JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

meiden ik ben er nog wel hoor!

lees wel mee

reageren wil ff niet

sorry!

:-*

Daffie!!! Gefeliciteerd!

Jentel~ terug lezen is ook wel heeeeel veel. Vooral momenteel bij de maart mama’s. Geniet maar lekker van je gezinnetje. We horen nog wel van je!

Hier gaat alles super Ryan en Jay doen het zo goed, ik voel me echt heerlijk met mijn drie mannen.

Kuss Miranda

wat een lekker ding is dat ventje en nu al een vreselijk mooi coole coupe heeft hij al!

Wat een mooi kindje!

Dames… heb misschien een ei gehad!!

Ik temp weer sinds een week en vanaf zondag is het licht gaan stijgen, 36,6 - 36,65 - 36,74 en vandaag 36,84.

Lichte stijging dus… dus misschien zaterdag wel een ei gehad :slight_smile:

Oooooo wat zou dat gaaf zijn!!! Ik ga straks gewoon een banner maken :slight_smile:

Morgen naar de gyn, hopelijk kunnen ze daar nog iets zien.

Dan zou ik nu echt een mooie cyclus hebben van 27 dagen, gerekend vanaf de operatie dan.

@ jentel Wat een haar heeft Ryan! Mooi kindje zeg :smiley:

@ vliegje Dat zou goed nieuws zijn meid!

Sorry meiden ik ben me weer aardig aan het afsluiten geloof ik. Ben zoooo nerveus voor de gyn morgen…

:-*

wow jentel wat een mooi kindje… :inlove: :inlove: :inlove: en wat een leuke bos haar heeft ie al…lijkt echt sprekend op zn broertje!!

vliegje; dat zou super nieuws zijn zeg :thumbup:

bloempje; succes voor morgen alvast… :pray: komt vast goed meis!!! :-*

ingrid; als je maar mee blijft lezen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: nee hoor alles op zn tijd…wanneer je weer tijd en puf hebt reageer je vast wel meer :smiley:

daffie; gefeliciteerd!!!

hmm heb nog geen buikfoto gemaakt…doe ik zondag pas…dan ben ik 35 weken…kijken wat schaapie dan denkt :stuck_out_tongue: :mrgreen:

nou hier lekker uitgeslapen, heb namelijk een avonddienst. Zo ff douche en koken en dan gaan we voor de laatste dag van de week werken :dance: heerlijk lang weekend…helemaal met pasen… :dance:

baal wel een klein btje van mn werk…moet volgende week nog 2 dagen en mn teamleider heeft besloten om nog gauw iemand te laten inwerken door mij…alsof ik daar nog puf en tijd voor heb :? heb al de hele tijd geroepen dat als er nog iemand bij moet komen en ik moet diegene in werken kom er dan op tijd mee…en ja hoor in de laatste week…hoe kunnen ze het plannen :doh: :doh: naja…heb gezegd dat ze wel 2 dagen bij me mag zitten, maar ik ga niet meer uitgebreid inwerken…dat zie ik echt niet zitten…wilde eigenlijk de laatste 2 daagjes lekker kletsen met iedereen en afscheid nemen…en nu moet ik nog actief doen ook…pffff…

bloempje~ zou ook zenuwachtig zijn hoor meisss! iig succes!

Hier overvolle borsten… whaaa. Linn heeft vandaag al heel raar gedronken. Gisteren ging ze om 23.00 nog aan de borst toen slapen tot 5.30. Dus dat was een hele ruk. Toen verder slapen en om 7.30 werd ik wakker van haar geknor. Maar ze bleef heel rustig en ik wilde haar drinken geven maar ze hield haar mondje stijf dicht! Dus eerst Iris maar uit bed gehaald. Toen met zijn allen naar beneden en eerst maar even weer proberen aan te leggen. Nee nog steeds geen echte dorst… meer sabbel sabbel, slik… Pas om 9.30 heeft ze liggen drinken. En nu ligt ze dus nog steeds te maffen. (hiervoor dronk ze echt om de 3 uur als het soms niet minder was)

Misschien heeft ze een rust dag want de afgelopen dagen is ze veel wakker geweest en veel gehuild. Ze moet ook ff bijtanken ofzo! Hahaha

Hoi hoi!!!

Even een paar dagen niks van me laten horen, maar ik lees wel mee hoor! Heb het ook allemaal zo druk met vanalles. Hele dagen werken en dan 's avonds nog boodschappen doen, lesgeven, in de tuin klussen enz. enz.

Hier gaat het nog steeds goed. De wondjes genezen goed al is er een nog wel gevoelig. Ik ben niet aan het tempen net als Vliegje, maar ik merk ook nog helemaal niks aan mijn lichaam. Dus hier nog geen tekenen van een ei… Ik mag dinsdag op controle, ben benieuwd!

@ Vliegje en Bloempje; veel succes morgen en laten jullie weten hoe het was bij de gyn??!!!

@ Kloos; lekker hoor aftellen! Maar da’s ook niet echt handig dat ze nu wel met iemand komen die ingewerkt moet worden dan nee!!! En dat voor je laatste dagen…

@ Jentel; mooie zoon hoor! Mag je trots op zijn!

x

@ Kloos nou ja zeg, dat is ook niet handig geregeld op het werk!

@ Vliegje Succes vandaag bij de gyn!

@ Konijntje Gewoon schrijven/lezen wanneer het jou uitkomt. Ik verdwijn ook regelmatig :stuck_out_tongue: Dan heb ik het druk of ff geen zin in de pc

@ Arola Wauw wat een slaapkop! Wel fijn dat jullie dan even bij kunnen tanken!

Vannacht gedroomd dat ik 2 uur voor dat ik naar de gyn moest ongesteld werd, nou ja.

Ik had trouwens heel goed getimed een schimmel infectie :frowning: Auw dus. Meteen een pil gehaald bij de ha anders word het wel een erg pijnlijk onderzoek vanmiddag.

Ik ben zo nerveus, lijkt wel alsof ik moet solliciteren ofzo…

morgen…kan nog net zie ik :wink:

@konijntje; gewoon schrijven als je tijd en zin hebt…moet geen verplichting worden…moet juist leuk en ontspannen blijven toch :slight_smile:

@bloempje; heel veel sterkte straks!! Komt vast goed…denk aan je iig :slight_smile:

nouw gister nog ff met teamleider over gehad…en ik hoef niet uitgebreid meer in te werken…maar hij vond het wel fijn als ze 1 dag met mij mee loopt…aangezien ik altijd gelijk een goede start kan mee geven…pfff…naja 1 dag is te overzien…dus doe het maar…de laatste werkdag is voor mezelf hoor 8)

Nou, we zijn weer terug. Controle stelt niks voor, even zeggen hoe de operatie is gegaan en klaar.

Maar, we mogen dus al met Clomid beginnen! :smiley:

Maar ze denkt dat ik goed een ei gehad kan hebben, dus moet morgen bloed prikken op progesteron en donderdag hoor ik hoe de waarde is en of ik een ei heb gehad :shifty:

Dan zou ik volgend weekend kunnen testen.

Word ik ongesteld, dan mag ik weer met Clomid beginnen, 50mg.

Ben ik zwanger, dan is dat helemaal goed natuurlijk.

Ben ik niet zwanger maar word ik niet ongesteld, dan moet ik eerst Primolut slikken en dan weer Clomid.

Afwachten dus een weekje, maar daarna kunnen we gelijk weer aan de slag!

Bloempje, jij ook succes!!

oh wat fijn dat je weer aan de clomid kan…maar het kan dus goed zijn dat je al een ei hebt gehad…

Heerlijk om zo’n positief bericht van je te lezen :-*

Nu maar hopen dat alles snel effect heeft…

Vliegje~ WOW zou toch heerlijk zijn he als je je ei zou hebben gehad. Of je dan meteen al zwanger zou zijn of niet maakt dan ff niet uit. dan zit je in ieder geval in een opgaande spiraal ipv die neergaande die je al een tijdje had. Ik ga voor je buimen meid!

Ik ben met Linn naar de huisarts geweest. Ze heeft bij het huilen een soort blafje… niet echt verkouden maar van die uithalen met een blaf erachter. Ook klinkt ze wat hees en hijgt af en toe alsof ze onwijs hard heeft lopen sporten. Had het gevoel alsof ze astma had ofzo. Dus moest gewoon even laten luisteren. En tijdens het bezoek liet ze prima horen wat mama allemaal hoort overdag. uitstekend patientje dus! Nou het was geen astma iig. En haar longen klinken schoon en d’r hartje is ook prima!

Ze heeft dus een infectie/virusje aan haar keel/stembanden. ze heeft last van snot in d’r keel wat irriteerd en bij het huilen klappen haar luchtpijpjes (dat hoort bij babiuetjes hoor) nog dicht en dat klinkt als een blafje. Dus we moeten gewoon even afwachten. Mocht ze koorts erbij krijgen moeten we nog even terug komen.

@ vliegje Wat fijn zulk goed nieuws! Ik hoop zooooo dat het snel raak mag zijn nu voor jullie!

@Arola Agossie arme Linn! Hopelijk word ze snel beter!

Ik ben net terug van de gyn, aangezien manlief nog niet thuis is snel even hier vertellen :stuck_out_tongue:

Ik heb een echo gehad, baarmoeder is heel klein wat normaal is door de prikpil. Baarmoederslijmvlies was heeeel dun. Mijn eierstokken kon hij zien wat betekend dat ze wel wat activiteit vertonen. De follikels waren zo’n 7 mm. Verder nog niets te zien het is nog in rust zoals hij dat noemde. Maar alles lijkt gezond!!!

Er is ook bloed afgenomen, hormoonspiegels en hepatitus b en rode hond anti stoffen.

Over 2 weken moet ik terug komen. Dan bespreken we de hormoonspiegels en afhankelijk daarvan word gekeken of mijn menstruatie opgewekt kan worden.

Ik ben erg opgelucht dat alles ok lijkt zover :smiley:

Arme Linn, beterschap voor haar!

Kloos, hoeveel dagen nog??

Bloem, super dat alles er goed uit ziet!!! Pak van je hart he.

Dus er groeien nog geen eitjes??

Wat zijn de eventuele vervolgstappen? Of hoor je dat pas over 2 weken?

@ vliegje nee nog geen eitjes. Geen idee hoe nu verder dat lag aan de uitkomst van het bloedonderzoek. In principe zei ook hij weer dat ik nog ‘vroeg’ ben. De pil is nu ‘pas’ 10 maanden uitgewerkt.

Maar hij zei wel dat 18 maanden ook wel weer erg lang is… Mijn menstruatie zou in bepaalde gevallen wel opgewekt kunnen worden. Het gaat mij niet om de tijd het gaat mij om de zekerheid dat het allemaal ok is :slight_smile:

ik loop hier een beetje achter zie ik :slight_smile:

@ Bloempje

Fijn dat er geen gekke dingen te zien waren :slight_smile:

@ Arola

:hug: voor Linn…zo zielig als die kleintjes wat hebben :cry:

@ Kloos

Fijne oplossing zo…dus je laatste dagje is echt voorjezelf :slight_smile:

Volgens mij heb ik zo alles weer.

Hier gaat het steeds slechter :frowning: Maarja…we gaan gewoon door.

Gister weer controle gehad bij de VK…alles gaat goed :slight_smile:

Ukkie lag al mooi met koppie naar beneden…al lag het gister avond weer dwars…klein druktemakertje dat het is :slight_smile:

Dus tuin is hier nog steeds 1 grote puinhoop. We weten nu wel helemaal wat we willen en hoe we het gaan doen.

Voor op straat hebben ze vanmorgen 4 M3 zand gestort en van het weekend kunnen we (lees Martin) er flink tegen aan in de tuin…

Als ik jullie niet meer spreek fijn weekend allemaal! En fijne paasdagen gewenst!