O leuk zeg!
ja this ook erg leuk. Had van kennisen gehoord dat ze er erg veel aan hadden gehad. En ze vondt het ook heel bijzonder (de lerares) dat ik al zo goed contact kon maken met het kindje en dat de baby ook al zo goed mee werkte…dat dat heel bijzonder is al zo vroeg in de zwangerschap.
Martin moest heel licht zijn hand op mijn buik leggen en dan moest als ik als het ware met mijn gedachte onder die hand kruipen…en schop…de baby liet meteen merken dat het werkte…
hoi meiden,
hier weer even een berichtje van mij. Het gaat niet zo lekker (ik heb er bi bij gekregen), vandaar dat ik niet zoveel typ. Ik heb een heleboel foto’s in het sf van de oktoberstopsters van 2007 gezet, waaronder de 3D echo’s van afgelopen januari. Ze vielen ons erg tegen.
verder is Colin inmiddels 2 geworden en is hij vorige week voor het eerst naar de psz geweest. Hij vindt het geweldig!!! :inlove:
ik kom snel weer ff spieken.
liefs
daffie
Ik ben vanavond begonnen met mijn eerste naaiproject.
Ik heb nog nooit iets op patroon genaaid…maarja eens moet de eerste keer zijn… Heb vroeger wel hele simpele dingen in elkaar genaaid…maar nooit zoiets als dit.
Ben nu deze aan het maken
http://www.ariadneathome.nl/idee/ideeengids/_detailpopup/?ArtIdeeengidsItem={964D6407-4905-4D30-A3ED-6C26EA06E1BD}
Alleen dan met paarse stofjes… moet wel erg nadenken zeg…pffff
Nou als hij ooit af komt…zal ik het eind resultaat wel ff showen in het showforum. En als deze af is ga ik beginnen aan de vis…hopelijk gaat die me ook lukken…
Nu ga ik naar bed! Slaap lekker allemaal!
@Daffie sterkte met je BI…balen zeg!
Heb je foto’s bekeken…kan me idd voorstellen dat ze tegenvielen…balen…zeker als je er zoveel geld voor neertelt!
Meiden die naar de 9 maandenbeurs gaan???
Op welke dag gaan jullie???
Ik zou met mijn schoonzusje gaan…maar die kan nu alleen nog maar de 18e…terwijl ik niet de eerste dag van de beurs wilde
Ik had goeie hoop om daar een 3d echo te laten maken…gratis. Ik dacht als er nou iemand een dag voor mij gaat…misschien wil die dan zo lief zijn…een afspraak voor mij te maken??? Geen idee of dat kan…
Volgens een vriendin is het er altijd erg gewild en moet je vooraf een afspraak maken…en ik wil zo graag…nu helemaal na die stomme echo van gister
Nou ik ga me klaar maken…vandaag heb ik de huisarts weer op het programma staan En daarna mijn werk bellen :? brrrr
Hee meiden
Ben even afwezig, uitleg volgt nog wel…
Ik ga volgende week wel naar 9 maanden beurs marjolein maar ook op de 18e denk ik…
Bloempje~ we houden je in de gaten en hopen dat alles goed gaat met je
Marjolein~ leuk hoor al dat geknutsel. Was even die muziekvis aan het onderzoeken en wat je allemaal moet kopen en dan zo’n muziekdingetje. Als ik alles moet aanschaffen via internet kost het misschien net zoveel als diegene die ik bij kleine zebra had gezien. Dus moet even kijken wat ik doe. Heb momenteel niet erg veel geduld
Maar ga het zeker een keertje doen want volgens mij zooo leuk om zelf te maken. Ben wel benieuwd naar je resultaat.
VLiegje~ hoe gaat het bij jou? Is je broer al beter aan het opknappen? En jijzelf. Zit er wat groei in of ben je nog niet in het echo stadium?
Daffie~ nog gefeliciteerd met je ventje! Vanaf 2 vond ik het opeens heel snel gaan bij Iris. Praten van 1 tot 2 woordjes en nu 5mnd later kun je hele gesprekken voeren met d’r.
Verder niet veel te melden hoor.
tot later
@ Arola zo erg…oke :s Dan is het wel duur ja…
Mijn paard is al bijna af Mijn eerste naaiwerkje
stoer marjolein, naai je het met de hand of machine?
Met de machine…die stond hier nog van mijn moeder ivm het naaien van het wiegje…ja ik vindt het ook wel heel dapper van mezelf…en ook best wel stoer…hoef nu alleen de ogen dr nog op te zetten…en dan is hij KLAAR
Hij is klaar
@ Marjolein wat ontzettend gaaaaaaaafffffff
Ik had nog niet op de links gekeken maar dat ga ik nu zeker doen
Thanks bloempje…
Nu ga ik ook ff kijken wat ik nu weer voor moois ga maken…er staan zoveel leuke dingen op…
wow! ziet er goed uit zeg!
Even een update van Joost.
De arts is bij Joost geweest. Hij gaat voorlopig nog niet naar huis.
Arts wil eerst weten waar die longontsteking nu eigenlijk vandaan komt, of door een bacterie, of door iets anders in zijn lichaam (b.v. hart, kan blijkbaar ook??).
Er wordt vanmiddag nog een longfoto gemaakt.
Hij blijft ook ab krijgen via het infuus.
Ook eet en drinkt hij nog niet zo goed.
Mama was aan het pushen om hem naar huis te krijgen omdat ze het beu is (heb het wel weer zo gehad met dat mens he!!) maar gelukkig zegt de arts dat het nog niet verantwoord is.
Ik ga na het werk mama weer aflossen.
Oja, we hebben een vakantie geboekt daarstraks! EINDELIJK!! We gaan zooo graag naar Centerparcs, maar dat zat er het laatste jaar financieel niet in, veel verbouwing gehad.
Nu een aanbieding gezien en eindelijk gaan we weer
Naar ons favo park, huisje aan het water.
Heerlijk
16 maart gaan we, midweekje.
Mar, ik ga ook de 18e! Woensdags Kunnen we nog meeten ook daar! Kan ik je buikje zien, dus ahhhh kom je???
En Bloempje ook! Leuk! Hahahahaha, of zitten jullie te op mij te wachten, kan natuurlijk ook
En ben toch met stiefmoeder hoor haha. Die weet van onze plannen gelukkig.
Met mijn ei? Geen idee. Morgen laatste dag Clomid, 3 per dag nu. Vrijdag 1e meting. Verwacht er niks van hoor.
Zooo Mar, wat gaaaf!!! Is dit je 1e naaiwerkje OOIT?? Ik zou niet weten hoe het werkt hahahahaha!
heb wel vaker dingetjes genaaid…maar dat was recht toe recht aan…en zeker geen patroon naaien…dus mijn eerste echte naaiwerkje…
Ik heb ook maar wat gedaan hoor…mijn moeder en oma naaide altijd dus heb wel veel gezien…maar nooit zelf gedaan
Ikke blij!!
Ik heb een hok achter onze garage waar we niks mee deden, perfect als studio dus! Alleen, de kachels daar deden het niet. Maar ze zijn gemaakt en als het goed gaat (zit veel vocht nu) heb ik straks mijn fotografie studio aan huis! Heerlijk!
Had bericht van Gitje (heeft virus in de pc).
Ze is gister bij de gyn geweest en heeft geen PCO!
Het is waarschijnlijk haar schildklier waardoor er soms niet goed een ei komt, daarvoor moet ze naar de internist.
Ze vroeg me of ik het ff hier wilde zetten.
@ Vliegje
Dat zou heerlijk zijn als je straks je eigen studio aan huis hebt
Mmh balen voor Gitje, ben benieuwd wat de internist haar gaat vertellen…