Haar eraf?? :shock:
Voel je de baby eigenlijk al beter?
Nou het is niet goed met mijn broertje…
De echo was niet goed en wees uit dat toch zijn galblaas niet goed is. (lever en nieren zijn wel goed).
De waarden van de galblaas waren veel slechter tov gister.
De galblaas is ontstoken en de galwegen zijn min of meer verstopt.
Daarom kan een operatie nu niet plaatsvinden om de galblaas te verwijderen omdat het risico veel te groot is. Als ze hem op dit moment zouden moeten opereren en die galblaas knapt, heeft hij kans op allerlei buikontstekingen ed.
Er zijn al genoeg mensen die zijn overleden in zulke situaties…
Wat ze nu gaan doen is as woensdag een kijkoperatie waarbij ze een stukje tussen zijn 12 vingerige darm en galblaas kapot maken zodat de gal weg kan.
En dan is het hopen dat die gal rustiger wordt en hij een keer geopereerd kan worden.
Dit gebeurd onder algehele narcose omdat hij er al niks van snapt en een slang in zijn keel zal geen pretje zijn. Aan hem is niet uit te leggen wat hij moet doen, dus moet het onder narcose…
Vanavond ga ik er weer heen, en woensdagavond los ik dan waarschijnlijk papa of mama weer af.
Voorlopig mag hij dus nog niet naar huis en hebben wij nog genoeg ritjes naar het ziekenhuis voor de boeg…
Morgen moet ik zelf weer naar het ziekenhuis, word er een beetje moe van
En die voet blijft ook zeer doen, dus daarvoor moet ik waarschijnlijk óók naar het ziekenhuis… wat een jaar
@ vliegje
:hug:
Mijn haar is dr nu echt af…this wel heel kort geworden…maargoed het groeit wel weer aan! Ben benieuwd wat Martin dr van vindt…
Mijn schatje zei gister…nou al komt je 20 kilo aan dan heb ik alleen maar meer om van te houden…schatje!
Ik ga zo ff naar het gezinnetje van de badbevalling taart eten…mmhh lekker
Heb net ook afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. 8 feb ben ik 20 weken…zitten ze tot 23 feb vol…en dan ga ik op vakantie… Dus ben dr nu maar voor de poli voorgezet…ze zegt dan begin ik wel wat eerder dan normaal…
Dus ben meteen om half 9…das wel lekker…hoef ik in iedergeval geen uren te wachten
vliegje; vervelend meid!! Dikke :hug: !!
norma; heerlijk dat je ongie bijna over is…dan kun je nu ook eindelijk er echt voor gaan!! :dance:
marjolein; handig zo’n vriendin die kapster is Ben benieuwd naar je kapsel
Zo 20 weken echo al weer :shock: gaat bij jou ook hard zeg!!
Nou hehe eindelijk plafond geverfd…wat een werk…ik ben dan ook puntje precies en elk klein gaatje wat ik zie moet netjes met verf gevuld zijn haha…Heb er 2 uur over gedaan :o Daarnaast heb ik gelijk de blauwe muur aangepakt (was nog van de vorige bewoner) en die moest ik wel 2x sausen…en nog zie je blauw er door heen…maar goed het ergste is nu iig weg.
Nu is het een kwestie van met zn 2en de muren verven…manlief mag dan lekker de hoekjes en naatjes doen en dan doe ik wel met de grote roller…stuk makkelijker :mrgreen: Maar het eindresultaat mag er wel wezen straks…
Dan te bedenken dat we bijna alles in ons huis hebben aangepakt van verbouwing keuken/badkamer/wc tot een nieuwe muur in de slaapkamers…Ben best wel trots op ons zelf…
Leuk Mar!
Lekker Kloos, dat je een eind bent nu, heerlijk ‘nieuw’ huisje!
goed bezig kloos! En het gaat idd super hard!
Ga ff foto’s in het showforum zetten…het had van mij nog wel iets langer mogen zijn…vindt het wel ff een beetje te kort. Wile het eigenlijsk net zo als op de foto waar ik puist loos was.
Nu kunnen jullie me ook meteen van dichterbij en wat scherper zien…icl acnehuid…die andere foto was erg ingezoomt!
Ik heb nu ineens enorm last van mijn buik! geen idee wat het is…
Misschien een ei, maar lijkt me wat vroeg…
Morgen eens kijken op de echo.
Met mijn broertje ging het wel, alleen ben best bang voor woensdag. Hij is al niet heel sterk en de narcose enzo…
Sterkte Vliegje! :hug:
Even gauw een berichtje.
Er groeien nog geen grote eitjes. Alles nog klein, baarmoederslijmvlies wordt wel wat dikker al.
Donderdag en maandag weer terug.
Kloos, fijn dat het opschiet!
@ Vliegje
Spannend meis…Donderdag hopelijk grote eitjes
vliegje; idd spannend…hoop dat er snel wat vruchtbare eitjes komen!!
Marjolein; ik vind je korte kapsel wel stoer! (eigenlijk leuker dan het halflange haar wat je had)…
Hier weer aan het werk. Wat was het vroeg vanochtend. Ik heb echt een hekel gekregen aan de vroege ochtendiensten. Pff 07:00 uur op het werk zijn geen tijden…Wel om 3 uur vrij…maja dan moet ik op manlief wachten zodat we samen naar huis kunnen…
Het is super rustig op mijn werk…verveel me dus ook stierlijk. En ben me nu aan het orienteren voor kdv of gastouder…ik twijfel nog steeds. Al heb ik liever gastouder dan kdv. Aangezien de kdv niet heel dichtbij is en ik eigenlijk een flexibele gastouder moet hebben voor die paar uurtjes in de week. Hooguit 2 middagdelen…Naja…ik zoek nog even verder. Van het weekend maar is vragen of er kennissen zijn die nog mensen weten die gastouder zijn. Vind het wel belangrijk dat er een klik is en een goed betrouwbare gastouder is…
Lastig hoor om hier allemaal over na te denken…
hoi hoi,
Kloos~ hebben ze geen organisatie in jouw omgeving die gastouders regelt? Als je googeled kom je vast wel een bureau tegen in jouw omgeving.
Zo net (UMC) bij de echo geweest voor mijn nieren. We hebben ook stiekem even naar de beeb gekeken. Was een jonge meid die de echo deed dus die vond het zelf onwijs leuk om eens een kijkje te nemen. Ik heb nog geen uitslag maar dat krijg ik de volgende keer te horen. Nu zit ik alweer in het ziekenhuis (WKZ) voor het gesprek met de verpleging en de gyn. Heb gisteren een hele vragenlijst gemaakt. Dus ben goed voorbereid hahaha. Heb daardoor denk ik ook onwijs gedroomd van het kindje. Ik ben vannacht bevallen hahaha en het duurde onwijs lang voordat ik het kindje ocht zien. Ik was helemaal upset over dat ik BV wil geven en dat het kindje NU echt moest drinken. Hahhaah Nou het was weer eens een gezellige droom.
Ondanks dat ik gisteren een relax dagje had was ik gisteravond toch helemaal moe. Mentaal en fysiek is het gewoon ff niet zo leuk. Er gaat zoveel door mijn hoofd over de laatste spulltjes kopen, de kamer behangen en al dat soort dingen. Dan fysiek gezien heb ik onwijs last van mijn liezen. Daar zitten flinke littekens en die voelen echt niet fijn! Ik weet niet hoe ik me had gevoeld als ik ook nog de hele dag enthousiast met iris had moeten spelen. Maar goed zoals ze gisteren op het nieuws zeiden was het de meest depresieve dag van het jaar. Hahhaa
Oja vanmorgen ook nog bij de tandarts geweest. iris ging mee om eens te kijken en uiteindelijk mocht ze zelf ook nog op de stoel. Ze was ontzettend stoer, deed netjes haar mondje open en was onwijs trots toen ze klaar was. Als ze drie is moet ze echt op controle.
Nou ga maar even een bokej kopen en wachten want ik hoef pas om 13.00 bij de verpleging te zijn.
Dames een fjine dag! Tot later!
@ Kloos
Bah zo vroeg beginnen…en dan verveel je je ook nog.
Ik zou voor gastouder gaan. Als je contact opneemt met een gastouderburo dan mag je zowieso geloof ik met 3 gezinnen afspreken om te kijken of er een klik is. Zo hebben vrienden van mij het ook gedaan.
Ooh ik ben lui…kwam weer om half 11 uit mijn bed gerold…terwijl ik al jaren niet langer dan 9 uur half 10 kan blijven liggen. Ik heb het dus echt nodig…
Gister avond had ik mooi nog even afgestoft hier beneden…dus heb er nu net de stofzuiger doorheen gehaald…dus hier beneden is het weer fris en fruitig.
Morgen krijg ik waarschijnlijk een oud kraamvrouwtje van mij op visite en donderdag komen vriendinnen hier heen en dan gaan we 's avonds met zijn 5e wokken… mmmhhh!
Ik had toch verteld dat ik die bezwaarbrieven had opgestuurd naar mijn baas en haar baas…
Donderdag dat ik me moest ziekmelden…toen was mijn baas ook ziek. Heb afgesproken bij diegene bij wie ik me ziekmelde dat als zij beter was zij mij zou bellen.
Nu weet ik dat ze beter is want ze mailt weer in het rond…maar heb nog geen telefoontje gehad…naja ik bel ook niet! Ik vindt het wel goed met ze Ze zou wel gepikeerd zijn door de brief
weten ze ook hoe ik me voel! En mijn klachten zijn onterecht en die naar haar toe terrecht…
Had vandaag ook mail dat we moeten door geven of we met pasen / pinksteren of hemelvaart vrij willen.
Maar eigenlijks wilde ik niet reageren op die mail…dus ik net kijken…maar hemelvaart en Pinksteren valt al in mijn verlof…en mijn pasen had ik toevallig al vakantie aangevraagd voor dat weekend en die week erna…dus ik hoef helemaal niet te mailen
Vorig jaar heb ik al die feestdagen gewerkt…en nu dus lekker allemaal vrij Heb ik dan ff goed gepland…of niet! Haha
balen Mar, dat ze niks laat weten, maar inderdaad, de zet is aan haar.
Sterkte hoor Arola, je gaat de laatste loodjes krijgen he.
Ik mis trouwens Iev en Gitje en CVS al een tijdje. alles oke?!
PRUTTT! Net alles getyped gaat het mis…okay opnieuw!
Mijn dag zit erop vandaag. Olaf doet Iris in bad en bed dus ik heb de boel opgeruimd en ben op de bank geploft. Lekker.
Vandaag dus bij de gyn en de verpleging ook geweest. Heb al mijn vragen kunnen stellen en mijn zorgen verteld. Bij de verpleging is alles genoteerd dus als het niet goed gaat ligt het niet aan mij. Ook met de gyn besproken over de palnning van de KS. Die zal in de week van 23 feb zijn indien het natuurlijk niet vroeger begint, maar daar gaan we niet vanuit. Over twee weken krijgen we een precieze datum en ook tijdstip dus dat is wel fijn. Meestal geven ze alleen de week door en de vrijdag voor die week krijg je een exacte datum. Maar omdat er bij ons een uroloog van het naast gelegen ziekenhuis bij moet zijn krijgen wij al direct een datum en tijd. Erg fijn hoor… Ook heel spannend want dan heb je gewoon een datum om naartoe te leven…
Nou ik ben iig bekaf en ga even helemaal niets doen. En op tijd naar bed!
spreek jullie later weer!
Dan ga je over een maand al bevallen! Dan ben je 4 weken te vroeg of niet?
Wat spannend allemaal!! De 1e baby dan denk ik??
Vliegje: ik ga ervanuit dat ze Arola niet met 36 weken inleiden, want dan heb je officieel een prematuur!!
Het zal op z’n vroegst 37 weken zijn.
Inderdaad we zullen dan in wk 37 zitten. Dus idd zal waarschijnlijk de eerste zijn… swoesjjjj
Idd dat denk ik ook niet…zoweiso voor de 37 weken mogen ze niet ingrijpen… Maar de week van 23feb is over 5 weekjes hoor ;)…En dan ben ik jarig. Dus arola…wel de 26e hoor…das een hele mooie datum
@ Arola
Je moet ons wel even laten weten als het geboren is he?! Smsje ofzo…weet niet of je al iemands 06nummer hebt…anders wil ik je de mijne wel geven…
Spannend zeg…dan schiet het echt al op!