Vliegje meid wat moeilijk joh. Ik vind het heel knap dat jullie er zo open over praten en ook duidelijk aan elkaar de grenzen kunnen aangeven!
ik kan wel begrijpen dat je die grens duidelijk wilt hebben, voor je het weet ga je, of je relatie er aan onderdoor.
Maar meid ik hoop uit de grond van mijn hart dat de primolut of de clomid zijn werk heeel gauw GOED gaat doen!
:hug:
he hebben wij weer. Mijn broertje heeft gordelroos…en ik wil weten of dit nu kwaad kan voor de baby. Overal lees ik enge dingen over afwijking etc etc. Maar volgens mij als ik al de waterpokken heb gehad kan het geen kwaad?? Maar ik neem liever het zeker voor het onzekere…vindt het dood eng.
Wilde net de huisarts bellen met deze vraag…maar ze zijn al gesloten en om nou het spoednummer te bellen :S
Heb al gevonden dat zolang ik waterpokken heb gehad ik het virus van gordelroos niet kan oplopen en het dus geen kwaad kan voor de baby…naja daar moeten we dan maar op vertrouwen…
Ojee ik zou het ook niet weten, maar het is al oke??
Ben netgewoon bij mijn ouders geweest en mijn broertje was er ook…kan volgens mij geen kwaad
VLiegje~ goed dat jullie op een lijn zitten qua kinderwens en wat je er allemaal voor over hebt. Mag je trots op zijn. Ook hoop ik voor je dat je of nu of in de toekomst gewoon zwanger mag raken. Maar we geven voor nu nog even niet de moed op en we zijn er met zijn allen voor je!
Marjolien~ gordelroos. Ik heb wel eens gehoord inderdaad dat gordelroos gevaarlijk kan zijn voor zwangere vrouwen, maar geen idee hoe het precies zit.
Morgen ga ik nog een keertje met mijn moeder naar kids factory, amsterdam. Wil nog wat leuke accesoires kopen en lakentjes voor het bedje.
Vandaag heeft olaf trouwens Iris haar peuterbedje op gehaald en in elkaar gezet. Dus net lekker op het bedje gekropen en voorgelezen. En vervolgens wilde madam al in het bedje slapen… wie had dat verwacht. Helaas hebben we nog geen beddegoed voor het bedje dus was het nog niet mogelijk en er moet nog een hekje aan gemaakt worden voor als ze er anders 's nachts uitvalt. Dus wie weet kan ze morgen als ze het wilt in het nwe bed slapen.
Hoi Dames,
Wat is het stil hier zeg… maar ja het is ook gewoon zaterdag.
Wilde even melden dat Iris gewoon in d’r nwe bed slaapt…whaaa Ik vnd het super spannend hoor. Babyfoon staat voluit en alle traphekjes zijn dicht… Ze slaapt nog wel in d’r pakje dus zomaar rondlopen kan ze niet. Ben erg benieuwd of ze het volhoudt tot morgenochtend…
Verder vandaag nog naar kids factory geweest. Wel iets gekocht maar niet wat ik echt zocht. Dus heb besloten om via internet stofjes te kopen voor hoeslakentjes. Die wilt me moeder dan omstikken voor me dus dat is wel fijn. Verder druk gespeeld met Iris in de middag (veel rennen enzo voetballen baletten…) en nu ben ik MOE!!! Vanavond lekker een filmpie kijken en proberen lekker te slapen .
Fijn weekend dames!
Wat wordt ze al groot he!
Om 14u vanmiddag kwam mijn bruidspaar van 07-08-09 op visite en ze zijn net pas weg, was super gezellig
goedemorgen :mrgreen: kan nog net zie ik
Heerlijk ff uitgeslapen…gisteren een super feest gehad van het werk. Met buffet/dans/show…erg gezellie :thumbup: Maar voel me wel een klein btje brak…haha.
Ook hebben we gisteren laminaat gelegd…nou wat een succes :silenced: ahum… We hebben bijna de helft van 1 slaapkamer af…dus het schiet nog niet echt op. Af en toe ging het goed met leggen en dan later weer lastiger, want je zit met het inklikken (slaan) dat je toplaag niet beschadigd…en af en toe gaat er een mini stukje van af en dan haalt manlief dat hele stuk er weer uit… :roll: heel irrie…(ergens heeft ie wel gelijk, wil ook dat het mooi wordt hoor, maar poehee soms zie je het niet eens).
Ben bang dat er nog wel een paar weekjes over heen gaat voor dat alle laminaat ligt. Hopelijk wel zo snel mogelijk 1 kamer af, dan kan ik die inrichten en de andere slaapkamer alvast stofvrij maken…
Vandaag alweer 25 weken…wat gaat het hard zeg. Alle collega’s die ik gisteren tegen kwam vroegen heel voorzichtig of ik zwanger was…ze vonden dat ik een mooi bescheiden buikje hebt…dus dat deed me goed :mrgreen:
@arola; wat super dat je dochter al in het grote bed durft te slapen. Is het goed gegaan???
@vliegje; leuke gesprek gevoerd? Dus ze kiezen jou? Of dat moeten ze nog even beslissen??
@ingrid; gaat ie goed? Wanneer mag je naar de vk???
@marjolein; gelukkig mocht je wel naar je ouders toe…kheb ook geen idee of je wel of niet in de buurt mag komen…Weet niet eens of ik wel eens waterpokken heb gehad. (zal dat toch eens na vragen :eh: )
Goedemorgen meiden,
Niet heel veel te melden hier. Tja moe enzo haha
en joh ik kan mijn eigen broeken niet meer dicht!
Dat is toch niet normaal!~ :? 5 en halve week en dan al dat probleem…
Ik moet wel uitkijken met mijn normale kleding, dat valt allemaal wat strrakker nou dan zie je het zo.
Maar het gaat goed, ik ga morgen de vk bellen. Dus ben benieuwd wanneer ik heen mag. Denk pas als ik een week of 7/8 ben, was de vorige keer wel zo.
Arola hoe ging het met je grote meissie in het grote bed?
Kloos, lekker uitgeslapen? Jee wat een gedoe met dat laminaat joh. Je hebt van die speciale dingen om het laminaat er in te klikken, dan kan het niet kapot gaan, zo’n soort T-stuk ofzo
Vliegje leuk dat het zo klikte met het bruidspaar dat is wel belangrijk lijkt me!
Marjolein, wel schrikken zeg maar denk ook dat het geen kwaad kan zoals jij het omschrijft.
Arola drukke maar gezellige dag gehad lees ik! Moe? Lekker uitrusten vandaag!
Ehm verder kan ik niet terug lezen sorry!
Liefs,
Ing
Kloos, dat bruidspaar had me in jan. 2008 al vastgelegd
Enne, wat gaaf dat mensen het nu echt gaan zien he!
Succes met je laminat.
O Ingrid, je krijgt er gewoon 2!
Hoi hoi, Ja iris heeft goed geslapen in d’r nwe bed. Ze werd om 7.30 pas wakker dus we hebben heerlijk kunnen slapen. Ook ikzelf heb goed kunnen slapen, wel gedroomd dat Iris dus uit d’r bedje was gekomen en tussen ons in lag maar het was echt een droom.
Net toen we d’r in bed gignen doen wilde ze toch in d’r oude bedje slapen. Hebben we maar gewoon gedaan want het moet wel leuk blijven. Vanavond zien we wel weer.
Volgende week dindsdag kan ik al bij de VK terecht. We gaan dan ook kijken wanneer we een echo gaan maken. Dan ben ik net 7 weken zwanger.
Kan niet gelijk maar ik zou wel sneller een echo krijgen.
@ Ingrid spannend, fijn dat je dat nu geregeld hebt
@ Arola
Heeft de kleine meid weer in het grote bed geslapen?
Pfff hoorde straks van papa dat mijn broertje gister weer in het ziekenhuis heeft gelegen, dit keer omdat hij zijn been heeft gebroken!
Hij zat gister lekker relaxed op de bank met de begeleiding toen er een andere bewoner enthousiast aangestormd kwam (is heel druk) en boven mijn broer ging zitten.
Zijn been gebroken, bij zijn knie!
Echt zo sneu…
Fijn Ingrid!
Nou, je broertje heeft het wel te pakken zeg… :?
Ja wat een pech he voor die jongen, ik vindt het zo sneu!
Ik zit weer heerlijk in mijn dagboek te schrijven…hij wordt echt mooi! Als hij af is meteen ff al mijn verhalen updaten op de site want ze zijn nu een stuk uitgebreider geworden. Zit nu alleen pas op week 14…dus heb nog ff te gaan.
VLiegje… tjemig wat een lullige manier om weer in het z’huis terecht te komen en vervolgens in het gips te moeten. Wat een nare plek ook!
Iris heeft afgelopen nacht ook in d’r grote bed geslapen. Jaja en net wilde ze ook in het grote bed en toen ze lag en ik weg was hoorde ik opeens de gordijnen heen en weer gaan… hmmm madammeke wat ben je aan het doehoen…??? Toen wilde ze toch weer in d’r kleine bed liggen hahaha kan ze iig niet aa de gordijnen zitten.
Zo ik ben lekker druk bezig, ben mijn to list aan het opschonen en dingetjes opschrijven van wat ik nog moet kopen. Ook gewoon wat andere dingen afhandelen. Hele takenlijst dus die ben ik ondertussen aan het afhandelen. Net kaamzorg gebeld (Zinvol ;-)) want ik heb nog steeds geen kraamdossier ontvangen. Dus wordt zo terug gebeld over hoe en wat. Ze vroeg heel aardig aan me ga je zo nog slapen…? Ik uhm “ja” nou dan bel ik je over een kwartier terug… hahaha leuk dat ze daaraan denken.
Wonsdag naar de gyn… dan weet ik een datum… whaaaaaa
tot later dames!
@ Arola
Slim van je om even te bellen!
En spannend woensdag een datum…ben benieuwd!!! Ik denk dat je di de 24e moet…maar de 26e blijft toch een mooiere dag hoor…mijn verjaardag
Hier begint het langzaam weer te sneeuwen…gister heeft het ook hard gesneeuwt.
Mijn moeder heeft nu visite van een collega van ons (ofwel 1 van de dames die ook de achterwacht doet) ben benieuwd of ze mijn moeder nog gaat uithoren…heb mijn moeder wel ff instructies gegeven!
Marjolein~ zelf denk ik op een woensdag de 25e maar de 26 is idd ook een mooie datum
zit net je banner ff te kijken maar je zit al bijna op de helft joh! wat gaat het snel he! Wanneer heb je je 20wkn echo?