Nou zit nog steeds op mijn laptop, nieuwe pc doet moeilijk met installaties… (vista he…) Dinsdagavond komt mijn computermannetje…
He meiden
Hoe gaat het hier…
Hier wel goed…
Lees braaf mee maar reageer ff niet veel.
Zit op, rond, voorbij mijn nod op dit moment…
Kan het nu echt niet loslaten…
Tot later…
xxx
Wanneer kan je testen dan??
@ INgrid
Spannend zeg…ik ga voor je :thumbup: :thumbup:
Hoi meiden,
daar ben ik weer…
Even een ego verhaaltje, heb ff geen puf om te reageren:
Hier gaat het hartstikke goed met de baby… Met mama helaas niet zo…
Ben afgelopen maandag bij de gyn. geweest en hoewel het nieuws positief was: ik ben eigenlijk nog vrijwel klachtenvrij en de baby is niet vreselijk te groot, zit ik toch niet lekker in mn vel. Omdat alles zo goed gaat heeft de gyn. besloten dat ik (als het zo door gaat) wel op de natuurlijke manier kan bevallen. DAt is op zich natuurlijk wel positief, maar ik heb nu nog maar 10 weken om aan dat idee te wennen. Ik ging er namelijk al vanuit dat het een ks zou worden, en dat deed de gyn. ook volgens mij. Dus daar moet ik echt even aan wennen. Over 4 weken opnieuw een groeiecho gepland en dan gaan we toch echt het ‘bevallingsbeleid’ bepalen. Zwaarder dan 6 pond en bekkenbodemklachten (lees: ernstige incontinentie) betekenen echt een ks.
Nu is het zo dat mijn vorige bevalling echt niet leuk was (welke wel, duh), maar ik dacht dat ik alles wel had verwerkt. Nu denk ik dat het toch niet helemaal zo is. Sinds maandag heb ik nachtmerries over de bevalling en het zit steeds in mn hoofd. Dinsdag moet ik weer naar de vk en ik ga het er met haar even over hebben.
Sorry voor dit ego verhaal!
Ik ga nog wel de echo’s van deze week in het sf zetten!
liefs
daffie
Hoi Daffie, goed om het even van je af te schrijven toch! Ik snap wat je bedoeld. Als je uit bent gegaan van een KS en dan nu eventueel een gewone bevalling… dat is wel even een ander idee ja. Toch moet je het idee van je vorige bevalling als een andere ervaring beschouwen. Heel veel vrouwen hebben compleet andere ervaring bij een tweede. Toevallig nog met mijn moeder over gehad. Mijn zus (de oudste) was een bevalling van 3 dgn zeg maar en die van mij was vrijwel op de trap naar boven om op bed te bevallen… Ik hoop voor je dat je je een beetje kan gaan inlven op beide situaties en dat de arts echt het beste voor je beoeld. Wel zeggen wat je zelf wilt he wie weet helpt dat ook wel.
Heel veel succes!
Hier een goede dag gehad… en dan bedoel ik met wat we allemaal hebben gedaan. Muur is helemaal geschuurd, roede opgehangen en gordijn voor 1 raam. Lichamelijk is het gewoon prut maar goed dat weten we nu wel. Morgen komt mijn moeder behangen en dan ga ik ook meteen het wiegje neerzetten en opmaken. Heb ik echt zin in!
Dan mijn to do list updaten want ben echt even kwijt waar we zijn gebleven nu. Hahaha
Fijne avond dames!
Daffie sterkte hoor!
Daffie sterkte meid… :hug:
Wanneer ik kan testen?
Ehm... de vorige cyclus had ik die positieve test. Op de woensdag begon toen echter het lichte bloedverlies, wat op zaterdag echt volledig doorzette.
Dus als ik reken vanaf die woensdag dan zit ik nu op dag 32 en wanneer ik reken vanaf die zaterdag dan zit ik nu op dag 29.
Ik weet niet welke dag ik moet pakken, wat zouden jullie doen?
Ik hou maar gewoon het kortste aan.
Ik zou dus kunnen testen, welke dag ik ook aanhoud.
Maar ik doe het nog niet. Wanneer ik in de loop van volgende week nog neit ongi ben, ga ik testen.
Ik heb giga gevoelige borsten, hondsmoe etc. Maar ook dat heb ik(in mindere mate weliswaar) als ik ongesteld moet worden.
Dus we wachten af, ik durf niet te hopen... Waarom zou het nu alweer raak mogen zijn en waarom zou het nu mogen blijven zitten.
Kortom, hier spreekt een behoorlijk onzekere ingrid...
Je weet het nooit meis! Ze zeggen dat je na een miskraam juist toch nog vruchtbaar bent ofzo??
Hou moed hoor!!
@ Ingrid
Snap heel goed dat je nu heel onzeker bent. Zeker als je zograag wilt en zo na de vorige keer. Het is niet leuk Maar dat je nu overtijd bent…is alweer een goed teken! Ik hoop het echt heel erg voor je! Aan de ene kant als je nu een test zou doen en hij is positief hoef je niet meer zo onzeker te zijn…tuurlijk kan het dan nog fout gaan…maar nu zit je ook zo te wachten op iets wat mischien wel helemaal niet komen gaat!
Meisje ik blijf voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nu ff een ego berichtje
Kom net pas uit bed gerold. Heb tijdje tv liggen kijken…en met mijn hand op mijn buik zitten spelen, beetje wrijven beetje dieuwen… en tot 6x aan toe kreeg ik een reactie van binnen terug :inlove:
@marjolein98 wrote:
@ Ingrid
Snap heel goed dat je nu heel onzeker bent. Zeker als je zograag wilt en zo na de vorige keer. Het is niet leukMaar dat je nu overtijd bent…is alweer een goed teken! Ik hoop het echt heel erg voor je! Aan de ene kant als je nu een test zou doen en hij is positief hoef je niet meer zo onzeker te zijn…tuurlijk kan het dan nog fout gaan…maar nu zit je ook zo te wachten op iets wat mischien wel helemaal niet komen gaat!
Meisje ik blijf voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ingrid: daar sluit ik me bij aan, maar je kan natuurlijk ook gewoon wachten met testen totdat je 12 weken verder bent…

mar: wat leuk dat je reactie kreeg van je kleintje :inlove: gaaf hè? Ik kan niet wachten… :roll:
Arola: fijn dat jet een goede dag had, moet je gelijk gebruik van maken!!

Daffie: sluit me aan bij het verhaal van Arola! Geen enkele bevalling is hetzelfde.
Ik snap jullie wel hoor, maar voor hetzelfde geld is mijn cyclus wat van slag door de vorige maand en dan heeft een test nu nog geen zin.
Ik ga echt nog ff wachten…
:-*
succes met wachten meis :-*
Dank je wel
hoop heel gauw met een mooi bericht te mogen komen…
Ingrid, blijft toch zo spannend he wel niet testen wachten wachten en weer wachten. En toch is alles mogelijk. Maar ik zou idd testen als je echt goed over tijd bent. Succes meiss!
Vandaag een vreemde dag gehad… nou ja vreemd gewoon leuk druk en vanalles. Allereerst was Iris pas om 8.15 wakker… gelukkig maar want heb bijna de hele nacht niet geslapen en om 6.30 ben ik echt even stevig in slaap gevallen. Ik heb de hele nacht last gehad van krampen in mijn buik, liezen (onderkant van mijn buik) met uitstraling naar mijn benen. Het maakte ook totaal niet hoe ik lag of zat. En madam was ook heel druk in de buik op die momenten. Het was echt even vreselijk. Daar zit je dan in het donker… te wachten tot je weer totaal moe bent en je ogen niet meer open kan houden.
Maar goed s’ ochtends ging Olaf zwemmen met Iris en ik aan de slag met uitmeten met mijn moeder voor het behang. Rond het middageten stond mijn vader en stiefmoeder voor de deur. Wilden even buikie kijken en gewoon ff kletsen. Toen zij weg waren wilde ik sope gaan maken en Olaf zou even naar buiten gaan met Iris en toen stond mijn zus met d’r familie op de stoep. Die waren benieuwd naar het resultaat van het behang. Ondertussen stond mijn moeder dus maar door te behangen… ze kan het echt supre want het was weer k*t behang om te plakken. Maar het resultaat is prachtig! Ik zal morgen even een fotootje maken want het is nu te donker.
Nou even uitpuffen op de bank en hopen op een heerlijke nachtrust!
Mar, wat gaaf dat je de baby al zo vroeg voelt zeg!!
Ingrid, hou je taai!
CVS, hoe is het met jou??
Ik heb de hyves van Schaapie nog bekeken, ze heeft een groeiecho gehad en alles is prima!
Stiekem, hoe voel jij je??
Arola, benieuwd naar het behang!
Ik ga zo de laatste aflevering van MOONLIGHT kijken. Ben hélemaal fan van die serie, maar helaas vanavond laatste aflevering…
By the way, veel last van buik, hoofdpijn ed… Heb ik bij een ei eens gehad…
Maar een ei kan het nog niet zijn omdat ze donderdag nog zo klein waren. Morgen weer echo… hopelijk zijn ze gegroeid. Zo niet, dan wordt deze cyclus weer afgebroken denk ik… Hogere dosis zie ik niet zitten, evenals spuiten… (kans op meerlingen…). Maar ja, we blijven hoop houden…
@ Ingrid Gewoon nog ff wachten met testen hoor als jij je daar beter bij voelt!
@ daffie Dat zal vast even wennen zijn aan het idee van een normale bevalling. Hoop dat je een goed contact hebt met je vk zodat je het met haar goed kunt bespreken hopelijk geeft dat je wat moed en lucht!
@ Arola Welterusten!
@ vliegje hoop dat je morgen goed nieuws hebt!
Nog steeds geen groei… zag nu wel eitje van 9mm, dus wel 1 mm gegroeid. Baarmoederslijmvlies is van 4mm naar 9mm, dus daar zit wel groei in.
Donderdag nog een echo. Als er dan nog geen groei is, moet ik weer aan de Primolut en laatste ronde met Clomid (150mg).
Als dat niet werkt, moeten we gaan spuiten… Zie dat niet zo zitten, heb geen zin in een meerling… Maar ze zei dat ze me dan heel goed in de gaten houden, dus dat stelt me dan wel weer gerust.
Maar ik vind het zooo frustrerend en word er verdrietig van… Niks lijkt aan te slaan, ik voel me schuldig tov mijn man, voel me falen als vrouw… pffffff!