JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

wel lekker dat je nu zoveel echo’s krijgt…kan je het optimaal in de gaten houden!

Vorige maanden was het ook om de dag, dus dat is zeker lekker. Ik hoop vrijdag een groter eitje te zien, maandag helemaal! Vind het ook dooooodeng, want wat als de Clomid nu NIET aanslaat…

Je eitje is nu al groter dan dat hij ooit was…dus das toch al een goed teken…en vorige maand was het ook goed…dus wel positief blijven hoor! :thumbup: :thumbup:

vliegje; idd positief blijven hoor :thumbup: het is nu al iets groter dan dat je ooit hebt gehad…dus dat is positief!!

hier vanochtend beroerd geworden…kdacht dat ik flauw ging vallen ofzo…eerst ff op de bank liggen en toen toch gauw naar de wc rennen…en boven de pot hangen :sick: moet zeggen dat dat wel opluchte…raar hoor…en nu voel ik me een stuk beter…niet fantastisch, btje moe maar voor de rest wel redelijk…

Vanavond bezoek van vrienden en eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in en puf voor…naja hopen dat ze niet al te lang blijven :wink:

Vliegje: niet onzeker worden hoor! Blijf positief, het is al heerlijk dat je eitje nu al groter is dan wat je ooit hebt gehad… :dance:

@ Kloos

Jij mag nu gewoon al officieel gaan bevallen :shock:

ja…heb je het door hahahaha :mrgreen: dat mag ik al vanaf zondag :o :shifty: :shifty: :shifty: gek he…

nog 5 weken en dan mag jij het ook :wink:

Spannend Kloos, nog max. 5 weken!

He meiden,

Vliegje volgens mij uis dat goed nieuws joh!

Ik duim voor je verder!

Maar het komt goed, dat weet je he?

:wink:

Stiekem hoe is het met jou meid?

Mar bij jou gaat het ook echt hard hoor!

En Kloos ik lees nu telkens of jij nog wel post :mrgreen:

Hier gaat redelijk, behoorlijk last van mn rug vandaag maar goed gaat wel weer over.

En nu lekker al weekend dus dat is heerlijk!

Gaan jullie morgen nog wat doen?

:-*

Ja over 5 weken mag ik ook al :shock:

Ik wil mijn buikie nog niet kwijt :frowning:

@ Ingrid

Wat vervelend van je rug…bah!

Wij gaan morgen ochtend ff over de rommelmarkt lopen…verder niks spannends! En jij?

@ Kloos He gatsie :frowning: Vervelend zeg dat je zo misselijk werd…

@ Vliegje Word saai maar; positief blijven!!! Gaat al veeeel beter toch?

Wij gaan morgen wel ff struinen in het centrum en daarna ff ergens wat drinken ofzo :wink:

Vliegje~ okay je hebt de foto’s dus op een andere lokatie staan en niet geupload bij KOK?! Ik gebruik picasa als foto-expo-voor-vrienden en famlie. Ga eens kijken of ik het kan vinden allemaal. THNX!!!

ENNNN WOWIIEEEEE vliegje je gaat echt de goede kant op. We wachten met spanning met je mee af…

Kloos~ oops meisss misschien iets teveel gedaan of te weinig gegeten? Ik ben benieuwd of jij een vroeg of een late bevaller wordt. Ben erg benieuwd!

zwangere buikjes~ you go girls and enjoy each and every moment!

oja heb weer eens foto’s op de laptop dus die staan weer in het showforum… (Proud mama!)

En wij gaan morgen naar de dierentuin! Ben benieuwd hoe Iris de dieren in het echt vind.

Ja, hier alles ok hoor. Heb gewoon niet veel te schrijven, maar lees wel meerdere keren per dag hier mee :mrgreen: .

Kloos: spannend meid, vanaf 37 weken zit je soms toch al stiekem te wachten… :lol:

Arola, ik heb ze inderdaad elders staan.

Hoe upload jij nu, met de IMG tags?

Zoja, dan selecteer je die gehele link + code en dan klik je 1x op spoiler. Dan zet je alles in de spoiler.

Enne Ing, door jou heb ik nu zo’n grote hoop! Heb volledige vertrouwen in je namelijk :smiley:

Ow maar straks klopt het niet :oops:

Je weet he? geen tijd…

Maar het komt goed dat weet ik!

Fijne dag allemaal meisjes!

jezus… dat ongeluk in Apeldoorn… :frowning:

ja erg he dat in apeldoorn… dat verwacht je in NL gewoon niet! Wij waren dus in de dierentuin en hoorden het van iemand maar geloofde er niet in. tot we in de auto naar huis zaten. Thuis de beelden gezien met groot ongeloof. Zo sneu voor al die mensen die het in het echt hebben moeten aanschouwen.

Vliegje~ ik gebruik dat gedoe “voe foto toe” wat onder het venster staat als je een bericht typed. Dus dat is volgens mij niet in een spoiler te plaatsen… (ik moet het nog uitproberen hoor maar ik moet dan ff achter de andere laptop, die ver weg is geborgen)

Nou ga nog even lekker avondje houden… tot later!