JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

@ Arola Lekker ff bijtanken dus, geniet ervan. Het weer zit gelukkig ook mee! Gesprek met mijn man was precies als ik had verwacht; hij maakt zich totaal geen zorgen en heeft veel meer rust en geduld maar vind dat als ik het wil ik het moet doen :slight_smile:

@ Marjolein Ov richting emmelgat? tsja ideaal is anders :slight_smile:

Jullie hebben ook gelijk hoor, ik moet het gewoon wel vertellen. Iets houd me tegen, ze komen net terug van vakantie dit weekend kan ik weer met de deur in huis vallen, het werk wat niet ging, de gyn etcetera bah. Voel me dan zo’n zorgenkindje :frowning:

pfff nou emmeloord is idd wel ff een stukkie

Maareh voor iedereen alvast een fijne pasen gewenst :wink:

zo hehe…ben dr ook weer 8)

gisteren na de dagdienst was ik zo kapot dat ik na het avondeten in slaap gevallen ben op de bank…uurtje of 8 was dat…om 10 uur werd ik wakker gemaakt door manlief dat ik toch maar naar bed moest gaan, maar dit wilde ik niet :lol: heb het toch maar gedaan hoor…uiteindelijk heb ik door geslapen tot 8 uur vanochtend :shock: (wel 3x wakker om naar de wc te gaan, maar direct daarna weer in slaap gevallen)

Dus ik had echt slaap/rust nodig…

Vanochtend werd ik dan ook een btje brak wakker…maja gelukkig is dat in de loop van de dag weer bijgesteld :wink:

Om 8 uur moest ik me haasten, want ik moest om 9 uur bij de vk zijn en het is dik 20 minuten fietsen…al met al liep het natuurlijk weer uit en was ik pas om 9:15 uur aan de beurt…en om kwart voor 10 was ik pas weer thuis. Half 11 moest ik al weer weg, omdat ik mn collega beloofd had eerder af te lossen (hij had een begrafenis) dus ik zit nu op mn werk al vanaf 12:00 uur vanmiddag en moet nog tot 23:00 uur…lange zit dus :zzz:

Ofterwijl de hele dag is voorbij gevlogen…

Bij de verloskundige was alles goed :thumbup: zoals gewoonlijk maar paar minuten binnen en ff het hartje gehoord en gevoeld hoe beeb lag…nou beeb lag weer hetzelfde als altijd. Hoofdje ligt al beneden en bips linksboven…Was iig nog niet ingedaald…maar dat kon nog wel komen zei ze…

Alles nog steeds volgens het boekje…fijn om te horen :smiley: :thumbup:

zo ego stand uit…:oops:

@marjolein; gave buikfoto hoor :inlove: crea bea :lol:

@bloempje; wat fijn dat je gesprek met je man goed was :thumbup: weer een hele opluchting lijkt me…

en hoe was het in het ziekenhuis??

@arola; wat de rest ook al zegt…lekker bijtanken vandaag en genieten…naja dag is al weer voorbij :roll: hoop dat je hebt genoten…

@vliegje; lastig wanneer de kids niet echt mee werken…zitten er wel leuke foto’s tussen? en ik lees het al weer…druk druk druk gelijk…denk om jezelf he…(blijf het herhalen :stuck_out_tongue: )

@ben ook wel benieuwd hoe het met jentel is…

@konijntje; wat balen dat je last had van je wondjes…en de operatie zou vast wel effect hebben toch?? Ik hoop het iig voor je!!

@ingrid; het is je geraden, want anders :snooty: :stuck_out_tongue: hihi…maar fijn dat alles goed is met je en de kleine!! :slight_smile:

zoo alles weer gelezen …ben weer op de hoogte…

Hier niet zoveel spannends meer te vertellen…alleen dat ik nog steeds aan het aftellen ben :lol: :lol: nog 6 dagen werken :dance: :dance:

Dit staat bij de maart mama’s

Jannieelmo: wil eigenlijk niks verklappen (mag ze zelf doen) maar volgens mij gaat alles wel goed met Jentel.

om jullie even gerust te stellen

Dacht ik zet het ook even hier neer.

Marjolein~ LEUK GEDAAN!!!

Verder even zeggen dat ik heb genoten vandaag. Net na het eten even intensief met iris gespeeld en dat is vooral wild doen… hmm en toen tilde ik haar op en toen… AUWWWW… oops mijn buik! Wow deed echt pijn dus toch nog even geduld hebben met tillen…

tjemig… morgen alweer vrijdag…

hej ik wordt gekwoot :smiley:

hihi

ze heeft hyves… en daar staan dus wel felicitaties.

zelf schrijft ze:

Bijna alles kwijt… Maar toch zo veel gewonnen. Onze zoon en broertje Ryan is geboren. @ Arkel

Kloos, ik om mezelf denken? Was da? :slight_smile:

Zitten wel leuke foto’s tussen ja :wink:

Jij hebt heftig weekje achter de rug, lekker druk…

Arola, fijn dat je genoten hebt vandaag!

En zeker van het weer! :smiley:

Mar, mooie foto!! hihi.

Is Jentel bevallen??!???

En weer een nieuwe dag!

Wat een heerlijk weer, balen dat ik de hele dag op kantoor zit en morgen ook binnen voor een grote shoot.

Maar zondag neem ik lekker vrij denk ik :slight_smile: Even genieten.

Ik ben trouwens sinds van de week weer aan het tempen… Misschien moet ik dat niet doen, maar wil mijn hopelijke ei een keer spotten.

Mijn temp is echt verbazend stabiel zeg, de vorige keren dat ik tempte (vanaf het begin, juni 2008 tot en met september 2008) was het super wisselend.

Dus hopelijk blijft het zo, want dan kan ik een ei goed vinden hopelijk!

Fijn weekend alvast!

Dus Jentel heeft een zoon? :lol:

@ Kloos ik moet nog naar het ziekenhuis hoor :slight_smile: de 9e…

@ Vliegje Fijn dat je temp zo stabiel is!

Vandaag effe naar het centrum fietsen weer beetje bijkleuren, vanavond feestje. Lekker weekend :smiley:

zo ben ik weer.

Gisteren uit het werk een bijeenkomst van het werk gehad. Was pas om 2030 thuis. Men wat was ik het zat. Ben ook zo het bed in gerold.

Vanmorgen iedereen, jeeee wat zie jij moe joh!

:?

Nou ja het weekend staat voor de deur he?

Vlieg dat klinkt goed je stabiele temp!!! Ik duim voor je hoor!!!

Bloempje geniet van deze lekkere dag en veel plezier op het feestje!

Jentel gefeliciteerd!!!

Mar wat een super leuke buikfoto zeg!!!

ARola, nog wel beetje vorozichtig doen hoor!!!

Kloos fijn dat alles goed was bij de vk!

Nou ik ga gauw weer aan het werk1

Doei meiden!

JENTEL!!! GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!

Meiden, een laatste berichtje van mij!

We gaan vanaf vanmiddag een weekje op vakantie, dus ben niet meer op de KOK dan!!!

Geniet van het weer meiden!!

FIJNE VAKANTIE!!!

Waar ga je heen?

Geniet er van!

Drenthe, Landal!! Heerlijk!!! :mrgreen:

@ Stiekem geniet ervan!!!

@Stiekem wrote:

Drenthe, Landal!! Heerlijk!!! :mrgreen:

He das dichtbij!

Zwaai je wel!

:mrgreen:

Ja, doe ik!! :mrgreen:

Jentel, gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Groetjes Chico.

ff snel…

moet zo weer naar het werk…

@vliegje; :lol: sja…geen idee…vertel jij het maar :stuck_out_tongue:

@bloempje; oh ok :doh: heb dus weer is niet op zitten letten…je moet dus pas volgende week :wink:

@ingrid; rustig aan doen he…en je bent nog in t begin van je zwangerschap dan ben je extra moe…althans dat had ik des tijds wel…

@stiekem; heerlijk!! Lekker genieten hoor…als het goed is heb je mooi weer de hele week :dance:

nou ik ga ff afwassen en dan mn spullen pakken en aan het werk…

mn dag is een btje irrie begonnen…kan mn portomonnee nergens vinden…blijkt dat ie nog op mn werk ligt (althans dat denk ik)

dit is me al is eerder over komen en uit voorzorg heb ik ergens een briefje van 20 neergelegd…anders kom ik niet eens op mn werk :wink:

En net achter de laptop aan het eten…valt de helft van mn eten van mn bord af…pfffffffffff daar gaan mn lekker gebakke aardappeltjes…

Naja…neem nog wel ff snel een toetje…dan zit ik ook weer vol 8)

@ Chico heeee hoe gaat het met jou?

@ kloos wel een beetje opletten hoor :mrgreen:

JENTEL GEFELICITEERD!!

Chico, ben je nog niet bezig?? Nog een BIB?? :slight_smile:

spannend!!

Hier alles oke, nog wel wat last van mijn buik, maar gaat steeds beter. Gister zijn er 2 hechtingen uitgegaan, maar alles blijft nog best gevoelig.

Heb ook het gevoel dat mijn lichaam flink werkt, hoop dat ie een eitje aan het broeden is :slight_smile:

Heb vanavond 3 communieshoots afgewerkt, boekjes en bedankjes besteld.

Morgen weer een grote shoot met heel veel kindjes! Dus hoppa, ik duik de bank in voor X-Factor!

Kloos werk niet te hard he! Nog een paar daagjes tot je verlof toch?!

Mar hoe is het met jou??

Hoe is het met de rest meissies??

O Stiekem, ik ben vast te laat maar alsnog VEEL PLEZIER!