Jentel, nogmaals proficiat! Plaats je gauw een fotootje??
Enne, Iev, succes!!
Jaah ben ook wel benieuwd naar jullie wondertje
Jentel, gefeliciteerd met Ryan!!
enne mooie datum om geboren te worden! (ik ben ook die dag jarig)
Jentel~ Gefeliciteerd meid! Heerlijk! Ik hoop dat je het niet erg vond dat ik het berichtje van jannieelmo ook in de maartmama’s had gezet… iedereen was een beetje bezorgt.
Iev~ nou echt aan het aftellen dus. Heerlijk nog even en je kindje is er!
hier alles …vooral druk! Hahaha Linn zit in d’r regeldagen of sprong en Iris is een en al kattekwaad. Dus mams… is 's avonds afgepeigerd.
Vandaag bij de gyn geweest voor nacontrole en alles is prima. Even over mijn litteken gehad. Het is namelijk heel erg gevoellig vlak naast het litteken en begrijp nu waarom. Ik heb een verticale KS gehad (omdat daar al een groot litteken zat van vroeger) en dan snijden ze dus door de spieren heen die alles bij elkaar moeten houden. Een soort knoop van alle spieren. Om dat goed te kunnen hechten gebruiken ze veel dikker draad en dat lost heel langzaam op. En kan dus ook ietwat verkleven aan je buik. Dus ik moet geduldig zijn. het gaat vanzelf weer over.
Nou dames ik spreek jullie later weer. groetjes!!!
CVS, gefeliciteerd nog dan!! Arola, fijn dat alles goed was. Buik is erg gevoelig he, blijft lang gevoelig vind ik. Bij mij nu nog en vandaag is de operatie alweer 2 weken geleden.
Goedemorgen,
@Cvs; leuk om wat van je te horen…nog gefeliciteerd meis!! :-
@arola; dat verklaart idd de pijn…hopelijk geneest het wel snel en heb je er minder last van…
@iev; wow…jij ook al in de 39 weken joh…dus laatste loodjes!! Heel veel succes meis…hoopt dat de kleine snel komt :-
jeah…nog 3 dagen werken…pff het wordt met de dag erger volgens mij…ik heb totaal geen motivatie meer…moet oppassen dat ik niet te onvriendelijk wordt naar de mensen…en iedereen ziet ook aan me dat ik moe ben…heb walle onder mn ogen en dat terwijl ik vannacht goed heb geslapen…maar wel iets te kort naar mijn idee.
Naja…ff volhouden nog…wat is nu deze dag en daarna nog 3…niks toch… :roll:
Gisterenmiddag nog lekker actief geweest en heerlijk genoten van het zonnetje…inbouwkast staat al 1x in de grondverf…van de week 's avonds nog ff voor de 2e x doen en dan kan ik mijn voorraad weer opruimen…hele aanrecht staat nu vol met allerlei pakken drinken enzo :lol:
naja…moet weer aan het werk. Fijne dag allen!
@ CVS
Gefeliciteerd nog meis! Hoe gaat het met je?
Fijn om weer even wat van je te horen.
@ Kloos
:dance: succes…nog een paar dagjes…en dan kan je heerlijk genieten van je verlof…en hopelijk komt het zonnetje dan weer achter de wolken te voorschijn.
@ Arola
De verklaring klinkt helemaal logisch…alleen hopelijk ga je er snel wat minder last van hebben…Want dit is erg vervelend!
Kloos,je bent er bijna!! Heerlijk zeg Ben benieuwd wat jullie gaan krijgen, mijn gevoel zegt een jongen. En bij Mar een meisje denk ik.
Mar, heb je dat mailtje nog?? wat zei ik toen??
vliegje dan ben je 1 van de weinigen die zegt een jongen…denk dat jij de 3e persoon bent…rest denkt allemaal een meisje…ik zelf heb echt geen flauw idee…heb er niet eens een gevoel bij :o (wat betreft geslacht he )
@Arola1977 wrote:
Jentel~ Gefeliciteerd meid! Heerlijk! Ik hoop dat je het niet erg vond dat ik het berichtje van jannieelmo ook in de maartmama’s had gezet… iedereen was een beetje bezorgt.
Ik weet niet waar je het over heb???????? ik heb hier nog niets bijgelezen.
Kuss miranda
Ene bedankt voor de felicitaties.
:-* :-* :-*
@ Vliegje
Volgens jouw zou ik idd een meisje krijgen…staat in mijn agenda…heb alles genoteerd
Ik denk bij Kloos ook een Jongen…
Maar bij mezelf ook. Al twijfel ik toch wel weer. De baby reageerd zo erg op muziek…en ze zeggen dat meisjes op muziek reageren en jongens er rustig van worden en gaan slapen…
@marjolein98 wrote:
@ Vliegje
Volgens jouw zou ik idd een meisje krijgen…staat in mijn agenda…heb alles genoteerd
Ik denk bij Kloos ook een Jongen…
Maar bij mezelf ook. Al twijfel ik toch wel weer. De baby reageerd zo erg op muziek…en ze zeggen dat meisjes op muziek reageren en jongens er rustig van worden en gaan slapen…
Lucas niet hoor,die ging meedoen met de harde muziek in de kroeg,werd helemaal lens geschopt vanbinnen :shock: :mrgreen: dus ja…jouw buik zit van voren,ik denk dus ook een jongen,meisjesbuiken zijn vaak breder heb ik het idee.
Ik ga even zoeken naar een buikfoto van kloos,kijken wat ik daarvan denk

@ Schaapie
Precies daarom denk ik ook een jongen…
hmm bij Kloos kan ik het nog niet zeggen,ik vind het een bescheiden buikje toch wel,geen idee hoe het nu is natuurlijk
haha :mrgreen: ik zal weer is ff een foto maken van mn buikje…
hij is nu lang niet meer zo klein hoor
bij mij zit mn buik niet alleen naar voren…ook een btje op de zij…dus sja… :eh: kan alle kanten op…hoop over 6 weken antwoord te kunnen geven :lol:
Zag toevallig een nieuwe titel elders op het forum: Daffie is op 30 maart bevallen van een meisje: Fabienne!!! Daffie en familie: Gefeliciteerd!!!
OOh iev wat goed dat je het ons laat weten
Leuke naam ook
Daffie gefeliciteerd!
Wat doen we het trouwens netjes om en om zo.
Jongen/meisje/jongen/meisje
Daffie gefeliciteerd!