arola; wat fijn dat je weer thuis bent!! Je borstvoeding gaat dus super…mooi man :inlove: Lekker genieten van je meissie!! Ennuh goed om jezelf denken he…een keizersnede is niet niks :?
Ben benieuwd naar de foto’s :inlove: :inlove:
met schaapie gaat alles goed hoor maar heb het zo druk dat i-netten er niet vaak meer van komt…
hopelijk gaat het met iedereen hier ook goed?
vliegje,voor jou een dikke knuf,tis niet niks allemaal :hug: :hug:
Arola, fijn dat alles goed gaat!!! Hoe voel je je verder?
En Iris, hoe is zij eronder?
Ik hoop ook op foto’s
Schaapie, fijn je even te ‘lezen’.
Kreeg gister smsje van vriendinnetje van me, 17 weken zwanger, hartje klopt niet meer… zo triest
Vliegje~ wat een gedoe allemaal he! Ik weet bijna niet meer wat we tegen je kunnen zeggen om je weer eens dat positieve pad op te krijgen. Het is allemaal niet niets en het gaat je niet in de koude kleren zitten. Het enige wat ik kan zeggen is succes!
Tja dan wel weer even ego…
Ben moe heb bijna de hele dag op bed vertoefd en rijkelijk de kraamtranen laten lopen. Wow wat is dat moeilijk zeg zo thuis zijn. iris is enorm dwars en omdat ik er dus niet bij ben (vandaag was de moeder van olaf erbij) hoor ik wel alles en kan ik niets corrigeren, helpen enzo. Iris is vreslijk aan het testen en een loopje met je aan het nemen. En oma laat het allemaal toe. Dus rond de middagslaap van Iris even goed gepraat met haar dat we echt de teugels moeten pakken en dat wij en dus ook oma bepaald wat er gebeurt. Dus zegt oma ja maar ik ben daar toch oma voor, dus ik zeg ja maar als oma een loopje met zich laat nemen denk iris dat ze dat bij iedereen kan en dus ook bij ons.
Net met olaf even doorgenomen waar we resoluter in moeten worden. Dus we zitten weer op 1 lijn en dat is belangrijk.
Het is zo moeilijk om aan te zien allemaal. Ik was en ben er altijd voor Iris en nu ben ik thuis maar mama is er nog niet echt. Zo sneu! Maar als ik nu geen rust neem trek ik het als de KZ weg is helemaal niet.
Ik heb trouwens een super kraamverzorgster. Ben echt blij met d’r en kon ook mijn kraamtranen bij haar kwijt. Heerlijk.
Nou verder is Linn alweer boven haar geboortegewicht (2970gr =+30gr) ze heeft de gehoortest gehad en is geslaagd… hahaha
Nu ga ik even geboortekaartjes schrijven want die zijn binnen! YEAHHH
Tot later dames
Lees het nu pas.
Wat moeilijk lijkt me dat Arola! Dus Iris moet nog enorm wennen aan haar zusje en alle drukte in en om huis?
Sterkte hoor. Even inderdaad wat strenger zijn, in ieder geval oma. Totdat jij straks wat herstelt bent.
Hoe gaat de borstvoeding?
Tis rustig hier…
Ik heb ook niet veel te melden eigenlijk.
Ja krijg het superdruk met shoots (zit alweer door mijn vakantiedagen heen voor het jaar…).
Joost heeft vandaag een scan gehad, hopelijk ook vandaag de uitslag. Vind het wel heel eng…
Hee meiden
Vliegje :hug:
Schaapie: Fijn dat het goed gaat!
Kloos; ondankbare taak he het huishouden bah
Arola Tis ook niet niks, voor jullie allemaal een heftige periode, fijn dat je goede hulp hebt!
Ik zat er hier even door hoor. Zoveel financiele tegenslagen. Auto kapot, ketel kapot. Als ons spaargeld is dus op en hoe we nu nog op vakantie kunnen?? Hadden we net rond
Ik heb mijn banner maar even aangepast. De bloeding van vorige week zal ik maar als ongi zien zo voelde ik me ook. Zolang ik nog onregelmatig ben stel ik het maar in op 28 dagen?? Weet het anders ook niet…
Vliegje~ tuurlijk is het spannend. Je hoopt op positief nieuws maar je weet ook heel goed dat het helemaal niet zo goed niwus hoeft te zijn. Heel veel sterkte de komende dagen.
Vandaag hebben we een goede dag gehad en vooral een goede nacht. Dus we waren wel lekker fit. Iris heeft zich ook een stuk beter gedragen. Heerlijk en dat geeft je zo’n gelukkig en opgelucht gevoel.
De borstvoeding gaat uitstekend. Vandaag zat Linn alweer op de 3000gram. Jajaja ze krijgt al lekker bolle wangen. Geweldig! Toen ik het z’huis uit kwam had ik al last van kloven maar die zijn nu helemaal weg. dankzij de kraamverzorgster. Echt een topper met heel veel kennis en geduld.
Zo het is weer tijd om op bed te gaan liggen. Mijn wond doet veel pijn als ik teveel doe en de bank is nog wat te diep om continu in en uit te klimmen.
TOT LATER!
Fijn dat het bv zo goed gaat!
Bloempje, sterkte! Ik weet hoe vervelend het is…
Vandaag is onze kast eindelijk geleverd, wat een ding! Groot! Maar wel lekker ruim. Onze kleine kamer is nu bijna helemaal kast hahahaha.
Net uitslag van scan binnen van Joost, alles goed. Geen verhoogde druk.
Zo raar… wát heeft ie dan?
Hij eet nu wel super goed en het infuus is er net uitgehaald. Kijken hoe hij daarop reageert.
Ligt nu ook half op zijn rug… hopelijk knap hij gewoon op…
Zo raar dat ze niks vinden…
@vliegje; idd raar…maja aan de andere kant ook weer positief toch? Misschien knapt hij nu langzaam aan op…
@arola; oef…pittig meis! Gaat het vandaag al weer wat beter met Iris? Wel om je rust denken he…zal wel druk zat zijn nu met de kleine er bij!
@bloempje; zooooooo leuk werk… :liar: hahaha…maar het is wel weer schoon voor de rest van de week…volgende week pas weer aan denken
Wat balen van de tegenslagen zeg!! Alles tegelijk kapot is niet super…hoe ga je het nu regelen met je vakantie??
nou hier een drukke dag gister gehad…totaal geen energie meer om te forummen…moest van 7 tot 5 werken en toen gauw koken en 's avonds naar een gastouder toe voor een gesprek.
Gelukkig klikte dit prima en hebben man en ik er beide een goed gevoel bij! Dus ik ga morgen ff met gastouderbureau bellen dat wij zelf een gastouder hebben gevonden…(zij staat al bij hun ingeschreven) dus dan is dat ook weer lekker geregeld! :dance:
Ook heb ik dinsdag eindelijk de kinderwagen binnen…jippie!!! :dance: moest wel alle onderdelen in elkaar zetten :o maar met manlief samen ging dat lekker vlot…
Gaat nu echt opschieten hoor :roll: spannend :shifty:
elke dag gaat het weer beter. Iris doet echt flink haar best maar het wordt tijd dat mama weer mobiel is zodat er niet de hele tijd allemaal mesne bij zijn. Ze wordt daardoor ook wel heel erg showerig zeg maar.
Oh ja over showen… zie showforum… eindelijk wat foto’s erop gezet!!!
wat fijn Kloos enne, je krijgt al een mooi buikje! Arola, jij hebt ook mooie foto’s geplaatst zeg, wat een mooi meisje is Linn!
ben trouwens benieuwd hoe Marjolein het heeft gehad in CP.
Wij gaan over anderhalve week eindelijk!
morgen…
@arola; zou idd lekker zijn als je straks weer wat meer kunt…dan heb je het misschien ook wat minder zwaar, omdat je dan minder afhankelijk bent…Maar fijn dat het stuk beter gaat met Iris…
Ennuh de foto’s :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: superrrrrrrr…hihi
@vliegje; ben ook wel benieuwd hoe marjolein het heeft…vast wel aan het genieten denk ik En jullie gaan over anderhalve week?? Nou daar ben je vast aan toe…
Moet zeggen dat ik ook wel zin in vakantie heb zeg!! De laatste keer was december 2007 (hebben het er toen wel extra van genomen…maar toch)
hier vandaag alweer actief geweest…naja min of meer haha…kwamen mensen van marktplaats langs om ons oude bankie te bekijken en ze willen hem hebben…beter… :dance: weer wat extra centjes!
Net ook gastouderbureau gebeld en gelijk ingeschreven…dus daar krijgen we van zelf wel wat te horen…wel lekker dat we zelf al een gastouder hebben gevonden!
Ennuh 23 maart komt kraamzorg langs voor een intake gesprek…ben benieuwd :shifty:
voor de rest niet zoveel bijzonders…ja moet nog werken…geen zin…maar goed is de laatste dienst alweer. (ennuh volgende week weer een korte week, met extra lange weekend :dance: …dus mag niet klagen 8) )
Ik ben weer terug…hebben het heerlijk gehad.
Ondanks dat ik veel met mijn hoofd bij Martin zat.
Die belde maandag dat hij zijn arm had gebroken en is inmiddels alweer een paar daagjes thuis…hij zit nu in het ziekenhuis…dus wacht tot hij thuis komt!
ah…wat sneu…dan heeft martin niet zoveel dagen kunnen genieten :hug:
jij hebt je dus wel prima vermaakt…lekker hoor!!
Zo heb net ff bijgelezen…sorry maar kan niet op iedereen reageren hoor!
@ Arola
Fijn dat het zo goed gaat Heerlijk!
Heb je mijn kaartje al gehad?
@ Kloos
Ja wat een druk kind he…je moet goed kijken hoor maar dan zie je het echt het is zo schattig…Hij of Zij begint steeds drukker te worden…
Wat voor kinderwagen hebben jullie gekocht??
Nou ik kan hier dus lekker zorgen voor mijn mannetje…hij vroeg of ik hem elke dag naar zijn werk wil brengen…ik heb geen gaatje in mijn hoofd
2 uur per dag in de auto…hij gaat nu proberen te carpoolen…1 voordeel dan is hij mooi elke dag optijd thuis
Dus Maandag breng en haal ik hem 1x en dan zoekt ie het maar uit
Maar hij is zo zielig…moest straks zelfs zijn knoop van zijn broek dicht maken na het plassen…haha! Naja doe het met liefde hoor…maar elke dag om 6 uur mijn nest uit…nee bedankt! En gelukkgi snapt hij dat ook wel…
eej…welkom back marjolein :mrgreen:
ik kon het wel goed zien hoor…ik heb het bij mij zelf nog nooit zo gezien…haha wat een verschil he!
ennuh de kinderwagen is een maxi cosi mura 4 geworden. De kleur is roasted brown…gluur maar ff op google en dan zie je het wel
haha die martin…lekker gebruik maken van zn vrouw…tss…netjes dat je het 1 dag wilt doen, maar moet niet gekker worden natuurlijk 8)
hee meiden!
IK BEN ZOOOOO BLIJ!!! Zoveel goed nieuws gehad vandaag!
Allereerst, Joost is thuis!
En dan nog meer nieuws, Johan moest van de week zijn zaadjes inleveren, zaadonderzoek.
Dat hebben we dinsdag gedaan. en we kregen vandaag de uitslag…
ALLES GOED!!! De zaadjes zijn iets minder beweeglijk, maar het aantal was zo groot dat het geen probleem zou moeten zijn 192.000.000 !!! hahahahahhahaha, super zaad
Geweldig nieuws dus dat het alleen aan mij ligt (klinkt raar, maar ben echt blij )
Welkom terug Mar!
vliegje; fijn dat Joost thuis is…heerlijk gevoel meis!!
En wat goed dat de zaadjes goed zijn :mrgreen: :thumbup:
mag ook wel een keer positieve nieuws ipv negatief steeds…dus lekker genieten van je weekend meis!! :-* :-* :-*