@ Vliegje
Balen weer… :-*
Ik heb hier last van nesteldrang…ik baal dat er nog zoveel klusjes in huis gedaan moeten worden…blehhh…en ik wil dat alles af is voor de kleine komt.
Ben nu net begonnen met de het opruimen van de inloopkast…aan 1 kant zitten al rekken voor de kleding maar de andere kant moet nog gemaakt worden…dus ben nu grote opruiming aan het houden. Al mijn kleren gelijk ff uitgezocht…stapeltjes gemaakt met dikke buiken kleren en stapeltjes met kleding die ik waarschijnlijk nooit meer ga passen
hoihoi,
ff kort berichtje…heb namelijk al weekend en ga zo naar mn familie toe…en daar blijf ik het hele weekend (ouders hebben geen internet…dus kan niet meer checke)
Hier alles nog steeds goed…net ff mijn oude badpak aangepast en die pas ik nog steeds :dance: , neem ik maar mooi ff mee dit weekend…wie weet wel zin om te zwemmen…
@marjolein; herken het ook…maar ik kan steeds niet verder in huis. Zo lang de laatste kamertje nog niet van laminaat is voorzien, kan ik ook nog niet inrichten enzo :twisted: maja maandag ben ik ook vrij en dan ga ik wel doos voor doos de zolder al na pluizen. (lees; zoveel mogelijk weggooien… :lol: )
@vliegje; :hug:
@arola; over een week mag je meisje al gehaald worden?? wat gaaf…dat is echt snel!! :dance:
@ingrid; je zegt niks raars hoor…maar voor mij ff geen meeten…kan me tijd nu goed genoeg gebruiken…wil eerst het huis op orde hebben…als ik daar mee klaar ben, mag ik vanmezelf weer andere dingen in het weekend plannen…(behalve dit weekend dan, maja dat komt omdat we 2 verjaardagen hebben)
nou meiden…wens jullie alvast een heel goed weekend en till next week!! 8) :mrgreen:
Er is weer wat meer bekend over Joost. Zijn lever- en nierwaarden waren weer slechter wat dus weer duidt op zijn gal.
Volgende week wordt hij zeer waarschijnlijk daaraan geopereerd.
Spannende tijden, want hoe gaat hij daar doorheen komen…
De hele afdeling heeft het over mijn moeder gehad en een paar verpleegkundige waren helemaal overstuur gisteravond.
Ik ga om 15u mijn man aflossen, die daar nu is.
Mama zou ook komen heeft ze gezegd, maar heb haar gesmst dat dat niet nodig is en als ze toch perce wilt komen, ze zich gedeisd moet houden.
Hopelijk lukt dat ook en mij ook. Anders bel ik gewoon papa dat ie gelijk moet komen…
Ik hoop gewoon dat ze zich rustig houdt, wij schamen ons al kapot tegenover het ziekenhuispersoneel…
Fijn weekend Kloos.
@ Kloos
De zolder opruimen heb ik 2 weken geleden al gedaan…daar stonden nog allemaal ingepakte verhuisdozen…en nu is alle smooi opgeruimd…en heel veel weggegooid.
De plint achter ons bed moet ook nog geverft worden…heb net alles van de muur getrokken…en stofgezogen…dus ga nu alvast de randjes afplakken…dan kan man lief morgen ff snel de stofzuiger erlangs halen en verfen…en misschien ben ik wel zo eigenwijs dat ik het zometeen zelf al ga verfen… Maar manlief heeft liever dat ik niet in die verflucht rondhang…en daar geef ik hem ook wel gelijk in…dus maar ff kijken. maargoed als de boel alvast is afgeplakt…dat scheelt ook alweer…
Hoi dames, ff een ego berichtje (en niet schrikken!)
Ik ben gisteren opgenomen in het ziekenhuis.Had heel veel last van krampen in mijn buik en onwijze last van mijn benen en ondrrug. Dus heb 2 uur aan een ctg gelegen en 2x getoucheerd. Maar in die tijd tijd geen ontsluiting gecontateerd. Wel enorme blaasontsteking wat waarschijnlijk mijn hele buik onrustig maakt. Krijg dus nu antibiotica via het infuus en kan dus nog even niet naar huis. Maandag gaan ze kijken met de bacterioloog of ik over kan gaan naar gewone pillen maar dat ligt er nog aan. Heb wel te horen gekregen dat we in principe de KS op 26feb hebben (jaja marjolein!). Nu even kijken of we dat kunnen volhouden.
ze hebben hier een internet plekkie dus zal proberen af en toe een berichtje te typen.
Ik heb niet het idee dat ze nu al gaat komen dus ze mag gewoon nog even woelen in mijn buikie!
Tot later dames!
Arola: sterkte meis en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!! :-* :hug:
Arola sterke meid!!! :hug: :-*
Sterkte Arola!!~
Zit ik een heel verhaal te tikken poef weg grrr.
@ Arola Sterkte meid!
@ vliegje Wat jammer dat je broer nog niet opknapt en wat een verhaal zeg van je moeder pfff.
Nou hier nog geen ongi… Heb wat problemen op het werk daarom stond mijn hoofd niet naar kok. Krijg waarschijnlijk een nieuwe baan binnen mijn eigen bedrijf maar dat betekent wel dat ik even moet wachten met zwanger worden. Nou ja ik heb ook nog geen reglmatige cyclus dus dat maakt dan ook niet uit…
Zal proberen er weer vaker te zijn!
@ marjolein Meeten lijkt me leuk!
@ Bloempje
Volgens mij willen en kunnen alleen Ingrid en ik :?
@ Iedereen
Wij zijn druk aan de klus…heb van de week alle plinten gelegd ind e babykamer. Deze nu juist geschilderd. Ook in onze eigen slaapkamer moest er nog het 1 en ander geschilderd worden… dat is klusje 1 van de 25 dingen…haha. Wel lekker dat het nu gedaan is
Oohja en grrrrrrrrr mannen…met die van mij valt echt niet samen te klussen. Hij denkt echt dat ik het iq van een goudvis heb…
Wil ik een glas pakken…pas op voor het deurtje (die hij aan het verfen is)…dus ik jah duh ben niet achtelijk zie toch dat je hem aan het verfen ben… En nu net zeg ik hoe gaat het hier? Goed en bij jouw? Dus ik zeg ik ben klaar…nou mooi kan je je broek ophalen. Ik zit G*D op mijn knieen…met bekkenpijn…plintjes te schilderen…krijg ik zo’n antwoord. Ben echt pissig…en dat heeft hij dan net ook wel even gemerkt!
Fijn Mar, dat jullie lekker bezig zijn.
Bloempje, heb je nog geen test gedaan dan?
Ik word gek van de bijwerkingen van de Clomid… morgen de huisarts misschien eens bellen… Moet ook weer voor een follikelmeting, dus hopelijk is het nu wel voor een goed doel.
@ Vliegje
Wat voor bijwerkingen heb je?
Ja wordt het een mini meeting?
Ook leuk toch? :mrgreen:
Ja is ook leuk…
Heel veel afscheiding en jeuk…
@ Marjolein en Ingrid. Ik vind een mini meeting ook prima hoor en een week later mag ook van mij?
@ Vliegje We hebben weer condooms gebruikt dus als ik zwanger ben dan was dat echt 1 op 10000000 kans. Voel ook niet bijzonders…
ff snel een berichtje want er staat een wachtrij voor het internet… hahaha
het gaat goed met me. Krijg lekker rust en heb geen krampen meer. Wel asl ik loop snel een stijve buik maar dat is te handelen. Morgen hoop ik toch echt te horen dat we naar huis mogen. Heb iig geregeld dat ik niet meer alleen thuis ben. Dus de oma’s en mijn zus staan klaar voor me. Geweldig en dat geeft me rust.
Dus hopelijk zit ik morgenavond op mijn eigen relax bank met laptoppie weer lekker mee te lezen en mee te chatten.
Dames jullie horen van mij!!!
Nou, hierbij wat pics van mijn studiootje. Het is nog niet af hoor.
Het grote raam moet ik nog bedekken met IETS.
Aan het plafond wil ik nog doeken drapperen.
En ik wil nog een aantal mooie grote foto’s ophangen. Maar dat komt nog wel.
Ben allang blij dat het zo kan
Heb dat gordijntje gister gekocht, daarachter zit nog meer ruimte, daar staan veel spullen opgeslagen van ons, Johan’s broer en mijn fotografie spullen.
Staan nu ook nog maar 2 lampen, maar heb een extra flitsset gekocht die ik hopelijk van de week binnen krijg.
Dinsdagavond 1e klantje thuis 3 hondjes.
Mar, misschien dat jullie wel naar mij kunnen komen met de shoot
Maar we kijken nog wel ff.
@ Vliegje
Wat mooi zeg en wat een grote ruimte. Je had het toen wel verteld idd…maar dat het zo groot is :thumbup:
Enneh we kunnen ook naar jouw komen hoor!
hoihoi,
ben weer thuis…vandaag nog een lekker dagje vrij. En de rest van de week weer hard aan het werk…(zo leuk :roll: )
Ga me zo douche en dan beginnen met de zolder…hoop dat ik een eind kom vandaag…zou zo lekker zijn als we daar weer kunnen lopen…overal ligt wel wat :?
@arola; pff meis…schrik van je bericht. Gelukkig gaat het iets beter en mag je morgen naar huis! In ieder geval heel veel sterkte…hopelijk mag je beeb idd volgende week komen…je bent er wel klaar mee lijkt mij…
@vliegje; WOW :inlove: wat een ruimte…(je had het over een schuurtje…dus dacht een klein hokje…maar dit is echt ruim!!) Ziet er echt al gaaf uit…en dat terwijl je er nog niet eens heel veel aan gedaan hebt…super hoor!! :thumbup:
@marjolein; goed bezig met klussen meid!! :thumbup: zo lekker als het straks allemaal af is…hoef je je alleen nog maar bezig te houden met je meisje
nou meiden…ga echt douche nu…en aan de slag…muziek hard aan (wie weet heeft dat effect op het tempo haha…)
Ik kom later in de dag wel weer is gluren…
Groetjes!