Ingrid gefeliciteerd meid :dance: :dance: :dance:
En heb vertrouwen he! ik was ook gelijk weer zwanger na mijn m.a en ook geen ongie gezien, en het gaat gelukkig nog steeds goed!
Dus lekker genieten!
@Marjolein, dat scheelt veel geld zeg :shock: dan is het altijd leuk shoppen toch?
@Arola, wat een leuk behang! en leuk wiegje!
Ik wou dat ons babykamertje ook behangen was, maar ja eerst nog even verhuizen volgende week :shock: :mrgreen:
Gelukkig heb ik alles gewassen en gestreken en ligt hij veilig schoon te wezen bij mijn oma in huis, haha.
Nou ik ben weer een beetje hersteld.
Ik heb heb echt weer serieuze b.i en af en toe kan ik niet eens meer de trap omhoog lopen omdat mijn benen niet willen ( kunnen ).
Ik baal er ontiegelijk van, alhoewel ik het wel wist dat het ging gebeuren aangezien ik instabiel van mezelf ben en ik bij jorrit hetzelfde probleem had.
Alleen bij Jorrit had ik niet nog een peutertje rondlopen en gingen we ook niet verhuizen, wat het allemaal iets lastiger maakt.
De zwangerschap zelf gaat goed, alhoewel ik vorige keer iets teveelsuiker in mijn urine had.
De vk dacht dat het kwam omdat ik daarvoor een boterham met hagelslag had gegeten, maar volgens mijn huisarts is dat onzin.
Morgen moet ik weer naar haar en eet ik weer een boterham met hagelslag en als het staafje dan weer groen is dan eis ik dat ze me doorverwijst.
Ook moet ik morgen voor de echo i.v.m de placenta. Hij moet nu voldoende mee omhooggegroeid zijn.
De kleine trapt en draait er verder elke dag vrolijk op los :inlove: :mrgreen:
Nou later weer meer!
Groetjes Chico.
@ Chico
Balen van je B.I., zeker als je ook nog eens een kleintje hebt rondlopen en nog moet verhuizen ook :?
@ Norma
Klote hormonen…ik heb dr ook nog wel watin de aanbieding voor de liefhebber
Ingrid, meisje toch…!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik heb er ook een goed gevoel bij en het schoot ook even door mijn hoofd: een twin! :oops:
Je ziet het aan mij: na de mk ook gelijk weer zwanger en nu gaat het prima!! :inlove:
Heeft 1 van jullie ervaring met een zwangerschapsdagboek online?
En met welke…ik wil er toch 1tje beginnen maar twijfel tussen die van babyopkomst en mijnzwangerschap
@Stiekem wrote:
Ingrid, meisje toch…!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik heb er ook een goed gevoel bij en het schoot ook even door mijn hoofd: een twin! :oops:
Je ziet het aan mij: na de mk ook gelijk weer zwanger en nu gaat het prima!! :inlove:
Aaaaaa jij ook al :mrgreen: :inlove:
Wie van jullie twee heeft paranormale gaven?? :mrgreen: :?
We zullen zien, als het er twee zijn, dan zal het even slikken zijn maar net zo welkom uiteraard!!!
Jaaa bij jou gaat het ook goed, ben ik heeel blij om!
ik probeer positief te blijven hoor!
Marjolein ik heb geen digi dagboek ervaring. HAd bij Brigitte een papieren versie…
:-*
@marjolein98 wrote:
Heeft 1 van jullie ervaring met een zwangerschapsdagboek online?
En met welke…ik wil er toch 1tje beginnen maar twijfel tussen die van babyopkomst en mijnzwangerschap
Mijn tip: Ik kopieer en plak mijn berichtjes van hier in een Word-documentje. Niet altijd alles natuurlijk, maar vooral de ego-verhaaltjes. En daar plak ik zelf fotootjes tussen. Op die manier hoef ik niet twee keer te schrijven en bewaar ik toch het verhaal voor later. Als je in je eigen profiel kijkt, kan je makkelijk je oude berichten terugzien en hoef je maar eens per maand ofzo je dafboek bij te houden.
Tenzij je het natuurlijk leuk vindt om het twee keer te doen! Kan natuurlijk ook prima!!!
@ Iev
Ja maar dat wat ik hier vertel is niet waar haha nee hoor!
Ik heb zowieso al een dagboek online zegmaar…een website waar ik alels elke week op schrijf. Maar wist even niet meer hoe ik he leuk moest maken in een “fotoboek” maar heb net weer een ingeving gekregen.
Ik ben tot week 13 braaf elke week foto’s gaan maken van mijn buik…en nu dus al een paar weken niet meer. Met 16 weken wel. Maar ik wil toch ook wat foto’s erbij plakken…maar ik heb nu weer inspiratie
Wel heel erg bedankt voor je tip…ga zeker nog even mijn geschreven berichtjes nalezen.
Marjolein~ toen ik zwanger was van Iris heb ik alles bijgehouden op http://www.beebiesite.nl. Toen iris er eenmaal was hebben we een punt.nl gemaakt maar daar heb je niet van die leuke groeischema;s maar die kan je natuulrlijk zelf wel maken.Maar ik zou lekker je eigen blogje verder afwerken, opleuken enzo.
Ik ben moe joh! Vannacht weer heel slecht geslapen en vanmiddag wel aardig. En dan te denken dat we pas op wk 33 zitten. Whaaaa
Morgen gaat olaf 2daagjes weg en dan komt mijn moeder hier lekker een nachtje logeren. Erg fijn! Vrijdag komt ie wel weer thuis hoor en dan heeft ie als het goed is Iris haar peuterbedje opghaald. Ben zo benieuwd hoe iris erop gaat reageren. We zullen het in eerste instatie gebruiken als voorleesbed en dan voorbereiden op echt slapen in het bedje. Als ze hetzelf aangeeft dat ze erin wilt slapen is het prima en mag het meteen.
Nou ga ff een kopje thee maken.
Ja precies…de schema’s is wat ik zo jammer vindt dat ikd ie niet heb. Heb vandaag al zelf een zwangerschapskaart zitten knutselen in excell.
Nou net terug van de verloskundige
Bloeddruk blijft nu stabiel, loopt niet verder op! Hartje liep ook nog als een trein en het beweest meteen even aan de verloskundige dat het goed kan schoppen
Leuk is dat om bij te houden, maar je hebt toch een site mar?
Ik heb al een site gemaakt voor onze baby… voor als we ooit zwanger raken en daarin hou ik nu al een dagboek bij, offline weliswaar.
Maar als we ooit zwanger zijn gaat die site online met dus ook de stukken tekst die ik nu al schrijf.
JA klopt maar die site blijft niet eeuwig bestaan…
En dan iwl ik het ook nog graag vast hebben op papier…
O zo, ik zorg dat ik mijn files regelmatig update, dus ik heb het altijd wel zeg maar.
Ben beetje verdrietig… lid van ons forum is vandaag ook haar hondje verloren, 3 weken naar onze Djara. Ook aan nierfalen (bij Djara was het combinatie van nieren en HD) en ook nog zo jong…
Onze honden waren allebei een maand geleden op onze kerstwandeling en nu zijn er van die wandeling gewoon al 2 honden niet meer… Doet zo’n zeer en leef zo met die mensen mee… Ik weet precies hoe ze zich voelen…
Ook leuk nieuws, ik krijg flink wat opdrachten binnen van fotografie
Binnenkort weer galabal van de luchtmacht, kinderkleding (2x), communieshoots, baby (as zondag), huwelijken. Leuk leuk. Pc dus op tijd gekocht
@ Vliegje
Fijn dat het werk binnenstroomd.
Hoe was het in het ZH?
Gister avond wilde martin met zijn hand op mijn buik liggen en echt geen 3 sec later…pok…pok. Hij was helemaal onder de indruk! Zo lief!
Kan hij het al voelen aan de buitenkant joh?!
Wat gaaf!!
Ik heb weer meting gehad en helaas, geen enkele groei. Ben dus begonnen met Primolut. Daarna Clomid 150mg en werkt dat niet, dan moet ik gaan spuiten.
Volgende week donderdag verwacht ik mijn menstruatie… Kan me weer voorbereiden op leegloop, want mijn baarmoederslijmvlies was wel goed ontwikkelt geloof ik (9 mm?)
@ vliegje
Balen zeg!
En ja ik voel het al aan de buitenkant! De verloskundige zetten gister ook de doptone op mijn buik en meteen pok! Haha wordt vast een voetballertje of hij/zij gaat op karate…haha!
Vliegje~ wat sneu van je forum lid. Maar wel leuk van al je opdrachten leuke vooruitzichten. En die eitjes van je… kom op jullie daarbinnen!!!
Hier lekker de hele dag mijn moeder over de vloer. ze blijft ook slapen en brengt Iris nu naar bed. Heerlijk! Morgen gaat ze de badkamer nog even aanpakken en dan mag ze naar huis Wat zou ik toch zonder haar zijn!
straks lekker de mol kijken!
doeiiii
Ik heb hier een dip… net met manlief eens goed gesproken over hoever we willen gaan. We willen echt een liefdes baby en geen baby gemaakt met behulp van naalden, buiten mijn lichaam om etc.
Dus als spuiten niet zou werken, zou dat waarschijnlijk voor ons het laatste zijn.
Ik zit ook met mijn broers, ik denk dan soms, misschien krijg ik wel geen eisprong omdat het zo moet zijn. De natuur regelt het. Zo’n gevoel krijg ik erbij. Ik wil de natuur niet forceren.
Wil best wat slikken/spuiten om een ei te krijgen, maar verder willen we het gewoon zelf doen.
Snappen jullie dat?
Ik hoop dus dat het spuiten werkt, of de laatste dosis Clomid. Maar wij gaan niet tot het uiterste, hoe groot onze kinderwens ook is.
Ik denk niet dat ik dat trek… hoewel ik niet weet of ik de gedachten aan GEEN kinderen wel zou trekken… want dat net zo min!
Begrijp me niet verkeerd, wil niemand tegen het hoofd stoten!
Onze kinderwens is heel goed, maar ik wil wel mijn grenzen weten.
Vroeger had ik al geen eisprong, of heel slecht. Ik heb altijd gezegd tegen mijn familie, mijn broers zijn zwaar gehandicapt, misschien mankeer ik ook wel wat en kan ik geen kinderen krijgen, of moeilijk. Tot nu toe klopt mijn gevoel helemaal.
Ik ben dan wel niet gehandicapt, maar wie weet ben ik wel onvruchtbaar?
Sorry voor dit egobericht meiden…
ff kort reageren op vliegje…
:hug: ik kan me wel voorstellen dat je ergens een grens trekt…lijkt me onwijs moeilijk, maar het moet niet ten koste van jullie relatie gaan…dikke knuffel meid…en probeer (weet dat het niet lukt hoor, maar toch…) probeer, probeer, probeer het alsjeblieft een klein btje los te laten…wie weet wil het nog wel helpen met primolut e.d. als je gelijk al negatief er in staat wordt het sowieso niks…
(en dat is makkelijk praten van mijn kant…i know…maar ik gun je het beste, echt waar :-* )
Nou meiden…trusten…kom morgen wel ff aanwaaien…heb dan een dagje voor mezelf…een btje poetsen in huis enzo…en af en toe internette uiteraard
Ik kan het op zich best goed loslaten, ik temp niet meer, geen ovutesten meer.
Alleen als je dan een echo hebt gehad en er is niks te zien, baal je zo he…
Thanks
ja…en dat maakt het vooral zo frusterend denk ik…
:hug: