JUNI 2008 stoppers Deel 8, Onze 1e baby is geboren!!!

wil net mijn bed rechttrekken…zie ik in bed ook allemaal hard opgedroogde witgelige vlekken… dus ze zijn goed aan het lekken…haha! Vindt het echt lachwekkend

Wow marjolien! Ik wist niet dat dat al echt kon op dit moment. Ik had gelezen dat je pas melk gaat produceren als de placenta eruit is. Maar het zal best kunnen dus… vaag he en dan die man van je hahahaha ik weet nog toen olaf het voor het eerst zag sproeien met kolven dat hij zie… is dat wel goed…? Haahha

We zouden vandaag (vanavond) gaan erkennen maar nu is mijn moeder ziek geworden… fijn. Dan kan het pas weer over 3 wkn… want volgende week is olaf 2 dgn niet thuis. Maar goed het moet en zal gebeuren voor de geboorte anders hebben we toch wel een probleempje!

Hier trouwens weer een slechte nacht gehad… veel zweten en draaien en wakker zijn en liggen en rechtop en weer links toch maar op mijn rug neeeee recht is beter…whaaaa En toen was het 7.00 en konden we er weer uit. Ik denk dat we dit voorlopig wel houden zo dus moet er maar een beetje aan wennen.

Vliegje spannend he de hele tijd. Echo’s metingen pillen en weer afwachten. Maar zoals marjolein al zegt geef de hoop niet op hoor!

Haha ja gek he…nee hoor je kan al eerder melkproductie hebben, ofwel melk lekken. Maar dat wil niet zeggen dat de borstvoeding straks ook gaat lukken. Ik vindt het nog steeds :shock: hahah!

Maar ik ga ff opschieten ff douchen…me optutten…de hondjes van mijn moeder halen…mijn kleine schatjes :slight_smile: En dan lekker voor de haard liggen en wachten tot de 1e meiden komen… Mijn huis is in iedergeval aan kant :slight_smile: Heerlijk!

Gezellig mar! Lekker genieten van een leuk dagje!

Gaat goed Mar hahahaha!

Veel plezier vanavond.

En ja, pc is besteld :wink:

@ Vliegje :thumbup:

Met je broertje ook nog alles ok?

Zo ben gedouched…ga nu de kleine schatjes halen…

@ CVS Balen meid, op naar de volgende ronde!

@ Marjolein Het ligt er maar aan wat je tuttig vind :lol: Moest wel ff lachen om je melk verhaal :stuck_out_tongue:

@ Vliegje Meid wat balen van de eitjes, nu moet je maandag weer terug toch?

tja das waar, ik vindt kaartjes met beertjes tuttig!

Mijn broertje mag morgen naar huis! Papa kan eindelijk weer in zijn eigen bedje slapen na 1,5 week.

Vliegje wat een geruststelling zeg! En het is wat he al die zorg. Het lijkt me onwijs zwaar voor ouders. Ikzelf ben vroeger een enorm zorgen kindje geweest en neem nu dus echt petje af voor mijn moeder. Dus ook petje af voor jou en je ouders!

@ Mar he nee beertjes vind ik ook niks :slight_smile: Zie je wel :wink:

@ Vliegje Meid wat een goed nieuws van je broertje!

Ha ha Mar! Ik had rond 20 weken ook druppels uit m’n borsten als ik erin kneep. Maar nu is het iets minder en ook minder gevoelig, gelukkig.

Wij bestellen de kaartjes gewoon via een website. Dat hebben we met onze huwelijkskaartjes ook gedaan. Ik denk niet dat ik jullie allemaal een kaartje ga sturen, en ik verwacht ook niks terug hier in Dubai. Ik zal het kaartje wel scannen en plaatsen in het showforum als de kleine er is. We hebben nu een aanvraag lopen om wat voorbeelden toe te laten sturen. Als ze dan net zo leuk zijn als ze er op die website uit zien, dan maken we een tekst klaar en kijken hoe het verder gaat. Ik denk dat we deze keer kaartjes in het Engels laten drukken en andere kaartjes in het Nederlands. Onze trouwkaarten hadden Engels links en Nederlands rechts.

Meiden…heb mailtje naar jullie verstuurd met de adressen :slight_smile:

Yep ontvangen!

Iev~ blijven jullie permanent in Dubai wonen? Lijkt me best spannend om dan zwanger te zijn en een kindje in een ander land te krijgen. Hoe lang wonen jullie daar nu al? Heb je veel fam in NL en komen die naar je toe als het kindje geboren is? Als ik teveel vraag moet je het zeggen hoor!

Nou hier ligt Iris weer even lekker in bed… ze ligt nog wel te zingen maar dat geeft niet. Ik even neerploffen op de bank heb weer veel gespeeld en alles ligt weer door de kamer verspreid. Iris d’r potje en wc momenten waren weer helemaal over. Ze wilde echt niet op het potje tot vandaag. Ze had een vieze luier en daarna wilde ze geen luier aan. Dus ik gezegd dat dat ook niet hoefde maar dat ze dan wel op het potje of wc moest als ze iets moest doen. Dus nog geen kwartier later was het zover. Ze moest plassen en netjes op het potje gedaan. En een kwartier daarna moest ze weer plassen maar toen ging het mis. Wel nog op het potje en ondertussen alle kleertjes uit en nwe gehaald. Ach het meisje toch! Maar ze doet zo d’r best dus we gaan gewoon met haar ritme mee en zien wel of het potje af en toe gebruikt wordt. Moet het vooral niet pushen.

Hoihoi,

heerlijk uitgeslapen vandaag en nu net weer aan het werk. Heb niet zoveel zin, maar goed het is maar 1 avondje en dan is het alweer weekend!! Morgen gaan we de laatste muren verven en dan zit het verven voor mij er op :dance: joehoeeeeeeee nu al zin in. (niet in veven hoor, maar dat het er op zit :mrgreen: haha…)

@vliegje; wat fijn dat je broertje weer thuis is!!

@arola; wat goed :thumbup: dat Iris al in het potje plast…nu maar hopen dat het doorzet en ze het zelf blijft aangeven…

@cvs; balen meid :hug: maar op naar de volgende ronde!!

@vliegje; irrie dat je eitjes nog niet groot zijn, maar zoals marjolein al zegt haar tante had ook bijna niks en toch heeft die 2 gezonde kinderen…dus blijf moed houden hoor!! :-*

ik heb geen nieuws te vertellen meer…ga maar weer ff verder lezen :wink:

Ik zit al op mijn nieuwe pc :wink: Ikke blij :slight_smile: Moet alleen alles nog installeren, wat een gedoe haha.

Heb je hem nu al…das snel :slight_smile: Geniet er maar lekker van je hebt het verdiend!

Fijn weekend allemaal!

ja allemaal fijn weekend!!!

Thanks!

Installeren gaat alleen nog niet zoals het hoort… Sommige programma’s doen het niet. Maar ik blijf het volhouder…

Fijn weekend!