JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

He meiden,

Kloos, spannend hoor meid.

Weet je toen ik zwanger van Brigitte was zij de vk op donderdag, jou zie ik zeker nog wel terug volgende week (ik was toen precies 39 weken dat ze dat zei) en de zaterdag, 2 dagen later, is ze al geboren.

Ik voelde ook niets!

Dus dat zegt niets…

Mijn buikje gaat goed, zal gauw eens foto’s showen!

Vliegje hoe is het nu? Ben weer naar Ziekenhuis geweest?

Mar hoe gaat ie met jou?

xx

Kloos,ik vind het wel een behoorlijke buik hoor,die van mij was kleiner,alhoewel ik de 38weken natuurlijk niet gehaald heb :wink:

Ik voelde ook niet veel hoor van te voren,af en toe eens een harde buik hoort er tenslotte gewoon bij.

Bij mij begon de bevalling ook redelijk ineens dus wie weet loop je toch niet overtijd.

Maar weet je als je je er wel op insteld valt het nooit tegen :wink:

Ik weet niet meer wat ik van jullie buikinhoud moet denken,we wachten het maar gewoon af.

Weten jullie het zelf ook niet,Kloos en Marjolein???

wauw Lucas lijkt het door te hebben hij heeft zaterdag en zondagnacht heerlijke lange nachten gehad van 8uur of langer en ik heb dus echt super geslapen,durf het gewoon bijna niet te geloven

Hij ligt nu ook weer op bed,na elke voeding blijft ie ongeveer 3kwartier wakker en zodra hij gaat dreinen of zijn ogen zakken leg ik hem in bed of in de box en hij lijkt zich er bij neer te leggen

Hij zit alleen vreselijk op zijn handen te kauwen,ik hoop niet dat dit inhoudt dat ik straks al dat gedoe met tandjes ga krijgen,overal staat vanaf 6mnd dus ik hoop maar dat hij zich er ook aan houdt(manlief had met 3mnd zijn 1e tand )

groetjes schaapie

Sorry meiden, ben proberen om wat afstand te nemen :frowning:

Moest vandaag terug, eitjes groeien niet.

Donderdag en maandag weer een echo.

Fijn dat alles goed gaat Schaapie!!

Kloos, het gaat nu echt opschieten he!!

Ing, hoe voel jij je?

en Mar??

Bloempje, hoe is het met jou??

En de rest van de meiden?

@vliegje wrote:

Sorry meiden, ben proberen om wat afstand te nemen :frowning:

Moest vandaag terug, eitjes groeien niet.

Donderdag en maandag weer een echo.

Ach liever hoe kan dat nou!?!?!?
Wat ontzettend rot voor jullie!!!

:hug:

vliegje; :hug: :hug: goed van je om wat afstand te nemen…dikke knuff… :hug: :hug:

@schaapje; jij hebt de 38 weken niet gehaald, dus niet zeuren :snooty: :naughty: (GEINTJE :stuck_out_tongue: :mrgreen: ) hihi…

Ik weet het zelf ook echt niet wat het geslacht is…en ik begin me steeds nieuwsgieriger te maken en vraag me ook echt af of ik nou de jongensnaam of meisjesnaam leuker vindt…volgens mij beide wel, maja wordt nu een btje een twijfelaar :shifty: :shifty:

Wat heerlijk dat het met Lucas zo goed gaat zeg :thumbup: zelfs al 2 nachten doorgeslapen…dat is helemaal super voor je…goed om te horen dat je zo geniet…

Hoe lang heb jij nog verlof??

@ingrid; zegt dus helemaal niks wat de vk zeggen… :lol: naja we zullen wel zien…ik ga gewoon van 4 weken uit…kan het alleen maar mee vallen 8)

Ja showen die buik…ikke nieuwsgierig :mrgreen: :mrgreen:

zo hier de boodschappen al weer gedaan…en de was draait…dus mijn taak voor vandaag is volbracht :smiley: lekker relaxt hihi…kheb ook nergens zin meer in…ga zo ff op de bank hangen.

Morgen maar weer een btje schoonmaken…

@ Ingrid

Showen maar…ikke ook nieuwschierig!

@ Schaapie

Wat heerlijk dat Lucas het zo goed doet! Hij is gewoona lweer bijna 3 maanden :shock:

@ Vliegje

Hoe kan dat nou. Hebben ze verder nog wat gezegd in het ziekenhuis :frowning:

@ Kloos

Hier ook de boodschappen weer in huis. En heb nog wat spulletjes gehaald voor mijn kadootje voor de verloskundige…:slight_smile: Dus ik kan weer aan de knutsel!

wat ga je maken marjolein?

ik heb nog geen flauw idee wat ik ga geven…denk dat ik mn man maar wat in de kraamtijd laat uitzoeken…anders gewoon chocola met merci ofzo…uiteindelijk bedank je ze gewoon :slight_smile:

kloos,ik moet 18mei weer beginnen,eigenlijk de 11e al maar had geen opvang die ene week(wel familie hoor maar ja weekje extra is ook niet erg).

Ik heb helemaal niks aan de vk gegeven,moest dat dan :oops: ze krijgen toch betaald :eh:

de kraamhulp hebben we wel een etosbon gegeven.

Oh wat erg nu voel ik me helemaal genant omdat ik de vk niks gegeven heb…maar ja ik heb er 4 :?

Lucas ligt op dit moment te gillen in zijn bed,hij wil de hele dag al niet slapen maar ja als ie niet gaat slapen word ie alleen maar vervelender en gaat ie vanavond helemaal niet slapen…alle deuren dus dicht en de babyfoon uit en maar even huilen hoor,is ie straks iig moe en als ik dan ga kijken is ie zo naar dromenland(hoop ik :pray: )

groetjes schaapie

Wij hebben de vk toen ook niets gegeven…Dat is hier ook niet echt de gewoonte… Dan zou ik alle drie en de drie assistentes ook nog wat moeten geven…

De kraamhulp wel… die hebben we een mooi bloemstuk met een doosje chocola gegeven…

Je hoeft idd niks te geven hoor.

Maar ik heb natuurlijk een ander contact met mijn verloskunidige dan dat jullie hebben.

Ik heb zelfs mijn eigen verloskundige die de bevalling komt doen…ook als ze geen dienst heeft!

En al die extra echo’s die ik heb gehad…ik heb nou eenmaal een voorkeursbehandeling daarzo. Enneh het houd mij weer bezig doordat ik lekker kan freubelen.

Ik ga een memo bord maken. 1tje van 155 x 95 cm :shock:

Maar hij schiet al lekker op, zoeits maak ik. Alleen dan een patchwork van allemaal verschillende kleurtjes stofjes.

http://hiphandwerk.nl/fileadmin/hiphandwerk/Illustraties/Prikbord_Mei_2008.pdf

lucas ligt weer op schoot :evil: geen haar op zijn kleine hoofdje die eraan denkt om te gaan slapen :wall:

zijn ogen vallen dicht maar hij weigert gewoon om diep in slaap te vallen…en dan ligt ie te lachen en tegen me te kletsen,gek ventje :inlove:

oh ja marjolein, dat wist ik al…had je al een x gezegd idd…wel leuk idee! En idd jij hebt wel een voorkeursbehandeling met zo’n verloskundige :wink:

@schaapie; ah…wat irrie…maar ook weer heel lief hihi…eigenwijs mannetje heb je iig :inlove: misschien is die vanaaf wel helemaal op en slaapt ie lekker de hele nacht door :thumbup:

oh 18 mei al weer aan het werk…best snel…zie je er tegen op of heb je dr juist wel weer zin in??

@ingrid; dat zou voor mij dan ook gelden…ik heb ook 3 verloskundige en het kan 1 van de 3 zijn die ook bij de bevalling is…dus maar afwachten…Ik dacht eigenlijk ook dat je alleen de kraamhulp een kado gaf hoor…nou ja ik kiek wel ff tegen de tijd :eh:

kloos,ik heb er zin in,even geen baby op de arm,ben er vandaag even helemaal klaar mee,sorry :roll:

nou dat is toch alleen maar positief dat je wil werken!! :thumbup: lijkt me erger dat je moet werken en je er echt tegen op ziet…

Misschien krijg je straks met werken ook wel meer ritme in je dagelijkse leven… :slight_smile:

ik wil eigenlijk helemaal niet meer werken maar als Lucas zo bezig is dan ben ik aan het eind van de dag toch wel een beetje moe,ik slaap ook niet meer bij overdag omdat dit straks toch ook niet meer kan.

Maar goed dat was dus gister,we proberen het vandaag gewoon overnieuw :thumbup:

@ Vliegje meid wat een rotnieuws… Hebben ze gezegd wat de oorzaak kan zijn?

@ Kloos Bijnaaaaaaaaaa :smiley:

@ Schaapie Fijn dat het zo goed gaat met lucas behalve de dip…

@ Ingrid Jaaaaa foto? :stuck_out_tongue:

@ Marjolein Toch wel super he zo’n voorkeursbehandeling!

@ Stiekem Alles goed???

Hier niets dan klagen dus ik zal het jullie besparen. We hebben trouwens besloten om nog zeker tot na juni Te wachten met clomid dan is de pil een jaar niet werkzaam, mijn lichaam probeert momenteel zeer duidelijk te werken aan eisprong vandaar dat ik maar even niks zeg :stuck_out_tongue:

o vertel vertel!! :slight_smile:

Ik heb besloten ook nog 2 weken aan te kijken (ook al wilt de fm meter de cyclus volgende week afbreken als er nog niks gebeurd).

Ik heb namelijk 2 weken na mijn operatie een ei gehad, rekenend vanaf de operatie 28 dagen. Maar de gyn zegt dat ik moest rekenen vanaf mijn laatste ongie, dan zou ik dus een cyclus van 42 dagen hebben en mijn ei rond dag 28/29. Ik wil dus zowieso die dagen nog afwachten. Wie weet is mijn cyclus wel regelmatiger en dan breken we het volgende week alweer af.

Ik weet nog niet of ik dat zeg tegen de fm meter… ik zie volgende week wel, eerst even kijken hoe de ontwikkeling van de week is. Ik geloof gewoon niet dat het niet werkt deze maand! Ik blijf erbij dat het goed voelt, misschien duurt het langer. Misschien zien ze een ei over hethoofd. Het kan bijna niet, I know, maar ik wil het gewoon denken hahaha.

gisteren een heel verhaal getyped en toen viel het internet weer eens weg. We hebben echt een slechte verbinding maar goed. Hij is nu “up” dus even snel typen.

Vliegje~ gisteren typte ik nog voor je “heb er maar 1 woord voor KL*TE” maar nu lees ik alweer een positieve houding… dus zeg ik “CHAPEAU!!!”

Marjolein~ wat ben je toch weer heerlijk aan het freubelen. Ik ben echt jaloers op je hoor! Ik kan mezelf er echt niet toe zetten om crea te zijn ookal wil ik dat heeeel graag.

Kloos~ ben erg benieuwd wanneer we je BIA gaan lezen. Kunnen allemaal wel een gokkie wagen…?! Ik zeg 15mei en een meisje 9dat dacht ik eerder toch ook?).

Schaapje~ je hebt helemaal gelijk hoor wat betreft het idee om weer even geen baby op je arm te hebben. Even weer jezelf terug hebben. Als ik nu naar mezelf kijk de afgelopen 2,5 jaar dan ben ik vooral mama geweest. Nu de afgelopen 2 maanden met Linn erbij ben je alleen maar bezig met kindjes en baby’s. Het geeft niet maar je eigen IK is zooo belangrijk. Maar besef me ook heel goed dat die eerste jaren zo snel gaan. Je hebt ze dan voor jezelf en straks moeten ze naar school, hockey (ofzo) en dan gaan ze spelen met de kindjes uit de straat…

Oja gisteren ben ik er voor het eerst op uit geweest met de fietskar. Linn heeft gewoon liggen slapen. hahaha het was een schattig gezicht. Maar was wel even voorzichtig rijden want je bent het echt niet gewend.

uhm voor wie ik vergeet… sorry! Ik hoop vanavond ook nog even terug te komen

kom nog ff snel aanwaaien…ga zo weg…mn zus komt gezellie met dr kleine…

@arola; haha…gaan we gokken :mrgreen: kans is klein dat je de juiste datum hebt :stuck_out_tongue:

Wat heerlijk dat je er op uit kan met de fiets…eind van de week wordt beter weer…dus dat zal wel een stuk leuker zijn!!

vliegje; zondag was er een vriendin bij me die ongeveer net zo lang als jou bezig is/was…ze hebben toen een maand gestopt omdat ze op reis gingen en dan niet naar het ziekenhuis konden…wat bleek…ze kwamen terug van hun vakantiereis en ze voelde zich totaal niet lekker…hebben ze een test gedaan en zijn ze opeens spontaan zwanger geworden!! Dit hadden ze nooit verwacht …dus meis…ik ben blij dat je nog positief bent! Want het kan nog alle kanten op…al lijkt het soms jaren te duren… :hug: :-*

bloempje; maaaaaaaar nog niet helemaal…helemaal! :mrgreen: :mrgreen: haha…

lekker dat je lichaam bezig is…hopelijk met succes!! :slight_smile:

Kloos~ tijden mijn zwangerschap hebben we in de fam en vrienden een poll gehad voor datum maar ook geslacht en uiteindelijk zelfs een potentiele naam… erg leuk omte zien hoor. Wij hadden al tegen iedereen verteld dat we rond week 37 zouden gaan bevallenen NIEMAND had de datum goed… (behalve marjolein van dit forum :wink: hihi)