@ Vliegje Goed om te horen dat de operatie goed is gegaan, hopelijk herstelt hij snel!
Marjolein Wat leuk dat je daar al mee bezig bent, doe je dat op een internetsite??
Mijn buik is flink van slag zeg. Volgens mij is het druk daar binnen. Het is ook wat na 3 jaar ofzo weer aan het werk gezet te worden Ben wel weer minder moe gelukkig
Dat van de geboorte kaartjes??? Nee dat doe ik gewoon in Words…Gewoon dubbele tabel en dan tekst in voeren…zo heb ik dat met de Trouwkaart ook gedaan En dan plaatje…als ik die heb verassing :shock: …knippen en plakken…en klaar
En over je buikje…die weet idd niet wat hem overkomt
sprry dat ik niet reageer… ik lees wel, maar heb eventjes geen zin om te reageren… ben een beetje afwezig… sinds vandaag weer flink verkouden… pfff de longen uit je lijf hoesten en blijf maar snotteren. ben gewoon ook heel erg moe!! Gister lag ik er al half 9 in!! :shock:
Vandaag nog een shock… ben plotseling ongesteld geworden…
Wel weer een kortere cyclus, das fijn, maar had liever 9 maanden lang geen cyclus gehad willen hebben…
meiden die een knuffel nodig hebben: :hug:
sorry dat ik niet op jullie allemaal persoonlijk reageer…
Hoi dames, bedankt voor jullie reacties over sterilisatie. We moeten er sowiezo nog even goed over nadenken. En jullie reacties brengt ook weer stof tot nadenken. Net ook mijn zus even over gesproken en die vond het ook een lastige keuze. Meestal is het de man die voor sterilisatie gaat. Tja jullie horen het tzt wel.
Geboortekaartje, toevallig ook nog druk mee bezig maar wel via een bureau. Ben nog niet helemaal tevereden en heb het idee dat ze niet helemaal begrijpen wat ik bedoel. Het grappige is dat ik wel een beetje met photoshop overweg kan en had dus hun kaartje zo bewerkt dat ik het wel goed vind maar ik durf dat niet te gaan mailen omdat ik dan misschien iets doe wat niet mag ofzo. Je weet wel copyright of dat ze denken oh straks gaat de order niet door maar heeft ze wel het kaartje. En zo ben ik dus helemaal niet. Maar goed ik ga het morgen maar even telefonisch doornemen met d’r.
Vliegje het is iig wel dat ze iets hebben gevonden en dat je broer nu kan gaan herstellen. Wel heftig hoor!
oja de naam voor een meisje hadden we al voor we zwanger werden… hahaha Olaf was het er meteen mee eens. Bij Iris hadden we allebei een lijstje van 5 namen en Iris kwam bij allebei voor dus werd het iris.
Ik heb zojuist een nieuwe pc gekocht! Laptop gaat eruit. Heb een jaar getwijfeld en ben aan het speuren geweest, eindelijk een mooie pc gezien en kreeg een mooie offerte van het bedrijf, dus hoppa, bestellen maar. Doet altijd zooooooooooooo zeer. We hebben zulke grote uitgaven gehad de laatste maanden… Maar ja… Geld moet rollen he…
Arola, gewoon mailen hoor!
Ik werk ook in PS en zou ook mijn eigen kaartje willen maken.
heb toch nog een ochteddienst :x Een collega was ziek en mijn andere collega die vandaag vrij zou hebben had gisteren een avonddienst. Vond het sneu als hij een korte wissel zou hebben en het kwam mij ook niet verkeerd uit hoor. Anders moest ik met de trein vandaag, maar nu rij ik weer mee met manlief…scheelt weer in de kosten
@vliegje; heerlijk toch een nieuwe computer! Werkt een stuk beter dan een laptop…manlief zit ook al maanden te zeuren om een nieuwe computer, maar aangezien we nog geen plek hebben en ik het te duur vind (en we nog maar net een nieuwe laptop hebben) heeft ie maar even geduld hoor…Ja hij mag het kopen van zn vakantiegeld…maar dat wil die niet :mrgreen: dus we zullen zien…
@arola; dat is ideaal…allebei een namenlijst waar dezelfde naam in voor komt…wou dat het bij ons zo was…wij hebben nog steeds geen naam en ik vermoed dat het nog wel even duurt, manlief wil alle opties open houden :roll:
@marjolein; fijn dat je al een naam hebt!! Ben jaloers
geboortekaartjes?? pff…nog niet eens nagekeken…ik wil ook niet zulke dure hebben, maar wel mooie…vorig jaar met trouwen hebben we het duur gedaan, maar was ook erg gaaf hoor…maar goed wil een btje kosten besparen…Binnenkort maar is uitzoeken denk ik…
@norma; wel logisch dat je buik flink van slag is…hij is nu voor het eerst zelf aan het werk…sterkte er mee hoor!! Komt vast goed…straks kun je voor het echie gaan…lekker gevoel toch
@ingrid; rustig aan meid!! Je komt vanzelf weer vaker…hoop dat het een btje goed met je gaat!! :hug:
oh ja, wilde nog even vertellen dat ik gisteren weer bij de verloskundige ben geweest en alle was weer goed. Volgens de verloskundige ben ik zwanger volgens het boekje. Baarmoeder zit goed, net boven de navel en bloeddruk was goed en voor de rest geen klachten. Dus was zo weer weg…
En wat is het heerlijk om het hartje weer te horen :inlove:
Goed van je dat je de knoop hetbt doorgehakt voor een nieuwe pc. Hij si dus besteld ?!
Balen van je eitjes…ik heb ook geen idee hoe dat zit wanneer ze moeten gaan groeien. Op de hoeveelste dag zit je nu?
Ik had het met kerst nog aan mijn tante gevraagd. Die heeft ook medicatie geslikt…welke??? dat weet ik niet. Maar ook bij haar bleven de eitjes klein…en heeft nu toch 2 kinderen rond lopen…dus wel moed houden hoor!
@ Arola
Fijn dat jullie zo snel uit waren over de namen.
Ik had met mijn trouwkaart ook het hele ontwerp al in de computer gezet…en opgestuurd. Maar hun hadden natuurlijk weer net een ander programma :s dus moesten het over maken…duurde even maar toch is hij mooi geworden.
En met ons geboorte kaartje wordt het iets soort gelijks…in iedergeval het lettertype enzo…dus dat scheelt een hoop uitzoek werk.
@ Kloos
Fijn dat alles goed was bij de VK! Ik moet de 28e weer…
Ik heb gister iets heel stoms gedaan…maar ik zal het jullie vertellen :oops:
Eersgister avond had ik heel erg last van mijn linker tepel…maar was niks aan te zien. ’ s nachts heel slecht geslapen en kon er geen dekbed niks tegen aan hebben… Gister ook de hele dag last gehad. Dus heb de VK (die ik persoonlijk ook ken) even een pbtje gestuurd via hyves. Ze kende het ook niet en zei even aankijken. Er zaten ook elke keer wat korstjes op mijn tepel en in mijn bh zat een geligvlekje…dus ik dacht melk Maarja voor het zelfde geld was het pus ofzo en had ik een ontsteking in mijn borst :?
Gister avond na het douchen werd ik echt helemaal gek van die tepel…en ook mijn borst eromheen ging zeer doen. Het voelde echt alsof er achter iets zat wat er uit moest…dus wat heb ik gedaan…
Heb de kolf uit de kast gepakt en even 2x 5x eraangetrokken met de kolf…het melk liep dr meteen uit…en daarna geen last meer van mijntepel Hij is nog steeds wel wat gevoelig maar ik kan er weer gewoon wat tegen aanvoelen…dus heb vannacht ook weer lekker geslapen. Ik heb zo in een deuk gelegen in de badkamer…met die kolf dr op en martin zijn ogen die er bijna uitvielen…heeej melk!
Heb mijn moeder gebeld…was zo onder de indruk dat er nu al zoveel melk uit kwam. Dat wat er bij mij uitkwam komt er bij de meeste kraamvrouwen pas met dag 2-3 uit…haha! Mijn moeder meteen gek dat moet je nu nog niet gaan stimuleren… ik zolang heb ik nou ook weer niet gekolft…maar het lucht wel op! Dus nu maar niet meer kolven anders heb ik straks alvast een voorraad van 30 liter in de vriezer liggen
haha marjolein :mrgreen: in het begin had ik ook zoveel last van mn tepels…nu helemaal niet meer…Maareh ik zou idd nog niet gaan stimuleren…dat komt over 20 weken wel joh