Lieve Meiden,
Hierbij eindelijk weer een nieuw deel. Deel 8 alweer!
We gaan met zijn alle duimen dat:
CVS, Gitje85, Ingrid & Vliegje heel snel zwanger mogen worden.
En dat we in 2009 allemaal mama mogen gaan worden!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3319258&highlight=#3319258 Ons showforum :inlove:
Weer een nieuw deel
Bij mij mag je 2e ronde Clomid zetten
vliegje… volgens mij heb ik vanmorgen mijn ei gehad (rechts)
kwa gevoel en cyclus van 32 dagen zou dat idd zo moeten zijn…
Hoi Meiden
Hier dan eindelijk mijn verhaal…
Ik heb hem toch maar weg gehaald…als je het verhaal wil lezen moet je maar even pb’en
Liefs, Marjolein
Pb me ff
zo zo deel 8…
Nou marjolein ik ben wel heel nieuwsgierig dus ik zou het graag willen lezen. Alleen als je het wilt delen hoor! PB me maar.
Hier verder alles wel goed. Lichamelijk wordt het wel erg zwaar hoor. Heb zovvel last van mijn onderkantje, littekens etc… Maar we houden het zo lang mogelijk vol. Volgende week controle van mijn nieren en daar ben ik wel nieuwsgierig naar hoor. En dan eens even een paar dingen bespreken met de gyn over data enzo. Ben namelijk aan een onderhoudsdosering antibiotica en die zou ik 4wkn voor de bevalling moeten stoppen… maar wanneer dan? Als ze uitgaan van 37 wkn zwnager dan zou ik bij wk33 moeten stoppen… en wat als ik dan stop en nierbekkenonsteking krijg… dan is de kans op een bevalling voor die wk37 groter… Nou ik hoop dat de gyn me kan uitleggen en geruststellen.
Nou dames… tot later
Norma: meid, wat duurt het toch lang bij je… Zou er helemaal moedeloos van worden, denk ik!
Vliegje; fijn dat het toch leuk was om naar Tarzan te gaan! En idd dubbel dat het toen ook een week geleden was… sterkte hoor meid!
Was vandaag even aan de deur bij de buren en die hadden een Dobermann die ze laatst hebben laten inslapen. Dus ik vroeg even hoe het was nu zonder hond (is ruim een maand terug), maar het voelde nog steeds erg leeg en stil in huis. Het was echt een kind van 3 in huis, zei ze. Kan me dat ook wel voorstellen hoor.
Mar: je mag mij ook Pb-en!
Hier verders alles goed, manlief vertrekt morgen weer naar zijn wekelijkse 3-daagse trip naar Londen :roll:
Donderdag weer een echo! :dance:
stiekem, bijna weer een echo… gaaf zeg!!
marjolein, als je wil, mag je mij ook pb-en…
arola, hopelijk kan de gyn je straks geruststellen!
Jullie zijn ge pb’t hoor!
Ik ga ff wat in het huishouden doen. Mijn moeder komt zo weer om het weigje verder te bekleden. Gister het hemeltje gedaan…en nu de binnenkant. Zal wel een foto in het showforum zetten als hij af is
Hoe gaat het verder met de babykamers…zijn ze al af…of schieten ze al op??? Ben benieuwd naar foto’s!!!
meld! :mrgreen:
vergeet hier de laatste tijd veel te schrijven…
Vorige week hele week ziek thuis geweest, geen puf gehad om ook maar iets te doen. Helaas heb ik nog steeds hoofdpijn, maar goed…ik leef weer een btje
@marjolein; als je je hart wilt luchten, mag je mij ook PB-en hoor! En wat betreft kinderkamen…die hebben we 2 weken terug afgemaakt met verven, er hoeft dus alleen nog maar laminaat gelegd te worden. Maar voordat we laminaat gaan leggen, maken we eerst de andere slaapkamer ook af…hier moet alles nog geverfd en geschuurd worden. En ik hoop dat we van het weekend een eind komen…Daarna kan laminaat gelegd worden en dan pas kan ik gaan inrichten…dus komt allemaal wel goed…hoop ik :roll:
@stiekem; relaxt hoor alweer een echo!!
@arola; wat vervelend dat je er zo last van hebt…kan me voorstellen dat je nu wel wat duidelijkheid wilt! Je loopt inmiddels al in de laatste weken…gaat echt hard voor jou!!
@vliegje; idd een dubbel gevoel…plezier maken en ondertussen verdriet voelen…sterkte meis!! :hug:
@cvs; hopelijk heb je gelijk…dus hup aan de klus meid!! :mrgreen:
Spannend Stiekem, weer een echo
En Arola, hou vol hoor.
Ik ben eindelijk weer eens goed ongesteld.
Vind het wel fijn dat ik weer eens goed schoon wordt van binnen haha, maar ik heb buikpijn en rugpijn, niet te zuinig! Pffff…
Vandaag ook begonnen met Clomid. Hopelijk heb ik er niet teveel last van deze keer…
hoi hoi!
Ja ik hou het vol hoor! Vanmorgen uitslag van de urine en die was weer gewoon goed. Dus op naar volgende week en neem mijn vragenlijst mee! hahaha
Heb even wat leuke kiekjes van Iris en mij op het showf gezet.
tot later!
Bedankt voor je goede wensen marjolein (ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal als je het wil delen?)
Bedankt stiekem voor ook jou goede wensen
Met dit nieuwe deel spreek ik ook opnieuw mijn hoop uit dat de laatse meiden snel zwanger mogen worden en de zwangere dames gezond zwanger zullen zijn en bevallen van een gezond kindje!!!
Ik kan het showforum steeds niet vinden zo suf…
Norma voor jou: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3319258&highlight=#3319258
ik moet ook altijd ff zoeken hoor!
groetjes!
Meld en verder weinig nieuws sorry… :?
Lees wel mee af en toe hoor.
Reageren komt wel weer
@ Arola dank je wel!!!
Zo nou onderhand bijna iedereen een pbtje gestuurd, heb het er maar druk mee
Nou vandaag hebben we het wiegje afgemaakt. Zo goed als af…we willen alleen nog langs het onderste randje een lintje maken met ook een ruitje erop. We vinden hem nu nog een beetje te wit. Zal zo foto plaatsen in het showforum.
Ook is de kinderwagen gebracht Helemaal leuk…natuurlijk meteen in elkaar gezet. Ben ook helemaal blij met de kleur…vondt het spannend maar het is hem helemaal!
Ook heb ik vandaag op aandringen van mijn moeder de huisarts gebeld…omdat mijn gezicht er niet uit ziet…ik zit echt onder de rode bulten, puistjes…wat het ook mogen zijn. Heb een soort van rode baard
Ik ergerde me zelf al dood als ik naar mijn eigen gezicht keek en voel me er ook wel onzeker door. Maargoe dnu toch maar eens naar de huisarts.
Morgen naar de tandarts en verloskundige en dan heb ik alle medici weer bezocht deze week hahaha
en ooohja…de link van het showforum staat ook bij het schema… Stond ie altijd al hoor!!!
Ik heb ook weer even foto’s geplaatst!
Ik ben me ongesteld nu! Niet te geloven… door de Primolut en ben zondag al licht gaan vloeien, maar nu breekt het los hoor.
Sinds september heel weinig ongesteld geweest (ALS ik het al was…) dus misschien moet de boel schoon worden nu?
Pfff ook nog eens heel veel buikpijn…
Mar, ga ff kijken in het topic
Lekker met een kruikje en pcm op de bank gaan liggen…!
Sterkte meisie…maar het is voor het goede doel!
:-*