JUNI 2008 stoppers Deel 8, Onze 1e baby is geboren!!!

Vliegje: wat fijn!

Mar: wat heerlijk meid, lekker genieten!

gelukkig meid! :-*

oooh vliegje… je zit er met je hoofd gewoon niet helemaal lekker bij. Maar dit moet je nu eenmaal even allemaal verwerken en dan gaan er heel veel dingen mis. Het wordt tijd dat de zon buiten weer gaat schijnen dan worden we allemaal weer wat vrolijker. Doe jij maar eens even rustig aan vliegje! Kan je niet ff dagje sauna met je man inplannen en dan een heerlijke lichaamsmassage erbij nemen… (lijkt mij namelijk fantastisch!) RELAX en RUST!

Dikke kus/knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

Vliegje: Gelukkig is ie weer terug! mensen hebben ook niet veel aan een frontje zonder radio, gelukkig.

Marjolein: Ga genieten, zet het werk uit je hoofd en ga daar pas weer over 4 weken aan denken!!!

Norma: Joepie!!! :evil: :dance: :evil: :dance:

Arola: Ik weet wat je bedoelt… Het is allemaal geweldig, die zwangerschap en ik voel me eigenlijk nog steeds uitstekend, maar als je rond de 30 weken zit, dan lijken 40 weken wel heel lang. Aan de ene kant ben je al heel ver, maar aan de andere kant moet je ook nog heel lang…

Stiekem: Iedere goede echo is heerlijk! Ga jij er ook van genieten!!!

@ Iev Dank je wel! Fijn dat het bij jou allemaal voorspoedig gaat!!!

Meiden ik ben super blij! Kreeg vanmorgen smsje van mijn vriendin…diegene die nadat ze deze maand ongi zou worden ook de mallemolen in zou gaan met echo’s etc.

Maar ze is zwanger :slight_smile: Ben zo blij voor haar en ook zo leuk want nu schelen onze kindjes straks maar een kleine 3 maandjes :slight_smile:

wat fijn Mar!

Heb net foto gemaakt van 1 van mijn nieuwe outfits…en mijn gezicht is onbewerkt…dus niet schrikken :shock:

Heb ook eronder nog 2 foto’s gezet van mezelf toen ik nog aan de pil was…en dus niet zwanger…en nog geen stress had van precies een jaar geleden!

marjolein ga zo ff kijken naar je foto’s

Hier een lange dag gehad. Leuk aan de ene kant en vermoeiend aan de andere kant. We hebben vanmorgen eindelijk een linnenkast gekocht voor Iris d’r kamer. Hij komt over ong 3 wkn Dus dat is prima dan kan de commode weg uit d’r kamer en heeft ze bijna een meisjes kamer. Daarna nog even naar Loods 5 en nog een leuke mand gescoord voor De erker op Iris haar kamer waar lekker wat rommetjes in kunnen.

Oma was aan het oppassen en na Iris d’r slaap zijn we richting een verjaardag gegaan. We zouden blijven eten maar dat viel even tegen. We hadden al laten weten als Iris mee zou eten dat we op tijd (+/- 18.00) moesten eten, en dat Iris geen tepan yaki kon eten maar wel gewoon gebakken rijst en een stukje vlees erbij en wat groente. Nou hij had er echt niets van begrepen en om 18.45 konden we pas aan tafel. Iris was echt klaar met het gewacht en moest vervolgens nog wachten op alles want het moest per gang… met een kindje van 2 jaar erbij…

Ik baalde als een stekker want had voorgesteld om zelf voor Iris eten mee te nemen maar dat hoefde echt niet. Okay dan… uiteindelijk heeft ze 2 boterhammen met stroop gegeten… En dat vond ze heerlijk. Maar goed dat hele tafel gebeuren met allemaal gangen is niet echt geschikt met zo’n kleintje erbij. En ze ligt net pas in bed… gebroken denk ik!

Maar goed we kunnen het hem niet kwalijk nemen want hij weet echt helemaal niets van kinderen.

Nu even relaxen op de bank en niets doen…

Tot later!

t gaat goed met mijn rust :wink: (zie tijdstip)

Om 23.50 uur belde mijn moeder…heb je zin in een feestje! Mijn moeder dr voorkeursgezinnetje (3e kindje) ging bevallen. Ik heb bij hun 1e kindje ook gekraamd. En het was een badbevalling…dus dat wild eik ook heel graag een keer meemaken…en dat kon nu dus :slight_smile:

Was echt heel gaaf!

O das gaaf zeg! Dus dat was een vrijwillige bevalling :slight_smile:

Jep en dat midden in de nacht voor helemaal niks :wink:

Ik zei tegen mijn moeder…ik stuur je de rekening nog wel :wink:

Nou ik ben weer een super ervaring rijker. Had al veel bevallingen gezien…maar nog nooit een badbevalling…dus die kan ik nu ook afvinken!

@ marjolein

Dat wilde ik ook altijd een badbevalling, vast een hele ervaring voor jou ook om dat voor het eerst mee te maken!!!

Gaaf mar, een badbevalling… heb ik ook nog nooit gezien (ben jaloers!!).

Wel ooit de geboorte van een tweeling gezien en dat was ook heel gaaf.

Zo, ik lig heerlijk op mijn bedje! Ik heb vandag een rustdag opgelegd gekregen van mijn moeder… Ze stond om 8.15 op de stoep, ik was nog boven met iris want wij waren net wakker, en zij stond klaar voor een dagje spelen met Iris. Iris vond het een prima idee van oma en na mijn ontbijtje ben ik met laptop. foto’s en fotoboeken naar boven gegaan. Heb net eindelijk de zomervakantie foto’s van 2007 ingeplakt… shame on me!

En het ergste is dat ik 2008 nog helemaal moet doen… uhmmmm

Maar goed heb mezelf beloofd het te doen voor het kindje komt want dan heb je nog minder tijd voor die dingen. En dan regelmatiger bijwerken. Hopelijk lukt dat.

Verder nog even wat dingen regelen, correcties doorgeven voor het geboortekaartje, navragen wanneer Iris haar peuterbed komt en wat rekeningen overmaken. En dan… even slapen nog denk ik. Hmmm ff genieten hoor!

@ Arola

Heelrijk meid geniet er maar lekker van! Want voor je het weet is je kindje dr :slight_smile:

@ Stiekem

Was idd heel gaaf…en zo gek dat het nadat het geboren is nog een tijdje onder water blijft “zwemmen” je gevoel zegt trek dat kind uit het water omhoog…maarja dat hoeft natuurlijk helemaal niet…

@ Norma

Wilde je het zien…of zelf in bad bevallen?

Ik wil zowieso met een eerste niet in bad bevallen…omdat ik niet weet hoe ik beval…en je bent ook niet zomaar uit zo’n bad. Maar ik wil wel tot aan het eind aan toe in bad liggen en zodra we moeten perssen dit in bed gaan doen…

Maargoed we zullen wel zien in Juni hoe het bij mij verloopt :wink:

hoihoi,

@arola; wat heerlijk zo’n moeder die aan jou denkt!! Lekker relaxen vandaag en idd wat klusjes doen die je zelf leuk vindt en anders niet he :wink:

@marjolein; wat gaaf!! Lijkt me heel apart dat je kindje geboren kan worden onder water…

Ennuh de foto’s van jou…ongeloofelijk wat een uitslag zeg…echt balen. Hopelijk is het over 4 weken minder, wanneer je wat rust neemt :hug:

hmm :think: de rest kan ik nu niet meer lezen…sorry!

ik ben vandaag ook heerlijk vrij. Rest van de week moet er weer gewerkt worden…Vandaag staat in de planning de plafond verven van de 2e slaapkamer. Als dat af is kunnen we zaterdag de muren doen en dan volgende week laminaat leggen ofterwijl vanaf volgende week moet alles op de 1e verdieping klaar zijn! Wat een heerlijk idee…ben er ook wel aan toe hoor. Kan ik eindelijk de babykamer op orde maken. Zolder doos voor doos aanpakken en opruimen…ideaal.

Dus ik ga mezelf zo ff een schop onder kont verkopen om de plafond te verven… (heb er zo’n hekel aan, maja laatste loodjes :wink: )

@ kloos

Hup hup hup aan het werk! Denk maar aan het eindresultaat en hoeheerlijk het voelt als het af is :slight_smile:

@ Arola Heerlijk meid geniet ervan!

@Marjolein Ik wilde zelf in bad bevallen maar hebben nu toch wel zo’n beetje besloten om toch in het ziekenhuis te bevallen…

@ Kloos

Wat heerlijk meid als alles straks klaar is!!! Succes met de laatste loodjes!

Ik geloof dat mijn ongi over is. Maar dat dacht ik eergister ook en toen begon het weer na 6 uur ofzo. Voel me wel heel erg moe zeg pfff, zodra ik me inspan word ik duizelig naja je moet er wat voor over hebben he?

Mijn vriendin…de kapster komt zo :slight_smile: Mijn haar gaat eraf :slight_smile:

We belde om kwart over 12 en ze had een uitval dus om 13 uur staat ze hier op de stoep…moest ik em toch ff snel aankleden :wink: