He Arola,
Fijn dat je weer thuis bent. maakte me al zorgen omdat we gisteravond niks van je hoorde…ik dacht al ooh ooh die moet laner in het ZH blijven.
Balen dat je een allergische reactie hebt gehad zeg! Goed onthouden voor een volgende keer, mochten ze je het ooit nog een keer willen geven!
Heb je vanmorgen lekker op bed doorgebracht. Laat je maar lekker verwennen hoor!
Liefs, marjolein
ja lekker op bed gelegen en weer eens in slaap gevallen… hahaha
toen even een boterham met Iris en oma gegeten en toen ging iris naar bed en ik ook weer
Maar nu ff wat bestellen op internet en de reclame bekijken van gisteren (vind ik altijd leuk om te doen hahaha)
Oma is boodschappen doen en gaat zo de was doen. Ik mag helemaal niets meer van iedereen om me heen. Okay… dan doe ik niets meer. Moet wel mijn vluchtkoffer compleet maken maar de spullen zitten nu in de was.
tot later!
Joost wordt morgen toch geopereerd aan zijn gal.
Alleen de artsen zijn bang dat het niet alleen van zijn buik afkomt, maar ook iets neurologisch is… hersenen ofzo.
Joost heeft namelijk vroeger een drain gehad, die hersenvocht afvoerde.
Die drain is 15 jaar geleden al losgeschoten en heeft dus geen functie meer.
Maar het kan best dat er teveel hersenvocht zit.
Hij is namelijk de laatste dagen enorm passief, eet nog steeds niets tot weinig, ook drinkt hij bijna niks.
Hij wordt dus ook weer aan het infuus gelegd.
Zijn ogen draaien ook heel veel, alsof hij continu in een epileptische aanval zit.
Papa vertrouwt het dus helemaal niet…
Hopelijk komt hij morgen goed de operatie door en knapt hij daarvan op. Anders wordt het verder zoeken…
Arola, sterkte! Nog even volhouden!
Ik zal trouwens binnenkort wat foto’s van mij en manlief plaatsen in ons showforum, nu we toch niet meer anoniem zijn
Schaapie Gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Hopelijk is alles goed gegaan en kunnen jullie nu lekker genieten!
@ Arola Fijn dat je weer thuis bent!
@ Vliegje Ik hoop met je mee dat de operatie goed zal gaan!!!
Ik dacht gister dat ik ongi zou worden, moe moe en nog eens moe (8 uur in slaap gevallen) en ontzettende buikpijn maar nee hoor
Joost blijkt toch kleine toevallen te hebben continu. Doordat hij niet eet, neemt hij al 2 weken zijn medicatie voor epilepsie niet. Hopelijk is dat dus de andere oorzaak, en is die ‘gemakkelijk’ te verhelpen als hij gewoon zijn medicatie krijgt. Als we die erin krijgen…
hoi,
Schaapje gefeliciteerd meidmet jullie zoon!!!
Mooie naam hoor!
Geniet ervan :mrgreen:
Groetjes Chico.
De meting was weer niet goed, nog steeds niks gegroeid.
De afspraken van vrijdag en maandag blijven staan en woensdag hebben we een afspraak bij de gyn zelf om vervolgstappen te bespreken.
Wat ze eventueel kunnen doen is eitjes wegbranden (leo nog wat heet dat?), of spuiten. Maar dat wordt volgende week besproken…
Met Joost gaat het niet zo goed, ben net nog even bij hem geweest.
Hij wordt vanmiddag geholpen, hopelijk komt hij daar gewoon goed uit…
Vliegje :hug:
Bloempje :hug:
HIer gaat het wel goed, krijg wel wat meer ‘klachtjes’
Ik merk dat ik halverwege de dag echt moet gaan ontspannen. Dan doet mijn onderbuik echt pijn, zo’n trekkerig/menstruatieachtig gevoel maar dan anders :mrgreen: Het voelt echt als die pijn die hoort bij het groeien van de bm. (herkenning…)
En dat trekt dan naar onder links in de rug en een stukje van mijn linkerbeen. Wanneer ik me bewust ontspan en ff rustig aan doe gaat het wel weer.
Zal ik te veel doen? Hmmm nu al ben net 8 weken.
hoe is het met de rest van de meiden?
xx
Vliegje… spannend met je broet dus. We denken aan jullie!
Ingrid… idd dat je nu al last hebt van je lichaam, maar het is niet erg hoor dat mag toch gewoon. Ieder lichaam zit anders in elkaar en elke zwangerschap IS anders (kijk maar naar mij). Als je je gewoon nu al goed beseft dat je niet ‘alles’ meer kan en mag is dat voor het vervolg van je zwangerschap echt alleen maar beter. Want het wordt idd echt nog zwaarder dan wat je nu voelt. Luisteren naar je lichaam!
Marjolein… hoe gaat het eigenlijk met je gezicht… je hebt natuurlijk al eventjes vrij en kan lekker je ding doen. Dus denk dat je lichaam wel aardig aan het bijtanken is.
Ik zit ook lekker op bed. Mijn moeder is al de hele dag hier en heeft weer lekker wat klusjes voor me gedaan. Ze heeft samen met Iris de box in elkaar gezet en afgesopt. Iris vind poetsen namelijk erg leuk.
vanavond komt mijn vader om wat spulletjes naar de zolder te helepen sjouwen en de commode uit Iris haar kamer naar onze slaapkamer te verhuizen. En dan is het zo goed als klaar hoor. Heb alle flesjes en speentjes gesteriliseerd en mijn vluchtkoffer is weer bijna compleet. Fijn hoor. Nu gewoon alleen maar wachten en rustig aan doen.
En dat rustig aan doen merk ik echt. Al zit ik op de grond bij Iris en moet iets pakken van ver dan zegt mijn buik …poeffff/strak… Dus als het ook maar even kan zit ik op bed of op de bank.
Zit me heel erg te beseffen dat ik gewoon bijna 38 wkn als we de KS hebben (37wkn 5dgn). Ik had in het begin echt niet gedacht dat we het zover zouden schoppen. Gewoon een ‘normale’ tijd en geen prematuur kindje! Dat scheelt straks echt als we thuis zijn. Bij Iris moesten we voor en na het eten wegen en dat was echt veel werk. En een kindje wat mooi op tijd is heeft al die extra dingen niet. Hoop ook echt dat ik er deze keer qua BV wat relaxter mee kan omgaan.
Zo dat was het wel weer even …
@ Ingrid
Rustig aan hoor meis…
@ Arola
Met mijn gezicht gaat het goed…nog wel veel rode plekjes…maar geen puistjes en bulten meer. Eerst lag het echt boven op de huid…en nu is mijn huid weer gladder Elke dag lijtk het een beetje beter te gaan
Super toch dat je kleintje zolang blijft zitten. Een voldrage kindjes heeft nou eenmaal een makkelijkere start op de wereld als een prematuurtje…toi toi…je bent er bijna…nog een weekje En dan ga je bevallen van een prchtige dochter…op mijn verjaardag :inlove: Wel smsje sturen he?!
Vandaag ff naar Nijhoff in Baarn geweest en daarna doorgereden naar Utrecht. Daar 4 babywinkels bezocht.
Bij de Baby planet een hele leuke verzorgingstas gevonden maar niet gekocht…ik wilde eerst ff op internet kijken…en nu heb ik spijt Want kan hem op internet nergens vinden…en om naar weer helemaal voor die tas naar Utrecht te rijden
Hee meiden
Voor degene die ook nog gaan naar de 9 maanden beurs, veel plezier :mrgreen: Ik ga morgen met mijn moeder
@ Ingrid Kan me voorstellen dat je niet graag al zo vroeg het gevoel hebt dat de rem erop moet maar het is niet anders, vechten tegen kost meer energie!
@ marjolein Wat fijn dat je huid zich herstelt!
@ vliegje Weet je al iets over je broer?
@ Arola Wat spannend allemaal!!!
Ik ben voor jan doedel niet lekker geweest 2 dagen; geen ongi 1 voordeel ik voel me nu weer prima.
@ Bloempje…
Ik ga morgen ook met mijn moeder en oma…hoelaat gaan jullie? Gaan jullie ook met de trein???
hey meiden,
heb al een tijdje niet meer gereageerd. Het ging niet zo goed met mijn relatie… Er zat me wat dwars. Gelukkig is het allemaal uitgepraat en weer goed…
k zal nog even een stuk teruglezen…
maar wil schaapie nog even feliciteren! Gefeliciteerd met jullie zoon!
gr Cvs
He CVS, welkom terug meid!
Fijn dat alles nu weer ok is :mrgreen:
iedereen die naar de beurs gaat… toi toi toi en vooral met de trein hahaha maar het is echt wel ff leuk om erdoorheen te lopen.
Marjolein misschien vind je daar wel een leuke verzorgingstas. En ja ik zorg voor dat ene smsje!
CVS… fijn dat jullie eruit zijn gekomen!
ik ga zondag met mijn moeder naar de hhb, en ook even over de 9 maandenbeurs heen… ben wel benieuwd…
Joost had nog veel pijn, zo zielig… hij was tussen het huilen door wel aan het zingen ‘hoera’ Hij is volgende week jarig, arme jongen…
Na een uurtje werd hij wat rustiger.
Veel plezier op de HH beurs dames, wij zouden vandaag gegaan zijn maar helaas zit het er dit jaar niet in voor mij.
CVS fijn dat je er weer bent meissie!
@ Marjolein Wij nemen de trein van 9 uur.
@ CVS Welkom terug!
En nu lekker slapen!