hoihoi.
ben er weer…zondag alle tijd om te schrijven, maar maandag en dinsdag was ik echt te moe…pff 2 vroege ochtenddiensten zijn toch wel heftig…daarnaast moest ik ook iemand inwerken (aangezien die persoon mij straks gaat vervangen) dus dat kost extra energie…
thnx dat jullie mijn foto’s mooi vonden :inlove: ben er zelf ook wel trots op hoor!! Helemaal de keuken
@marjolein; wat gaaf!! Leuk dat je het zelf kan maken zeg…heb je ook wat te doen nu je lekker thuis zit
@gitje; balen meid! Hopelijk kan de internist je verder helpen…
@vliegje; wat stoer!! Je eigen hokje voor fotografie!! Balen dat je nog de onzekerheid hebt van je ei…ik blijf voor je duimen meis!! :thumbup: :thumbup:
ennuh heerlijk genieten straks met centerparcs!! Daar ben je wel aan toe na alle dingen om je heen…
Sterkte met je broertje…meid!!
hmm :think: voor de rest kan ik niet meer terug lezen…
hier gaat alles dus goed en ik ben blij dat ik vandaag ff bij kon tanken…(ben net pas uit bed 8) ) Vanavond de laatste avonddienst en dan heb ik weekend!!! :dance: Morgen eindelijk weer schoonmaken in huis en vrijdag naar mn ouders…er zijn 2 jarigen in de familie dus…helaas niet klussen dit weekend. Maja dat komt volgende week wel weer
@ Kloos
Iemand inwerken kost altijd veel tijd en energie…maar dan weetje wel dat je werk straks in goede handen is…teminste dat hoop je!
Vandaag lekker bijtanken
@ Vliegje…naar welk park gaan jullie? Ik ga 2 maart een midweekje met mijn moeder naar centerparcs. En waarschijnlijk in April nog een keer met mijn mannetje. Heb een bon voor as moeders van 40% korting…
Nou ik ben bezig met mijn giraff…en hij is alweer bijna klaar
Het gaat echt zo goed…en het is zo makkelijk.
Ik heb nu een kleine giraff gemaakt…ga na deze een grote maken en dan zet ik ze in de vensterbank… helemaal leuk!
:wall: :wall: :wall: heb de onderkant verkeerd en om in de giraf gezet…
Nou hij zit er weer goed in…nu vullen en de oren eraanzetten…en dan KLAAR!
Dan ga ik de hondjes van mijn moeder ophalen…anders zitten ze de hele dag alleen…en dan…ga ik de grote giraf maken…
Wihoe hij is klaar…
Nu ga ik heb in het heel groot maken…
@marjolein; ik vind hem leuk!! :inlove: wil ook…wil ook…wil ook… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik ga afsluiten…moet zo naar mn werk…mn werkgever belde of ik het zie zitten om langer te blijven zitten vanaaf…wordt dus sowieso 00:00 uur …hoop niet dat het langer wordt… :? Naja mag ook niet klagen het is mn laatste dienst en morgen kan ik weer uitslapen…
@ Kloos
Hoeveel biedt je ;)???
Werkze meis!
Mijn grote is ook alweer af :oops:
Nou Mar, je gaat goed!
Ik heb een pbtje van Schaapie gehad, zal het zo ff plaatsen!
Update Schaapie
Nou het gaat hier allemaal wel goed,harde buiken of voorweeen zoals ze dat noemen te over maar nog geen noemenswaardig ritme te ontdekken dus echt bevallen zit er nog niet in denk ik.
Hoewel ik niet denk dat ik uit ga lopen tot 2maart.
Kom ook bijna de deur niet meer uit want elke inspanning zorgt wel voor pijnlijke buik en ja pijn is nie fijn
Heb wel al stukjes slijmprop verloren en dat hoeft niks te zeggen maar goed,het maakt het wel spannend
Dus laat ik alleen de honden nog even uit smorgens en ga verder alleen voor het hoognodige de deur uit.
Kinderkamer is zo goed als af,de schilderingen moeten nog een beetje bijgewerkt worden en het wiegje moet nog bekleed worden en dan is het echt helemaal klaar maar als ie nou vannacht al komt kan het ook hoor
Bed staat ook op klossen,ik moet er via een opstapje inklimmen want ik kom er anders niet meer in…
Tja en verder gaat eigenlijk alles goed,ik lees dat er diverse mensen naar de huishoudbeurs gaan maar dat ga ik niet meer redden,helaas ,want ik zou graag willen maar dat trek ik echt niet meer.
Nou mensen,zodra die laptop er eindelijk is kom ik zelf weer reageren,hopelijk met foto’s van de baby.
Lieve groetjes van mij
:inlove: schaapie…spannend!
Ik denk aan je!
Marjolein~ je gaat goed he! Erg leuk om je resultaat te zien. En geen overkill maken he anders past je kindje straks niet meer in het kamertje! hahaha
Schaapje~ goed om wat van je te lezen (weet niet of je dit nog leest) maar iig heel veel succes met de laaste loodjes!
Vandaag dus bij de anethesist geweest en dat was wel fijn. Even de puntjes op de I gezet zeg maar. Het stond allemaal wel in het dossier maar hij heeft ook alles nog eens op een andere lijst achter elkaar gezet. Echt razend spannend hoor. Ik oest even vertellen over de vorige KS en toen zei hij dat het dus best heftig was en dat ik wel weer hetzelfde kan verwachten. En dan valt opeens dat kwartje. Het verhaal zit in mijn hoofd en nu ook weer in mijn gevoel. Maar is niet erg ik ben een keiharde dus we redden het wel weer zonder helemaal knok out te gaan
Mijn lichaam is echt aan het einde van zijn latijn hoor. Zoals schaapje ook zegt veel last van harde buiken bij elke inspanning. Zelfs Iris naar bed brengen en voorlezen zorg voor een keiharde buik. En afgelopen nacht was echt zoals bij Aliens. Mijn buik puilde aan alle kanten uit. Dan weer links een enorme hoppen, dan rechts weer een klein puntje en dan weer een enorme draai… werd er misselijk van.
Zo dat was weer even genoeg getyp. Morgen komt mijn moeder weer en ga ik lekker slaaaahpen!
dag dag!
Arola, hou je taai!
Wat houdt harde buiken precies is? gewoon echt harde buiken, pijnlijk?
Sorry voor de misschien domme vraag hoor :oops:
He me iden effe een teken van mijn kant!
Mar wat gaaf die knutsels van jou!!!
Knap hoor!
Vliegje hoe is het nu met je broer? Harde buiken is samentrekken van de baarmoeder spieren, kan door dat je te druk bent maar kan ook oefenweeen zijn. Beetje lastig uit te leggen. Maar je buik voelt dan wel heel hard inderdaad.
Arola doe je rustig aan meid?
Schaapje, spannende periode voor jou is aan gebroken!!! Ik denk aan je hoor!
Kloos hoe is het met jou nu? Gaat best snel he?
Hier gaat het eigenlijk best goed. Wel moe en last van gevoelige (.)(.) maar voor de rest gaat het nog wel. Moet wel op tijd eten, gisteren op het werk was ik bijna te laat, moest haast rennen naar de toilet. Gauw een broodje er ingepropt en toen ging het weer
Mijn buik groeit al behoorlijk! Dat kan ik niet lang meer verbergen. Hopelijk nog een paar weken, dan hebben we de spannendste tijd gehad. Maar heb er wel een goed gevoel over hoor!
Vanmiddagde echo, spannend!!! Heb er wel veel zin in, maar vind het ook wel ff eng.
Verder ben ik druk met afronden van mijn studie, 19 maart laatste examen.
Liefs,
Ingrid
Ingrid~ goed zeg dat het lekker met je gaat, ondanks de zwangerschapsverschijnselen. Maar ja die horen er gewoon bij he!
Heel veel succes met je laatste exmamen. Zo mooi zijn als je je studie afrond voor de kleine erbij komt.
Ja ik probeer rustig aan te doen. Maar dat valt niet mee. Gisteren was schoonmama hier en vandaag mijn eigen moeder dus lig lekker op bed te nietsen.
vliegje~ Harde buiken idd van het samentrekken van de baarmoeder. Je kan het echt zien als je in de spiegel kijkt bv. Als je buik relaxed is hangt ie zeg maar een beetje. Als ie hard ik trekt ie een beetje omhoog. En ja dat is best een beetje vervelend gevoel. Pijn vind ik een moeilijk woord maar het wel enorm lastig. Zo op het einde als je al iets van de grond raapt heb ik er al een beetje last van. Merk het zeker met autorijden. In en uitstappen…
Wel nog even iets leuks, ben een beetje een nagelbijter maar de afgelopen weken groeien mijn nagels enorm hard en zijn keihard! En heb ik zowaar lange nagels. YEahhhh Vind het een vreselijke gewoonte en heeft ook zeker met mijn gemoedstoestant te maken maar nu even geen last van. Mooie handen!!! hihi
Marjolein~ zag je net te laat op hyves sorry!
morge…
had gister geluk…overwerk duurde niet lang dus ik was gewoon om23:00 uur klaar…beter :dance: en vandaag heb ik al heerlijk weekend…hoef pas dinsdag weer te beginnen met werken :dance:
@marjolein; hmmmm… :think: nu nog niks…maar wie weet over een paar weekjes dat ik zeg…wow wil dr ook 1 :mrgreen: maar dan moeten het wel andere kleurtjes worden…ben niet zo van het paarse vind de stof voor de rest wel leuk
@arola; laatste loodjes meid…en vervelend van die harde buiken…Maar meestal krijg je daar toch ook last van als je te druk bent…en te veel doet zeg maar? :think:
@ingrid; wat heerlijk dat het goed gaat meid!! Dus vandaag je echo…ben benieuwd Laat je het nog ff weten hoe het is gegaan??
En wat fijn dat je laatste examen in aantocht is…zou mooi zijn als je dat straks kan afsluiten en je volledig kan concentreren op je beeb
Met mij alles goed hoor…nog steeds niks bijzonders haha…alles gaat zn gangetje…de dagen vliegen voorbij…helemaal nu ik zwanger ben…zit al weer bijna op 27 weken… :eh:
@schaapie; wat leuk om zo op de hoogte gehouden te worden…heel veel sterkte met de laatste loodjes!! Ben zo benieuwd naar de foto’s straks
@ Arola
Geniet lekekr van je dagje…lekker bijtanken
@ Ingrid
Succes met de echo spannend
@ Kloos
Alle kleurtjes kunnen hoor Alleen wij hebben paars…daarom zijn ze paar geworden…
Zaterdag ga ik weer naar de markt stofjes halen. Wil ook roze en blauwe vlaggetjes maken…
En moeders wil wat stofjes om lakentjes te maken voor in haar babykamer
klinkt goed hoor :mrgreen: zal manlief is ff laten kijken…naar je foto’s en wie weet…
oooo ik viond het wel spannend hoor.
Ben zo bang dat er niets te zien is…
De wil en de hoop is zo groot en het gevoel is goed, dat ik bang ben voor teleurstelling. Snappen jullie me nog? :think:
@ Ingrid
Ik snap je nog hoor…de eerste keer is ook altijd heel spannend. Maar je hebt toch last van je hormoontjes…misselijk enzo…dan heb je genoeg hcg in je lichaam om echt zwanger te zijn
Hoelaat moet je?