JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

Leuk gedaan Mar!

Heb vandaag ondanks die slechte nacht wel een hele goeie dag gehad. Iris was super lief en begint af en toe uit zichzelf over de baby. Als ze bij ons op de kamer komt zegt ze meteen “i-is k(l)eine baby was ook in wieg (ge)legen” En dan is ze zoooo zacht in haar doen en laten. Heerlijk.Ik heb echt wel het idee dat ze door heeft wat er staat te gebeuren. Of iig dat mama even weg gaat en weer terug komt met een zusje. Is wel een fijn idee want ik vind het nog steeds een vervelend idee dat ik haar zo ff achter laat. Maar goed paps en de rest van de familie zijn natuurlijk gewoon voor haar.

Ingrid~ super he als je VK zo positief is. En dat je NOG een keer mag gluren in je buik. Lekker van genieten.

zo ben ik weer :mrgreen:

@marjolein; goed bezig meid!! Ziet er leuk uit… :inlove:

dus je hebt je wel weer vermaakt vandaag…volgens mij verveel jij je geen dag :wink:

@arola; fijn dat je dag wel lekker liep…en wat lief van Iris dat ze er toch zo mee bezig is…denk dat het allemaal vanzelf wel loopt hoor…

@bloempje; zo moet je idd maar denken…anders is het helemaal niks :hug:

nou hier actief geweest met de adressenlijst. Alles gewijzigd en aangepast. Er zijn er 10 bij waar ik het nieuwe adres nog niet van weet, maar goed dat komt thuis wel weer.

We komen nu uit op 83 kaarten, waarvan ik 9 kaarten niet heb mee geteld. (omdat er 9 mensen zijn waar we eigenlijk geen contact mee hebben…dus vind het onnozel om die een kaart te sturen :? maja manlief zou er wel anders overdenken, dus laat het nog maar even in het bestandje staan :slight_smile: )

Voor de rest niet zoveel nieuws…het is nu weer rustig op mn werk…dus alle tijd om weer van alles te lezen hier…

@ Kloos

Lekker is dat als je adresenlijst af is…die van mij is ook al een tijdje af…scheelt dat ik het meeste al op de pc had staan…ivm de trouwkaarten.

Deed jij nou ook mee met geboorte kaartjes sturen???

hmm had het nog steeds niet aan mn man gevraagd…zou het nog ff doen… :oops: :oops:

ergens vind ik het wel leuk, maar is de bedoeling dan om iedereen een kaartje te sturen?? Anders zet ik liever het kaartje op internet en hoeveel ik er niet extra bij te bestellen :stuck_out_tongue: (ja ik hoor jullie denken…wat een knieperd :oops: )

Leuk schema Mar!

Bloempje, gefeliciteerd en hopelijk valt je nieuwe baan een beetje mee!

Blijf je wel gewoon doorgaan met baby’s proberen te maken??

Morgen gaan we weer naar de gyn. waarschijnlijk moeten we een maand rust nemen, want als we zouden gaan spuiten kan dat toch nog niet, omdat we over 3 weken op vakantie gaan en ik dus niet naar het ziekenhuis kan.

Dus dan zullen we wel een paar weekjes moeten wachten schat ik?

Maar dat horen we morgen. We hebben nog wat vragen op een briefje geschreven.

Ik hou jullie op de hoogte!

hier mijn verhaal van vorig jaar van Tarzan met Joost, ik had toen een Meet & Greet kunnen regelen met Ron Link :inlove: Joost vond dat hélemaal het einde. We hadden wel naar de artiestenuitgang kunnen gaan, maar dat begrijpt hij niet. Dat die normale mensen, in de zaal verkleed zijn. Hij denkt dat het echt is zeg maar. Echte aapjes, echte Tarzan.

Dus Tarzan kwam naar hem, super!!

We zijn weer thuis, Joost vond het geweldig!

Hij keek zijn ogen uit!

Dat begon al in de bus, op de snelweg met die grote vrachtauto’s!

In het theater werden we netjes opgewacht, alles uitgelegd, naar onze plaatsen gebracht en regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was.

Toen de show begon had ik Joost al voorbereid op de knal, maar het arme kereltje schrok nog!

Toen de apen he, die kwamen aanrennen, aaide over zijn bol! Hij lag helemaal dubbel!

Later sprong er ineens een aap voor zijn neus, maar toen schrok ie toch wel ff, hij zag hem niet aankomen hahaha. Daarna weer lachen!

Joost zat met zijn ogen wagenwijd open te kijken. De ene keer heel serieus, andere keer heel lachend!

Ik heb meer naar Joost gekeken dan naar de musical, maar ach, heb hem toch al 7x gezien (was toen dus de 8e keer).

Toen de meet & greet, ook daarmee werden we netjes ontvangen!

We moesten gewoon in de zaal wachten, we waren bekend zeg maar.

Toen de zaal leeg was werd Ron (TARZAN) gehaald. Alleen hij kwam, maar ik vond het al super dat ze de tijd ervoor namen.

Ron stelde zich netjes voor en ging gelijk naar Joost. Joost gaf hem een handje en keer vol verbazing!

Foto’s gemaakt en hij begon daarna lekker te draken, Ron deed gezellig mee :slight_smile: Tongen uitsteken enzo :slight_smile:

Hierbij wat foto’s.

wat een mooie foto’s!!! EN wat super die foto’s met je broetje en ron! Leuk dat hij toen zo genoten heeft! :mrgreen:

Vliegje~ Leuk he als iemand zo kan genieten! En idd leuk dat ze daarin heel makkelijk zijn om met fans op de foto te gaan enzo. Volgens mij ben jij een geweldige zus!

Nou de BIB gaat morgen natuurlijk heel snel over in BIA en BUB… onwerkelijk is het wel ja. Gisteren vooral bezig geweest met scenario’s bedenken. Wie wanneer het beste langs kan komen en dingen van als het deze keer beter gaat ben ik maandag weer thuis… Ik ben een redelijke controle freak als ik zo naar mezelf kijk.

Ik heb net de laatste spullen in mijn koffer gedaan en zou het nu verder even niet weten. Vanavond nog even een buikfoto maken en dan is het gedaan met dat gewoel in mijn buik… Gisteren was het meiske nog even ernstig aan het uitsloven in de buik. Olaf stond perplex. Van die onwijs harde onderdelen die langs komen schuiven. Bij Iris hebben we dat nooit zo kunnen voelen dus het was even heel bijzonder.

Ik kom vanavond alvast even gedag zeggen hoor want morgen ga ik me even alleen druk maken om mijzelf en mijn gezinnetje. Marjolein zal jullie iig op de hoogte houden. We smsen haar zodra we in staat zijn om iedereen op de hoogte te brengen.

Dus tot later dames!

Vliegje; wat gaaf dat je broertje daar zo genoten heeft!! Mooie foto’s ook :inlove:

Arola; spannend :shifty: :shifty: nog maar 1 dag meis!! En dan heb je je wondertje in je armen…Ik hoop voor je dat deze dag snel omgaat en ben benieuwd naar de foto’s straks :smiley: Voor als ik je niet meer spreek…heel veel succes en vooral genieten he!!! :hug: :-*

nou hier de weekboodschapjes op mn fietsje gedaan…zag het eerst niet zitten, maja moest toch gebeuren en mn man had de auto mee…Nou heb alles gewoon netjes verdeeld in 2 grote tassen en 2 fietstassen en het viel reuze mee :wink:

Nu doe ik niks meer tot het lunchpauze is…dan moet ik wel ff koken…zo zin in :liar:

Vanavond mn laatste dienst en dan heerlijk weekend!! Weet al precies wat ik ga doen…morgen zolder uitzoeken…hopelijk lukt het me dan klaar te zijn. (tis allemaal rotzooi van mn man…dus ik weet niet zo goed of ik alles wel weg mag gooien :smiley: )

Vrijdag ff brood halen en de kruidvat doos…en misschien een btje poetsen…en foto’s maken van spullen die ik weg wil doen. Zoals bankje en lamp enzo…hopelijk dat iemand van marktplaats nog zo gek is om een goed bod er op te doen 8)

Zaterdag ga ik man helpen met de plinten denk ik…en wie weet kan ik einde van de middag alvast de babykamer inrichten…(maja ga er maar niet vanuit…anders is het weer zo’n teleurstelling)

en voor de rest hier niks meer te melden eigenlijk…saai… 8)

Ik word 23 maart geopereerd, de LEO operatie waarbij ze dus eiblaasjes gaan wegbranden in de hoop dat de Clomid dan wel zijn werk doet.

Ik vind het wel eng hoor… krijg sneetjes in mijn buik, alles gebeurd onder algehele narcose.

Maar dit is nu voor ons de volgende stap, mocht ik hierdoor nog steeds geen eisprong krijgen, dan gaan we spuiten.

Maar voorlopig duurt het nog even. Eerst over een maand de operatie, daarna weer 3 rondes Clomid proberen waarbij we dus ook alweer 3 maanden verder zijn.

Arola, mocht ik je niet meer spreken, heeeeeel veel succes en show ons gauw foto’s he! :slight_smile:

owh jakkie…moet je daarvoor geopereerd worden? Naja…hopelijk gaat het wel helpen…23 maart schiet al wel snel op…en die sneetjes op je buik, zie je straks bijna niet.

Vorig jaar bij mijn blindedarm had ik ook 3 sneetjes…nou die zijn bijna weg…dus daar moet je je niet druk om maken :hug: :-*

@ Arola

Spannend meis het is bijna zover…heel veel succes morgen!

@ vliegje

Meis wat spannend…hopelijk ga je dan wel een eisprong krijgen…

@ Kloos

Verheug je niette veel op de kruidvat doos…die is echt waardeloos…vondt ik dan…zit echt 3x niks in!

Nou hier druk geweest. vandaag om half 9 van huis vertrokken, moeder opgehaald en daarna richting schagerbrug oma opgehaald. Op de terug weg bij de Boet (tuincentrum) langs geweest. Ik was tegen half 4 weer thuis. Snel de kwarktaart gemaakt. En begonnen met appelsschillen voor de appeltaart. Om kwart voor 5 stond mijn kleine vriend van 9 op de stoep…appeltaart bakken. We hebben dus lekker appeltaart gebakken en daarna nog de monchoutaart gemaakt. Als afsluitinf frietjes gegeten en toen hebben we hem terug naar huis gebracht. Om 19.10 uur moest ik weer bij de verloskundige zijn. Oma was mee en de VK was zo lief een echo te maken zodat oma de kleine kon zien. Die was echt helemaal onder de indruk…zo schattig!

Alles is goed met me…moet alleen naar de fysio voor mijn rug/bekken… en ik moet rustiger aan doen,…mmh maar dat deed ik al…haha!

Lieve meiden ik ga douchen en prison break in bed kijken met mijn schatje! Ik spreek jullie morgen :-*

Via de operatie gaan ze inderdaad de eitjes wegbranden. Of een aantal in ieder geval. Aangezien ik ook een HSG krijg (vloeistof ingespoten om te kijken of eileiders goed zijn ed) en ik voor de operatie vol wordt gespoten met lucht, gebeurd het ons narcose.

Marjolein, alvast een fijne dag morgen!

Arola, succes! hoelaat moet je binnen zijn???

hoi hoi lieve meiden. Bedankt voor jullie lieve woorden!!!

We zitten nu in de relax mode! En morgen wordt het vast even stressen. We moeten om 9.00 in het ziekenhuis zijn en waarschijnlijk zijn we rond het middaguur aan de beurt.

Net met Iris lekker gekeuteld, taart gegeten en foto’s gemaakt van mijn buik nu. Toen nog even gedanst met zijn allen in de woonkamer en toen heb ik haar op bed gelegd. Je merkt zo goed aan d’r dat ze iets door heeft… maar wat en hoe voor haar is natuurlijk onduidelijk.

Nou ik kom dan ff niet meer achter de computer en jullie horen zo spoedig mogelijk van mij/ons.

Alle meiden hier: TOT LATER!!!

vliegje~ ontzettend spannend he zo’n ingreep. Hopelijk heeft het het effect wat je zo graag wilt. Het is een nwe stap en misschien zelfs de oplossing. Ik hoop het zo voor je meiss!

Toi Toi Toi :thumbup: :thumbup: :thumbup: Carola! Ik zal aan je denken vandaag!

Succes Arola!

Marjolein, gefeliciteerd!!

Iev, hoe is het met jou??

En met Daffie?? We horen jullie zo weinig :frowning:

Arola,

heel veel succes vandaag,hopelijk verloopt alles voorspoedig en hebben jullie snel de baby in jullie armen.

Sterkte met de operatie!!

groetjes schaapie

Arola, heeeeel veeel succes

Nog even en jullie hebben jullie wondertje in de armen!

@ vliegje

Dankje wel meis…Martin heeft gister avond de hele beneden verdieping versierd voor me…zo lief!

Fijne dag allemaal…als er nieuws is van Carola dan kom ik het ff vertellen…verder zullen jullie mij niet zoveel zien vandaag…druk druk druk

@ Arola Heel veel succes vandaag!!!

@ Vliegje meid wat een nieuws, hoe sta je er tegen over qua gevoelens, tis nogal wat zo’n operatie…

Ik ben denk ik ongi aan het worden :smiley: Nog even afwachten of het goed doorzet.

Vanmiddag gespek met nieuwe baas, ben benieuwd. Hopelijk gaat alles goed en kunnen over 3 a 4 maanden de condooms eindelijk de deur uit! Hoop wel dat ik dan weer regelmatig ben…