@ Vliegje
Meid wat heerlijk, lekker ff ontspannen en relaxen. Heerlijk!
En idd dat naakt gaan is altijd ff wennen, maar iedereen loopt er naakt!
Jammer dat die vrienden niet meer willen Dan lekker met zijn tweetjes
Wij willen in September/Oktober ook even lekker een paar daagjes weg naar een park… :mrgreen: heerlijk! Kijk er nu al naar uit
Nou ik ben net terug uit het ziekenhuis :shock:
Schrik niet…het was niet voor mijzelf! Mijn schatje had weer eens een ongelukje. We hadden al geroepen dat we dit jaar de verzekering gingen uit melken…maar dat we dat ook echt gingen doen…haha!
Hij was in de voortuin de boom aan het snoeien en toen hij de takken wilde kleiner maken knipte hij met een nieuwe snoieschaar tjakka in zijn hand (dezelfde die gebroken was). Dus hij roept mij terwijl hij met zijn hand onder de kraanstaat. Dus ik kijken nog echt flinke jaap dus ik zeg meteen al dat moet gehecht worden.
Goed nummer van de huisartsen post…ik op google zoeken…nou na 5 min had ik het een keer gevonden :s (zo voelde het)
Ik naar boven om zijn ponsplaatje te zoeken en en in tussentijd gebeld naar de HAP…die vrouw aan de lijn zal wel gedacht hebben in heb een hijger aan de lijn…haha!
Nou naar het ziekenhuis geweest en hij moest idd gehecht worden. Nu heeft ie weer zijn linkerhand in het verband. Is net het gips dr af
Het schiet dus lekker op hierzo.
Dus ik doe net mijn broek uit…zeik natte broek…denk dat het zweet is…hoop ik! Want ik was ook wel een beetje geschrokken van martin en de spanning en het bloede ook flink…en daar kan ik nu niet zo goed tegen…en dat is dan verpleegkundige
Nou we zijn weer helemaal bijgekomen van de schrik en ik ga nu lekker ff douchen…en dan zometeen naar mijn schoonouders
Ojee toch Mar! Weet je zeker dat het bij jou niks anders was?! Hou je het wel in de gaten?!
Ik had vanmiddag toen we van moeder 1 afkwamen ineens een huilbui… hoorde van vriendinnetje dat ze misschien weer zwanger is (die die miskraam met 17 weken heeft gehad). Ben heel blij voor haar, maar tegelijkertijd had ik het heel moeilijk.
Huilen, Johan zag het aan me en toen kon ik het helemaal niet meer inhouden. Raar, ik jank nooit zomaar INEENS. Maar kon het niet tegenhouden, soms word het allemaal wat teveel…
De verplichte moederdag bezoekjes zitten erop (wat heb ik daar toch een hekel aan…).
Zo eten, douchen en in pyama. Vanavond nog wat werken
@ Vliegje
Ik heb nu nergens meer last van…dus het zit allemaal wel goed hier hoor
Ik heb ook een hekel aan die bezoekjes…naja bij mijn schoonouders dan…maar het was best gezellig! Had de hondjes mee dus had genoeg afleiding
marjolein… tjemig die man van jou!!! Maar idd wat vliegje al zegt wel jezelf in de gaten houden he! Het is echt wel te vroeg voor jou om vruchtwater te verliezen.
Vliegje~ ik moet zeg dat ik je helemaal begrijp… het is zo dubbel allemaal en zo oneerlijk. Je gunt het iedereen maar op dit moment gun ik het jullie het meest! Ik vind het ook wel knap van die vrienden van jullie… ik weet niet hoe mensen zich zo snel weer kunnen zetten tot een nwe zwangerschap.
En balen van die vakantie meid! Nou lekker iets zoeken in NL. We hebben genoeg neerlands schoon.
Ooooh vakantie… wij hebben dus al wel geboekt voor 1 weekje NL. Heb er nu al zin in. Mijn zus is net een weekje op texel geweest vakantiepark De Krim, schijnt erg groot te zijn met mooie huisjes.
Moederdag… hmmm geen tijd voor vandaag en manlief kennede had hij daar niet echt tijd voor gemaakt om met iris iets te knutselen (heel begrijpelijk hoor en neem hem niets kwalijk). Maar ik had ervoor gezorg dat er wel een moederdag kado was hoor mooie birkenstocks… chinese rose ben enorm blij mee!
En wij gaan dus geen (o)ma’s meer langs hoor. Ben nu zelf moeder, zij hebben hun moederdagen al gehad. Tja en Oma dag bestaat nog niet. of wel… :think: ???
Nou vanavond had ik weer een huilbui en net weer… dit heb ik nog nooit meegemaakt hahaha. Denk dat ik gewoon even een off day heb.
Vriendinnetje mailde me weer en ze is inderdaad zwanger. Vond het heel moeilijk het met te vertellen, toen kreeg ik dus weer een jankbui. Maar ben ook heel blij voor haar! Ze heeft het zwaar gehad na die miskraam en hoop dat alles nu goed blijft gaan.
Verder iedereen een leuke moederdag gehad? Arola, leuk je 1e moederdag met Linn
Ik heb een hekel aan die bezoekjes, dus ik begrijp je helemaal
Goedemorgen…
jaja ik ben een x vroeg wakker voor de verandering 8) was al om half 6 klaar wakker en dan lig je maar wat in bed…dus dan maar eruit…misschien dat ik zo nog ff een uurtje ga liggen…maja we zien wel ff…
@vliegje; huil maar is flink hoor…mag best! Is ook niet makkelijk als iedereen om je heen maar zwanger wordt en jouw wens ook zo groot is!! :hug: :hug:
en wat die vrienden betreft…lekker zelf op vakantie gaan hoor…wel vervelend dat ze nu perse naar het buitenland willen, maja Nederland is net zo mooi…
@marjolein;zo hey…die man van je is bezig :shock: goed dat je naar de huisartsenpost bent gegaan…want een heggenschaar zit veel vuil in en dan moest ie waarschijnlijk ook een tetanus prik…auw…jakkie hoor…
Gelukkig dat er met jou niks aan de hand is…ennuh van onderen dicht houden he…is nog veels te vroeg voor jou…ik mag toch wel eerst van je
@arola; ah…jammer dat je man er niet aan gedacht heeft iets met de kids te maken…gelukkig dat je het zelf niet zo erg vindt!
oh over moederdag en bezoek aan de moeders afleggen…doe ik ook niet hoor…blijf aan het heen en weer rijden…moet ook eerlijk zeggen dat ik het maar een commercieel iets vindt. Wel is het leuk als de kids wat op school maken ofzo, maar echt kadootjes kopen doen wij strak ook niet aan hoor…Dat doen we alleen met verjaardagen 8)
Anders wordt het veels te gek…net als valentijnsdag, daar doe ik ook niet aan…er wordt alleen maar flink geld op verdiend door de winkels…
nou hier verder geen nieuws…kga zo nog ff in bed proberen en anders lekker douche en klusjes voor de ochtend bedenken
Thanks Kloos
Mijn temp bleef dit weekend laag, maar ik heb niet op de juiste tijden gemeten (te vroeg, te laat).
Misschien dat ik daarom zo emotioneel was, wilde dat mijn temp steeg.
Vandaag is hij iets gestegen, maar of dat iets betekent? Geen idee… Zo naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat ze zeggen. ‘Je moet niet tempen, je moet geen ovu testen doen bla bla bla’…
Wat je trouwens zegt Kloos, over moederdag en valentijnsdag, ik geef je helemaal gelijk! Het is inderdaad een commercieel gedoe. Alsof je alleen op DIE dag moet laten weten dat je van elkaar houdt, slaat eigenlijk nergens op. En zo vind ik moederdag ook onzin wat dat betreft.
hartstikke leuk dat er een dag is voor moeders, maar het is zoooo verplichting. Bel mekaar en klaar is kees. Maar nee, je moet komen…
Vooral mijn oma legt die druk bij mijn moeder erg op.
Mijn moeder wilt ook dat ik kom, mijn stiefmoeder heeft dat minder, die verplichten ons nooit ergens toe.
En mijn schoonmoeder is hetzelfde als mijn oma, we moeten komen.
Maar ja, we zijn er weer vanaf. Met vaderdag hebben we 2 vaders, ik heb geen stiefpa dus dat scheelt er 1 hahahahahaha.
Zo wat hebben jullie weer veel geschreven
Nou hier geen gekke dingen meer gehad hoor, was echt gewoon zweet denk ik…had ervoor ook de ramen staan doen en natuurlijk ook geschrokken toen martin me riep en toen met alle haast naar het Ziekenhuis…
@ Kloos
Jij mag eerst hoor, wees maar niet bang…ik wil pas na 12 juni!
@ Vliegje
Meis ik snap je ook helemaal, en laat je idd maar lekker gaan :hug:
Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen en hoe de echo was!
Misschien is het een idee een gesprek aan te vragen in het ziekenhuis met een gynaecoloog. En niet met iemand die elke keer de eitjes meet. Misschien dat je dan bij hem/haar even je verhaal en frustraties kwijt kan!
@ Arola
Jammer dat hubbie niks voor je heeft geknutseld met Iris…zou die van mij denk ik ook niet doen hoor!
Hoi dames
Moederdag tsja… Het was wel gezellig maar ik ga liever spontaan. We hebben wel een klein kadotje gekocht (3 euro lol) Gaat om het idee…
@ Vliegje Meid toch Opeens alle spanning eruit? Hoop dat je je wel opgelucht voelt!
Ik had gister precies hetzelfde… Heleboel plotselinge huilbuien. Heel kort en dan voelde ik me weer goed en dan ging ik weer. Ook stress wat er allemaal uit moest…
@ marjolein Die man van jou heeft ook een pech! Hoop dat het snel geneest!
Hier nog steeds ongesteld, al word het wel minder. Zaterdag werd het bruinig, dacht dat het het laatste was. Werd het gister weer helderrood? Vreemd.
Bloempje, volgens mij loopt er bij jou nu van alles uit,ben heel benieuwd hoe je cyclus wordt/is!
Vanochtend ziekenhuis geweest, echo gehad. Ze heeft even gauw gekeken, weer niks te zien. Grootste eitje 11mm. Nu zat er ineens weer 1 van 11mm en vorige week zat er niks.
Ze snapte er ook niks van, dus donderdag moet ik bloed prikken, vrijdag de uitslag.
Voorlopig niks afbreken gelukkig.
Vliegje: wat gek. Het kan niet zo zijn dat er eerst een ei was, dan weer niet en dan ineens weer wel. Dat slaat echt nergens op…
Zou je toch bijna beginnen te twijfelen aan hun echo-capaciteiten… :think:
@ Bloempje
Hopelijk zijn de :twisted: snel voorbij
@ Vliegje
Ik vindt het bij jouw allemaal wel heel vaag en vreemd hoor.
Idd een eitje kan niet weg zijn en er nu zomaar weer zijn :?
@ Vliegje Ik heb er geen verstand van maar het klinkt raar. Hoe veel mm kan een eitje groeien per dag?
Kan er zo snel een nieuwe zijn van 11mm?
Bij mij zijn het nu even niet aleen de hormonen, ook veel stress van werk (beter gezegd geen nog steeds ziek thuis) en daar door lijkt alles op een pauze stand te staan… Kinderen krijgen, verhuizen wat ik heeeeeeel graag wil enzovoort. was er gewoon even klaar mee. En ik krop alles op en dan soms dan moet het eruit…
Meiden, geen idee… ik had vorige week maandag een eitje van 10mm. Donderdag was hij ineens weg, nergens te vinden (en ze heeft een kwartier gezocht!). De avond ervoor had ik die positieve ovutest, dus ALS ik een ei heb gehad, verwacht ik hem woensdagnacht/donderdagochtend gehad te hebben.
Maar vandaag had ze inderdaad weer een ei van 11mm (zo groot heb ik ze nog niet gehad, die van 10mm was al groot voor mijn doen).
Een ei springt pas boven de 20mm en een goed ei groeit 2mm per dag.
Kan dus bijna niet…
Of… ik heb geen ei gehad en wél een cyclus van 42 dagen (zoals de vorige keer, als ik de operatie niet meereken). Want dan zou ik volgende week een ei moeten krijgen en ligt het ei van vanochtend op schema (snappen jullie het nog?!) haha.
Nou ja, donderdag bloed prikken, vrijdag weet ik meer.
Bloempje, ik kan me goed voorstellen dat het bij jou ook niet altijd even goed voelt omdat je van alles aan je hoofd hebt. 1 zorg minder, je bent in ieder geval ongie. Nu komt er een andere zorg bij natuurlijk, hoe je cyclus zal zijn. Wat verwacht je zelf?
Ik heb geen ei gehad hoor, temp is weer enorm laag
@ Vliegje Jeetje balen zeg Wanneer moet je weer naar het z’huis?
Ik verwacht helemaal niks eigenlijk wat betreft mijn cyclus, geen idee. Was vroeger heeel regelmatig wat volgens de ha in mijn voordeel zou kunnen werken maar we zien het wel
Vlieg: wat balen meid… :hug: :hug: :hug:
vliegje; :hug: :hug: (kan er niks op zeggen…vandaar alleen maar sterkte met knuffels meis :-* )
nou hier een but nacht gehad…gisteren overdag al heel veel steken in mn rechterzij, zitten en opstaan deed echt heel veel pijn. 's avonds trok het iets weg en toen ik naar bed ging kwam het weer…ik kon niet eens op het bed zitten, niet op mn rechterzij en rug slapen…alleen een btje op mn linkerzij en dan het liefst zo stil mogelijk :? Wat dit mag betekenen…geen idee…maar het voelde behoorlijk irrie…
Vanochtend om 5 uur was ik zo moe en ben ik nog ff goed in slaap gevallen…en de pijn was ook weer helemaal weg…kon zelfs op mn rechterzij slapen…raar he :think:
Naja nu nergens last meer van…dus het zal wel niks bijzonders zijn…
O spannend Kloos!
Wat er met mijn gaat gebeuren, geen idee.
Donderdag laat ik gewoon bloedprikken, vrijdag uitslag.
Als ik uitga van mijn cyclus met de operatie erbij vorige keer, had ik een ei op dag 28.
Stel dat het die cyclus weer is deze maand (als ik geen ei heb gehad en er gister weer ineens 1 zat van 11mm) dan kan ik dit weekend een ei verwachten.
Maar ik verwacht helemaal niks meer…