JUNI 2008 stoppers Deel 8, Onze 1e baby is geboren!!!

Arola: sterkte meid, nog even volhouden!! :-*

Arola lijkt me pittig wat jij hebt zeg…pff…Ik wil je sterkte wensen met de laatste loodjes :thumbup:

Je weet waarvoor je het doet…maar het blijft pittig :-*

ps…ben vandaag aan het stoeien geweest met de camera…heb er totaal geen verstand van, maar het is me gelukt…heb wat foto’s geplaats bij de mei mama’s 2009…als jullie het leuk vinden om ze te zien, moet je daar maar ff kijken…vind het teveel werk om het dubbel te posten :stuck_out_tongue:

@ Arola

Meis wat vervelend zeg…de laatste loodjes wegen het zwaarst…maar het eind is gelukkig in zicht :slight_smile:

Jij zocht toch een muziek trek ding :wink: Ik weet niet of je handig bent…of je moeder misschien…maar wat vindt je van deze…zie spoiler!

http://www.ariadneathome.nl/idee/ideeengids/_detailpopup/?ArtIdeeengidsItem={EACB380C-43CC-4C8E-8091-346444325F57}

Ik vindt hem ontzettend schattig. Ga er van de week een beginnetje aan maken…als het lukt :slight_smile: Alleen dan met andere stofjes…met paars natuurlijk :wink:

Marjolein!!! SUPER-IDEE!!! ga eens even goed bekijken en eens kijken hoeveel werk het is want dat is natuurlijk wel heel erg gaaf. THNX :-*

Pfew net uit eten geweest met mijn moeder en zus + fam. Naar zo’n wok paleis… wow wat een drukte het leek wel bijna een mc donalds met al die kinderen rondrennend. Iris werd er helemaal druk van. Maar wel goed gegeten. Was denk ik ff de laatste keer dat we zo met zijn allen konden zitten eten ergens. Ga namelijk echt niet met een baby in een restaurant zitten :wink:

Ben ook erg moe nu hoor, maar Iris ligt erin en nu mogen we even lekker zondagavond houden. Hmmmm

Tot later dames!

Fijn dat je hem leuk vindt, ik vindt hem ook ontzettend leuk, zeker als je hem in je eigenkleurtjes maakt…er staan nog veel meer leuke knuffels en ideeen op om te maken. Een mobiele bijvoorbeeld en kastdeur hangers etc etc.

Enneh een tip voor het vergroten. Als je de vis inzoomt met 365% (zie boven in, alleen bij de vis is het 365% hoor maar dan heb je vakjes van 4x 4 cm) dan een oude krant op je beeldscherm plakken en dan kan je hem zo overtrekken…

Zo heb ik net het patroon van een paard overgetrokken op het laptop scherm…heel voorzichtig…als man lief dat hoort :slight_smile: Dus daar ga ik morgen aan beginnen :slight_smile:

Ik ga lekker ff in bad met mijn schatje!

:-*

@ Kloos

:shock: wauh wat een mooi huis heb jij!

Lijkt erg op die van mij (Y) Goeie smaak dus :slight_smile:

Ik kon net geen foto’s vinden van Kloos! Kijk ik verkeerd?

Gevonden :slight_smile: mooi!

Ik ga weg…heb nu de 20 wekene echo :roll: brrrr ben zenuwachtig :slight_smile:

Daarna ga ik nog even op pad met Manlief…die heeft vrij vandaag :slight_smile:

Tot straks!

Succes!

Mar: succes zo!! :wink:

Marjolein~ en hoe was het? Waren de metingen zoals verwacht qua groei? En stiekem het geslacht langs zien komen :wink: Hahaha

Hier vreselijk moe! Heb vannacht gedroomd dat mijn vliezen waren gebroken en dat ik me geen raad wist want het kwam er ook al aan. Dus kon niet naar het ziekenhuis. Drama! Werd echt zwetend wakker… Dan maar weer even plassen en een nwe poging. De volgende droom ging over enorme spinnen…(beetje bang voor)… Wij hebben een enorm hoog plafond (entresol) en daar liepen er honderden. Het was zo werkelijk dat ik olaf dus wakker maakte wat we nu moesten doen…“SLAPEN” zei hij! En dan weet ik opeens dat ik droom… En voor ik het wist was het 7.00 en lag Iris met haar Bok te praten… GAhAAAAP

Nu even wat rekeningen overmaken en dan ga ik lekker liggen. Tot later dames!

We hebebn de 20 weken echo gehad.

Alles lijkt voor zover ze dat kunnen zien met de baby goed te zijn

Ik ben ontzettend opgelucht.

Helaas viel de echo heel erg tegen, ben best wel erg teleurgesteld. De mevrouw die de echo deed was een vervangster omdat de mevrouw die normaal altijd de echo’s maakt vakantie had. Ik vroeg of we wel een cd kregen…Nee dat kan ik niet, kregen we als antwoord. Ff slikken…oke mogen we dan wel een stukje filmen met de fotocamera…dat mocht gelukkig wel! In de folder stond heel duidelijk dat er niet gefilmd mocht worden. Naja gelukkig… Normaal gesproken krijg je hier in het ziekenhuis een cdtje mee met alle beelden en wat foto’s in 3D. Wat hebben wij gehad…2 fotootjes En geen 1 waar de hele baby op staat en ook geen 3D beelden.

Wat een pech…maar gelukkig is met de alles goed en dat is toch het belangrijkste

Jullie hoeven overigens niet te vragen of het een jongen of een meisje is…wij hebben geen idee!

Ik heb braaf toen de echoscopiste de blaas onderzocht…mijn hoofd weggedraaid!

Foto’s zal ik zo plaatsen :slight_smile:

Het filmpje…Deel 1

http://www.youtube.com/watch?v=yBxY-VEbrT4&feature=channel_page

Wat mooi Mar! Leuk zeg :wink:

Balen van die vrouw, kan je niet nog eens zo’n echo laten maken? Hahaha, je hebt daar toch speciale bureaus voor?

Leuk Marjolein!!!

Jammer dat het wat tegen viel naar wat jullie er van verwacht hadden, maar alles lijkt goed dat is het belangrijkste.

VLiegje hoe is het met je broer?

Ik heb morgen de intake bij de vk. Best weer spannend.

Donderdag een echo. Ook super spannend.

Vind het soms nog wel erg onwerkelijk hoor, maar dan ineens dringt het door en word ik helemaal warm en blij van binnen! :inlove:

Ja je hebt van die echo bureaus maar daar betaal je je ook scheel aan. En of we dat willen…

Net trug van de eerste les haptonomie…en onze super baby werkte natuurlijk super goed mee…jaja die is al goed opgevoed :slight_smile:

Martin heeft de baby dus ook wee 2x heel goed voelen schoppen!

Marjolein, Jammer van die vrouw maar het belangrijkste is idd dat ze d’r werk goed deed. En wij hebben 70 euro betaald voor een pretecho (45min DVD, 6 foto’s). Kan altijd nog.

Mar, wat is dat??

Ingrid, succes van de week!

Met mijn broer gaat het beter hopen we! Morgen weer een longfoto en hopelijk mag hij dan snel naar huis! Maar dan moet hij wel zelf eten en drinken en dat gaat nog niet van harte…

Haptonomie bedoel je?

Contact maken met je baby dmv aanraking van de buik. Maar hierdoor ook te communiceren met de baby en om je bewust te worden van aanrakingen en hierdoor verzachting te geven… Even simpel uitgelegd!

Klikt heel vaag…is het ook maar als je het uitgelegd krijgt…dan wordt het een stuk duidelijker…ik ben er ook open heen gegaan…en vondt het erg leuk :slight_smile: