test
nee kan inderdaad niet in een spoiler. Je moet echt de foto link in je tekstvak zetten.
hoi…hoi…
was ik nog ff…
ben ontzettend druk geweest vandaag…schoonouders waren er vandaag ook…we hebben namelijk de hele tuin omver geschopt…alle bomen die we er uit wilde hebben zijn er uit…(behalve een paar stronken nog) en voor de rest hebben we de beukenhagen verplaats naar achter in de tuin…dit is onze afscheiding geworden i.p.v een hek…ziet er top uit…
Morgen maar weer genoeg water geven, anders overleven ze het niet
wat een nieuws he vandaag…zat tv te kijken en zag het zo gebeuren…heel raar :? welke idioot doet nou zoiets…echt zo sneu…de mensen keken naar de koninklijke familie en zij zijn geschokt, gewond geraakt en zelfs een paar overleden…verschrikkelijk!!
stiekem; heel stiekem hou je er rekening mee dat het mag gebeuren idd…maar ik ben te nuchter om te denke dat het nu elk moment kan gebeuren hoor :lol: pas vanaf 40 weken zal ik er meer last van hebben denk ik
arola; geen idee gister…naja…heb er wel vaker last van 's ochtends…btje misselijk heel raar…maar als ik rustig aan doe gaat het meestal wel…
Hoe was t in de dierentuin? Gezellie? Iris heeft vast genoten?
bloempje; lekker gestruind vandaag?
marjolein; wil je je buikje nog niet kwijt, waarom niet? Ik vind het wel mooi hoor mn buikje…maar moet ook wel zeggen dat ik het lekker vind mn eigen gewicht terug te hebben…zo’n buik zit wel vaak in de weg hoor…
ingrid; haha…hou je me in de gaten…o…o… :lol:
@kloos wrote:
stiekem; heel stiekem hou je er rekening mee dat het mag gebeuren idd…maar ik ben te nuchter om te denke dat het nu elk moment kan gebeuren hoor :lol: pas vanaf 40 weken zal ik er meer last van hebben denk ik
Gelukkig maar, anders zit je zo lang te wachten! :wink:
Vandaag weer fm gehad, eitje is niet gegroeid Maar ik had iemand die normaal nooit fm’s doet en ze kon ze moeilijk in beeld brengen dus heb er niet echt vertrouwen in dat ze goed gemeten heeft.
Een ei die woensdag nog 10mm x 8,5mm was en nu 10mm x 7,5mm, kan dat??
Ik ga dit weekend gewoon beginnen met ovulatietesten. Baal ervan en de hoop wordt me wel meteen weer ontnomen
vliegje; knuff :hug: :hug:
@ Vliegje
Lijkt mij niet dat ze kleiner worden??? :?
Wel vervelend dat je dan juist weer zo iemand moet treffen!
Maar waarom ovulatietesten gaan doen…daar schiet je toch niks mee op en maak je jezelf alleen maar weer onzekerder mee…denk ik hoor! Maargoed je moet doen wat voor jouw/jullie het beste voelt!
@ Kloos
Ik vindt dat gewoel enzo in mijn buik gewoon nog veelste leuk moet er niet aan denken dat ik dat nu al kwijt zou zijn!
Dus bij jullie is er ook hard gewerkt :thumbup:
Wij zijn vanmorgen naar de G@mm@ geweest om planken te halen voor de inloopkast…Martin gaat hem eindelijk afmaken Ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij af is…volgens mij kan ik dan bijna mijn kont niet meer keren…haha!
He vliegje wat vervelend nou! Ik vind dat hele meet gedoe sowiezo altijd een beetje giswerk. Eigenlijk zou je altijd dezelfde moeten hebben want de een meet aan de buitenkant van het lijntje, de ander in het midden van de lijn en weer een ander ervoor. En ovu testen lijkt mij ook niet handig voor je inderdaad… maar goed je moet het zelf weten als jij je daar goed bij voelt moet je het zeker doen hoor!
Kloos~ iris vond de dierentuin leuk maar ook wel erg veel van het goede hoor. Het is allemaal zo indrukwekkend en veel. Ze ging van hot naar her. Vlak voor het slapen gaan hebben we (paard, Iris en ik -ik moet dan het paard een stem geven) zitten kletsen over wat we hadden gedaan die dag. En toen merkte je dat ze het echt wel heel spannend vond. Zooo schattig.
Nou ik moet echt hoognodig de boel hier eens opruimen… dus ga maar aan de slag voordat iedereen weer wakker is!
Heb op dit moment gewoon echt even een off day en dat heb ik niet vaak. Meestal kan ik het wel relativeren.
Maar ik zie overal zwangeren, iedereen raakt zwanger, iedereen groeit, ik wil ook. Het voelt zoooo onbereikbaar!
Ik denk dat ik een tijdje afstand neem van alles…
Vliegje… :hug:
Hoe moeilijk ook, heb vertrouwen!!!
Ik weet zeker dat het goed komt, maar helaas niet al gisteren…
En afstand zou zeker goed zijn, maar ik weet dat jij ook hier graag je verhaal kwijt wilt.
Volg je hart en wat goed voelt meid.
en weet het, ik denk aan je en ik denk er nog zo over als laatst meid!
:-*
Ik doe mijn best Ik ben er gewoon van overtuigd dat dat mens verkeerd gemeten heeft. Maar ja, dat zal maandag blijken
zo dat was me een dagje wel… boodschappen, poetsen, spelen, wassen, en BBQ-EN!!! Het was iris haar eerste keer… ze vond het maar raar zo’n ding met vuur. En (niet anders verwacht) duurde het allemaal maar te lang. Maar goed onze 1e x BBQen dit jaar. Moge er maar vele volgen!
Vliegje~ afstand nemen snap ik helemaal maar denk idd dat het moeilijk is om afstand te nemen. Je zit gewoon vol in het hele gebeuren en elke cyclus is weer vol spanning. Ik hoop dat je een manier vind voor jezelf om het te kunnen proportioneren. Succes meissss!
Hai meiden
Hier heel druk, (hormonen dus opruim+klus woede)
Lees wel mee hoor maar hou het kort
@ Vliegje wat vervelend meid, ik hoop dat er idd verkeerd gemeten is…
Voor alle andere meiden :-*
Ga weer verder hyperen…
@ Vliegje
Ben benieuwd wat ze maandag meten!
@ Arola
Lekker he dat BBQen :mrgreen: Wij hebben donderdag onze 1e keer voor dit jaar gehad…lekker :drool: Ik hoop er ook op nog veel meer dit jaar
@ Bloempje
Oohjee…wacht maar tot je zwanger bent…dan is het nog veel erger…hier ook al weer 2 dagen aan het klussen in huis…was doen…schoonmaken…aaah :shock:
@ marjolein Nou als het maar niet nog erger word. Ik kan mezelf compleet afmatten in dat soort buien.
Maar het ruimt wel lekker op
Ben nu bezig een oude boekenkast knalpaars te schilderen voor in de babykamer
Gister 10 honden in de studio gehad, ging goed en foto’s zijn zoooo gaaf Ben alleen helemaal gebroken, heel de dag op de grond gelegen. Maar nu hard aan het werk weer!
hier bib…geen nieuws…saai hoor hihi
@ Vliegje
Ben beneiuwd!
@ Bloempje
Dat afmatten dat had ik dus ook…en nu ben ik na alleen het stofzuigen al afgemat…en das is zo frustrerend!
@ Kloos
Schiet toch eens op joh
Mooi buikie…als ik je buikie zie denk ik toch een meisje…haha :S wat zal het zijn…haha
hmmm alweer zondag avond…
ik vind het altijd heerlijk als olaf gewoon thuis is. onder andere omdat we dan de meiden kunnen delen. ipv dat ik van hot naar her ren.
Maar goed eind deze heeft hij waarschijnlijk een week vakantie dus dat zou wel weer lekker zijn…
nou wij gaan nog even een serietje kijken… tot later!
vliegje; mooie foto’s weer :thumbup: moest je vandaag nog naar het ziekenhuis?
@arola; bescheiden buikje :think: als ik zit niet hoor…dan is het echt een mega buik…zo staan valt het wel een klein btje mee
Lekker is het in het weekend als je samen bent…jammer dat er de volgende dag weer gewerkt moet worden…heb ik ook last van…en dat terwijl ik nog niet eens kids heb
@marjolein; hoezo nu een meisje :naughty: eerst de hele tijd een jochie zeggen en nu weer een meisje denken he…haha…jij weet ook niet wat je wilt :mrgreen:
Ennuh ik opschieten met bevallen…nouw…denk dat het nog wel 4 weekjes duurt hoor…voel niks en iedereen die me tegen komt zegt ook dat ik er nog fris en fruitig uit zie en nog niet als iemand die al gauw gaat bevallen :eh:
@bloempje; zo ruimt het zeker lekker op…kun je ook van de week ff bij mij langs komen? Ik wil namelijk nog ff voor de 39 weken alles een x goed schoon hebben…maar heb er nu nog geen zin in :roll: hihi
@ingrid; hoest met jou buikje??? Heb je al eens een foto geshowd? :think: ben wel nieuwsgierig
nou hier nog BIB dus…geen nieuws…ga ook niks spannends doen vandaag…dus lekker saai om te vertellen :lol: ga wel boodschappen doen en een wasje draaien…meer niet…of ik moet eind van de middag zoveel zin in alles hebben