Marjolien~ tuurlijk komen jullie het asap te weten als het er is. Inderdaad wel handig als ik een 06 heb dan kan ik jullie inlichten. Mar als jij het geen probleem vindt… zou ik leuk vinden. Heel misschien neem ik Olaf zijn mobiel mee naar het ziekenhuis die heeft een internet abonnenment erop dus wei weet kan ik jullie zelf daarna al snel een berichtje sturen.
hmmm dat klinkt wel alsof het volgende week gaat gebeuren… hahaha nee over 5 wkn is prima!
Misschien een 06 lijstje maken??
Enne, Mar, de 26e jarig?? vriendinnetje van me ook én het is onze verkeringsdag, van manlief en mij
@ Arola wat spannend! En wat lijkt het snel te gaan…
@ Vliegje Jammer hoor van de eitjes, hopelijk donderdag positiever nieuws!!!
06 lijstje is idd wel goed idee! Bij wie kon ik ook al weer mijn adres kwijt voor de geboortekaartjes lijst?
Wie gaan er naar de 9 maanden beurs trouwens?
Goedemorgen…
arola; over 5 weken al :shock: wat snel!! Wel fijn als je straks een datum hebt, kun je er iig naar toe leven.
hier niet zoveel nieuws, vanmiddag weer naar verloskundige…zal wel weer een kort bezoekje worden hopelijk gaat ze ook nog naar het hartje luisteren. Is altijd fijn om te horen!!
Voor de rest rustig hier…zit weer op mijn werk en ik heb moeite om mijn ogen open te houden…pff…
Gelukkig morgen weer avonddiensten…kan ik weer ff bijtanken
Ik ga 18 febr. naar de 9 maanden/huishoudbeurs!
@ Kloos Veel plezier bij de vk!
@ vliegje Ik weet nog niet wanneer pecies moet mijn man ook nog even vragen of hij mee wil Anders ga ik met mijn moeder
Ik wil ook naar de 9 maanden beurs…maar moet ff kijken kwa werken…of ik vrij ben en wanneer ik vrij ben…
Niemand wil met mij mee…maar heb nu mijn schoonzusje die het heel leuk lijkt jeeeh!
En over de geboorte kaartjes adres…die kan je bij mij kwijt!
Heeft de rest er ook nog over nagedacht…???
Want we zijn nog maar met zijn 3e
Nou heb net even mijn adres gemaild hoor. Krijgen we van dit toppic dan allemaal een berichtje met adres gegevens? Want anders kan ik natuurlijk geen kaartje sturen. We gaan maar 50 kaartjes bestellen dus als ik niet genoeg heb dan spijt het me. Wil er natuurlijk ook een paar bewaren ;-).
Oja gisteren hebben ze bij de gyn ook gesproken over sterilisatie. Omdat het het tweede kindje is vroegen ze of we nog meer kinderen zouden willen en indien dit niet zo zijn of we dan eventueel de eierstokken willen laten doorknippen/afbinden. Ik moet nog even het fijne ervan weten hoor maar het is wel iets om over na te denken. Ik weet namelijk 100% zeker dat we er niet nog meer willen hebben. Het is ook niet zo dat je dan niet meer ongi wordt maar het is ook een soort van antoconceptie, veiliger dan de pil. En je hoeft dan iig niet meer de rest van je leven hormonen te slikken. Als jullie die optie zouden krijgen en je bent klaar met kinderen krijgen, zouden jullie het dan wel of niet doen (en waarom). Wil jullie wel eens hierover horen.
Ik zelf zou nooit kiezen voor sterilisatie. Omdat je niet weet hoe je toekomst verloop. Dus je weet het maar nooit!
Maargoed iedereen is daar natuurlijk vrij in. En ik kijk ook alleen maar uit naar het moment dat ik de pil weer mag slikken
Als diegene die hun adres hebben doorgegeven nog even hun email adres willen pben…dan kan ik vandaag of morgen jullie ff de adressen lijst toemailen.
@Vliegje
Heb jouw adres dr ook bijgezet…dat wilde je toch?? Je hebt hem alleen nooit aan mij doorgegeven…maar goed ik weet hem natuurlijk
Zijn er echt niet meer meiden van jullie die mee willen doen???
@ arola
Geen idee nog over sterilisatie. Ik wilde uberhaupt nooit kinderen tot dat ik 29 werd. Zo zie je maar hoe het kan veranderen. Het word wel anders als ik boven de 40 zou zijn dan wil ik uberhaupt geen kinderen meer krijgen.
marjolein; ik twijfel nog even over het kaartje. Vindt het wel een leuk idee hoor…maar ben ook graag een btje anoniem. Zal manlief wel even vragen wat hij er van vindt en dan laat ik het nog even weten
@arola; hmmm :think: ik denk niet dat ik mezelf ooit zou laten steriliseren…Je weet het maar nooit, maar als je er 100 % van overtuigd bent dat je geen kinderen meer wil, sja dan is het misschien wel anders.
Ik zelf zou dat nooit durven…maar ja de hormomen als pil e.d. is ook niks waard, moet ik eerlijk bekennen. Dus ik vind het een lastige keuze…je moet er sowieso goed over nadenken
9 maandenbeurs lijkt me wel leuk…maar vind het te ver weg. Dus ik ga er niet heen…als het nou in Amersfoort was…had ik het nog mooi kunnen combineren met bezoek aan familieleden…maja…dat is dus niet zo
pfff nog 2 uur werken…heb zo last van mn ogen. Volgens mij gewoon vermoeidheid ofzo…
@ Kloos
Als je een beetje anoniem wilt blijven moet je dat doen hoor…maar ik denk dat wij meiden er echt geen slechte bedoelingen mee zullen hebben…ik in iedergeval niet
Heb het er maar even over…en dan hoor ik het wel!
@ Stiekem
Nu kan ik je nog ebter in de gaten houden Leuk!
Ik weet het ben vroeg…heb net de tekst voor de geboortekaartjes in elkaar gezet… Dus das ook weer klaar. Adressen lijst is klaar…Nu alleen nog uitvechten over de namen
Ik doe mee met de adressen hoor! Mar, je hebt mijn mail he?
Sterilisatie? Geen idee…
Je bent vroeg met de kaartjes Mar
Ik denk dat wij foto’s laten maken en daar een kaartje van willen.
Moet wel een goede fotograaf hebben, aangezien ik zelf foto’s maak en erg kritisch ben.
Heb trouwens volgende week een babyshoot, leuk!
O trouwens, mijn broertje is goed door de narcose/kijkoperatie gekomen!
Hij was snel wakker, niet ziek.
Ze hebben een galsteen van 4 (!!) cm verwijderd.
Hopelijk mag hij deze week naar huis. Zijn galblaas moet er dan nog wel uit, maar dat duurt nog een paar weken/maandjes.
Pak van m’n hart dat ie gewoon wakker is geworden!
@ Vliegje
Misschien voel je je straks wel goed genoeg om zelf de foto’s te maken
Kwa kaartjes weet ik altijd al precies wat ik wil. Heel simpel…net als de trouwkaart. Kwa tekst ook simpel…dus dat is makkelijk!
Dus heb net op de pc wat zitten freubelen…je moet wat he En nu heb ik er de tijd voor. En ik ben nou eenmaal iemand die het liever te vroeg dan te laat af heeft…en dan denk ik maar klaar is klaar
@ Vliegje
Zat net aan je broertje te dneken…ik dacht moest ie nou vandaag of morgen…vandaag dus! Fijn dat alles goed is gegaan!
En over je mail en adres…ze staan in de lijst hoor!
Mar ik wil ook wel meedoen
sorry ben er ff weinig
ff afstand nodig…
Komt wel weer!!!
XXX
@ Ingrid
Geeft niks meis…vindt het leuk dat je ook mee doet!
Heb alleen nog ff je email nodig…ook van CVS en Stiekem
Nog meer meiden die mee doen???