JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

Hey allemaal!!!

Moest weer even veel bijlezen zeg! Wat een acteif forum, maar wel erg leuk!!!

Ik ben blij dat het weer weekend is, zo’n eerste week weer 5 dagen werken na een operatie is toch best heftig! Gister kwam ik er ook achter dat de ader waar mijn infuus in heeft gezeten wat hard was en dat dat ook pijnlijk was. Dus ik maar even laten kijken met echo, blijkt het een stukje dicht te zitten (trombose)!!! Dat was ff schrikken! Maar meteen even naar de poli gyn gegaan en laten kijken. Ik hoefde gelukkig geen bloedverdunners te gaan slikken, maar moest het wel in de gaten houden dat het niet verder omhoog zou trekken. Heb ik weer!!!

Dit weekend gaan we lekker naar Antwerpen, naar de dierentuin en hopelijk is het nog zo’n mooi weer dat we even een terrasje kunnen pakken, want de rest van de week heb ik bijna geen zon gezien (dat heb je als je op de rontgen werkt…).

Morgen vieren we ook onze eerste huwelijksdag! Ongelooflijk hoe snel zo’n jaar voorbij gaat!

@ Vliegje; ik voel echt nog niks buiten mijn darmen die een beetje rommelen. Ik ben nog niet aan het temperaturen, maar zit er ook aan te denken. Ben alleen wel bang dat ik dan helemaal gefixeerd word op die temp… Ben er zowiezo al veel mee bezig, net als jij denk ik. Hopelijk merken we binnen 2 maanden iets!

@ Jentel; hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet ervan!

@ Kloos; gelukkig dat je af kan tellen naar je laatste werkdag… Hhihihi.

@ Stiekem, lekker hoor zo’n weekje er tussenuit! En het weer zit ook nog mee!

@ Bloempje; ik heb het mijn ouders ook vrij snel verteld, maar die hadden al lang door dat we ermee bezig waren! Ik vind het wel fijn dat ik er met hun over kan praten, mijn moeder heeft na mij dan ook 4 miskramen gehad en mijn broertje is ook mbv hormonen geboren. Dus ze weet een beetje wat me te wachten staat… Ik denk dat moeders dat ook wel aanvoelen en ze willen natuurlijk het beste voor hun kind!

@ Mar; mooie foto hoor! Doe je dat wel vaker die schilderingen???

Nou allemaal weer een heel fijn weekend en een prettige avond nog!

xxx

Hier alles goed hoor!

Op de last van mijn bekken na. Heb vandaag een bekkenband besteld…hoop dat hij snel binnen is want ik heb hem echt nodig. Heb nu zelfs 2x per week fysio :frowning:

Verder alles :thumbup:

@ Konijntje

Nee hoor. Ik had een buik foto gemaakt en mijn moder zei het is net een paasei en van het 1 kwam het ander en we hebebn er een paasei op geverft :slight_smile:

Nou het ziet er leuk uit! Moet je meer mee doen!! Grappig voor later, hihhi

x

Konijn, fijne dag morgen en gefeliciteerd!! Dacht nog aan jullie vandaag, op jullie huwelijk kregen we het weer over kindjes! Dus dat is nu ook een jaar geleden hihi :slight_smile:

Enne, das lekker van je infuus, potverdrie zeg!

Ik heb ook nog steeds last van mijn wondjes hoor. Er zijn 2 hechtingen uit, alleen die in mijn navel nog niet. Zitten nog korstjes. Maar kan nog niet op mijn buik liggen :frowning: Wordt wat morgen met die shoot,heb ook baby’s…

Jentel: ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je ligt te genieten van je zoon. We hopen snel iets van je te horen… (ben even zo vrij geweest om het te melden bij de maart-mama’s aangezien zij een beetje nerveus worden.

Hey meiden,

Hier nog steeds BIB hoor,helaas :wink:

Groetjes Chico.

Wat ik nou weer heb vandaag…

Eerst de shoot gehad, ben echt kapot! Zoveel kinderen, maar wat waren ze allemaal leuk! :slight_smile:

Maare, ik kom thuis, ga met Sho lopen.

Hij gaat weer eens uit zijn naad omdat ie een hond ziet, dus ik schiet achter een auto, maar hij blijft gek doen.

Hij komt tegen mijn been en door mijn vermoeidheid verlies ik mijn evenwicht en val half tegen een muurtje van een tuin.

En toen hoorde ik KNAK… mijn telefoon!!!

Shitzooi, scherm kapot! Ikke balen, want dat ding is nog geen jaar oud…

Heb via MP al een nieuwe gevonden, ga ik straks ophalen.

Maar hopelijk kan ik wat via de verzekering terug krijgen, maar komt vast goed.

Ik baal wel zeg!

Maar had gewoon geen fut om verdrietig te zijn of boos op Sho… hahaha.

Shit zeg van je telefoon…

@bloempje; i know…schijn er steeds meer last van te krijgen…heb de helft niet meer door of vergeet het gewoon…vergeef me :pray: :lol: hihi…

@vliegje; whaa…balen van je telefoon zeg!! En nu al weer een nieuwe op de kop getikt via marktplaats?

@chico; sterkte met de laatste loodjes…wel spannend hoor :shifty:

@konijntje; gefeliciteerd…naja voor gisteren nog he :wink: hebben jullie er nog een leuke dag van gemaakt?

@marjolein; wat balen dat je zo last van je bekken hebt!! hoop dat je snel die band binnen hebt en dat dat helpt!!

@Jentel; gefeliciteerd met jullie zoon!! Lekker genieten nu!!! :inlove: :inlove:

zo…gisteren weer druk geweest…alle deuren zijn inmiddels geverfd en de trapleuningen moesten ook nog 1x netjes bij geverfd worden…en dat is nu klaar :dance:

Nu alleen nog 2 dakramen en de inbouwkast…schiet echt lekker op hoor!! Weet wel zeker dat we met een maandje de tuin in kunnen…en dan hoop ik dat alles klaar is in huis voordat de kleine komt…(dan hoor je me nooit meer klagen…haha :lol: )

Gisterenavond ook nog vrijgezellenfeest gehad…hebben een workshop paaseitjes maken gedaan…erg gezellie en vooral erg lekker :drool: :drool: :drool: heb zelfs een bak met eitjes mee naar huis…yummie :drool:

Voor de rest is het hier nu saai, mn man is nog bij zijn broer…was daar gisterenavond heen gegaan omdat ie een verjaardag had en daarna wilden ze nog op stap…

Ach ja…mannen :roll: Hoop maar dat hij niet te laat thuis komt…vind het wel lekker als hij om me heen is…voelt nu zo kaal alleen thuis :?

@konijntje Mijn ouders weten het ook al vanaf dat we stopten met de pil. Vind het alleen moeilijk om ze ongerust te maken…

@ vliegje Wat zonde van je telefoon! Maarem jij bent er wel zonder kleerscheuren vanaf gekomen??

@ marjolein Heeee een paasei wat leuk!!!

@ Kloos Het is je vergeven hoor! Was je man nog laat thuis?

Ik lag gister om 11 uur met een boek in bed was zo moe. Heerlijk geslapen, dat was wel de eerste keer deze week dus voel me weer wat fitter vandaag gelukkig.

man is nog niet thuis…heb ook nog geen berichie gehad van hem…hij zal zn roes wel aan het uitslapen zijn bij mijn zwager…

We hadden afgesproken dat we om half 3 naar een speciale dienst gaan…en dan zou hij mee gaan…dus hoop maar dat ie dan komt :slight_smile:

Goeiemorgen meiden.

Kloos, leuk zo’n feest :slight_smile: Heeeeeerlijk die eitjes! Ik eet me er ook rond aan haha.

Bloempje, vraag je je moeder mee vrijdag?

Ik ben best zenuwachtig voor donderdag, controle gyn. Ben benieuwd wat nu de vervolgstappen zijn, ik denk gewoon een maand of 2 afwachten… :frowning:

Mijn buik is echt al de hele week aan het werk, voel van alles… Temp stijgt niet, dus nog geen ei gehad.

We klussen wel weer, maar gister kreeg ik toch even last van mijn buik! Heeeeel zwaar gevoel, dus we moeten even creatief zijn in bed whahahahahhaha!

Ik heb gisteravond de nieuwe telefoon gehaald, hartstikke mooi ding. Dus ik kan weer smsen (ben verslaafd aan smsen :slight_smile: )

Ben inmiddels alweer 2 dagen met de foto’s bezig, hoop het vandaag af te krijgen.

Had 14 kindjes en zo’n 1000 foto’s…

Fijne dag!

Ik ben er weer BUB maar dat hadden jullie wel begrepen.

Ik heb een zoon Ryan…30-03-09 13;03 geboren.

Ik had gehoopt dat iedereeen bevallen was bij de maart mama’s en dat ik dus kon melden waarom ik zo lang weg ben gebleven

Maar dat komt nog… nu gaat alles goed en dat is het belangrijkste.

WE GENIETEN MET ZIJN VIEREN…

J&F kom op baby in de armen van je moeder is het met zo lekker als daar buiten.

Kuss Miranda

@ Jentel

Gefeliciteerd met je zoon :inlove:

jentel; nogmaals gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: lekker genieten!! Is alles goed gegaan?

vliegje; kan me voorstellen dat je een btje nerveus bent voor donderdag…ik hoop dat het allemaal mee valt en je niet weer zoveel maanden hoeft te wachten :pray: :slight_smile:

zo hier al weer aan het werk…lekker een half dagje, omdat ik vorige week voor mijn collega extra heb gewerkt. Die krijg ik vandaag dus weer terug en mn man is ook al dezelfde tijd vrij…dus lekker een middagje samen…(naja samen verven denk ik :lol: )

ennuh ben aan het aftellen…jaja nog steeds…moet nog 4 hele dagen werken :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen:

@ Kloos

Nog 4 dagen :slight_smile: Heerlijk!

Jentel van Harte met jullie zoon!!! En wat een gave naam Ryan (staat ook op mijn lijstje :P)

Jentel gefeliciteerd met Ryan!!!

En als een neefje van mijn man niet al zo had geheten, dan hadden wij deze naam als jongensnaam gekozen :inlove:

Voor mijzelf: BIB en balen. Ik dacht wel even voor de uitgerekende datum te bevallen, maar het lijkt er niet op dat dat gaat lukken… :frowning: Maar alles gaat nog goed, dus ik mag eigenlijk niet klagen. In ieder geval nog maximaal 11 dagen (ze laten je hier niet langer dan 10 dagen doorlopen).

Ook voor Chico: Zet hem op meid :thumbup: Kijken wie van ons nu eerst is!

@ Iev

Succes met de laatste loodjes :slight_smile: