Ik snap je nog hoor…de eerste keer is ook altijd heel spannend. Maar je hebt toch last van je hormoontjes…misselijk enzo…dan heb je genoeg hcg in je lichaam om echt zwanger te zijn
Hoelaat moet je?
Ik moet om 15.40 uur.
Nee ben niet misselijk, was ik bij Brigitte ook niet.
Ben wel moe, niet extreem had ik toen ook niet en last van mijn borsten.
Maar geen of weinig klachten is geen meter natuurlijk…Dat moet ik wel ff onthouden.
ik had ook geen klachten tot ongeveer 13 weken ofzo…daarna pas kreeg ik 3 weken extreme vermoeidheid en overgeven…maja wat is nu 3 weken in een mensenleven heb de rest van zwangerschap nog nergens last van gehad…dus ik mag niet klagen vind ik 8)
Mijn moeder is een egoistische heks. Kan er niet meer van maken.
En als Joost ooit komt te overlijden kan ze weer zelfmoordpogingen doen en zwarte kleren dragen. Gatverdamme wat schijnheilig!
Sorry hoor, ik ben nu heel hard over mijn moeder, maar zij IS geen moeder. Zij verdient geen kinderen. Zij is zo slecht…
Haar zoon, die geen 5 jaar mee leeft en god weet nog maar een jaar bij ons is, en iedere minuut die ze bij hem zit is teveel!
Nu is ze vanmiddag tegen het ziekenhuispersoneel uitgevallen. Omdat er nog geen uitslagen zijn, omdat men niet weet wat het precies is.
Ze noemt verpleegster een huppeltrut en ouwe tang. Blijkbaar is ze zo tekeer gegaan dat Joost helemaal overstuur was. Huilen, zichzelf buiten, trok zijn infuus eruit.
Hij is laag van niveau maar niet gek! Alles wat er wordt gezegd begrijpt hij dondersgoed.
Dus als zijn moeder keer op keer zegt dat ze het beu is en niet meer uren daar wilt zitten, kun je nagaan hoe Joost zich voelt.
En het ergste is nog, hij kan niks aangeven! Zoals ik nu van me aftyp. Hij kan dat niet!
Ik ben weer helemaal klaar met haar en zoals ik er nu over denk, ga ik haar voor de 2e en laatste keer uit mijn leven bannen en nooit meer toelaten.
Sorry meiden… maar ik ben best sterk, maar mijn moeder weet me ALTIJD te breken!
Ik heb heel de week mezelf ingehouden, zeker in het ziekenhuis, wil geen scene.
Wilde net bijna bellen, maar mijn stiefmoeder zei dat ik rustig moet blijven omdat papa haar morgen eens flink gaat aanspreken.
Vliegje~ Meisje meisje wat een enorme frustratie. Maar begrijp heel goed wat je bedoelt hoor! En Ik zou ook woendend zijn op haar als ze zo doet. Voor je broer is zij een vertrouwens persoon en als zij hem alleen maar voedt met negativiteit is dat voor hem echt niet goed. Wil je je moeder wel bij je broer hebben dan op zo’n moment. Ik zou het voor geen meter vertrouwen. Ik hoop dat je je kan uitten bij je vader en dat hij het misschien op een goede manier kan brengen bij je moeder.
Even een stukje prive hoor,
mijn moeder heeft ook heel veel last gehad van emotionele stemmingen met echt extreem depressief gedrag, dat ik regelmatig en zo ook mijn zus, bang was dat mijn moeder zelfmoord zou plegen. En wat je al zegt vliegje die mensen die in die wereld zitten zijn eigenlijk alleen maar egoistisch. Jouw moeder klinkt nog een graadje erger maar ik kan me wel heel goed jouw gevoel bedenken. Mijn moeder heeft heel veel therapie gekregen en gesprekken gehad met ons (zus en mij) waarin wij heel eerlijk dingen tegen haar hebben gezegd. En nu zit ze eigenlijk al ruim 1 jaar heel goed in d’r vel. Maar ik weet dat er heus wel weer een depressietje aan zal komen. Maar we hoeven niet meer bang te zijn dat ze haar leven zal beeindigen. Vliegje! HEEL VEEL STERKTE EN HOU JE TAAI!
Wat een narigheid, jammer dat je moeder zo is…en vervelend om emt zo iemand om te moeten gaan!
Hou je taai hoor! Gelukkig heeft je broertje veel steun aan jouw, je vader en je stiefmoeder! En idd Toppie van je schoonmoeder dat ze zo lief voor hem is!
uhm meeten… gaat ff niet lukken als jullie dat begrijpen hahaha
Ach ons kleine meisje was vanmiddag enorm ziek, 40 graden koorts! En de hele dag heeft ze zich verder ellendig gevoeld. Vind dat altijd zo sneu om te zien. Maar ze ligt iig te slapen en hoop dat ze goed de nacht doorkomt.
Morgen alweer vrijdag…dan nog 1 nachtje en dan zitten we op 36 wkn. Toch wel een enorm streven om dat te halen hoor (niet dat het niet gaat lukken). Kan het beter een MIJLPAAL noemen. Dan nog ruim een week en dan kunnen we ons meiske vasthouden… WOW!