JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

@ vliegje nou ben hondsberoerd, aankomende ongi gevoel x 10.

@ kloos :smiley:

Meld me ook weer even kort.

Kreeg geen mailtjes meer, dus zat vandaag te denken: hmmm… heb geen mailtjes meer gehad van de juni-stoppers!

Verder alles goed hier! Inwendig mannetje is lekker druk en mannetje van 2,5 is weer eens in zijn uitprobeerfase :roll: .

Gisterochtend kwam hij bij mij in bed liggen en toen zei hij: mama, hou van jou! Zooooo lief :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Stiekem~ das nou toevallig… Iris stond vanavond met het koken mee te helpen en toen zei ze ook “hou van jouwww” Nou kreeg bijna een brok in mijn keel. Ook met het avond eten zei ze “lekker maakt mama”

(Jouw ventje is trouwens 1 maand ouder als mijn meissie).

@Arola1977 wrote:

Stiekem~ das nou toevallig… Iris stond vanavond met het koken mee te helpen en toen zei ze ook “hou van jouwww” Nou kreeg bijna een brok in mijn keel. Ook met het avond eten zei ze “lekker maakt mama”

(Jouw ventje is trouwens 1 maand ouder als mijn meissie).

Wat lief he? Hij kijkt dan ook altijd zo lief… :inlove:

Wat een lieve kindjes hebben jullie!

Gister had ik het even zwaar… had het er met Johan over, alles wat er de laatste maanden is gebeurd, dat het zwanger worden niet lukt. Kreeg me toch een huilbui. Maar dan kan ik er weer even tegenaan hoop ik…

vliegje; :hug: hoe is je man er onder dan? Wel fijn dat je zo met elkaar je hart kan luchten!!

stiekem/arola; wat klinkt dat lieffffffff :inlove: hoop dat onze kleintje dat later ook doet :lol:

arola; oh wat grappig…dus niemand die het goed had, maar marjolein van hier wel :thumbup: nou jullie mogen bij mij ook wel een poll doen hoor…ben heeeeeel nieuwsgierig :shifty: :shifty:

ik zeg zelf…of 10 mei of echt na de 40 weken :wink:

Vliegje: het is ook best pittig hoor meid, en dat is helemaal niet erg als je er een keer stevig van baalt! :hug:

Kloos: dat gebeurt vast wel, wacht maar af… :wink:

Johan vindt het ook zwaar balen…

@ Arola en Stiekem Wat heeeeerlijk :smiley:

@ Vliegje :hug: Niet zo gek hoor dat je er zo van baalt. :frowning:

Hier vanochtend wat bloed! Ik wist niet wat ik zag! Al is het nog zo goed als niks hoor dus niet te enthousiast worden… Eerst geduldig (kuch) afwachten…

zo vandaag nog ff extreem nesteldrang gehad :lol: ik moest alles ff schoon maken vandaag…en dan ook gelijk goed! Morgen alleen nog dweilen en het is hier weer spik en span :thumbup:

Nu kan het nog dacht ik…ben nog flexibel en volgende week weet je het maar nooit…maar nu weet ik iig dat ik alles heb gedaan…dat geeft een lekker gevoel joh!

Vrijdag heb ik al ingepland als relaxt/chill dagje :dance:

bloempje; bloed…bloed :shock: oh meis wat zou het fijn zijn als het eens goed door zou zetten!! Ik hoop het voor je :pray:

vliegje; kan me dat voorstellen dat Johan dat ook vindt! :hug:

stiekem; als jij het zegt :smiley: gaan we er maar vanuit :wink: maar denk ook wel dat het vast komt…duurt nog wel 2 jaar denk ik…pas als ze gaan praten :slight_smile:

nou ga nu nog gauw ff met de fiets naar de AH in de stad…klein boodschapje doen en mn dag is weer voorbij…

@ Bloempje

Dat zou geweldig zijn :dance:

@ Kloos

Heerlijk dat je huisje aan kant is!

Ze gaan hard bij jullie…(de mei mama’s) Jullie zitten gewoon al op de helft :shock:

@ Stiekem

Hoe voel je je verder? Gaat alles goed?

@ Stiekem/Arola

Wat een schatjes…hoop dat die van mij dat straks ook zegt ipv stomme mamma :slight_smile:

@ Arola

Joehoe :dance: ik lees dat ik het goed had…wat heb ik nu gewonnen :roll:

Bij de juni mma’s gaan ze nu ook gokken wat wij krijgen de 4 dames die het niet weten :slight_smile:

Marjolein~ uhm… daar ga ik eens even over nadenken… wacht maar af!

misschien wel een extraatje dan bij je geboortekaartje…

Vliegje~ goed hoor zo’n huilbui… wat je al zegt dan kan je er weer even tegenaan.

Kloos~ poets poets poest… ja nu het nog kan moet je het zeker doen. Wie weet is het een voorbode

Bloempje~ ben echt benieuwd of het klokt wat je lichaam zegt… dat het iig aan het werk is naar een cyclus. Zou echt tijd worden meid. Succes!

OOhhh heb er even de balen in… komt echt door het weer hoor… de hele dag “mama… kom es kijkuh” “mama… mag ik…” En dat begint om 7.00 's ochtend al met een hele harde en vaak herhalende MAMAAAAAAAHHHH. Zo komt er voor de rest dus echt even niets uit mijn handen. Ook Linn moest eraan geloven, Iris wilde aandacht!

Zo zie je dat je echt 2 kanten hebt bij je kinderen. De uberliefde met de toppers zoals “mama houw van jouw” en de dalen met behangplaksel wat klaar staat :wink: .

Maar goed we gaan zo eens kijken wat het weer gaat doen want ik heb ZON nodig.

Dames!!

Ik heb een positieve ovulatietest volgens mij! Vanochtend had ik getest met ochtendurine en heb eens gelezen dat dat niet goed is met ovu testen??

Maar kijk eens ff! Kan ik hem als positief beschouwen denken jullie?? (slechte kwaliteit, met telefoon gemaakt).

Heb flink last van mijn buik nu, maar dacht dat het door de friet kwam…

En dan twijfel ik weer gelijk, brengt mijn PCO die test niet in de war?

Maar goed, eigenlijk zou het beter moeten zijn na de operatie!

(linker streepje moet even donker zijn, of donkerder als de rechtse en dat lijkt wel zo he?)

Sorry voor het ego bericht!

vliegje; hij is zeker even donker…misschien wel donkerder nog… (heb alleen geen verstand van ovulatietesten, want wat wil dit nu zeggen??)

arola; sja…het blijven kinderen he…druk druk druk…met natuurlijk heel veel mooie momenten :smiley: btw…morgen wordt het weer toch weer beter…kgeloof dat de zon er weer aan zit te komen hoor :thumbup:

marjolein; ik las het al bij de juni mama’s haha…ze gokken wel allemaal op een meisje bij jou he! Naja…kga niet gokken…heb zelf ook geen flauw idee…kwacht maar geduldig af :wink:

vliegje~ ik heb ook echt geen verstand van die ovu sticks… Maar de streepjes zijn iig gelijk qua kleur. Begrijp ik het goed dat je 2 strepen krijgt als je je ei hebt? En krijg je er maar 1 als je op je gewone dagen zit??? Zou echt je vragen voorleggen bij de artsen hoor als je daar zelf ook behoefte aan hebt natuurlijk .

Hij moet even donker zijn of donkerder :slight_smile:

Ik zie ALTIJD een streepje, maar lichter dan de controlestreep (de rechtse) is altijd negatief. Ook al staan er 2, de linkse moet dan donkerder zijn, of even donker.

Mijn ziekenhuis heeft het niet zo op ovutesten volgens mij. Maar zal het morgen even voorleggen, heb morgen een echo namelijk.

nou dan ben ik wel benieuwd naar morgen hoor vliegje! Morgen gaan de vingers gekruisd voor jou!

ik duim ook voor je morgen vliegje!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

@ Vliegje

Ik vindt hem zelfs donkerder…ik kan alleen maar zeggen Go girl ga dr voor…aan de klus!

@ Kloos

Ze denken idd de meeste een meisje.

Op mijn poll op hyves is ook een meisje in de meerderheid…

We zullen het wel zien…