JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

Heb zin in onze shoot. Ik moet gewoon zorgen voor roze muisjes :slight_smile: Blauwe heb ik al staan hahahaha.

@ Vliegje

Die heb ik ook al gekocht hoor…hoef jij niet te doen…gekkie!

Ik hoop dat je dr nog zin in hebt…misschien zit je wel niet op een zwangere muts te wachten nu… :think:

O nee hoor meis! Ik heb dat vorige keer ook van me af kunnen zetten, vond het prachtig om zo’n dikke buik te zien. Tuurlijk moet ik even slikken, maar ik gun het je van harte, dat weet je :wink: Dus komt helemaal goed :smiley:

@ Vliegje Spannend meid!

:pray:

Nou, wat een gedoe weer zeg in het ziekenhuis.

Als eerste, mijn ziekenhuis gelooft niet in tempen en ovu testen. Dus als je daar over begint, zie je die gezichten al…

Alleen dat echo apparaat spreekt de waarheid, yeah sure…

Maar goed, eitjes meten, zitten er echt alleen maar kleine. Zelfs dat ei van 10mm van van de week is WEG. Ze heeft een kwartier gezocht, hij is weg.

Zij zegt, het is zeer onwaarschijnlijk dat je een ei hebt, test zal wel vals positief geweest zijn, bla bla.

Nou ja, moet maandag gewoon terug en vraag dan of ik bloed mag prikken. Hou ook mijn temp nog in de gaten van de week.

Kortom, loop je bij het ziekenhuis, weet je nog niks!

Ik ga in ieder geval niks afbreken volgende week! Wilde zowieso tot eind mei wachten en nu doe ik dat helemaal.

Voor hetzelfde geldt heb ik wel een ei gehad en dan ga ik een beetje mijn cyclus afbreken.

Ik vertrouw mijn eigen lichaam dan meer als zo’n echo apparaat…

vliegje; misschien is dat ook beter hoor…je weet zelf wel hoe je je eigen lichaam voelt…maar het is wel triest als je naar het ziekenhuis gaat en je hoort tegenstrijdige verhalen :hug:

mar en vliegje; wanneer hebben jullie de fotoshoot dan? Komt dat er al snel aan :wink:

hier nog steeds bib…geen gekke dingen aan de hand…en dus ook weinig te melden…sorry :slight_smile:

16 mei :slight_smile:

Vliegje: je hebt gelijk hoor meid! :-*

oh das best snel… :smiley: een dag voor mijn uitgerekende datum :wink:

vliegje~ tjonge jonge… ik weet niet hoor maar als je zwnager wilt worden en het lukt niet dan is toch vaak eerst de vraag of je je temp in de gaten wilt houden enzo?! Of is dat alweer ouderwets? Is het niet een idee om eens met iemand anders te praten, een VK in je omgeving? Gewoon om je verhaal te doen en ervaring te horen?!

Nou ik ga nog maar eens op zoek naar “paard” het knuffeltje van iris… we zijn vanmorgen wel buiten geweest maar was “paard” niet mee. Dus ze heeft hem vast verstopt ( ze verstopt tegenwoordig allen namelijk mijn boobytag, borstschelpen etc). Ze kan gelukkig wel naar bed zonder hem anders hadden we nu een probleem. :lol:

@ Vliegje

Ik geef je helemaal gelijk, hoe kan het nou dat hij zomar weg is :s misschien is hij wel gewoon gesprongen. Ik zou mooi ook niet afbreken nu. Misschien is het eens een optie om naar een ander ziekenhuis te gaan. Daar heb je recht op!

Ik bedoel een positieve test en een ei die weg is…zegt toch al genoeg (voor mij dan)

Enneh je weet het verhaal van mijn tante die is ook met te kleine eitjes zwanger geworden!

16 mei jaah :smiley:

Nou ben bij de verloskundige geweest, ukkie lag weer super met zijn koppie naar beneden…lag idd ook al wat dieper…dus hopelijk blijft hij/zij zo liggen! Verder ben ik weer helemaal goed gekeurd. Zelfs mijn bloeddruk was :thumbup: top!

@ Arola

Succes met zoeken :slight_smile:

@ Kloos

Ik vindt de 20e wel een mooie datum voor jouw!

Ik had net tijdens de lunch toch weer wat met ons kleine mannetje. Hij was de hele tijd tegen mijn hand aan het schoppen boven mijn navel en ineens maakt ie me toch een beweging (ik sprong bijna tegen het plafond…), het leek wel alsof hij eruit sprong, hahaha. Ik schrok me een hoedje, kreeg er rood hoofd van en moest heel hard lachen!!

Daarna voelde ik hem beneden schoppen, dus ik vermoed dat hij een koprol heeft gemaakt :inlove: . En nu weer bovenin, dus minder leven voel ik niet, hahahhaa.

Stiekem~ wow!!! wat een fantastisch gevoel he! Iris was heel stil in de buik maar Linn daarentegen enorm druk. Ik vond het soms wel verbazinwekkend hoor wat je allemaal voelt.

Paard~ is gevonden!!! pfewwww heb in elke doos en kast gekeken… ligt ie in het gootsteenkastje… hmm moeten echt maar eens die klemmetjes erop gaan zetten… mijn boobytag (om te onthouden welke borst aan de beurt is) lag in het doosje van de afwasblokjes…

ja, een heerlijk gevoel hoor!! Maar schrok wel eerst heel erg, hahaha :mrgreen: :mrgreen:

Arola: ik was laatst de knuffel van mijn zoon kwijt… overal gezocht: vond ik hem in een pan in de kast :wall: :mrgreen:

hahaha… dat is ook een goeie plek… die ga ik onthouden voor de volgende zoekactie.

Grinnik… het gootsteenkastje zit er bij mij naast, maar daar zitten al klemmetjes op :wink:

@ Stiekem

Wat leuk zeg…ik had dat gister in de auto dat ik dacht hallllooo wat gebeurd er daar binnen…haha! Die van ons is overigens wel heel erg druk…

@ Arola

Fijn dat hij weer gevonden is :slight_smile:

O Stiekem, wat lijkt me dat toch heerlijk!

Arola, fijn dat “paard” terecht is :smiley:

Ik duik de bank in, vrije avond! :slight_smile:

vliegje; lekker genoten van je vrije avond??

stiekem; gaaf he :inlove: ik heb het zelf zelden mee gemaakt dat ie zo actief is…ik heb een rustige baby in de buik, maar volgens mij wordt het een drukke baby uit de buik :wink:

@arola; paard weer gevonden! :mrgreen: is ook wat he dat kinderen zich zo hechten aan een bepaalde knuffel :mrgreen:

nou hier geen nieuws…gewoon een bib melding 8) paar dingen ga ik doen vandaag en voor de rest ga ik chille, want het wordt weer weekend en dan is het voor mij ook weekend :lol: :dance:

@ Arola Fijn dat paard weer gevomden is. Wat een heerlijk ondernemende meid :smiley:

Ik kan officieel melden dat ik echt ongesteld ben, zoals vanouds met bakken tegelijk (sorry bah) :inlove:

Ga even een nieuwe banner maken zodat ik de aantallen in de gaten kan houden. Hahaha vind het wel grappig hoor ga ik naar de gyn en dan komt het gewoon…

Edit: banner kan natuurlijk pas als mijn ongi over is lol net wakker