oh super bloempje!!! :dance: :dance: ennuh wel ff wakker worden he…je kan een banner maken vanaf de 1e dag van je ongesteldheid…wanneer je het gelijk goed bent…dus als je vandaag echt goed ongesteld ben en het je 1e dag is kun je een banner maken hoor :thumbup:
Nou hoop ik echt voor je dat je ritme weer normaal gaat lopen…
@ Kloos Er stond laatste dag van je menstruatie??
Edit Ja je had gelijk
En dank je wel
Geen ruzie maken he dames!
Volgens mij is laatste dag menstruatie alleen bij een zwangerschaps bannertoch?? mmhh
Maar :dance: super dat je ongi bent!
Nee, je 1e dag moet je invullen! :naughty:
hahahah dames toch!
Maar bloempje!!! Goed hoor en ik hoop voor een normale cyclus niet te kort niet te lang!!!
Ja Bloem, heerlijk voor je meid! :dance:
JA!!! Bloem, wat fijn!! Eindelijk kan je nu écht aan de gang, jee zeg, een jaar later bijna… hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus.
hehe ik maak nooit ruzie
ben altijd de goedheid zelve
:lol: :lol:
maar goed bezig bloempje!! nu gaan we jou is ff goed volgen :lol:
Hahaha
Nou ik heb de 1e dag ingevuld hoor
Ben zoooooo blij. Al loop ik de hele dag al te huilen, ik ben echt blij
:mrgreen:
stomme hormonen
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
laat je maar lekker gaan hoor :-*
@ Bloempje
Heerlijk toch he die hormonen, en laat je idd maar lekker gaan…is zolang geleden dat je daarvoor een goed excuus had… :lol:
@marjolein98 wrote:
@ Bloempje
Heerlijk toch he die hormonen, en laat je idd maar lekker gaan…is zolang geleden dat je daarvoor een goed excuus had… :lol:
Amen to that sista!

:shifty:
Arme man, die moet het steeds ontgelden Maar gelukkig begrijpt het het, nou nee hij begrijpt het niet natuurlijk maar is wel geduldig hahaha
Nou die krijgt zijn portie ook nog wel. Die van mij heeft ook last van zijn zwangerschapshormonen…en maar zeggen dat het allemaal aan mij ligt!
Nou :naughty: echt niet hoor!
Ik begin steeds meer te twijfelen. Heeft mijn PCO die test niet in verwarring gebracht, gaat m’n temp wel omhoog, etcetc.
Ik krijg wel wat last van mijn (.)(.) , vorige keer ook toen ik mijn ei had gehad.
Ovutest is nu ook weer negatief. Dus het zou moeten kloppen, maar ben zo onzeker.
Maar goed, dit weekend moet mijn temp stijgen, anders is het vals alarm. Duimen!
Morgen dagje sauna! Voor het eerst in mijn leven… ook met allerlei massages erbij enzo, ben benieuwd of ik het niet eng vind… naakt! Hahahahahaha. Ga met 2 vriendinnetjes.
Zometeen naar vrienden, vakantie boeken We gaan toch lekker centerparcs boeken voor augustus. Met vrienden, scheelt ook weer in de kosten.
Fijn weekend!
O Bloem, ‘geniet’ van je hormonen! Volgens mij ben je er nu heeeeeeeeeel blij mee!!! :mrgreen: :mrgreen:
oh vliegje heerlijk vakantie boeken!!! :dance: :dance: Ik wil ook wel… :roll: maja dat gaat nog niet…wij gaan heel misschien een weekje in sept/okt nog naar een of andere park…dan is de kleine ook wat ouder…
vervelend dat je zo onzeker bent meis…kan me dat wel goed voorstellen…kan je helaas geen tips geven!! Maar wel een dikke digitale knuff en kus :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-*
marjolein; hahahhaah heeft je man last van zwangerschapshormonen… :lol: nog nooit van gehoord…
bloempje; dat hoort erbij hoor…die man moet maar zo denken het is een tijdelijke fase
Fijne dag allen…hier geen nieuws…
Hahaha toch heerlijk hoor jullie begrip! Nou voor mijn man niets dan lof hoor, hij is superlief voor me en echt geduldig
@ Vliegje Ik ga voor je duimen meid!!!
Verder iedereen een prettig weekend!
@ Kloos
Het is echt waar hoor, in ons juni mama forum hebben er wel meer mannen last van.
Vandaag is mijn schatje ook super lief…weet niet wat ik gedaan heb maar sta dr van te kijken. Hij is zo knuffelig :shock: ???
@ Vliegje
Mijn duimen draaien overuren voor jouw!
Meiden, vandaag voor het eerst in mijn leven naar een sauna geweest…het was HEERLIJK! Ongelooflijk, wat een ervaring! Ik vond het eerst doodeng om naakt te gaan, ben best onzeker, maar na een paar uurtjes was ik helemaal gewend.
Hebben alle sauna’s gehad, maar niet langer als 20 minuten eigenlijk, dat was lang genoeg haha.
1 tje was wel erg lekker! Volgens mij een turks stoombad, met heeeeeeel veel stoom en een zwembad IN de sauna, heerlijk!
Verder een hotstone massage gehad, ff zonnebanken en een gezichtsbehandeling. Ook heerlijk gegeten.
We waren er om half 11 vanochtend en om 20u thuis (voor X Factor, als dat niet was gekomen hadden we nog wel tot 23u blijven zitten!).
Vakantie nog niet geboekt, vrienden willen toch niet… :roll:
Willen perce naar het buitenland, terwijl ze weten dat wij daar het geld niet voor hebben plus het feit dat onze Sho niet mee kan en de hondencreche ook geen plaats meer heeft.
Gaan we toch lekker met z’n 2tjes iets zoeken, ook prima
Ga nu naar bed, ben echt zoooo moe.