Ik ben net gebeld! HEB EEN EI GEHAD!!! Zit hier op kantoor helemaal te shaken!! Hou dat dan maar eens voor je (heb verder niemand wat gezegd, alleen op de fora, want dit weekend kunnen we testen en wil niet dat ze het dan al weten).
Ik ben zooooo blij!!! Had een waarde van 63! Goed he!!!
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! Zooooo blij!!!
Of het nu raak is of niet, de operatie heeft nu al effect gehad! 2 weken na de operatie een ei, dat had ik alleen durven dromen!!!
Als ik mijn cyclus tel VANAF de operatie heb ik dus nu 28 dagen ongeveer
Hopelijk blijft dat even zo!
Gyn zei dat ik wel gewoon moest tellen vanaf mijn laatste menstruatie maar dan zit ik nog op 41 dagen ofzo. Dus al een hele vooruitgang!
We maken voor het eerst sinds het stoppen écht kans!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Gewoon een natuurlijk ei!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VLIEGJE!!!
Sorry :oops: ben zo blij voor jullie!!!
:-* :-* :-* :-* :-*
even een een traantje weg slikken hoor! Vliegje…! Geweldig meid!
Ik heb geen idee waar die 63 voor staat maar… YEAHHHH
Zo heb net even een weekje vakantie geboekt! In september dus naar de kennemer duincamping. Heb ik NU al zin in.
@ Arola
Wat fijn dat ze goed heeft geslapen…gelukkig
@ Vliegje…en en en???
marjolein… volgens mij miste je net een blz… hahaha
zo ga nu Iris uit bed halen
Ik geloof het ook :oops:
:inlove: Wihoe Vliegje…ben zo happy voor je :inlove: :inlove: :inlove:
JAAAAAAAAAAAAAAAA Vliegje!!!
Gefeliciteerd met je 1e echt EI!!! :dance:
Ons tuintje is bestraat
Foto’s in het showforum
mooi marjolein!
heb ook nog wat foto’s voor het showforum! ga ik ff uploaden
Volgens mij vloei ik wat… beetje donkerbruin net in mijn onderbroek. Rugpijn begint ook te komen, en buikklachten worden erger… denk dat het niet goed gaat…
He bah toch ongesteld aan het worden meid?
:hug: :hug:
Hmmm dat is niet wat je hoopte maar aan de andere kant nu is je cyclus wel prachtig op gang en weet je dat voor de volgende maand
Maar als het nog niet doorzet kan het nog alle kanten op toch?
:-*
He bah :twisted:
Maar zoals Ingrid al zegt…je weet dan in iedergeval dat je cyclus het doet zoals hij het moet doen…en dat is al heel positief
Het zou ook wel heel mooi zijn als het meteen in 1x raak zou zijn!
Maar ik blijf natuurlijk voor je duimen dat het niet doorzet!
vliegje idd wat de miden zeggen… ookal wordt je eerst maar eens ongesteld MET het hebben van een ‘ei’… dat is al een hele sprong vooruit!
Laat de moed niet zakken hoor! :hug:
Ja dat is ook zo hoor! Ik ben super blij met een ei! En mocht ik ongesteld worden, kan ik zondag weer beginnen met Clomid en de 27e alweer voor echo’s weg.
Ik ga nu stik vaak naar de wc… het was ook echt nog maar een streepje, weet niet eens of het wel bloed was?
WHAAAAAAAAAAAAAA Vliegje!! Wat een super nieuws meis!!
En wat de anderen meiden ook zeggen…je hebt eindelijk weer een cyclus met ei…dus als het dit weekend niet raak is…niet bezorgd worden…vertrouwen heb meis!!
Vindt het echt super nieuws voor je!! :dance: :dance: :-* :-
arola; he bah, met dit mooie weer is Iris ziek…gelukkig heeft ze een betere nacht gehad…hopelijk knapt ze voor het weekend op…wel zo gezellie voor jullie
marjolein; je tuin is klaar?? Ben benieuwd…zo ff spieken bij het showforum…
voor de rest een dikke :- kan niet meer terug scrollen…
Nou hier eindelijk verlof :dance: :dance: heerlijk gevoel zeg!!
Gisteren hadden we een bruiloft en het is erg laat geworden…was pas om 2 uur vannacht thuis…dus ik ben net een uurtje uit bed en zit nog in mn stink pyama…hihi
Gisterenavond de hele avond op de dansvloer gestaan 8) was erg leuk!! Volgens mij zat iedereen me wel aan te kijken met die dikke buik van me…haha…maja voelde me goed…en ik kon gewoon dansen…Vandaag merk ik wel dat me energie ietsje minder is…maar dat is niet erg…heb toch geen plannen…alleen ff naar de vk straks en dan ff de stad in om te gluren bij de hema…(heb hier nog 15%kortingsbonnen liggen…)
nou meiden…vanaf nu ga ik jullie weer volledig volgen…mijn werkdagen waren druk en vermoeeiend…gister de bruiloft…maar vanaf nu heb ik alle tijd van de wereld…lekkerrrrrrrrrr :dance: :dance:
Fijn weekend alvast!! :-*
Ik was mijn berichtje kwijt…had hem in het showforum gezet :?
@ Kloos
Ja hij wordt erg mooi… martin is het nu aan het invoegen…:)Alleen ik zit net ff te kijken…en ik vingt het voeg spul lelijk…echt een kleur!
Dus we laten het nu ff drogen…en dan kijken of het minder geel wordt
Ik ben bezig met de laatste dingetjes in de babykamer. Ga zo een vliegenhor ophangen en de bovenkanten van de kast vlak maken…en dan is het echt klaar.
Wat heerlijk dat je met verlof bent…lijkt me zo’n heerlijk gevoel.
Ik wil ook Ik zit natuurlijk wel al al die tijd thuis maar straks het idee dat ze me niet meer kunnen bellen of controleren of wat dan ook…dat lijkt me heerlijk
@Vliegje Gefeliciteerd met je ei! En ik sluit me ook aan bij de rest, mocht je nu ongi worden dan heb je toch maar weer een goede cyclus!
@ Kloos Lekkerrrrrrrrr ga ervan genieten!
@ Marjolein zal zo eens spieken naar je tuin!
Nog geen bloed, maar testen blijven negatief… Ik word er zoooo gek van! Ik heb me al die maanden sterk gehouden en groot, maar nu wil ik gewoon eindelijk eens zwanger zijn!!! Ik voel me zwanger! Maar je lichaam houdt je zoooo voor de gek, ik WIL het gewoon voelen…
maar ja, we wachten af. Vandaag 2 fotoshoots, waaronder een zwangersschapsreportage.
@ Vliegje
Super dat je niet ongi bent in iedergeval…ff geduld houden
@ vliegje Meid ik voel zo met je mee!!! Je wacht al zo lang maar hou de moed erin hoor! Het gaat echt lukken