planning van mij s*cks… hahah
Kom vanavond even kletsen hoor.
Tot strakkies!
Kloos, heerlijk zo’n dagje
Enne, dames, ik wok ook graag! Heerlijk
Konijn, fijn dat het zo goed ging!
Ik heb gister thuis gewerkt van 11u tot half 2 vanacht… (ja zeg maar niks haha) en vandaag ook weer.
Gaat goed, alles is nog steeds gevoelig en de plekjes nog steeds pijnlijk maar gaat beter.
Ik ga morgen ook weer werken ja.
Hoi meiden
Hier ook een wok fan
Ook thuis vind ik het heerlijk!
Goh zal het dan eindelijk gaan rommelen…
Vanmiddag bij het afvegen slijm en bloed…
en nu net weer…
Ik ga nu de weeen bij houden… Wat een krengen zeg.
Kuss Miranda
@ Miranda
Meis heel veel succes…ik ga voor je hopen dat het doorzet!
Hou ons op de hoogte he?!
:-*
JENTEL!!! Het zal wel gaan komen hoor… we wachten met spanning af.
Zo daar ben ik weer. Even een update schrijven en weet je wat het ergste is is dat ik niet meer weet wat ik al wel en niet heb verteld. Dus als het dubbel is sorry!
Linn is afgelopen week voor het eerst bij het CB geweest. Ze doet het goed en weegt alweer ruim 4100 gr en haar lengte is alweer 53 cm. Ze slaapt overdag nog heel veel en is 's avonds na e avond voeding moeilijk ik bed te leggen. Maar goed dat komt vanzelf wel een keer goed. We zitten vandaag op (4.00/7.00/11.00/14.00/17.00/20.30/…?..) 6 of 7 voedigen dus dat is er toch weer 1 minder dan de rest van afgelopen week.
Gisteren werd mijn vader 60 jaar en hadden we een feest. Ik ben alleen gegaan omdat we nog niet leuk vinden om Linn achter te laten bij iemand. Het was lekker dichtbij dus kon gewoon tussen de voedingen door ff weg. Mijn vader was blij verrast dat ik wel was gekomen want ze dachten dat ik het nog niet zou trekken… IKKE tuurlijk wel.
Olaf daarentegen was een beetje rusteloos om achter te blijven met 2 kids. Ik had gekolfd dus hij had nood voeding staan. Maar alles is goed gegaan en Linn lag nog te slapen toen ik thuis kwam. Ze heeft toen ook voor het eerst uit een flesje gedronken omdat het melk was wat was ingevroren en ik noem het toch wel vloeibaar goud hoor. Dus zij de fles en ik kolven wat weer de vriezer is ingegaan. Ze heeft goed liggen drinken het was een beetje meoilijk maar het ging bijna schoon op.
Vandaag een heerlijke dag gehad. Met heel veel simpele dingen me ontzettend fijn en gelukkig gevoeld. We waren laat uit bed (dat krijg je als je de klok verzet) dus we besloten om ergens te gaan lunchen. We zijn toen naar maarssen gereden en het was super leuk. iris zat te genieten van haar LUNS. Toen nog even gewandeld en om 15.00 waren we thuis en wilde Iris zelf nog wel even op bed liggen. Zo kun je merken dat ze er nog niet aan toe is om de hele dag op te zijn.
Nou en jullie geklets over wokken… wij genieten al van ons eigen eet avondje… vandaag patat met shoarma en sla… was heerlijk (ongezond)!!! Maar ik ga super graag naar de japanner, weet je wel met zo’n kok die voor je neus alles staat te bereiden en kunstjes doet. wel een beetje duur maar erg vermakelijk en lekker.
Nou wij gaan even een serietje kijken. Tot later dames!
Jentel, spannend!!!
Ja ik durf te gaan geloven dat het begonnen is… :dance: au
Ik hoop dat ik nog kan posten voor dat ik naar het ziekenhuis ga.
Daar moet ik bevallen namelijk.
Kuss Miranda
Nou zet hem op!!!
Goedemorgen dames. Vandaag weer aan het werk, heb een makkelijke rok aan, zonder panty die super dun is… KOUD! Maar ja, zit toch lekker in mijn eigen kantoor, dus hup kachel hoog
Fijne dag allemaal!
Jentel: spannend meid, zet 'm op!!!
Spannend Jentel!!! Ik hoop dat je dit leest als je een gezonde zoon of dochter hebt gekregen!
Ik ga vanavond weer een poging wagen om met mijn man te praten, ik geloof dat we het beide moeilijk vinden om over mijn cyclus of beter gezegd het ontbreken van een cyclus te praten… Maar het moet echt, dit gaat me opbreken.
Succes Bloempje… :-*
bloempje~ wat vervelend voor je dat jullie het moeilijk vinden om je cyclus te bespreken. Het lijkt me als jullie allebei een kindje willen het toch eens uitgesproken moet worden. En vooral voor jou omdat jij degene bent die het door moet maken voor het grootste deel. Je zal je wel schuldig voelen. Maar als jullie het hebben besproken is de lucht geklaard en durf je misschien wel meer actie te ondernemen tot het oplossen van de situatie. Ben benieuwd of jullie het erover hebben gehad. SUCCES!
Ik ga maar gewoon een afspraak maken bij de HA dan moet ik het wel zeggen
Meteen een mooie rit op de fiets met dit prachtige weer, ff bijkleuren :mrgreen:
Edit: Man lief belde net dat hij al op weg naar huis is dus dan wacht ik even op hem.
Hoihoi…
ben ik weer…
@jentel; spannend :shifty: :shifty: :shifty: Hoop voor je dat je kleine al in je handen hebt!! Zo niet, heel veel succes nog!!! :thumbup: :thumbup:
@vliegje; zo nu al op kantoor…knap hoor dat je zo snel aan het werk gaat. En is het vandaag een btje meegevallen?
@bloempje; het is idd wel belangrijk om er met je man over te praten…lijkt me ook best lastig hoor…Succes iig! :thumbup:
En is het goed gegaan bij de huisarts?
@arola; klinkt goed van Linn…ze is al lekker gegroeid! Fijn hoor!!
sja…en uit eten is leuk, maar thuis gezellig maken ook hoor en als je kids hebt wordt het wel wat lastiger natuurlijk (daarom maken we er nu nog ff gebruik van
)
nou hier geen nieuws…saai i know zit op mn werk, morgen lekker vrij en de rest van de week weer werken…ben blij als deze week er op zit :oops: heb gewoon geen zin meer, kijk zo uit naar het verlof…(wist niet dat ik me daar zo op kon verheugen…)