JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

@ Marjolein Bedoel je slechter met je heupen? Vervelend zeg :frowning: Neem je rust he???

Iedereen ook van mij een prettig weekend gewenst!

Ja mijn bekken wordt steeds erger.

Heb nu een bekkenband mar dat helpt ook niks…ik lig 's avonds echt te gillen van de pijn als je me beweeg of omdraai :frowning:

goedemorgen…wordt lekker weer vandaag…dus ik ga zo naar buiten toe en gezellie een vriendin op zoeken…

@marjolein; balen van je bekken zeg!!

en alvast succes morgen in de tuin!! Wou dat wij er al aan waren begonne…maar nog ff geduld eerst het huis afwerken :roll:

@bloempje; wat een geruststelling zeg dat alles goed is!! Nu maar hopen op duidelijkheid…dat je ongie snel mag komen en je er ook echt voor kan gaan!! :-*

vliegje; nog 2 dagen volgende week (beide vroege diensten) 8)

Arola; wat zielig voor zo’n kleintje… hopen maar dat ze geen koorts er bij krijgt!!

nou hier geen nieuws…alles zn gangetje… :smiley:

Ik ben me een partij sjagerijnig, niet te zuinig!! Ik voel mezelf gewoon razen, ben op oorlogspad al een paar dagen… heeeeel vervelend…

Mijn temp was trouwens vanochtend weer hoger 37,09 :slight_smile:

Dus goed teken. En misschien komt het door een ei dat ik zo sjaggie ben, het zijn volgens mij mijn hormonen (zo voelde ik me namelijk ook de 1e ronde met Clomid…)

Mar, sterkte zeg!! Lijkt me echt pijnlijk!

Ik ben om 13u vrij, nog ff de stad in en genieten van het weer. Dan vanavond nog foto’s afwerken en verder een vrij rustig weekend.

Morgen is wel volgepland.

Wandelen met ons forum, dan komt mijn petekindje even, 's avonds naar de bios met de buren. Zondag en maandag doen we NIKS :smiley: heerlijk!

@ Vliegje

Heerlijk he chago zijn :slight_smile:

Ik ken het bij mij komt het ook door de hormonen…ik ben ook op oorlogspad…maar dat ben ik al mijn hele zwangerschap…lijkt me ook zo heerlijk om eens iemand helemaal de huid vol te schelden en ik elkaar te beuken…mmmhhh…maarja…ik ken geen geschikt slachtoffer daarvoor :slight_smile:

Vliegje~ lekker eens even sjaggie zijn! Moet ook gebeuren en wei weet allemaal voor een goede zaak :wink:

Marjolein~ vervelend de klachten! Denk eraan dat je jezelf niet overbelast en laat je man lekker de tuin doen terwijl jij in het zonnetje instucties geeft.

iedereen alvast een fijne pasen toegewenst… ik heb er al zin in we gaan eieren zoeken bij een kasteel bij ons in de buurt. Mijn zus en haar kids zijn er ook bij. Dus dat wordt gezellig.

Verder zijn we druk aan het kijken voor tegels voor de tuin. Begin er toch wel wat in te zien en wat het moet worden. Nu nog mijn vader lief aankijken.

Ennnnn… we zijn aan het kijken of we toch een weekje in NL weg kunnen gaan. We willen in september naar de kennemer duinkampings, huren we voor een week een beachlodge… erg gaaf! google het maar eens!

Dus allemaal leuke dingen in het vooruitzicht.

Sowieso de komende maanden een heerlijk idee, wat vrije dagen zoasl pasen, koninginnedag, hemelvaart en pinksteren… yeahhh Ik ben binnenkort jarig (20 april) en we gaan kijken of we van het verjaardagsgeld een fietskar kunnen kopen. Linn mag voorlopig niet op de fiets en het zou wel erg fijn zijn als ik erop uit zou kunnen. Dus dat geeft me wat meer vrijheid. lekker naar mijn zus rijden enzo.

Nou wel weer even genoeg ego! hahaha

tot later dames

@ Arola

Leuk paas eieren zoeken :slight_smile:

Veel plezier deze pasen…geniet ervan!

Enneh ik ga mijn best doen…maar ik ben bang dat ik het niet zo goed kan…ben net ook weer even in de tuin bezig geweest…het is ook zulk lekker weer om buiten bezig te zijn.

Ik heb wel het idee dat het beter gaat in de tuin nu ik mijn bekkenband om heb…dus ik heb goeie hoop :slight_smile:

He helleu, ben ik ook weer!

Heb een heerlijke week gehad met mijn mannen en mannetje in buik :inlove: .

Snel alles terug gelezen, maar reageren doe ik vanaf nu weer :-*

Arola, dat ziet er gaaf uit zeg!!!

Stiekem, genietse :slight_smile:

Ik heb net lekker gezond in de tuin :slight_smile: Heerlijk!

Hey meiden,

Ik wilde even laten weten dat op dinsdag 7 april na een snelle bevalling helaas in het ziekenhuis onze zoon geboren is.

Zijn naam is Kièro Dean en hij weegt 4250 gram.

We zijn apentrots :inlove: :inlove: :inlove:

Groetjes Chico.

He chico

Gefeliciteerd met jullie zoon!

:-*

We gaan echt netjes om en om…dus

iev een meisje

Kloos een jongen

Ik een meisje

Stiekem een jongen en Ingrid een meisje…haha

Ik lees ook net het volgende berichtje hier op KOK geschreven op donderdag 9 april

Dag dames ik weet niet hoe dit allemaal werkt, want ik ben de moeder van Iev. Maar Iev heeft gisteren gebubt! Het is een jongetje en hij heet Owen. Bijna 7 pond. Het viel niet mee, de nacht ervoor om 3 uur begon het. Gisterochtend 7 uur ging ze naar het ziekenhuis en gistermiddag half zes was het er dan. Uiteindelijk hebben ze nog de vacuumpomp geprobeerd en toen werd het toch een keizersnee. Iev moet nu 5 nachten in het American Hospital blijven hier in Dubai. Ik ga eens uitvinden of ze daar ook kan internetten!

Vele groetjes en hou vol ga door daar in Holland met bubben

Mijn theorie klopt dus al niet meer :wink:

OOO Chico en Iev, gefeliciteerd met jullie mannetjes!!!

Chico en Iev:

GEFELICITEERD MET JULLIE MANNETJES!!!

Wat heerlijk voor ze… :inlove:

Wens jullie een fijne en voorspoedige kraamtijd toe! :-*

Chico~ super gefeliciteerd met jullie zoontje Kièro Dean. Genietse!

Iev~ Owen… (vind ik echt een super naam!) yeah gefeliciteerd meid. Geniet van alles!

Vliegje~ ik neem aan dat je reacite gaat over de beachlodge… gaaf he! Nu nog even boeken maar dat mag Olaf doen… hij is van de centjes hihihi

CHICO EN IEV VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONS!!!

Ff een vraagje: zijn er hier nog meer meiden getest op hepatitus b en rode hond door de gyn? Ik dacht dat rode hond met evt in aanraking komen met iemand met rd tijdens je zwangerschap te maken had?

DIe man is wel grondig als hij dat nu al laat doen :slight_smile:

Bloempje: in het fertiliteitsonderzoek neem je alles mee, dus ook de RH of Rubella (andere naam).