JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

Handig he zo’n STIEKEM in je clubje :slight_smile:

Ik ben er niet op getest.

Fijne paasdagen!

Wij nemen het altijd standaard mee in het onderzoek net als HIV en hep. B. Misschien dat jouw ZH andere standaarden heeft Vliegje? :wink:

Fijne paasdagen iedereen!

Wat een rust hier!

vandaag heb ik alleen maar geluierd, super slecht geslapen en ontzettend verdrietig gedroomd over mijn hond (tis zeker volle maan ).

Dus vroeg eruit, durfde niet meer te slapen. Heb wat tukkies op de bank gedaan vandaag

Morgen ook een tukkie dag

Dan hoop ik dat het snel donderdag is, zodat we de uitslag van mijn progesteron krijgen.

Mijn afscheiding wordt wel weer meer, waterig een beetje.

Zou dat goed of slecht zijn…

Verder deze week vrij rustig, zaterdag heb ik 2 fotoshoots. Een zwangerschapsshoot en een broer en zus.

Ik verveel me… hahaha, ga zo maar naar bed.

Zeker handig zo’n Stiekem!

Had even navraag gedaan bij mijn schoonzus die zei ook hetzelfde.

Ik wil meer paasdagen, lekker zo saampjes vrij :slight_smile:

Ik ben dr ook nog hoor…hier alles goed! Druk druk druk met de achtertuin.

De hele tuin is nu leeg…ppfff wat een werk. Heb gister echt te veel gedaan. Vandaag iets rustiger aan doen dus!

Had net ook al een paar harde buiken dus dan kan ik mezelf iets beter dimmen…dat scheelt dan weer :slight_smile:

De achtertuin wordt nu geegaliseerd en dat trillen vindt mijn buik ook niet lekker…dus ik zit nu lekker even binnen te kijken naar mijn hardwerkende man. Gelukkig snapt hij dat…hij zei gister ook tegen de buurman dat hij liever had dat ik niet zoveel deed maardat hij mij niet kan dimmen…haha en dat kan ik zelf ook niet maar een paar harde buiken kunnen dat wel :slight_smile:

Ik wordt er gewoon zo dood ongelukkig van als ik moet toekijken…ik kan gewoon niet stilzitten…

Maar de tuin knapt er nu al van op nu hij helemaal leeg is.

Had ik al verteld dat we toch nieuwe oude stenen hebben gekocht??

Nou meisjes fijne 2e paasdag vandaag!

:-*

ik ben dr ook nog hoor :mrgreen:

ook ontzettend druk geweest van het weekend…en nu wil ik ook weer aan de slag in de tuin…

chico en iev van harte gefeliciteerd met jullie mannetjes!! lekker genieten!!! :dance: :dance:

daffie ook gefeliciteerd met je dochter!!! :dance: :dance:

voor de rest ff geen zin om te reageren :o :oops: kga namelijk weer ff de tuin in…heb er nu tijd voor…kom misschien vanaaf of anders vanaf morgen wel weer bijkletsen… :lol:

iedereen nog een fijne 2e paasdag toegewenst!!!

Mar, rustig aan he!

We zijn zaterdag met onze buren naar de film geweest, van alle spanningen had ze ook een harde buik en we mochten voelen, joh, das raar!! Echt hard!

Morgen weer naar kantoor… geen zin haha.

Hoop dat het snel donderdag is zodat we horen of ik een ei heb gehad…

Vliegje: nog 2 nachtjes!! :wink:

Goedemorgen!

Hier ook veel weg met pasen, wel snel ff gelezen steeds :slight_smile:

@ Marjolein wel rustig aan doen he? Lijkt mij ook heel moeilijk hoor!

@ vliegje Spannend meid nog 2 dagen!

@ Kloos wanneer is nou jouw laatste dag??

@ stiekem hoe gaat het met jou??

Hier geen veranderingen maar dat zou opeens ook wel gek zijn. Zondag wel hele gemene steken een paar keer en dat was het weer. Ik ga vandaag het kleine kamertje witten :slight_smile: Daar hebben we altijd zitten roken, nu gestopt samen met de pil zeg maar en nu staat het al een half jaar leeg. Tijd om er eens iets aan te doen!

Bloempje: gaat hier heel goed. Kleine man beweegt heel erg veel, echt super-gezellig hoor!

Vervelend van die steken :x

Ik zit mezelf hier hélemaal gek te maken! Had vanochtend veel witverlies en krampen, daarna ook naar de wc geweest. Maar het waren een beetje ongie achtige krampen.

Heb al testen besteld, maar ik weet niet hoor… eerst maar eens kijken of het bloed goed is. Ik ben helemaal op van de zenuwen! Wil testen, wil eindelijk eens zwanger zijn!

Bloempje, steken??? Heb je geklust?? zou je ei wel eens geweest kunnen zijn!

Stiekem, wat lijkt me dat toch heerlijk, zucht :inlove:

Vliegje: meid, wat hou je het toch spannend!!! Ben helemaal :shifty: voor je…

En ja… moet het eerlijk zeggen: het is heerlijk :inlove:

Mar, wel je site bijhouden he! :slight_smile:

Ben net terug van zwemmen en wat last van mijn buik, misschien nog door de operatie?

Je bent al de derde die het zegt vandaag…ik was er vanmorgen mee bezig maar toen belde mijn vriendin (1 1/2 uur) met het nieuws dat ze gaan trouwen 12 juni. Ze wilde mij altijd als ceremoniemeester…maar ze wilde dat nu niet aan me vragen…heb ook maar voorgesteld dat dat geen goed idee was maar dat ik er met liefde wilde helpen met dingen uitzoeken…

O leuk!! Jammer dat je geen Ceremoniemeester kan zijn, maar misschien kan je niet eens bij haar huwelijk zijn?

Dat risico dat is er…dat weet ze ook! We zullen het wel zien… :mrgreen:

Daarom wildevik ook geen ceremoniemeester zijn…zie je het al voor je ik hoog zwanger…haha nou nee geen goed idee!

Maar ze is nu zelf 6-7 weken zwanger en zij wil ook niet hoog zwanger gaan trouwen…logisch! En bij vorige zwangerschap heeft ze ook heel veel in het ZH gelegen…dus hopen dat dat voor hun nu niet gaat gebeuren…

oke ik snap het! Wel een mooie datum, in juni.

Mochten wij zwanger zijn krijgen we een december (misschien kerst) kindje. Eerst zag ik dat niet zo zitten, december is al zo’n dure maand. Maar het maakt me niks meer uit, als we maar zwanger raken! :slight_smile:

Zij is ook rond 9 december uitgerekend… Ze heeft 6 mei dr eerste echo en gaan dan ook in ondertrouw…en dan 12 juni trouwen. Maar ik ben dan vast nog niet bevallen :slight_smile:

He Mar: leuk voor je vriendin, zoekt ze nog een visagiste??