JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

@ Vliegje

Hoe staat het ervoor…nog geen :twisted: ?

Ik heb een update van de tuin in het showforum gezet…:slight_smile:

O ben bezig met de zwangershoot, zitten zulke gave foto’s tussen! :slight_smile:

Als alles klaar is, mag ik er wat online zetten van de ouders, dus zal het hier dan wel laten weten :slight_smile:

Nog geen bloed! :slight_smile:

Ik kreeg net voor de 4e keer in 2 dagen tijd een hint of ik toch niet zwanger ben.

Gister zeiden 3 mensen, ben je in verwachting??

En daarnet vroeg de buurvrouw ‘hoe ist?’

Ik zeg goed… zegt ze ‘je ziet er goed uit’.

Ik zeg ‘waarom vraag je het, omdat je het weet van onze plannen gna gna’.

‘Ja zegt ze’.

En toen dacht ik, waarom zegt ze in godsnaam dat ik er goed uit zie want van de week zei schoonmoeder dat ik er zo moe uit zie (maar die hebben we wijs gemaakt dat er nog geen ei is geweest hihi).

Ik hoop het zo!!

In het andere topic zeggen ze dat ik misschien een late innesteling gehad kan hebben waardoor ik later moet testen… Hoop het!

@ Vliegje

Dat laatste had is dus ook dus ik blijf voor je duimen :thumbup:

En zolang er geen bloed is…dan is het toch goed :slight_smile:

Heb jij toen ook laat getest?

Na je nod?

ja week later pas…en toen ik die test deed bleek ik dus pas 3 weken en 3 dagen zwanger te zijn…(na aanleiding van de echo…kwam dat eruit) Terwijl ik mijn eisprong al veel eerder had gevoeld!

Dus er is hoop!!! :wink:

Voor de liefhebbers :wink:

een paar fotootjes van vandaag :slight_smile: Was mijn 1e buikshoot, en vond het zooo leuk! En ze heeft zo’n prachtig mooie buik!!

Na deze foto’s had ik mijn hele studio vol liggen met muisjes :slight_smile: En niet een beetje, een heel pak! :slight_smile:

Heb jij ff mazzel dat je over 3 weken weer mag…en dan krijg je 2 pakken muisjes :slight_smile:

Jaaaa!!! Doen we het door elkaar, roze en blauw :wink: hihi! het is zooo leuk!

Vliegje je bent echt goed hoor! wow wat een mooie foto’s

Verder een drukke dag gehad…morgen mijn verjaardag vieren en nu even een filmpie kijken… jullie horen mij later!

Alvast gefeli!!!

Vliegje wat spannend!!! En prachtige buikfoto’s!

Goedemorgen,

ben ik weer is…gisteren druk geweest dus nu weer alle tijd van de wereld…

@vliegje; whaaaaaaa spannend meis :shifty: :shifty: :shifty: geen bloed kan dus nog van alles betekenen!!!

En die foto’s zijn weer super…vindt vooral die met de muisjes een grappig idee zeg!!

@arola; gefeliciteerd meis :dance: :dance: !! Maak er een mooie dag van…je hebt er in ieder geval goed weer bij…lekker!!

@marjolein; ik vind je tuin er strak uit zien hoor! Vind je de voegsel nu wel of niet mooi opgedroogd???

@bloempje; kga zeker genieten van mn vrije tijd…maar ik blijf niet stil zitten hoor :lol: dat kan ik niet :wink:

nou meiden…gisteren heeft mn man de dakraam van de babykamer afgemaakt en omdat het zo mooi weer was…droogde het hartstikke snel, waardoor hij het in 1 dag af heeft gekregen!! :dance: ikke is dus blij!! Nu moeten we nog 1 dakraam in de logeerkamer doen en dan is alles af…heerlijk hoor!! Dan kunnen we straks echt de tuin in…al hebben we hier en daar al wat gedaan in de tuin…Ik ben gisteren bezig geweest met 2 bomen omver zagen/snoeien, alleen de wortels krijg ik er niet uit dus dat laat ik maar aan mn man over…

Hopelijk kunnen we het terras nog af krijgen voor de baby komt, maja we zullen het wel zien…

net weer foto’s gemaakt van vandaag…al weer 36 weken, wat vliegt de tijd zeg!! Straks ligt er gewoon een kindje in mn armen…heel bizar en bijzonder lijkt me dat!

Nou meiden geniet van deze mooie dag…veel zon voorspelt, dat is altijd goed!

:-*

Het voegsel was mwah. Gister hebben we ander voegsel gevonden want we hadden tekort en dit had wel een mooie kleur…dus nus is het gemmixt en vindt ik het wel mooi.

Lekker dat het raam nu af is! En wie weet de tuin ook nog wel.

Volgens mij ben jij net zoals ik…met een dikke buik bomen omzagen…:wink:

Lekker Kloos, helemaal klaar voor de baby :slight_smile:

Je weet niet wat het wordt toch?! Denk een jongetje bij jou :slight_smile:

Hier nog geen menstruatie. Wel weer misselijk vanochtend en krampen… en mijn (.)(.) gaan zeer doen nu, tepels waren al 2 weken gevoelig.

Maar goed, alles kan ook duiden op een ongie. Dus we wachten maar weer gewoon he :wink:

Vliegje: meid, wat houd je het spannend!!! :shifty:

En wat een mooie foto’s heb je gemaakt… :clap:

Ik denk ook een jongen bij Kloos :slight_smile:

We zullen het binnenkort weten :slight_smile:

Op mijn site meer zwangerschapsfoto’s, voor de liefhebbers :slight_smile:

Thanks meiden. Ben trots op deze serie! Binnenkort mag ik weer mezelf uitleven op Marjolein.

Wel het hele weekend gewerkt… dus kruip nu de bank in!

Heb ze gezien vliegje :slight_smile:

Vindt die je mij gemaild hebt het mooist :slight_smile:

Vindt vooral de zwart wit met kleur accenten mooi :slight_smile:

Goedemorgen meiden.

Hier ook nog geen ongie, maar test is weer negatief en mijn temp zakt (37,02)… dus een dezer dagen zal de ongie zich wel aandienen denk ik :frowning:

Heb ook opgezette liezen, had ik vorige keer ook toen ik ongesteld werd, en denk niet dat dit een zwangerschapskwaal is?

Goede morgen

Vliegje ik blijf voor je :thumbup: :thumbup:

Hier geen nieuws!

:-*