Hoi,
Ik leef ook nog (net ).
@Ingrid, ik zal speciaal voor jou duimen!
@Daffie, ik hoop dat je je toch nog een goed kan instellen op eventueel een normale bevalling!
@Vliegje, even een dikke knuffel van mij voor jou :hug:
Later meer, ik moet naar de fysio en hoop dat ik dan weer een paar dagen gewoon kan lopen
Tot later.
Groetjes Chico.
Fijn dat jullie allemaal nog leven!
Ik heb net ff flink geshopt.
6 paar noppies onderbroeken en 2 voedingsbhās
Hier hebben we een kelding winkel die vroeger zwangerschapskleding verkocht. Nu verkopen ze alleen nog maar de broeken en de rest bovenkleding enzo is 70% korting. Maar dat is al zolang dat er eigenlijks niks meer tussen zit. Daar had ik laatst ook 2 witten broeken voor mijn werk gekocht uit een doos uit het magazijn vandaan
En vanmorgen kreeg ik in ene een ingeving van misschien hebben ze ook nog wel het ondergoedā¦dat verkochten ze vroeger ook!
Kom ik de winkel in, de verkoopster meteen vragen hoe het met me ging en of mijn buik al lekker groeide⦠Dus ik meteen hebben jullie ook ondergoed van Noppiesā¦dus ze duikt het magazijn in komt met een grote doos naar buitenā¦Precies met die zwangerschapsonderbroeken die ik heerlijk vindt zittenā¦en toevallig ook nog bhās enzo en voedingsbehaās. Alles met 70% korting. Dus ik heb meteen flink ingeslagen. Ipv 105â⬠was ik nu 35â⬠kwijtā¦nou geen geld dacht ik zo voor 6 onderbroeken en 2 voedingsbehaās. Dus ik kom de zwangerschap wel door haha
Nou en dan nog watā¦mijn baas heeft me eindelijk gebeldā¦jaja!
Ze vroeg hoe het nu met me gingā¦dus heb alles uitgelegd. En meteen duidelijk gezegd dat ik zoals ik nu werk niet mag doorgaan van de huisarts. Ze kwam al meteen met een oplossing :shock: En ze gaf zelf ook al aan dat je met een hoge bloeddruk goed moet oppassen enzoā¦dus gesprek verliep heel goed! Ze gaf aan dat de arbo arts zowieso nog contact met me zal opnemenā¦dus ben benieuwd!
Maar echt geen woord over de briefā¦helemaal niks!
Haha het viel me dus alles meeā¦
:-* en een :hug: voor jullie allemaal!
Ik heb net een test gehaald, en ik ken mezelf, ik kon niet wachten tot morgen.
Ik ben zwangerā¦
OEH WAT ENG!
waaaaaaaaaaaah :dance: gaaf!
Gefeliciteerdā¦heb helemaal kippevel!
Ik vind het heeel eng
maar ben ook heeel blij
hij gaf nu al net na 1 minuut positiefā¦
Ooooo de zenuwen gieren door mijn lijf
en de tranen ook
Nu gaat het gewoon goed hoor!
Dat moet gewoon!!! :thumbup: :thumbup:
WHAAAAAAAAAAAAAAA INGRID GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nu moet het echt wel goed gaan hoorā¦daarnaast ben je al over tijdā¦
Vriendin van mn man is gisterenavond ook bevallen van hun een eerste kindje en zij hadden precies hetzelfde als jij Ingrid. 1e keer zwanger en het ging mis, gelijk de maand er op alweer zwanger en nu hebben ze een prachtig zoontje!! Dus komt vast goed met je meid!!! Gefeliciteerdā¦Vind het zo leuk voor je :-
@marjolein; ow das nog eens positiefā¦wel fijn dat ze je een btje gelijk gaf of niet? ennuh zwangerschapsondergoed??? :think: is dat nodig?? Draag nog steeds mijn boxershorts van de hemaā¦en die zitten nog prima⦠Is ook een btje stretch dus denk niet dat ik speciale ondergoed nodig heb. Wel heb ik binnenkort zwangerschapsbh nodigā¦Maar jij bent iig goed geslaagd
@chico; succes bij de fysio. Hopelijk helpt het!!
@ arola; fijn dat je beeb zo druk was vannachtā¦wel wat minder voor je nachtrust, majaā¦jij hebt weer een teken van leven gevoeld, wat ook erg belangrijk is!! En wat heerlijk dat je mams iris af en toe mee neemtā¦kun je zelf even bij tanken!
@vliegje; hou vol meid⦠:-
hier geen nieuwsā¦saai heā¦zit weer op mn werk. Dus sjaā¦dan beleef ik overdag ook niet zoveel. Heb wel een blad binnen voor kinderenā¦dus ik vermaak me vanavond wel weer :dance:
@ Kloos
Neehoor dat heb je niet nodig. Ik droeg altijd string maar dat zat me totaal niet meer en het snee ook aan de onderkant in mijn buik. Toen heb ik toen ik laatst al die zwangerschapskleren heb gekochtā¦1 zwangerschapsonderbroek gekochtā¦en die vondt ik zo lekker zitten. Zitten echt helemaal over je buik.
Mijn man zei dat ik dr zo mee het bejaarde tehuis in kan :?
En nu kon ik dr dus nog meer voor een prikkie kopenā¦en dan heb ik ook altijd lekker zittende broekjesā¦want wilde er zowieso nog een paar bijkopenā¦
OOOOO Ingrid!!! Wat gaaf zeg!!! Gefeliciteerd!!!
Mar, lekker zeg, zo shoppen En wat fijn van je baas, blijf je voorlopig nog thuis nu??
Chico, fijn weer iets van je te horen!
Kloos, hoe heet het kindje??
Ik moest van de huisarts zowieso 4 weken rust nemenā¦en heb dr net 1 week opzitten ben nu met week 2 bezigā¦dus blijf voorlopig nog even thuis idd.
hoi hoi!
Marjolein~ fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. En dat het eigenlijk een beetje afgesloten wordt zo, toch? Kan je nu helemaal ontstressen!
Ingrid~ toch gefeliciteerd! En we gaan met zijn allen heel hard duimen voor blijvend resultaat. Zoals kloos al schreef het kan echt wel goed gaan. Dus deze ronde is van jou!
Kloos~ Mijn moeder en de moeder van olaf wisselen elkaar af dus vandaag was schoonmoeder hier. Ze blijven dan wel in mijn huis hoor en ik ga gewoon naar boven, lekker op bed liggen en zij gaan lekker hun gang.
Nou zoals beloofd de fotoās van het behang⦠ga ze hierna meteen op het showforum zetten. Ook meteen een eigen gemaakte buikfoto gemaakt dus sorr voor de kwaliteit hahaha
Noahā¦
best een leuke naamā¦dus geen optie meer voor ons hahaā¦
vind het ook rampzalig om een naam uit te zoeken hoorā¦ik hoop dat we er straks uitkomen dat we beide een naam helemaal geweldig vindenā¦ik heb 1 meisjes naam die ik heel graag wilā¦majaā¦manlief he :roll:
Noah zo hete het kindje van mijn badbevalling ookā¦this niet mijn naamā¦
@ Ingrid VAN HARTE!!! :lol: :lol: :lol:
Ingrid: Ik heb er een goed gevoel bij! Misschien zijn het er zelfs twee⦠:silenced:
Arola: Ik heb ook weleens dat ik de baby veel minder voel en minder sterk zijn de duwtjes nu zeker. Maar misschien is dat inderdaad omdat er minder ruimte is en hij/zij bijvoorbeeld al niet meer zān benen kan strekken En meestal als ik me net zorgen begin te maken, dan laat ie even een uurtje goed merken dat alles nog in orde is :lol:
Chico: ik hoop dat de fysio heeft geholpen.
Marjolein: Lekker nieuwe kleren kopen! De zwangerschapsbroeken die ik in het begin heb gekocht, die beginnen zelfs al een beetje ongemakkelijk te zitten (die zitten niet over mān buik, maar met een breed elastiek eronder). Maar dat zijn de enige nette broeken voor naar mān werk. Anders zou ik de hele dag in mān joggingbroek lopen :shifty: Zwangerschapsbeha heb ik al een tijdje. Mijn borsten zijn zeker een cupmaat gegroeid en ook mān borstomvang is een maatje groter. Dus ook die behaās zijn de enige die nog passen. Mān oude behaās (toch al maatje D toen) lijken echt belachelijk klein als ik ze nu aan doe. Probleem is alleen dat ik graag behaās droeg met voering, zodat je mān tepels niet zag uitsteken door een shirtje. Die voedingsbehaās zijn niet gevoerdā¦Dus ik loop rond met duidelijke tepels Schaam ik me af en toe echt wel voor (zeker in Dubai), dus probeer het te bedekken met jasjes of pasminaās, maar meestal heb ik het daar te warm inā¦Als ik het echt lekker warm heb, valt het met die tepels gelukkig ook wel mee 8)
@Iev wrote:Ingrid: Ik heb er een goed gevoel bij! Misschien zijn het er zelfs twee... :silenced:
)[/quote'
Aaaaa doe niet zo eng, dat is bij mij namelijk ook al zo ineens door mijn hoofd geschoten! :shock: :mrgreen:
@ Iev Hahaha wat een verhaal over de tepels, ik vind dat ook vreselijk als je mijn tepels ergens door heen kan zien
Ik heb last van de hormonen bah, slaan op mijn d**s, branderig gevoel etcetera. Gistere veel buikpijn gehad, zal mij benieuwen over twee weken.
Heb vannacht gedroomd dat ik vandaag ongi was gewordenā¦
Lekker Mar.
Arola, ik ga even spieken in ons showforum.
Norma, ik heb dat ook verschrikkelijk! Maar bij mij is het een bijwerking van de Clomid denk ik. Vorige ronde had ik het ook.
Ben erg benieuwd hoe je cyclus nu is!
Ingrid, hoever zou je nu zijn?? Heb je de vk nog niet gebeld voor een afspraak?? Komt helemaal goed nu meis!
Hoi,
Ik zou nu 4.5 of 5 weken zijn.
Ik bel de vk volgende week , ik kan toch niet nu al terecht.
het blijft een heeeel vreemd idee meiden!
xx
@ Vliegje Ik ben er ook erg erg gevoelig voor, hormonale veranderingen of anti biotica en dan krijg ik het weer
Ik ben ook benieuwd naar mijn cyclus