Hahaha kijk nou naar mijn banner
2009 stond er nog niet bij zal de moderator eens aan zijn broek trekken
Ohja nog een vraagje; Moet ik nou de 1e dag van mijn menstruatie invullen bij de banner ja toch?
Bij deze verklaar ik dat ik echt ongesteld ben WOOHOOOOO
Nooit gedacht dat ik daar zo blij mee zou zijnā¦
WHAAAAAAAAHHHHH Norma!!! Gefeliciteerd meid!!! Hehe, eindelijk!
Ja, de 1e dag dat je echt helderrood bloed hebt mag je rekenen als je 1e dag en dat vul je ook in bij je banner.
Hihihi dank je wel Stiekem
Tis nu nog steeds niet veel maar wel dag drie dus dan vind ik het echt
Wel apart 340 dagen overtijd vind je niet?
Ja, heel apart haha :mrgreen:
Norma super fijn voor je meid. Nu maar afwachten of er regelmaat in zit natuurlijk.
CVS & VLIEGJE allebei sterkte hoor!
Hier even niets te melden. Heb behoorlijk last van mijn lichaam. Ook als ik slaap dan willen mijn benen niet meer en heb ik onwijze pijn in mijn billen en benen. Maar goed we gaan stug door en laten ons niet gek maken⦠maar ik zou best willen dat we al wat dichter bij de einddatum zouden komenā¦
OOO Norma!! GEWELDIG MEIS! Eindelijk kan je echt beginnen! Ben zo benieuwd hoe je cyclus nu zal zijn.
norma, wat super!! eindelijk!! :D:D:D:D
vliegje, hypermobiel betekend dat ik veel te veel ruimte overal heb, waardoor ik oa overal āknakā en waardoor ik allerlei lichaamsdelen verder kan strekken en bewegen dan andere personen⦠en daardoor zijn er allerlei pezen uitgerekt, waaronder die van mijn enkels⦠die corrigeren zeg maar niet goed meer. Mijn spieren nemen die functie over⦠en dat ben ik nu bij de fysio aan t trainen⦠om die speren te laten doen wat ze moeten doen bij mij. Even de enkelbanden inkorten kan wel, maar dat is bij mij de oplossing niet, vanwege dat de spieren t overgenomen hebbenā¦
nu omdat ik al een hele lange tijd last heb van mijn hiel, komt door verkeerde stand voeten (platvoeten), overgewicht en een staand beroep. Dus ben ik daarvoor naar de huisarts geweest vanmorgen en die heeft me doorverwezen naar een podotherapeut, dus ik krijg aangemeten vootzooltjes⦠over 2 weken kan ik pas terecht⦠maar das te overzienā¦
Meiden: ik had wederom een goede echo!! :inlove: :inlove: :inlove:
Net een klein beertje wat lekker lag te bewegen, echt superlief⦠ben heel erg op mijn roze wolk nu, hihi :inlove: :inlove: :oops:
wat ontzettend goed stiekem!!!
kan me voorstellen dat je op een roze wolk zit!! genieut ervan! geeft een stuk meer vertrouwen he, nu je de echo hebt gezien
Bedankt voor alle felicitaties :inlove:
@stiekem wat heerlijk weer een goede echo!!
@ CVS
Ik ken het wel hypermobiel, ken 2 mensen die dat hebben, lijkt me erg lastigā¦
Ik wil trouwens wel even afwachten wat er komen gaat ik wil eerst regelmatig zijn. Volgens de huisarts heb je meer kans dat je snel regelmatig word als je dat vroeger ook was. Nou bij mij kon je de klok er op gelijk zetten dus hopelijk helpt dat.
Wat een goed nieuws allemaal!
@ Norma Meid ik ben zo blij voor je! Eindelijk!!! Het was je zo gegunt!!!
@ Stiekem
Wat super dat je kleine beertje het goed doet! Heerlijk he die roze wolk :inlove:
Ik heb ook goed nieuwsā¦naja goed nieuws voor mezelfā¦en voor mijn baas minder :lol:
Kom net bij de huisarts vandaan. Daar was ik heen voor mijn gezicht ivm mijn verergerde acne.
Ik ging tegen over dr zitten en ze zat me aan te kijken dus ik zeg heel droogā¦jaah waar zou ik nou toch eens voor komen. Nou ze hoefde maar 1x te radenā¦
Dus zei ff terug lezen in de pc. Ooh vorige keerā¦Juni, ⦠med. voorgeschreven en toen wilde je zwanger worden. Ik zeg ja en dat is inmiddels gelukt! Moest ze echt heel hard lachen⦠Dus ik zeg kan dit ook komen van de stress? Want heb ook een verhoogde bloeddruk⦠Dus ze zegt heb je stress danā¦ik mijn verhaal verteld.
Zegt ze dan kan ik maar 1 ding zeggen en dat is ga 4 weken rust nemen, lekker leuke dingen doen, je zinnen verzetten en dan zien we je over 4 weken weer terug. Dus ik :shock: ooh oke! En ze zegt maak een afspraak bij de arbo arts. Dus ik oke. En ben gegaanā¦
Ze kon namelijk niks anders voor mijn gezicht voorschrijven omdat ik zwanger ben en dan is rust het enige wat het minder erg kan maken⦠ook ivm de stress en de verhoogde bloeddruk!
Dus ik heb 4 weken heerlijk vrij en mag alleen maar leuke dingen doen!!!
O Mar, heerlijk! Even rust en geen stress!!
Norma WIHOE! nog een keer voor jou! :dance: :dance:
Stiekem, geweldig dat het zo goed gaat met de kleine
@ marjolein Kijk daar heb je wat aan! En nu dus gaan genieten, ontstressen en lekker uitrusten!!!
@vliegje Dank je wel weer
Maandag gaat waarschijnlijk mijn baas bellenā¦die was nu ziek!
Maar dan heeft ze ook al mijn bezwaar brief gelezen met mijn klacht erin naar haar toe ⦠:think:
Naja we zien wel wat ze zegtā¦haha!
marjolein, wat een heerlijk nieuws, even aan jezelf denken! super, lekker uitrusten!
Marjolein~ Fijn dat de huisarts 100% achter je staat. Ik hoop dat je baas ook wat coulanter wordt. En je rustperiode ook ervaart als rust periode. Oja zorg ervoor dat die klachtbrief van jou in je dossier komt! Dan heb je naast het ene zinnetje in hun rapport ook een brief van jou!
Ga maar lekker uitrusten, relaxed opstaan en jezelf verwennen met leuke momenten. We zullen het vast terug lezen op het forum.
groetjes en een fijne avond
(lekker De MOL kijken⦠vind ik echt een super programma)
Zit er echt helemaal doorheenā¦
Kom ik straks in het ziekenhuis, moet ik plassen. Heb mijn jaszakken vol met spullen (geen tas bij) en had mijn frontje van mijn autoradio in mijn handen.
Dus gauw plassen, leg dat frontje in de wasbak en loop naar Joost⦠zonder radio⦠kom er pas achter als ik naar huis ga (1,5 uur later) en natuurlijk, frontje weg uit de wc.
Ik nog naar beneden gevraagd bij gevonden voorwerpen, niks.
Ik heb heel de terugweg zitten janken, en net nog.
Alles komt tegelijk. Djara, Joost, mijn voet die zeer doet, nu weer mijn autoradio die net een maand oud is en 200 euro kostte Ik trek het gewoon niet.
Ben blij dat ik dit weekend vrij heb om even tot rust te komenā¦
vliegje :hug: :hug: :hug:
O nu jank ik nog meer!!! Ik had Djara en mijn broer gevraagd alsjeblieft mijn radio terug te brengen. Net belde ze van het ziekenhuis, hij is gevonden!! Oooo ben zo blij.
@ Vliegje Gelukkig maar