Ik zie nu dat ik in het schema bij de foto van Lucas 2008 heb geschreven ipv 2009…ga ik veranderen…maar ik ga nu echt mijn man helpen met de laatste spulletjes inpakken…
(hij gaar naar oosterijk met mijn vader en broertje te wintersporten…voor een week :(…zolang heb ik hem nog nooit moeten missen )
oja das waar. Dat zal wel wennen zijn! Maar komt wel goed, lekker het rijk alleen
Voorlopig ga je niet meer werken?
@ Iev Fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat!
@ Vliegje He wat vervelemd dat je broertje toch weer niet lekker gaat…
@ Marjolein Oh jakkie helemaal alleen?? Kom maar gezellig hier kletsen dan
morgen…
ben de hele nacht opgeweest…kon niet slapen. Om 7 uur toch maar ff mn bed in gedoken en gelukkig nog ff 3 uurtjes geslapen. Dus bij deze heb ik besloten om vandaag weinig tot niks te doen aankomende dinsdag ben ik weer vrij, dus dan wordt mn poetsdag maar…
Straks eerst ff douche en naar de kruidvat de doos ophalen…ben benieuwd…
@marjolein; leuk voor Martin! maar balen voor jou…zit je de hele week alleen… :hug: naja nog meer kletsen dan je al doet…dan vliegt de tijd voorbij
@vliegje; vervelend zeg!! Blijft maar niet lekker gaan met je broertje! Dikke knuffel meis :hug:
@iev; heerlijk toch…geen stress dat je binnen een bepaalde periode weer aan het werk moet…en als je weer wilt werken kun je dat t.z.t ook nog wel zien…Eerst lekker genieten :inlove:
wat dat betreft schiet jij ook lekker op…nog een maandje :shock:
Gefeliciteerd Arola en man en dochter met jullie dochter en zusje!
Mooie naam hoor en inderdaad een klein meisje!
Geniet lekker van haar.
Ik ben benieuwd wie de derde baby krijgt, haha.
@Iev,balen zeg maar je kan wel extra rustig van je zwangerschap genieten en langer van de kleine straks (ik weet niet hoelang jullie zwangerschapverlof is daar ).
Ik ben ook thuisblijfmoeder en het bevalt prima,alhoewel we nu wel in spanning zitten met al die onrustige berichten.
Mijn man werkt in de haven en daar hebben ze natuurlijk ook problemen helaas.
Groetjes Chico.
Met Joost gaat het niet goed.
Wilt niet op zijn rug liggen of zitten, lijkt dan pijn te hebben, of misselijk. Geen idee… Maar we denken toch aan iets neurologisch. Hij heeft natuurlijk een klein hoofd (microsephalie) en wie weet heeft hij druk in zijn hoofdje ofzo. We weten het niet, we staan zo machteloos… Maar als hij op deze manier de rest van zijn leventje moet slijten?? Pfffff wat moet hij doorstaan… Maak me erg zorgen en zoals ik hem nu zie, geef ik hem geen jaar meer…
Daffie, hoe voel je je verder?
hey meiden,
ik wil even iedereen die een kaartje heeft gestuurd of gefeliciteerd heeft hartstikke bedanken daarvoor,echt heel lief van jullie.
Ik heb verder eigenlijk weinig te melden,alles gaat goed,druk druk druk en moe maar wel alles gezond.
Ik hoop snel weer wat zinnigs te kunnen melden
Arola,gefeliciteerd!!!
groetjes eefje
Fijn dat het zo goed gaat!
Shoot van vandaag is verzet naar morgen, zometeen manlief naar het biljarten brengen en dan ga ik lekker naar het bos met onze Sho. Ongepland een vrije dag, heerlijk.
Moet nog even wat films afwerken van mijn petekind (nog steeds… kom er gewoon niet aan toe…).
Verder mijn site nog ff wat updaten denk ik.
En voor de rest doe ik weinig
Hee Meiden
@ Schaapie wat fijn om te lezen dat alles goed gaat!
@ Vliegje Wat een nare berichten weer over je broer, hoop zo dat het toch nog goed komt…
Ik heb 2 dagen bloed verloren maar niet echt helderrood, volgens mij met veel slijm/afscheiding (sorry hoor lol) Weet nou niet of ik het nou een ongi moet noemen of niet. Wat een gedoe
Heb wel vreselijke opruimwoede (man zegt nesteldrang hahaha)
Zal er een foto van in het showforum zetten
Nou ik kom ook weer even reageren…
Druk druk druk geweest.
Allereerst iedereen bedankt voor de lieve felicitaties
Ik ben erg verwend dit jaar…ofwel de baby
Ik zit trouwens niet de hele week alleen hoor.
Martin is gister met mijn vader en broertje vertrokken naar oosterijk.
Vandaag smste hij dat hij zijn duim heeft gekneusd…maar dat ze het erg leuk hebben gehad. Wel heel zwaar. Mijn broertje is een echte sportman en mijn vader heeft ook wel een goeie conditie…die van Martin is wat minder haha dus die is nu helemaal kapot! Maar tot nu toe is het allemaal nog erg leuk
Maandag ga ik met mijn moeder een midweekje weg…heerlijk ff ontspannen…niet aan mijn werk denken (hoop ik) en lekker zwemmen en met de hondjes wandelen.
We hebben net voor woensdag een fonduepakket besteld (dat hebben we al heel lang niet meer gedaan) mmhhh!
@ Vliegje
Wat ontzettend balen dat joost zo blijft aanrommelen
@ Bloempje
Oohjeee dat is spannend…hopelijk was/is het toch een echte ongi
Verder gaat alles goed hier.
Woensdag avond ben ik samen met oma naar de verloskundige geweest…en mijn bloeddruk was 130/70 Dus de rust doet toch echt wonderen
De verloskundieg zei meteen zullen we oma de baby maar even laten zien…dus ik heb weer een korte blik op ons kindje kunnen werpen …
Nou afgelopen donderdag is 1 van de verloskundige op verjaardagsvisite geweest. Ze vroeg vooraf of ik nog wensen had voor mijn verjaardag…en toen zei ik nou een echo :drool: … en als kadootje heb ik een bosje bloemen en een echo gekregen
Wat een bof kont ben ik toch
Verder vanuit hier weinig nieuws…vandaag weer druk geweest.
Morgen heb ik een thuisblijf dag Ik ga mooi alles wassen strijken, tassen pakken en mijn huis aankant werken…en dan maandag…rond de middag zullen we wel gaan vertrekken
Heerlijk ik heb er zo’n zin in :dance:
Leuk Mar, een extra echo
Hoe vond je oma het?
En Martin zijn duim al gekneusd joh en hij moet nog de hele week haha.
Waar ga je heen maandag? Welk park?
Wij over 2 weekjes, ben er zooo aan toe!
Ja heerlijk he…ik ben echt verwend kwa echo’s
Oma vondt het geweldig. Ze voreg normaal al elke keer hoe het nou voelde om een echo te hebben en te zien. En nu heeft ze het zelf kunnen zien. Ze stond bijna met dr neus in het beeldscherm
Wij gaan naar het meerdal in America…naar welke gaan jullie?
Ook naar het Meerdal onze favo park.
Heb zo shoot, tot vanavond meiden.
Joost wordt misschien vandaag opgenomen, dus dan moet ik ook weer naar het ziekenhuis
dat heb ik nu al een paar keer gehoord dat het iemand favo park is…wij zijn benieuwd!
hoihoi,
alles goed hier…gisteren de babykamer afgemaakt… :dance: moeten nu alleen nog het ledikantje en wiegje van mijn ouders ophalen en een lampje ophangen en wat kleur aanbrengen qua accesoires enzo… :inlove: maar ben helemaal happy…voelt zo lekker he!
@marjolein; heerlijk zeg midweekje weg! Lekker genieten!!
@vliegje; shootze :thumbup:
@bloempje; goed bezig meid!! :thumbup: hihi…dus het huis is weer helemaal schoon hopelijk ga je snel een normaal ritme krijgen meis en kun je er straks echt voor gaan!
@schaapie; wat heerlijk dat alles goed gaat!! Lekker blijven genieten meid… :inlove:
Meiden ik zeg jullie alvast gedag!
Hopelijk redden jullie het een paar dagen zonder mij Vast wel :lol:
Oohja voor de liefhebben hier nog iets leuks van mij
http://www.youtube.com/watch?v=dZndB205RZo&feature=channel_page
Fijne vakantie Mar!
Geniet ervan.
Ik ben druk met de foto’s, zitten erg leuke tussen
Even ego…
Joost is weer opgenomen Hopelijk vinden ze de oorzaak van deze klachten.
Hij wilt alleen maar liggen op zijn buik. Niet zitten, niet op z’n rug. Het gaat gewoon echt niet goed.
Of hij is heel ziek of hij is zwaar aan het achteruitgaan…
Mij kun je ook opvegen binnenkort, alles komt tegelijk.
Familieproblemen, zwanger worden, Joost, het verlies van Djara…
Hoe is het met Schaapie en Arola??
En de baby’s?
vliegje; meis…weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Denk je goed om jezelf!!! :hug: :hug: :hug: :hug: kun je niet een paar dagen vrij nemen om ff tot rust te komen ofzo?
@marjolein; wow :shock: leuk om te zien zeg…ik kan bij mij zelf wel steeds hardere schoppen voelen, maar ik zie dit nog niet aan mn buik. Bij jou zie je het gewoon om hoog komen…echt gaaf :inlove:
nou hier geen nieuws…weer een avonddienstje. Morgen vrij…dan wordt eindelijk de kinderwagen gebracht :dance: Rest van de dag wordt goed schoonmaken…want ik heb vorige week niks gedaan :oops: dus helaas moet dat morgen weer gebeuren…
Hallo lieve meiden, hier dan eindelijk een berichtje van mijzelf!
Zo ff vertellen hoe het is gegaan de afgelopen dagen.
Als eerste zijn we vandaag thuis gekomen… YEAHHHHH
Donderdag ochtend vond ik echt heel moeilijk. Iris was een beetje dwars en merkte echt wel aan me dat ik wat spanning kreeg. Maar goed lief gedag gezegd en hup de auto in. Om 9.00 in het ziekenhuis en toen even tot rust komen daar. We kregen nog even een ctg en infuus prikken enzo en we kregen al snel te horen dat we rond de klok van 13.00 uur aan de beurt zouden zijn. Uiteindelijk werd dat dus 12.00 Dus toen steeg de spanning wel ff. Olaf moest zich omkleden en toen konden we door naar de OK. Daar werd alles geinstalleerd en kreeg ik de ruggeprik. Echt dat was een piece of cake. Het gekke was ook echt dat ik een en al relax was. Bij iris lag ik namelijk te sheken van de stress. Om 13.05 werd ze er dus uit gehaald en meegenomen. Paps erachteraan en ik maar liggen en wachten. Toen mocht ze nog even naar me toe en daarna werd ze terug gebracht naar de afdeling. Een uurtje later lag ik al op de uitslaapkamer en werd LINN naar binnen gereden en mocht ik haar direct vasthouden. WOW zo gek is dat. Het gevoel in mijn been en lijf kwam redelijk snel terug en mocht ik terug naar de afdeling.
Meteen borstvoeding gegeven (of de eerste poging gedaan) en ook even slapen want ik was kapot.
De eerste dagen ging iig uitstekend, wel veel pijn in mijn buik van de naweeen. En de BV was echt razendsnel op gang.
Dag 1: 2940 gram en 49cm
Dag 3: 2750 gram
Dag 5: 2895 gram
Dus alles gaat super met Linn. Ik heb echt nog wel even een herstelperiode te gaan want die buik/litteken is erg pijnlijk. Dus nu thuis moet ik echt opletten dat ik niet teveel doe. Maar de kraamzorg is er en de oma’s zijn ook deze week weer van de partij. Ik heb trouwens 2 dgn extra KZ ivm de keizersnede. YEAHHHH
Ik zal proberen nog wat betere foto’s te showen maar moet wel een beetje fut hebben hoor!
Oja iedereen super bedankt voor jullie felicitaties. Zo leuk om te lezen!