marjolein
Van harte!!!
Maak er een mooie dag van!!!
:dance: :dance: :dance:
morgen…ik heb weekend :mrgreen: :dance:
@ aroloa; heeeeeeeel veel succes vandaag!!! Eindelijk mag je straks je wondertje in je armen houden :inlove:
@marjolein; GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: Maak er een gezellige dag van meid…lekker laten verwennen :mrgreen:
@bloempje; oh ongie…dat is beter of niet? En is je cyclus dan al wat normaler of zit er nog best wel veel dagen tussen?
ik ga straks ff de zolder aanpakken… 8) nu eerst ff bijkomen
arola, zet m op vandaag!
marjolein, gefeliciteerd!!
Nog geen baby??
spannend…
nog steeds niks :shifty: :shifty:
zit ook al steeds te gluren :mrgreen:
ga weer verder met de zolder…bijna klaar :dance:
:inlove: Carola is bevallen
Ze is vandaag om 13.05 uur bevallen van een dochter Linn.
Ze weegt 2940 gram
Het is een ontzettend lief en klein en het gaat heel goed met ze!
gefeliciteerd!!
Whaaaaaaaa Gefeliciteerd meid!!!
Leuke naam :inlove: :inlove: :inlove:
wel een klein meisje trouwens…maar 2940 gram…
Gefeliciteerd!!! Wat een prachtige naam!!!
Marjolein van harte meid!
OOOO GEFELICITEERD!! En een mooie naam! Schrijf je het met een i?
Mijn petekindje heet ook Lynn, maar dat met een y.
Ben benieuwd naar de foto’s!!!
Gefeliciteerd Carola met jullie dochter!!!
Hee Mar, nog ff de titel veranderen
Joepie!!! Gefeliciteerd met Linn!!!
Met mij gaat alles ook lekker z’n gangetje. Ik lees wel helemaal met jullie mee, maar heb niet altijd de puf om mee te schrijven. Maar ik ben lekker op schema en nog steeds geen problemen met de zwangerschap. Dus ik denk dat ik nog wel zo’n 5 a 6 weken zal moeten wachten. Kan alleen maar zeggen dat het tot week 30 supermakkelijk was en na week 30 toch duidelijk zwaar geworden is. Slapen gaat slecht en af en toe enorme spierpijn in m’n liezen. Maar het is voor een goed doel!
Had ik al geschreven dat ik ontslagen ben? Financiele crisis… Maar ik wilde toch al opzeggen, dus dat was niet echt een teleurstelling. Komende week moet ik nog een paar kleine dingetjes afronden, maar dan houdt het werkende leven toch echt even op voor mij. Wordt ik ook huismoeder :mrgreen: . Wel even wennen hoor. Gelukkig is het voorlopig net alsof ik ‘gewoon’ met zwangerschapsverlof ben. En in juli ga ik wel weer kijken of ik een andere baan ga zoeken. Of misschien blijf ik wel full-time huismoeder. We zien wel!
O lekker Iev, als het financieel kan, waarom niet he!
Het gaat met Joost weer niet goed… hij blijkt zoveel pijn te hebben in zijn buik dat zitten niet gaat en daarom ligt hij veel… Papa komt thuis van vakantie en vanmiddag gaan we naar hem toe. Hij is nog op de woning, maar ik voel weer een opname
Alles is aangepast…de titel, schema en het schema met onze baby’s…jaah er is dus een foto
Kom vanmiddag vanavond weer even reageren…Martin gaat zo weg
ah mooie foto!
Waar moet Martin heen dan?
op vakantie