Bloempje, ik ben vergeten je welkom te heten Welkom!
Enne, ik ben ook benieuwd!!!
Dank je wel Vliegje
Nog nieuws over je broer??
Nee⦠vanochtend was hij nog steeds benauwd. Belangrijk is nu dat de antibiotica aanslaatā¦
Ben zoo bang⦠mijn broer had precies hetzelfde. Maar bij hem sloeg het niet aan en uiteindelijk verloor hij de strijdā¦
zo heheā¦eindelijk weer tijd om te schrijvenā¦
vliegje; wat balen zeg!! Pffā¦ik wil je iig heel veel sterkte wensenā¦hopelijk is het niks ernstigs :hug:
bloempje; welkom
hier alles goed, maar onwijs druk geweest van de week. Nu eindelijk 2 avonddiensten achter elkaar dus even wat tijd voor mezelf 8) hahaā¦ik ga alles even verder lezen nuā¦want daar ben ik ook al een tijd niet meer aan toe gekomen!
@ Bloempje
Misschien had je wel je eiā¦ik kon mezelf ook dubbelvouwen van de pijn tijdens mijn eisprong :thumbup: :thumbup: ik duim voor je! Jullie hebben toch wel geklust he?!
@ Vliegje
Wat een pech vogel is jouw broer zeg. Ik denk aan jullie :hug: sterkte!
Nou ik ben vandaag bij de bedrijfsarts geweet :mrgreen:
Hieronder mijn maga lange ego berichtje
Om 10 uur stond de afspraak gepland dus ik heb me netjes om 10 voor 10 gemeld bij de receptie en ik mocht plaatsnemen in de wachtkamer. Ik heb geduldig wat boekjes zitten lezen de weekend, story, viva en toen was het inmiddels al half 11 en was ik nog steeds niet gehaald. Ik dacht ik geef ze nog 5 minuten dan ga ik vragen of het nog lang duurt. De vijf minuten waren voorbij en dacht Ć¢ā¬Ånou okeĆ¢ā¬? nog 5 minuten maar tevergeefs. Dus ik weer naar de receptie maar de receptioniste was bezig met een telefoon gesprek. Toen kwam een mevrouw op me aflopen en ik dacht YES dat is er. Ze vraagt bent u mevrouw Goeroehowaha (of zoiets) ik zeg nee helaas. Dus ze zegt jammer het is zoĆ¢ā¬ā¢n lastige naam. Dus ik geef als antwoord ja ik vindt het ook wel jammer want zit al zolang te wachten. Ze zegtik zie je inderdaad al een tijdje zitten, met wie heb je een afspraak? Dus ik uitgelegd en inmiddels is de receptioniste klaar met bellen. Ze zegt ben je er nu nog steeds? Ik ja ik zit heel braaf en geduldig te wachten. Waar raar zegt ze ik hem Mevrouw H. ook nog helemaal niet gezien. En op dat moment gaat haar telefoon weer en ze neemt op. Het is Mevrouw H. ze had mijn afspraak vergeten. Ze vroeg of ik nog 20 minuten wilde wachten want dan kwam ze er meteen aan. Ik moest wel anders moest ik er weer een keer een uur voor in de auto zitten en ik was nu toch al zenuwachtig dan kon ik het maar beter achter de rug hebben.
Dus ik weer braaf op mijn stoeltje gaan zitten en wat andere tijdschriften doorgebladerd. De receptioniste was gelukkig wel zo lief om me wat te drinken aan te bieden.
Nou om kwart over 11 kwam ze aanzetten. We moesten ergens naar boven in een kamertje van de maatschappelijk werkster want alle andere kamers waren bezet. Nou na 1 ý uur wachten kon mij het niks meer schelen, al gingen we buiten zitten!
Nou ik heb mijn hele verhaal voorgelegd over dat ik van de huisarts 4 weken rust moest nemen omdat mijn bloeddruk verhoogd was, mijn acne zeer verergerd was en dat ik stress had door mijn werk. Na het hele verhaal verteld te hebben zei ze we moeten sowieso gehoor geven aan wat de huisarts heeft voorgeschreven en dat betekend ook dat je niet meer volledig aan het werk zult gaan. Dat je bloeddruk nu weer wat lager is hoeft niet te betekenden dat hij ook mooi blijft en dat ik eventueel indien mogelijk aangepast werk moet gaan doen zolang dit verantwoord is voor mijn gezondheid en die van de baby. Een echte oplossing qua werkzaamheden kon ze mij ook niet geven maar dat is volgens haar ook de taak van mijn werkgever. Ik vertelde ook van het conflict dat ik heb met mijn leidinggevende en dat ik een bezwaarbrief heb gestuurd naar haar en haar baas en dat ik daar tot op heden nog niks over terug hebt gehoord. De bedrijfsarts was hier heel duidelijk in, ze zegt zolang dit conflict niet is opgelost ga jij niet aan het werk, maar je moet wel binnen 2 weken een plan van aanpak maken samen met je leidinggevend en hiervoor moet jouw leidinggevende contact met jouw gaan opnemen.
De bedrijfsarts gaat nu contact opnemen met mijn leidinggevende en aangeven dat ze contact met mij moeten opnemen ten aanzien van de bezwaar/klachtenbrief die ik heb gestuurd, dat er een gesprek moet komen tussen mij en mijn leidinggevende en dat zolang het conflict niet is opgelost ik niet aan het werk kan en mag. Ze gaat ook aangeven dat ik dus niet meer volledig aan het werk zal gaan maar wel aangepast werk zou willen verrichten en dat ik daar ook open voor sta.
Dus de volgende stap is nu toch echt aan mijn leidinggevendeĆ¢ā¬Ā¦.
@ marjolein: Jee meis, wat een verhaal, maar wel super fijn dat ze in ieder geval de ernst van de situatie inzien. En dat ze de bal bij jouw leidinggevende hebben gelegd. een beetje druk zal haar ook geen kwaad doen!! Misschien dat ze nu bij zinnen komt⦠Succes meis!!! :thumbup:
@ Vliegje: Jeetje mop!!! Wat vervelend voor je!!! Ik duim echt heel erg voor Joost!!! Als je me nodig hebt weet je me te vinden, ik ben zo bij je!!! :-* :hug: :hug: :-*
@ Kloos: Fijn dat het zo goed gaat!!
@ Bloempje: Ik ben ook benieuwd meis, het is toch altijd afwachten⦠Ik duim voor je dat je nu een prachtige cyclus krijgt!!!
@ Arola: Getver, toch een kuur⦠maar ja, als het nodig is⦠Kan me voorstellen dat je de afspraak met de anesthesist naar voren wilt schuiven. Zou gewoon bellen!!!
Hier alles goed, hartstikke ongi!!! Hahaha
Kus, Gitje
Het gaat nog niet zo goed. Hij was daarnet weer heel benauwd, slijm komt ook los. Dat is wel goed, maar hij heeft (net als Bart toen) niet veel kracht het op te hoesten.
Ook kwam er weer een stolsel bloed mee.
Papa is ook bang, hij praat niet gauw, maar we reden samen naar het ziekenhuis en dan laat ie zijn gevoelens wel weten.
Hij is, net als ik, bang dat het net zo afloopt als met Bartā¦
Maar we houden hoop. Joost is anders als Bart, pittiger, dus misschien slaat de antibiotica gewoon goed aan.
Mar, wat een verhaal, ik hoop dat je leidinggevende nu eindelijk eens iets gaat doen. Hou ons op de hoogte!
Gitje, fijn zeg! Hier is de ongie ook hevig los. Zou gaaf zijn als we tegelijk op zouden lopen he!
Hoi hoi,
Nou vanmorgen meteen een tel consult aan gevraagd bij de gyn. Om idd aan te geven dat ik eerder naar de anesthesist wil. En als zei/hij dan aangeeft dat het niet erg is als er helemaal geen voorgesprek heeft plaatsgevonden dan vind ik het ook goed. Had het afgelopen nacht echt even heel zwaar met denken over allerlei dingen. Toch ook blaasontsteking en ik werd er niet heel erg blij mee. Maar goed morgen even mijn zorgen uitten en dan kunnen we weer verder! Op naar wk 35.
Marjolein~ nou dat was dus een goed gesprek. En idd het moet door jouw werkgever/leidinggevende afgehandeld worden. Ze verdienen niet voor niets meer geld dan jij. Nou ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren bij jullie.
Vliegje~ zenuwslopend he allemaal ik hoop voor je broer dat de kuur aan gaat slaan en dat hij sterk genoeg is om zich er doorheen te slaan. We duimen mee!
groetjes!!!
ZO meiden ben ik ook weer.
Vliegje meid wat een stress.
Heel veel sterkte gewenst lieverd! :hug:
Marjolein lieverd wat een verhaal maar wat fijn dat je veel begrip krijgt van de bedrijfsarts! :-
Arola, meis ik kan me voorstellen dat je gaat piekeren! En goed dat je belt hoor! :hug:
Kloos hoe voel jij je nu? Gaat hard nu he? Groeit je buik mooi?
Bloempje welkom terug hier meid!
Gitje, ook hier nog effe, ik ben super blij voor je! EN ik hoop dat de gyn volgende week wat kan doen zodat het de volgende maand ānormaalā gaat verlopen!
:-
Stiekem hoe gaat het met jou meid! 12 weken he?
:-* :-* :-* :-*
Hier gaat het goed.
Net intake van MvM gehad. Wordt ook een test gedaan, nou die liet aan duidelijkheid niets te wensen over! De test streep was bijna donkerder dan de controle streep. Nu effe een aantal weken in de flessen piesen!
:mrgreen:
Morgen ga ik weer werken, afgelopen dagen met griep en giga moeheid op bed gelegen.
Tot later meiden,
Liefs,
Ingrid
marjolein; fijn dat het gesprek redelijk ging! De stap is nu meer bij de leidinggevende dan bij jou?? In ieder geval heeft de arbo arts wel gelijkā¦zolang het conflict niet uit de weg is kun je niet werken hoorā¦
@gitje; fijn dat je ongie bentā¦en hopelijk wordt deze maand jou maand meid! :hug:
@vliegje; pffā¦vind het zo rot voor je he :hug: ik hoop dat het goed blijft gaan hoor!!
@arola; hopelijk krijg je morgen te horen dat je eerder naar de anesthesist kan! 35 weken al weer johā¦het zijn echt de laatste loodjes voor jeā¦
@ingrid; gaat goed hoorā¦mn buik begint nu echt te groeien iddā¦Ik wil nog een dag er goed voor gaan zitten om fotoās op internet te plaatsenā¦maar manlief moet me dat eens geduldig gaan uitleggen!! In ieder geval ga ik van het weekend weer even een foto van mn buik makenā¦
Oh Ingrid wat een heerlijk gevoel dat de streep nog donkerder dan donkerder was!! Succes met het plassen :mrgreen: hahaā¦
@ marjolein Klinkt als een goed gesprek!
We hebben niet geklust wil eerst mijn ongi regelmatig hebben voordat ik weer voor niets zenuwachtig ben steedsā¦
@ Vliegje :hug:
@ iNgrid Niet er naast plassen he? :mrgreen:
@ Kloos ja hup met die buikfotoās
Yep, alweer weekend⦠weer een week verder, waar blijft de tijd???
Nog lekker wat te doen aankomend weekend, Iris haar linnenkast komt, plintjes moeten weer tegen de muur. Laatste gordijnen, commode uitruimen van Iris en uitsoppen en inrichten voor de beeb.
Heb trouwens mijn vluchtkoffer klaargemaakt. Erg fijn want de vorige keer was ik te laat en heeft olaf kleding en ondergoed uitgezocht. Was niet handig.
Ook nog met de gyn gesproken en ik ga idd volgende week woensdag naar de anesthesie. de gyn vond mijn zorgen begrijpelijk vooral wegens mijn medische verleden. Dus ik ben weer blij en relaxed.
Dames een heel fijn weekend!
Vliegje: :hug: meid!!
Mis ik iets??? Waarom krijgt ingrid knuffels??? Is er iets mis met Ingrid??? Ik hoop het niet!!!
@ VLiegje: Jeetje meid!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Kus, Gitje
euh, bedoelde Vliegje, heb het veranderd⦠:oops: :oops: :oops:
@ stiekem: hahahaha kan gebeuren!!!
Ik schrok evenā¦
Kus, Gitje
He meiden,
Wat is er met mij?? :mrgreen:
Niks, ja behalve een langzaam groeiende buik! :mrgreen:
Dat gaat niet lukken om dat te verbergen tot 12 weken!
Donderdag de eerste echoā¦wel spannend hoor ,maar heb er toch nog steeds een heel goed gevoel over!
Moet wel wennen aan het plassen in de potten! :mrgreen:
hoe is het hier verder?
Vliegje hoe is het met je broer?
XXX
Ingrid, wat fijn zeg!
Met mijn broer gaat het beter lijkt het. Hij heeft wat gegeten maar blijft wel benauwd. Hij heeft geen kracht om op te hoesten, hopelijk trekt dan alsnog de ontsteking weg met behulp van de ab.
Maar het gevaar is nog niet geweken.
Ingrid~ toch een positief bericht van jou, goed om te lezen
Vliegje~ fijn dat het iets beter gaat, hopelijk blijft het goed gaan en beter!
Hier vermoeid. Wat mij betreft mogen die laatste 2 wkn heeeel snel gaan. Veel gespannen buiken maar doe ook nog best wel heel veel.
Ook beetje angst voor blijvende blaasonsteking. Ik catheteriseer namelijk en dat gaat echt helemaal niet. Kleine plasjes en heeeeeel vaak. Erg vervelend en ook niet goed voor die onsteking. Het is te hopen dat de kuur aanslaat en dat ik het dan volhou. Want met wk 36 moet ik stoppen met sowiezo de preventieve antibiotica. Denk niet dat het dan goed blijft gaan en hoop iig niet op een niebekkenontsteking. Maar goed we gaan positief die laatste 2 wkn in. Houden moe en houden vol zeg maar.
Allemaal nog een fijn weekend!
Pff Arola, sterkte hoor! Lijkt me zwaar en pijnlijk!