JUNI 2008 stoppers Deel 8, Onze 1e baby is geboren!!!

He vliegje! Heel begrijpelijk die gevoelens. maar ik neem aan dat je man het je echt niet kwalijk neemt. Wel je gevoelens met hem bespreken he! Je moet ook bedenken dat er iig groei is gecontateerd. Laten we moed houden en heel hard met je mee hopen dat die laatste ronde ook een goede ronde wordt!

@Arola1977 wrote:

He vliegje! Heel begrijpelijk die gevoelens. maar ik neem aan dat je man het je echt niet kwalijk neemt. Wel je gevoelens met hem bespreken he! Je moet ook bedenken dat er iig groei is gecontateerd. Laten we moed houden en heel hard met je mee hopen dat die laatste ronde ook een goede ronde wordt!

Mee eens en je baarmoederslijmvlies is iig goed gegroeid (dat is tenslotte het bedje waar je kindje in moet groeien!!). :-*

Hier gaat het goed, duik nu mijn bedje in anders haal ik de avond niet :zzz:

@ Vliegje Begrijpelijk hoor dat je je nu even zo voelt maar ik kan me niet voorstellen dat je man het jou kwalijk neemt, dit gaat toch buiten jouw schuld om? En minder vrouw ben je er zeker niet door hoor!!!

knuffel

VLiegje:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Manlief neemt me zeker niks kwalijk, is mijn eigen gevoel…

Hoe dik moet bm slijmvlies zijn dan??

@ Arola

Waar blijft die foto nou !!!

@ Vliegje

Balen…dat ze nog niet groot genoeg zijn… :hug:

vliegje; :hug: :hug:

ingrid; spannend hoor…maar pas gaan testen als jij er aan toe bent…(een week overtijd ofzo :wink: ) :thumbup:

daffie; dat is wel even balen en een knopje omzetten. Helemaal als je er van uit ging dat het een keizersnede zou zijn…Dikke knuffel van mij :hug:

Nou hier niet veel nieuws…van het weekend druk gehad…en de laatste slaapkamer is ook af met verven…Dus op de 1e verdieping is het een kwestie van laminaat leggen en ik hoop dat manlief er zaterdag mee wil beginnen, zodat ik de babykamer in orde kan maken.

Maar mn man wil misschien eerst de inbouwkast en de wc deur verven. Dat zijn de laatste 2 grote dingen die nog geverfd moeten worden…en dat mag ik niet doen…

Ik hoop maar dat hij eerst een deel laminaat legt, zodat ik ook verder kan. En anders moet ik zaterdag ook maar met iets anders beginnen. De zolder moet opgeruimd worden en ik wil zoveel mogelijk spullen verkopen en op marktplaats zetten…

Kloos, voel je de baby al??

jazeker :inlove: uhm de 1e keer voelde ik heel licht iets op 1e kerstdag 's avonds bij mijn ouders thuis…na het fonduen van de hele dag…

En nu voel ik beeb elke dag wel een btje…ene keer beter dan de andere keer. Wel jammer voor manlief, want elke keer als ik wat voel roep ik hem er snel bij, maar dan is hij of te laat of de beeb houdt zich wijzelijk stil :wink: hihi…lekkere eigenwijs al :mrgreen:

Vliegje: je bmslijmvlies hoort tussen de 8 en 10 mm dik te zijn zo rond de eisprong, dus die zit nu wel helemaal goed en dat was vorige maand niet zo!! :clap:

sorry nog geen foto gemaakt. Morgen komt de moeder van Olaf oppassen en dan ga ik even het wiegje in elkaar zetten en opmaken dan maak ik meteen een foto.

Heb nu afgesproken met mijn moeder en de moeder van Olaf dat zij allebei 1 dag in de week komen om met Iris te spelen maar ook om wat klusjes te doen voor me zoals de was en strijk en stofzuigen. Dat is wel heel erg fijn dan kan ik wat rustiger aan doen want af en toe trek ik het echt niet meer.

Beeb is opeens heel rustig. Voel af en toe een schuif of een tip. Wel ook af en toe de hik maar erg rustig in vergelijking met de dagen ervoor. Bah hoe komt dat… Okay ze komt natuurlijk meer klem te liggen. Ga zo even beetje op mijn buik kloppen en porren want als je continu veel beweging voelt is dit niet erg fijn.

Stiekem, vorig keer van mijn bm slijmvlies ook 10mm! Dus das wel goed dus. Daarom zo zwaar ongesteld geweest.

Heb erg veel last van mijn buik al 2 dagen, dus heb zelf wel het idee dat er iets gaande is, maar de echo’s zeggen anders he…

Maar goed, misschien groeit er alsnog wat :slight_smile:

Heerlijk Kloos!

Arola, niet te druk maken hoor! Ze heeft natuurlijk weinig bewegingsruimte nu.

@ Arola

Als je echt minderleven voelt…gewoon de verloskundige even bellen hoor…!

Meiden rustig aan he?!

Mijn schatje had vandaag zijn presentatie van zijn paper…en hij is Geslaagd :dance: met een 8 nog wel!

Ip moet hij nog 1 kleine paper maken van 5 a4tjes…daar gaat hij van het weekend mee aan de slag…en dan is hij klaar :slight_smile: Kan ie eindelijk mij weer wat meer aandacht geven en lekker de klusjes in huis afmaken :slight_smile:

Arola, als je je zorgen maakt gewoon bellen!

Maar ik weet dat ik met Brigitte dat ook echt had. Mén wat voelde ik me rot en onzeker. Ik voelde haar sowieso niet overdreven veel maar tegen het eind werd dat nog minder. Ze had gewoon erg weinig ruimte.

Mijn vk zei toen ook, had dan gebeld… :? tja…

Sterkte!

thnx ladies… ik heb net appelsap gedronken (maart mama tip) en ja hoor madam was net even lekker bezig. Moet beseffen dat ze minder ruimte krijgt. Maar goed als ik echt een onzeker gevoel krijg bel ik zeker hoor.

@ Arola Lijkt me toch allemaal zoooo spannend he :slight_smile: Wat is de theorie achter dat appelsap verhaal??

Als ik deze maand een cyclus heb van rond de 28 dagen zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben. Nou ja daar gaan we niet van uit maar toch :stuck_out_tongue:

ik heb geen idee ovr appelsap maar heb meer het idee dat het gaat om een suikershotje ofzo. Het schijnt als je bv een ctg hebt en je kindje is heel stil dat je dan even appelsap krijgt. En blijkbaar werkt het.

Hier ook weer wat meer gevoeld hoor. En opgelucht. Vannacht is ze erg druk geweest dus aan de ene kant blij maar aan de andere kant geen oog dicht gedaan. Maar lig nu lekker op bed. Net lekker warm gedouched en oma is met Iris aan de wandel. Lekker!

tot later!

Hallo lieve meiden,

ik leef nog wel hoor.

Hier nog steeds geen ongi…

Vrijdag testen dan loop ik een week (ruim of minder ruim, ligt eraan welke dag van de vorige cyclus ik moet pakken) over tijd…

Oh wat een onzekerheid…

@ Ingrid

Vindt het knap hoor dat je zo kan afwachten zonder te testen…dat had ik echt niet gekunt! :thumbup:

Het is de angst omdat het morgen de dag is dat het de vorige maand mis is gegaan…