Al dat geklets over voorbereiden, vluchttassen etc…(Mar/Kloos) het lijkt zo kort geleden! En toch is het alweer 2 mnd geleden!!!
Hier gaat het echt super lekker hoor. Heb wel mijn twijfels over de BV want madam zit gewoon op 6 voedingen. En voor BV is dat wel weinig. Maar goed als ze het genoeg vind vind ik het ook goed. Heb zelf soms het gevoel alsof er te weinig in mijn borsten zit maar dat zal vast niet zo zijn. Ik zit denk ik gewoon even in mijn twijffel periode. Ik denk dat die 5,5 kg prima voor haar zijn en dat ze gewoon niet meer zo ontzettend veel nodig heeft.
Ze heeft ook zo’n lekker koppie! En ik kan zooooo bij haar weg zwijmelen, ze ruikt zo lekker,ze is zo lekker zacht… Sorry! Moest het gewoon ff typen hoor. Ik zal binnenkort even nwe foto’s showen.
Nou wat gaan we nu doen…? Internetshoppen voor alle verjaardagen in Mei!
Arola: Kyan zat vanaf dag 1 op 6 voedingen met BV en hij was pas 5 kilo toen hij 4 maanden was en hij was tevreden, dus volgens mij doet je meisje het prima
En geniet maar lekker van d’r, het is idd heerlijk zo’n klein zacht mensje! :inlove:
vanochtend weer bij de vk geweest en alles is weer goedgekeurd :thumbup: volgende week maar weer naar toe
@arola; dat tijd vliegt idd voorbij, maar volgens mij als je een kleine baby hebt gaat het nog sneller…als ik zie hoe baby’s groeien per week!
Volgens mij doet Linn het hartstikke goed met borstvoeding hoor…is toch juist lekker dat ze niet 10x per dag komt?
@ingrid; wat balen dat je nog steeds zo extreem vermoeid bent…schiet niet op zo he :hug: Gelukkig is het positieve dat je kleine in je buik het goed doet :thumbup: Ik hoop dat je snel weer wat meer energie krijgt…en wat balen dat je ook nog is last hebt van je rug :hug:
@vliegje; morgen komt het vast wel goed meis :-* ennuh gek worden mag niet :naughty: :lol:
@marjolein; nou ik weet nog wel redelijk wie er getrouwd is en welke tantes/ooms alleen zijn…alleen weet ik de achternamen niet, want die tantes zijn allemaal aangetrouwd dus een andere achternaam. Gelukkig heeft mn man het gisteravond afgemaakt…had ie geen zin in, maar hij vond het ook wel handig als het klaar is…hoeft ie zich daar ook niet meer druk om te maken…
AL blijven er nog 3 kaarten over, waar hij het adres ook niet meer van wist… :? gelukkig is het van zijn kant van de familie, dus hij mag het zelf uitzoeken :lol:
nou wat een weer vandaag zeg…bah…bah…bah…ik voel me te loom om wat te doen…vanochtend na de vk ben ik nog ff snel de stad in geweest en een voedingsbh gekocht…had er nog steeds geen 1 en het werd wel tijd…Tis niet een geweldige bh, maja je moet toch wat he :?
Ik moet eigenlijk nog ff boodschappen straks doen, maar het weer is zo but…dat ik er niet zoveel zin in heb…dus ik hoop dat het nog een btje droog wordt en anders maar niet…
hoi even een vraagje voor jullie (vooral vliegje want die doet dat wel eens) Hoe krijg je onder een “spoiler” foto’s???
kloos~ nee 10x voeden op een dag is niet leuk. Maar je hebt het niet eens door dat het minder wordt en opeens zeggen je b( . )( . )bs dat het een beetje teveel wordt. Maar die moeten dus ook weer afbouwen. Merk wel dat mijn borsten soepeler worden… of kun je beter zeggen uitgelubberd :think:
oh…niet uitgelubberd toch naja…je gebruikt ze voor een goed doel he
oh die vraag over spolier en foto’s zetten wil ik ook wel weten…misschien dat ik mezelf dan wel is onder die spoiler show :think: :mrgreen:
arola; heb jij stevige voedingsbh? ik heb er vanochtend 1 gekocht…en ik vind het maar waardeloze dingen…ik denk koop er maar 1, want het is wel handig voor straks…maar ik heb nogal redelijke "grote"borsten…en die voedingsbh geven weinig tot geen steun…durf er iig niet in te gaan springen enzo :?
uhm vliegje… snap ik dat… welke link… nou ga het eens even bekijken.
Kloos~ voedingsBH vind ik ook werkelijk ondingen. Heb er een van noppies zou ik alleen adviseren als je soweizo geen grote cupmaat hebt. Degene die ik eigenlijk het meest aanheb is er eentje van de prenatal. Maar is ook niet echt super hoor als je maat BIG BOOBS hebt. Ik heb dus maat 95E ofzo.
Morgen echo, kijken of er al iets groeit Tis nog vroeg, dag 9 nog maar. Dus verwacht nog niet teveel, maar heb een sterk gevoel dat het goed komt deze ronde. Hopelijk is dat zo!!
Arola,
als je een foto plaatst moet die link (b.v. van Photobucket) tussen de IMG tags gezet worden (hierboven staan een blokje IMG, klik je daar op dan krijg je de code
Spoiler werkt hetzelfde, alleen moet je dan eerst spoiler drukken, dan IMG, dan de link van je foto, weer IMG drukken en sluiten met Spoiler.
Ik heb ook 2 voedingsbeha’s van Noppies, die heb ik toen gekocht uit die doos uit het magazijn bij die winkel hier die ze niet echt meer verkocht had toen voor denk voor 3 euro per stuk zo’n voedingsbeha…
oh marjolein; dat is wel een superprijsje…dat wil ik ook :twisted: :lol:
vliegje; heel veel succes meis!!! Ben benieuwd :-*
arola; dus jij hebt het zelfde…naja…ik moet ook niet zeuren en mag blij wezen dat ik een bh heb… :roll: (alleen blijf ik het ondingen vinden :twisted: )
nou hier weer wakker hoor…heb lekker de hele ochtend in bed gelegen en slapen wilde niet meer, maja btje tot rust komen. Toch wel irrie dat ik geen hele nachten meer maak…maja zolang ik nog wat uurtjes slaap, mag ik niet klagen
Moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik vorige week alles in huis heb gedaan…heb deze week echt weinig puf om wat te doen…dus 1 klusje per dag vind ik ook meer dan zat…erg he :oops:
En het gekke is…mn dagen vliegen voorbij terwijl ik niet eens zoveel doe…snap er niks van…
hihi…ja maar kon het me eerst niet voorstellen marjolein…want ik ben nogal een bezig bijtje en normaal vlieg en ren ik…en deze week nog niet echt gedaan…dus vandaar dat ik verbaasd ben
Maar gelukkig zo :thumbup: , dan dat ik me steeds verveel en de dagen zo lang worden dat ik er niet meer tegen kan
Vanochtend de echo gehad, zitten nog geen grote eitjes. Maar mijn grootste was bijna 10mm (zit nu op cyclusdag 9). En zo groot heb ik ze nog nooit gehad! Bleef altijd steken op 7/8mm.
Dus hopelijk groeit ie goed door
Vrijdag en maandag weer echo’s.
Iemand enig idee hoe het groeiverloop van eitjes is?
Een zonder hormonen follikel vaak springt tussen 18 en 20 mm. En bij clomid wil het wel eens tussen 20 en 22 mm zitten. Bij mij was de follikel ( met clomid) opdag 14 20 mm en stond op springen. (dit lees ik op een site van internet)