JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

Een week thuis zitten niksen is meer dan genoeg voor mij :wink:

Verveel me, wil werken. Ben volgens mij een beetje een werkverslaafde haha.

Ben nu lekker vrij.

Shoot is klaar, ouders waren helemaal happy met het album, kan ik einde van de week alles gaan bestellen.

Ik heb woensdag weer een communiekantje, hoop dus vrijdag 3 boekjes tegelijk te bestellen, net zo makkelijk :wink:

vandaag ging goed, pijn is zo goed als weg. Alleen rond de wondjes nog wat gevoelig.

Ik had ook weer een schimmelinfectie te pakken, ALWEER! Zalf gebruikt en hopelijk is het nu weer over.

We staan al 2 weken droog, en we hebben toch zin :oops: :oops: Vanavond maar eens kijken of mijn buikje het toe laat hihi.

Hoe zou het met Jentel zijn??

En Bloempje, sterkte meis!!

Hoi hoi!!!

Ben ik ook weer ff…

Vandaag weer voor het eerst gewerkt en het viel eigenlijk best tegen. Moest ons uniform aan (werk in het ziekenhuis op de rontgenafdeling) en die broek zat te strak, dus maar een maatje groter gepakt.

Halverwege de dag begonnen de wondjes net boven mijn schaambeen en rechts toch ook wel wat te irriteren. Balen! En ik heb ook nog eens spierpijn, maar waarvan!? Ik denk dat dat irriteren van de hechtingen komt, daar voelt het wel een beetje hard aan ook. Op het werk vonden ze het wel allemaal stoer dat ik al kwam werken, of in ieder geval dat ik al meteen hele dagen kwam werken. Maar ja, je moet wat he. Eigenlijk moet ik morgen ook steples geven, maar dat zie ik écht nog niet zitten. Daar baal ik ook wel van, maar ik denk dat ik eerst maar een goed voor mezelf moet zorgen…

@ bloempje; succes met het bespreken met je man. Je moet er natuurlijk wel samen achter staan, want het vergt wel wat van je relatie hoor!

@ Arola; wat fijn dat het is meegevallen toen je even weg was. Het zal ook wel steeds een beetje beter gaan toch? En leuk even met je gezinnetje weg, de tijd nemen voor elkaar dat moet je zeker niet vergeten!!!

@ Jentel; Toy toy toy, zet hem op!!!

@ Vliegje; goed dat het met jou ook weer wat beter gaat! je hebt het maar druk met die shoots allemaal zeg!!! Tot half 2 's nachts?!?! Ik heb vorige week ook weer een album gemaakt met foto’s van vorig jaar (vakantie, bruiloft, vrijgezellenfeesten enz.). Best leuk om te doen.

Nou, wij gaan zaterdag iets leuks doen met z’n twee, dan zijn we namelijk een jaar getrouwd! Wat gaat de tijd toch snel als je het zo bekijkt! En het wordt supermooi weer, dus dat wordt genieten!

xxx

Hee konijn!

Bij mij ging het werken wel goed, maar ik zit dan ook voornamelijk en had een rok aan gedaan, zit niet zo vervelend.

Maar bij mij is het ook wat hard rondom de wondjes ook.

Enne, zaterdag alweer een jaar getrouwd ja!

Op jullie huwelijk vorig jaar kregen wij het weer over kinderen… 2 maanden later gestopt met de pil haha.

Manlief heeft gister even een foto gemaakt van mij, ik vind het verschrikkelijk op ZELF op foto’s te staan… dus kijk daar ff doorheen.

Aantal vrienden hadden me nog niet gezien met bril, oke, dan maar fotootje.

Hierbij dus

Fijne dag!

@ Jentel en Vliegje Hopelijk zijn alle klachten snel helemaal verdwenen, vind jullie erg dapper!

@ Kloos Kan me voorstellen dat je er nu wel naar uit gaat kijken!

Ik heb net de HA gebeld, er zit een vervanger vandaag die ik niet ken maar dan kan ik wel meteen komen vandaag dus ik ga naar een onbekende brrrr.

Bloempje: soms is het erg verfrissend om naar een vervanger te gaan! Succes!!

@ Stiekem inderdaad dat is zo. Vind het ook niet echt heel erg maar mijn eigen ha is zo vertrouwd :slight_smile:

@ Bloempje

Ik zou dr juist blij mee zijn dat je naar een vervanger mag…kun je mooi je ei helemaal kwijt…!

@ Vliegje en konijntje

Vindt jullie echt :thumbup:

morgen :mrgreen: ben dr weer…mn enige daggie vrij vandag…en heb werkelijk waar nergens zin in :oops: :o

Straks eerst maar is douche en kijken wat er van komt… 8)

@konijntje; begrijp ik nu dat je tegelijk bent geopereerd met vliegje…(had het volgens mij niet helemaal door)…

Lijkt me wel zwaar om in de zorg te werken als je nog best wel pijn hebt… :hug:

@vliegje; gelukkig is de dag goed gekomen…ennuh ik kan je foto niet zien hoor :? ben wel benieuwd :smiley:

@bloempje; jammer dat je niet naar je eigen huisarts kan, maar wellicht dat je bij de vervanger net zo goed je hart kan luchten…Succes meis!! :-* :-*

net gebeld door de winkel dat onze tuinmeubels binnen zijn…jippie… :dance: Man straks maar ff sms-en dat hij ze gelijk op moet halen uit zn werk :smiley:

Wel goede timing…nu met het weer…

Straks gaan we lekker bezig in de tuin en dan is het 1 en al genieten :dance: :mrgreen:

Volgens mij heeft mijn man het ook op de heupen…gisteren al de drempels afgemaakt, ook de wc deur geverfd…volgens mij was die van plan om vanaaf ook de deur af te verven…en dan zijn de grootste verfklussen zowat klaar…heerlijk hoor :dance:

Moeten alleen nog een oplossing voor die dakramen vinden…man kan ze dr wel zelf uit halen en verven, maar lukt hem niet alleen er weer in te krijgen…en voor mij is het nu echt niet haalbaar, met mijn dikke buik :? en het zou geweldig zijn als de dakramen ook voor de beeb komt klaar zijn…lijkt me zo rustgevend he…

@ Kloos

Lekker van het weer genieten hoor :slight_smile: Wij zijn ook uit de tuinset :slight_smile:

Alleen eerst maar ff de tuin opknappen :slight_smile:

Heb net de oude set (die we van mijn ouders geleend hadden) op marktplaats gezet…dus hopen dat hij snel weg is…want hij staat nu veelste veel in de weg :slight_smile: Maar hij is beetje vies dus moet vanmiddag even gepoetst worden :frowning:

ah leuk klusje voor vanmiddag…NOT :liar:

en welke meubels gaan jullie doen? Loungeset zeker :wink:

wij hebben gewoon voor standaard strakke hartman stoelen gekozen…degelijk en netjes en vooral niet te duur :wink:

Jammer dat de tuin nog niet is opgeknapt dus echt veel ruimte om te zitten hebben we nog niet, maja dat komt wel t.z.t. 8)

ja die tuinen he! hahaha vanmorgen was mijn vader hier (hij is vandaag 60 geworden) en kwam even en taartje brengen en met de kids spelen en knuffelen. Erg gezellig. Hij is stratenmaker en doet veel zwart werk met tuintjes maken. Hij vroeg net wanneer hij de tuin kon komen doen… hahaha ik zeg nou dan moet ik het eerst bedenken. Indeling en de tegels… moeilijk hoor. Maar ik ga vanavond toch olaf maar even bij zijn jasje pakken en vragen of we niet een beetje budget hebben om de tuin nog deze zomer te doen… ff afwachten dus.

Bloempje~ Goed van je dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken. Ben erg benieuwd hoe het gesprek gelopen is en of jijzelf natuurlijk een goed gevoel hebt nu?!

Vliegje-konijntje~ JA die littekens zijn lastig he! Ik kan erover meepraten. Ik heb dan een grote en het deel vlak bij mijn navel is enorm gevoellig, alsof er daat teveel lagen aan elkaar zijn gehecht. Gisteren ook teveel gedaan en dan heb ik echt een pijnlijke buik die avond. Maar het gaat over hoor! Let maar op :wink:

Vliegje… het is toch een mooie foto! En je moet zelf ook wel eens voor de camera staan hoor!

Nou Linn is niet erg happy… heeft net gegeten en moet het er echt even mee doen hoor. Die tepels van mij zouden echt bijna eelt moeten hebben maar nee hoor. Erg gevoellig af en toe. Ze ligt nog af en toe te huilen maar valt langzamerhand in slaap. Ik dus ook zo nog ff.

tot later dames!

eej nu kan ik de foto wel zien…das vreemd :?

leuke foto hoor!! Maar wel anders toen ik je in real life heb gezien :o haha…herkende je bijna niet meer :stuck_out_tongue:

arola; zou wel gaaf zijn als je er nog budget voor hebt…heerlijk toch een lekker tuintje…

wij geven al onze vakantie centjes uit aan de tuin…(helaas weer geen vakantie, maar dat komt volgend jaar wel weer :wink: )

@ Vliegje

Ik vindt je er ook heel anders uitzien op de foto :slight_smile:

@ Arola

Gefeliciteerd met je papa…

Wil hij hier niet even een weekendje de tuin komen bestraten???

Wij hebben van die man van ons nog steeds niks gehoord :s

Nou de tuinset is gesopt…en staat lekker te drogen in het zonnetje…nu dus hopen op een mooi bod :slight_smile:

En nee we gaan niet voor een loungeset…We gaan toch voor een hoge tafel met 4 stoelen…

deze stoelen

http://www.4seasonsoutdoor.nl/collectie/index.php?lang=99&cat=4&art=115

en dan deze tafel zonder het opzetplateau

http://www.4seasonsoutdoor.nl/collectie/index.php?lang=99&cat=4&art=128

zoooo ziet er gaaf uit marjolein!! Erg mooi hoor :inlove: :thumbup:

persoonlijk zou ik ook wel zoiets willen, maar dat neemt veels te veel ruimte in beslag…we moeten wel een btje praktisch denken en ik wil graag dat er meer mensen bij ons kunnen zitten. Aangezien man en ik samen uit een groot gezin komt, komen er vaak wel meer dan 2 mensen tegelijk op bezoek…dus sja :wink:

maareh erg gaaf hoor…

onze stoelen zijn inmiddels in huis…man is nog gauw ff de tafels aan het ophalen…paste niet meer in de auto :mrgreen: en dan is dit ook weer geregeld!! :dance:

@ Kloos

Gaaf zeg…wel ff fotootje maken he…!

Hier ook weer een dag voorbij.

Morgenmiddag ben ik vrij van kantoor om te fotograferen, communieshoot.

Morgenavond hard werken dus nu genieten van BANKHANGEN :slight_smile:

Ik voel overigens van alles onder in mijn buik… maar ik ben er weer heeeeeeeeeeel veel mee bezig nu ik weet dat we kans hebben op een ei… Maar goed, ik moet het loslaten, anders word ik weer tureluus.

Het ‘voordeel’ van de laatste 3 weken was dat ik WIST dat ik geen ei kreeg.

En nu zit ik alweer in de spanning…

Nou ja, we zijn in ieder geval weer aan de klus :smiley:

O die foto, komt door mijn bril joh! Maakt me lelijk plus ik ben vast weer een kilootje aangekomen hahahahaha!

Gave set Mar!

Misschien…haha nou ik vindt je niet lelijk hoor!

Ik heb vandaag zo’n leuke buikband besteld.

Een paarse met daarop: A Little M&M Inside! :slight_smile:

O das leuk!!

Konijn, ben jij niet ontzettend moe?? Ikke wel. Zal ook wel van de klok komen, maar ik denk toch een beetje een nawerking van de narcose?

Nou trusten meiden!

Ben benieuwd of er bij Jentel al iets is!