JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

Ben jij visagist??

Waar woon je?? Hahahahaha, onthouden he :wink: Voor mijn shoots :smiley:

Trusten meiden, ben zo moe.

Jep, ben visagist!

Woon in de Zaanstreek en jij?

@ vliegje Nee we klussen niet tot mijn ongi op gang is weet je nog? :wink:

@ stiekem hee wat leuk viagiste, doe je dat naast je zhuis werk?

@ Stiekem

Hoe kan het dat ik dat wel weet???

Van je Hyves denk ik!

Geen idee of ze dr make up zelf doet of gaat laten doen.

Ze wootn in Almere…

Mar, ik denk van mijn hyves idd.

Als je wilt mag je een balletje bij d’r opgooien :mrgreen: .

Bloempje: dat doe ik er idd naast, erg leuk! :smiley:

@ Stiekem

Zal ik doen!

Fijn, tnx!! :-*

ja Bloem, das waar.

Stiekem, waar ligt dat? :oops:

@ Vliegje

Daar waar wij eerst de fotoshoot zouden gaan doen…

Daar helemaal! Das bijna 2 uur voor mij hahahaha.

Ik onthou je wel hoor, mocht ik je toch ooit nodig hebben die kant op :slight_smile:

kletstantes! Snel bijgelezen…

Zo ben ik ook weer eens… met een BOA (baby op arm) typed verdomd lastig! hihi We hadden wat computer problemen of liever gezegd internet problemen. Super slecht ontvangst momenteel dus af en toe geen verbinding.

Eerst even een update. Iris is gisteren heel erg ziek geworden. Snotneus, koorst en ze voelt zich enorm elledig. De hele avond bezig geweest om haar stil te krijgen. Pfewww en toen we dus naar bed gingen is ze bij ons in bed gekomen. Wow weer een hele ervaring. Iris heeft ooit 1x bij ons in bed geslapen toen ze een 1/2 jaar (was op een boerencamping in april en toen vroor het s’nachts nog) was en daarna nooit meer. Nou ze heeft echt om het uur liggen schreeuwen van de ellende. Zoooo zielig. Was wel een gezellig plaatje zo op de kamer. Olaf, iris, ik en linn in de hangwieg ernaast. Om 4.00 voeding en dat heb ik dus maar op Iris haar kamer gedaan en Linn daar op Iris haar bedje lekker laten liggen. Kon zij iig goed verder slapen. Dus nu ben ik moehoe!!! En ik wil nog zoveel doen… Morgen nog een oudtante van Olaf op kraamvisite, en zondag vier ik mijn verjaardag. Wil echt even schoonmaken enzo maar het lukt niet echt op deze manier.

Marjolein~ Lekker he als die tuin gedaan wordt. Wij zijn ook bezig met een ontwerp en tegels uitzoeken zodat mijn vader er even een kostenplaatje tegenover kan zetten. Oja vandaag je interview toch…! Ben benieuwd wat je ervan vond/vind

Vliegje~ Ik zou ook helemaal gek worden van al het gevoel wat je voelt. Steek hier steek daar… het zou gewoon kunnen natuurlijk… ookal zou het nu nog niet meteen raak zijn maar iig groeiende follikels (noem je dat zo?) een eigen menstruatie en al dat soort dingen.

We zitten hier allemaal stiekem te hopen iig dat het gewoon raak is.

Stiekem e.a. ~ben zo jaloers op mensen die echt een leuke hobby hebben. Ik ben altijd heel goed in het bedenken van leuke dingen maar de uitvoering ervan… bleh! Maar visagie is erg leuk!

Nou ik ga even een botemham eten in de tuin en dan zien we het wel weer! Ondertussen een BIB (baby in box).

tot later dames!

Om half 11 werd ik gebeld voor het interview…en kwart voor 12 waren we klaar Ik heb dus lekker gekletst…haha! Was wel lastig maar gelukkig herkende ze zichzelf in mijn vergeetachtigheid over vroeger…dus dat scheelt weer. Gelukkig moet zij er een verhaal van maken…en niet ik…want we hebben zoveel besproken.

Pppff wat is het warm zeg… we zijn lekker met zijn tweetjes in de tuin bezig…ik zit lekker op mijn kont in het zand steentjes te puzzelen…ben benieuwd of het wat gaat worden…vast wel!

@ Arola

Wat zielig voor iris…en voor jullie! Vandaag dan toch maar even lekker rustig aan doen! Lekker in het zonnetje gaan genieten als je meiden slapen :slight_smile:

Vliegje: is goed meid! :wink:

Arola: kan me voorstellen dat je nu moe bent :hug:

Mar, gaaf dat interview! In welke uitgave komt het?? Misschien ga ik het wel ff kopen dan :slight_smile:

Vandaag uitslag, zodra ik hier wat neer kan zetten, doe ik dat.

Arola, beterschap met Iris, arm kind! Hoe ging het vanacht??

Ik kom 28 Juli in de winkel :slight_smile:

@ marjolein Spannend de uitgave :slight_smile:

@ vliegje Vandaag de uitslag, ben benieuwd!!

@ Arola Hoop dat Iris snel weer opgeknapt is!

Mar: spannend!!

Vliegje: weet je al wat?

nee… ga zo zelf bellen, word helemaal gek hier haha.

Nou iris heeft goed geslapen, wel n paar keer wakker geworden maar iig op d’r eigen bed gelegen. yeahhhh. Ze is in ieder geval al een stuk opgeknapt, maar nog niet de oude. Wil niet echt eten maar wel drinken gelukkg!

VLiegje… ennnn