JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

Maar het kan nog steeds vliegje!!!

Ben het hele weekend weg geweest ff rustig bijlezen al was het niet zoveel, logisch met het mooie weer!

goedemiddag alweer 8)

@vliegje; zegt nog steeds niks meis…kan alle kanten op :thumbup: :thumbup:

ik weet idd nog niet wat het is…jongen of meisje dus :wink:

hihi

hoezo denken jullie een jongen :stuck_out_tongue: de meeste mensen in real life denken allemaal een meisje, omdat ik het niet zo naar voren draag…

Naja ik weet het niet…ben zelf ook benieuwd, maakt mij niet uit iig…beide is leuk… :smiley: nog een paar weekjes geduld :stuck_out_tongue:

zal zo ff op de website van vliegje kijken…ben wel benieuwd naar de andere foto’s…

Hier vanochtend al weer ff bezig geweest…eerst met manlief naar het ziekenhuis…hij moest een verstandkies er uit trekken…en daarna kwam om 11 uur het gastouderbureau langs…om details en contract te bespreken enzo…wel een goed/leuk gesprek…papieren kunnen we hier nog ff nalezen en dan opsturen en dan is dat ook weer geregeld! :thumbup:

Van de zomer zullen we nog met zn 3 om tafel gaan…gastouder, gastouderbureau en wij met de kleine…om nog ff details te bespreken…hoe te doen met voeding enzo…

Naja ik verwacht geen problemen 8) :slight_smile:

zit nog ff te bedenken wat ik vanmiddag ga doen…het is zo lekker weer vandaag…denk dat ik eerst maar ff 1 huishoudelijk klusje doe…badkamer schoonmaken ofzo…is dat ook weer gebeurd.

naja kijk nog wel ff…

Meiden fijne dag en geniet van de zon 8) :-*

oh bloempje, zie bij je jou onderschrift dat je morgen naar de gyn moet!!

Als ik je niet meer spreek heel veel succes meis…ben benieuwd hoe het verder gaat… :thumbup:

Ik schreef net in het showtopic dat ik toch begin te twijfelen bij jullie, gezien de verschillen in jullie buikjes Kloos en Mar haha.

Hier nog geen ongie… ik wil woensdag pas weer testen als er niks komt. Anders bel ik het ziekenhuis om bloed te prikken. Ga natuurlijk geen eeuwigheid wachten.

Mar, heb jij rond jouw NOD nooit getest? Jij hebt toen toch maar 1x getest of niet??

Of heb je wel vaker getest maar echt pas na een week positief?

Mijn temp was zaterdag 37,22 (wel erg hoog hoor, was een uitschieter), gsiter 37,15 en vandaag 37,02. Dus een lichte daling… Maar nog niet onder de 37.

Kloos~ lekker dat jullie het einde kunnen zien van alle klussen. En dan kan je echt gaan toeleven naar die kleine spruit! spannend he! En die laatste weken is echt echt wachten geblazen hoor. Je nieuwsgierigheid wordt groter en groter. Maar geniet even lekker van je buik, het weer en je vrijheid… lekker uit eten gaan enzo want de eerste paar maanden is dat allemaal erg lastig in te plannen.

Vliegje~ het kan nog alle kanten op bij jou dus! Wachten en wachten… bah. Maar goed we wachten met je mee!

Hier vandaag echt 32 geworden… ouwe tante! hahaha

Gisteren gevierd en het was redelijk weer dus hebben toch buiten kunnen zitten. Zaterdag een nwe zonnebril gekregen van Olaf, Iris en Linn :wink:

En zondag vooral centjes gehad omdat we dat hadden gevraagd. We sparen voor een fietskar. Nou die kunnen we aanschaffen hoor :wink:

Vandaag even met linn weer naar de dokter. Had ik toch al een keer verteld dat ik dacht dat ze astma heeft ofzo omdat ze zo piept en “blaft”. Dokter zei toen dat het een virus was in haar keel en dat dat wel over zou gaan. Nou 2 wkn later en ik ben er nog steeds niet blij mee. Dus we gaan maar weer even terug. Wil gerust gesteld worden en eventueel doorverwesen naar een KNO arts. Donderdag moet ze haar eerste inenting en ik wil ook even weten wat de arst zegt over wel of niet doen. Ik wil niet dat ze bezig is met het weerstand opbouwen en haar keel en dat ze dan wordt ingeent en dat die focus verschuifd naar iets heel anders. Vind dat hele proces van prikken toch al zo moeilijk… waar wel en niet tegen inenten. Maar goed we gaan het even allemaal vragen.

iris mag trouwens naar de peuterspeelzaal…of had ik dat al verteld? Per juni… ben zo benieuwd of ze dat wat vind. En voor mezelf spannend omdat ik hoop dat iris geen krengetje is of een ontzettende boef… Bij mij / thuis namelijk wel… Tja die peuterpubertijd he!

Nou moet even alles klaarzetten en leggen, de meiden uit bed halen en op pad.

Allemaal lekker genieten van dit mooie weer he! tot later!

Gefeliciteerd!!! En lekker dat je nu een fietskar kan kopen.

Iris al naar de PSZ, gaat hard zeg.

Sterkte bij de dokter!!

Hier krijg ik zware krampen, denk dus dat het gaat doorbreken…

Hier breek de ongie door… zojuist begonnen met wat bloedverlies. Bruinig nog, maar zo begint het meestal…

Ik ga morgen ff naar het ziekenhuis bellen, want mag wel gewoon met Clomid beginnen, dag 3 tot en met 7 en vanaf volgende week dus weer echo´s. Even afspraak maken.

He, wat jammer Vliegje… maar je dacht het zelf ook al he gezien je temp.

Nou, zetten we weer alles op alles voor deze maand!!

vliegje~ heel erg jammer meiss maar besef je wel even dat er onwijs veel is veranderd voor je in de afgelopen tijd. Een Ei met een goede meting, zelf ongi geworden…

Nou de arts zei precies hetzelfde als de 1e arst maar ik vind het nog steeds helemaal niets. Ik heb het kritisch prikken gemaild om advies te vragen en ook morgen even het cons.buro bellen wat we moeten doen. Kan ook helemaal niets vinden over felixible/inklappende luchtpijpen… maar goed ze drinkt heel goed en is een tevreden meisje dus we hebben geen extreme zorgen hoor!

Oja Linn had afgelopen nacht gewoon doorgeslapen… 23.00 voeding en om 6.30 werd ze verschrikt wakker en was HEEEEEL erg boos… hahaha snel voeden dus. Maar tjemig het was voor mezelf ook wel heel erg apart. Moest echt even goed nadenken of ik nou had gevoed vannacht… maar de lekkage uit de borsten was te merken dat het idd niet zo was… hahaha vervolgens hebben we tot 9.15 op bed gelegen/geslapen. Met andere woorden iris heeft echt heel lang uit geslapen. Waarschijnlijk van het feestje en al haar gehoest (ze is onwijs aan het hoesten maar is iig niet meer grieperig).

Zo dat was het wel weer ff. Tot later!

Ik verlies nog bijna geen bloed, dus even morgen afwachten of het goed gaat doorzetten. Heb enorm buikpijn en mijn lies is verschrikkelijk gezwollen en pijnlijk :frowning: En rugpijn. Dus alles klopt bij het ongesteld zijn en meestal is het bij mij dan de volgende dag echt aan het losbarsten haha. Dus morgen waarschijnlijk mijn 1e dag. Dan donderdag beginnen met slikken. Bel ik woensdag de gyn wel ff om afspraken te maken.

Ik ben er vrij nuchter onder, wat ik niet had verwacht eigenlijk. Voel me wel een beetje verdrietig, maar ik ben zooo dankbaar dat ik uberhaubt een ei heb gehad! We mogen niet klagen :slight_smile: Dus hopsakee, door naar de volgende ronde met ei hopelijk! :slight_smile:

Dank jullie wel meiden voor mijn geklaag en gestress hahahahaha.

Ik duik mijn bed in, heb zoveel pijntjes nu.

Enne, Arola, wat fijn dat Linn heeft doorgeslapen, maar kan me voorstellen dat nu gewoon je ritme even van slag is hihi, hoe raar het ook klinkt.

Thats the spirit Vliegje!!! Met goede moed op naar de volgende ronde! (hoe moelijk ook ik snap het)

Vanmiddag moet ik zelf naar de gyn, ben benieuwd wat hij adviseert en of er iets bijzonders in mijn bloed gevonden is.

morgen…

arola; nogmaals gefeliciteerd!! je wordt al echt oud hahaha :stuck_out_tongue: :lol: wat lekker dat je zoveel geld hebt gehad…kun je mooi een fietskar kopen (die dingen zijn nog best duur :o )

en wat lekker een hele nacht doorgeslapen…luxe hoor :slight_smile:

@vliegje; balen van je ongie, maja aan de andere kant wat arola ook al beschrijft je bent net geopereerd, hebt zelfs een eitje gehad…dus het is alleen maar positief! We gaan er gewoon weer voor met de nieuwe ronde :hug: :-

@bloempje; spannend meis :shifty: …succes vandaag :-

@marjolein; zag in je onderschrift dat je vandaag je fotoshoot hebt!! heel veel plezier…ben benieuwd naar de foto’s!!

nou hier heeft mn man gisteren eigenwijs als die is de laatste dakraam afgemaakt…hij wil er vanaf zijn :lol: kan ik me goed voorstellen hoor…en gelukkig is het gisteren ook af gekomen. Dakraam zit er weer in, maar moet nog ff bijgewerkt worden, kwestie van een paar likjes verf en de gordijn kan opgehangen worden en dan is die deze week klaar met alles binnenshuis!! :dance: ben best wel trots op hem…hebben alles in huis aangepakt…(behalve zolder) en het was me een hoop werk…

Nu kunnen we vanaf zaterdag ons officieel gaan richten op de tuin…lekker 8) :smiley:

Voor de rest niet veel nieuws hier…ben nog niet helemaal klaar voor als de baby komt…moet nog ff wat spulletjes kopen…o.a. kleding…dacht dat ik ook allemaal kleding had gekregen, maar heb alleen wat pakjes in grotere maat en voor de rest allemaal rompertjes gekregen…dus er moeten nodig wat kleertjes bij…zo lullig als de kleine komt en ik heb geen kleding :lol:

ook heb ik afgesproken met mezelf om niet teveel op 1 dag te doen…anders zie ik zo op tegen alle klusjes…

Dus ik ga zo alleen aan de poets voor badkamer en wc’s en dan vanmiddag ff kleding shoppen…

rest van de week doe ik dan wel een dag de bovenverdieping en een dag de woonkamer + keuken…

nou meiden…geniet van het mooie weer…en kom later op de dag weer aanwaaien :smiley:

Heb volgende week woensdag de 1e echo (toch alvast gebeld :slight_smile: ) Follikelmeting dus weer.

Kloos, heerlijk zeg! Het gaat opschieten voor jou nu :smiley: Wie is jouw buddy??

Bloem, succes!!! :-*

uhm mirandam van de mei mama’s 2009…maar denk eerder dat ik mn man ff laat posten…net zo makkelijk :stuck_out_tongue: :wink:

Zo weer terug. Uitslagen waren allemaal okay. Waardes in het bloed zijn normaal, helaas betekent dat niet dat ik nu dan gewoon ongi word. Ik moet dus kizen tussen of nog even geduld of aan de clomifeen wat geloof ik clomid is?

Daar gaan we dus maar even rustig over praten samen. Ik vind de verhoogde kans op meerlingen niet echt een fijne bijwerking, evenals alle moodswings die heb ik al genoeg :stuck_out_tongue:

Even over hebben dus en goed over nadenken. Met clomid kan het ook nog wel een aantal maanden duren voordat ik een eisprong krijg…

Zit ook nog steeds met mijn (geen) werk dat speelt ook mee, ik wilde zo graag alles eerst in rustig vaarwater… Oh jee kijk eens wat een lang verhaal…

Wat een boel geschreven

@ Vliegje

Ik had om de dag getest en pas na een week na mijn nod een hele vage positieve test…

@ Bloempje

Wel fijn dat alles goed is. Succes met overwegen!

@ Arola

Ik had je op hyves al gefeliciteerd…maar bij deze nogmaals :slight_smile: gefeliciteerd!

Hier de fotoshoot vandaag gehad.

Het was ontzettend leuk…eerst werd ik helemaal opgemaakt…geen puistje of vlekje meer te zien…maar ook geen dikke laag make-up. Daarna mijn haar…dit werd een beetje opgestoken…al zie je er straks op de foto niks meer van

Toen de foto’s. Ik moest in een heel raar standje op een bank liggen en werd van achter gefotografeerd zodat mijn buik dr ook op kwam. Het was erg leuk

Helaas krijg ik de foto’s pas als het blad uit is :frowning:

Mijn moeder heeft wel wat fotootjes gemaakt…tijden het schieten van de foto’s.

Heb de foto’s bij de juni mama’s geplaatst…ben zo moe :frowning: pfff dus ff geen puf meer

Wat leuk Mar! Ben benieuwd. Ik dacht dat je samen met je moeder op de foto ging??

Bloempje, ik ga ook weer aan de Clomid, ik zou het wel doen! De meerling kans is niet gigantisch groot hoor. Hij is wel iets groter, maar als je daarmee EINDELIJK een cyclus krijgt?!

Hier zware buikpijn dus lig al de hele tijd op de bank met een kruik… loop werkelijk helemaal leeg :frowning:

morgen…nieuwe dag, nieuwe kansen…

gisterenmiddag en avond veel last van mn onderkant gehad…vooral onder mn buik bij mn haargroei ( :lol: ) naja deed best wel zeer en zitten was niet echt lekker…

nu vandaag heb ik nergens last van…voorals nog…dus wat het gisteren betekende :think: geen idee…

@marjolein; leuk dat je fotoshoot goed gelukt is…ben erg benieuwd naar de foto’s! En wat uitgerust na een zware dag gisteren?

@bloempje; wat fijn dat de uitslagen positief was! En over clomid…sja daar moeten jullie samen even goed over praten…wel een fijn idee dat er mogelijkheden zijn…

@vliegje; balen van je buikpijn…heb je wel goed geslapen of heb je dr nog last van?? naja…dikke knuff van mij :hug:

wel jammer dat er niet zoveel actieve stoppers meer schrijven hier… :think:

Hoi lieve meiden

Ben ik ook weer even kort

Ben aan het werk

lees wel mee hoor maar komt 's avonds niet tot reageren.

Heb dan weinig zin om iets te doen, gewoon lekker mn ding.

tijd van actief KOK-en komt wel weer.

Maar Kloos, dat wat jij hebt gehad gisteren klinkt wel als indalingspijn

Ik heb dat met Brigitte ook heel erg gehad. En inderdaad bleek zij ook te zijn ingedaald naderhand.

Dat was echt een pijn onderin, die vooral met zitten heeeeeel vervelend was. Lopen voelde ik het echt trekken en alleen liggen ging nog :mrgreen:

Ik schrijf dus nog wel hoor, maar even wat minder actief.

Bij de maandmama’s eveneens.

Die energie komt wel weer terug hoor!!!

Mar wat leuk die fotoshoot joh!

Wanneer kwam het ook alweer erin?

Vliegje hoe gaat het nu?

Nog zo’n buikpijn?

En eh… juni he? :wink: :-

Bloempje lastige keus meid maar wat Vliegje zei zit ook wat in.

Succes met nadenken en de te maken keuze! :-

ARola, beetje laat maar nog van harte geefliciteerd meid!

Nou ik ga gauw weer aan het werk!

Tot gauw!

Liefs,

Ingrid