@ Kloos
Krijg ik een meisje dan???
Arola, lees nu je berichtje pas. Sterkte! Hopelijk vanavond lekker thuis.
Hier weer een meting gehad, helaas weinig groei. Grootste ei is bijna 9mm.
Woensdag, vrijdag en maandag terug.
Is het dan nog niks, dan vervolgstappen. Maar wat?
Ik vroeg, ga ik dan spuiten. Maar het kan ook zijn dat ze een eitje weghalen?? Zei ze?
Geen idee wat ze daarmee bedoelt, maar ik hoor het volgende week dan wel denk ik.
@ Vliegje
Misschien dat ze dan een eitje weghalen netzoals bij IVF en hem dan buiten de baarmoeder laten groeien?? geen idee of dat kan.
Weetje welk boek je eens moet lezen…
Ehhh ff opzoeken voor je…ik heb hem en heb hem ook gelezen…er staat echt alles in wat je dus kan tegen komen als je niet gewoon zwnager kan worden. Bianca is hem nu aan het lezen.
@ Vliegje
Zwanger worden van M.Croon
http://www.bol.com/nl/p/boeken/zwanger-worden/1001004002070038/index.html
Thanks Mar, misschien ga ik die wel kopen ja.
Is Bianca ook bezig dan?!
Manlief en ik hebben besloten het niet meer voor de buitenwereld te verzwijgen dat we zwanger willen worden. Nu kunnen we de tegenslagen ook eens delen met anderen, manlief kan ook eens bij zijn ouders zijn ei kwijt. We hebben waarschijnlijk nog een lange weg te gaan.
Nee die is niet bezig…zij wil wel maar hij niet…maar ik zei dat het een leuk goed boek was om te lezen…vandaar daar dat zij hem ook even leest…
O, wat balen dat hij nog niet wilt hahahaha.
ow haha…foutje…had je met iemand anders verward die dus een meisje krijgt maareh misschien krijg je wel een meisje…je weet het maar nooit… :lol:
pffffff wat komt er een hoop rommel van de zolder zeg…ik heb ook vet veel schoenen met gaten bewaard…waarom vraag ik me nu toch echt af :think: Ik gooi nou gewoon veel weg…bewaar niet meer alles.
Ik twijfel wel over schoolboeken en aantekeningen…moet ik dat allemaal bewaren…vind het zoveel troep, waar je nooit meer in kijkt :?
@ Kloos
Tja wie weet 50% kans he…al denk ik dat het een jongetje wordt :mrgreen:
Enneh idd lekker weggooien. Boeken heb ik wel bewaard maar alle aantakeningen heb ik pas ook allemaal weggegooid…die heb je toch nooit meer nodig.
@ Vliegje Balen zeg
Kan me voorstellen dat je heel veel vragen hebt… Wij hebben het wel verteld dat we bezig zijn ook om idd er over te kunnen praten is soms toch wel lekker hoor
Ik geef jullie groot gelijk! :thumbup:
Daarom hebben wij dr ook nooit een geheim van gemaakt!
SCHAAPIE IS BEVALLEN VAN EEN ZOON!!
Lucas
GEFELICITEERD!!
Wow…nu al :inlove: Gefeliciteerd schaapie!!! hoeveelste was ze nu eigenlijk uitgerekend??? :eh: Ben benieuwd naar de foto’s!!
zal is ff kijken op je site vliegje…en daarna duik ik mn bed in…ben het zat van vandaag
2 maart eigenlijk.
Alles goed met de baby, Schaapie stuurt binnenkort nog foto’s.
Schaapje was 2 maart uitgerekend…zie schema. Ik zal gelijk het schema even aanpassen!
Schaapje van harte gefeliciteerd met je zoon Lucas :thumbup: super mooie naam!
Liefs, Marjolein
Schaapie GEFELICITEERD MET LUCAS!!!
Schaapie gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan!!!
Schaapje: GFELICITEERD met LUCAS!!!
SCHAAPJE!!! Gefeliciteerd met de geboorte van Lucas. Geweldig nieuws zeg. Dat jullie maar heerlijk mogen gaan genieten van jullie ventje!
Nou gisteren mocht ik idd weer naar huis en het is heeeeerlijk om thuis te zijn. Wilde gisteren een berichtje plaatsen maar de internet verbinding was down. Dus nu maar even snel een berichtje typen. Het gaat echt goed met me voel me niet meer onzeker en de krampen zijn weg. Harde/gespannen buiken heb ik wel als ik dus teveel doe. Dus rustig aan. Vandaag ik de moeder van olaf hier dus ik kan de ochtend iig op bed blijven. En olaf is op tijd thuis om het eten te maken. Nou dan moet ik die laatste 9 dgn wel doorkomen.
Vijrdag nog wel even voor controle want donderdag stop ik met de medicijnen die ik nu heb gekregen. Oja dat medicijn cia het infuus daar was ik dus mooi allergisch voor… overal jeuk/kriebels…whaaaa maar het heeft wel geholpen. Nu dus andere medicijnen die iets mindersterk maar de heftige dosis van dat andere spul zit in ieder geval in het systeem zeg maar.
Nou dames nog bedankt voor al jullie lieve berichtjes.
Liefs Carola