JUNI 2008 stoppers Deel 8, Onze 1e baby is geboren!!!

Ingrid~ okay dat klinkt al een stuk relaxter. We gaan gewoon een hele positieve week tegemoed okay.

Ik had trouwens met Iris bij 12 wkn bloedverlies echt een heel spoor door de gang maar ook dat was een gesprongen ader. Maar je schrikt je werkelijk het apezuur.

Nou ik ben blij dat het meiske weer op bed ligt… gewoon op de bank hangen en een beetje internetten, tv kijken enzo… Heb ook geen fut meer. Moet zeggen dat het slapen de afgelopen nachten wel iets beter gaat. Maar dat kan misschien bijna niet anders na vele helse nachten.

tot later dames!

Ingrid: fijn meid! :dance:

Je zal wellicht nooit weten waar het blv vandaan kwam, want dat is in 95% van de gevallen niet te achterhalen. :-*

Even een heel ander vraagje ik/wij zijn nog op zoek naar een mooi trekpopje waar een lief muziekje uitkomt. Heeft iemand zoiets gezien of gekocht…? Ik heb wel op kleine zebra een hele mooie gezien van vilt maar was zo’n 45 euro… vind ik veel geld.

Dus tips zijn welkom!!!

@ Arola wat voor iets wil je dan?

nou een mooi popje of beestje of… met zo’n koordje eraan en als je eraan trekt dat er dan zo’n lief zachte muziekje uitkomt. Ik heb geen idee wat de officiele naam is van zoiets…

http://www.kleinezebra.com/product.php?category=69&product=3391&var=9177

Die is idd wel heel schattig! Ik zou mij ogen eens openhouden :slight_smile:

Hai meiden na een periode niet getikt te hebben ben ik er weer hoor :wink:

Ik heb wel meegelezen ben helemaal op de hoogte :mrgreen:

Verder niets veranderd hier, jullie mogen me bloempje noemen :lol:

Hoi Bloempje

Welkom terug…lang niet gezien :slight_smile: Ik had je al uit de lijst verwijderd :wink:

Zal ik je er weer in zetten? Pb je me dan even je gegevens :mrgreen:

Hier even snel een berichtje, ben net klaar bij de gyn en ze geven nog geen exacte datum omdat ze de uroloog dus nog niet hebben gesproken… helaas… Dat gaan ze dus vandaag doen, maar nu vertelde deze gyn weer een hele andere procedure. Dus ik vertelde wat een ander had gezegd en toen zei ze we wachten het even af wat de uroloog zegt. Okay dan… Dus helaas het wordt wk 37 dus vanaf 23 feb…

Ook Urine weer laten checken en deze was niet goed, dus is op kweek en ze belt vanmiddag om te bespreken wat we doen. Zal wel ff een kuurtje worden.

Nou ik ga de auto weer in ff boodschapjes doen en dan lekker naar huis.

Spreek jullie later!

@ Arola

Jammer dat je nog niks weet…dus weer wachten…

Balen dat je urine weer niet goed was:(

Is het bij jullie allemaal ook zo wit buiten?

Hier sneeuwt het sinds gister avond…en het blijft maar door gaan met sneeuwen :slight_smile:

Arola, wanneer hoor je meer?

Hier geen sneeuw meer.

Onze nieuwe bed is er, mooi! Hopelijk slaapt het lekker :slight_smile:

Krijg net telefoon van mama.

Mijn broertje is weer opgenomen in het ziekenhuis.

Bloed overgeven, benauwd…

Worden zo longfoto’s gemaakt en ik ga zo ook weer naar het ziekenhuis.

Ben nu toch wel heel erg bang, als het zijn longen zijn… daar begon het bij mijn oudste broer ook mee… :frowning:

:hug: sterkte meis!

Vliegje: sterkte meid, hopelijk is het niet hetzelfde… :pray: :pray:

Hoi Meiden!!!

Sorry dat ik zo’n tijd afwezig ben geweest!!!

@ Vliegje: Wat erg van je broer!!! Ik duim voor hem!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@ Ingrid: Je weet het meis, vertrouw op je lijf!! :hug: :-* :-*

@ Arola: Wel spannend hoor!!!

@ Bloempje: Welkom!! :slight_smile: :smiley:

@ Marjolein: :inlove: :wink:

Hier goed nieuws!!! IK BEN EINDELIJK ONGI!!!

Zal zo even mijn banner aanpassen!!!

Moet 10 februari nog wel naar de gyn. Die afspraak laat ik gewoon staan.

Dikke kus voor jullie allemaal!!! Gitje

Gitje: gefeli met je ongi!!! :mrgreen:

Ik zou die afspraak ook lekker laten staan, met jouw cycli kan je toch niet zwanger worden meid… :wall:

Hoi hoi,

vliegje sterkte!

Nou heb idd een lekker kuurtje gekregen. Dus morgen mee beginnen. Helaas maar het is niet anders.

Controle van het kindje was verder goed hoor, veel vruchtwater en goed klopend hartje en madam lag gewoon dwars in de buik…hahaha hoofd links en billen rechts.

Verder over 2wkn een nwe afspraak bij de gyn en ook bij de anesthesist maar als ik daar nu zo over nadenk krijg ik een beetje de bibbers. Gewoon met Iris d’r bevalling in het achterhoofd lijkt het me niet zo slim om pas 17 feb een afspraak te hebben. Dus ga toch maar even bellen morgen met de gyn. Dat we iig eerder naar de anesthsist gaan. Die afspraak bij de gyn maakt me niet zoveel uit die mag blijven staan.

Dus we houden het nog even spannend!

tot later dames

Ben net thuis.

Hij werd daarstraks weer misselijk, gaf over, ook weer bloed.

Lever en nierwaarden zijn verbeterd sinds zijn laatste opname.

Ze denken dus aan een longontsteking gezien de kraak die ze hoorde op zijn rechterlong (of linker, hoe je het ook moet zien).

Maar het kan ook van zijn been afkomen, stel dat er b.v. een propje zit ofzo.

Morgen krijgt hij een echo van zijn been in ieder geval.

Ook krijgt hij antibiotica voor de longontsteking.

Ben alleen zo bang… bij mijn andere broer begon het ook met een verkoudheid, toen longontsteking waar hij niet meer bovenop kwam… Joost is zo aan het achteruitgaan de laatste tijd, ik hoop zo dat hij sterk genoeg is…

Ben netjes ongesteld geworden. De vorige 2 keren met Clomid/Primolut was ik de 1e 2 dagen bijna niet ongesteld, de 3e dag brak het los.

Maar ik vloeide vanochtend al flink, dus kan me voorbereiden denk ik…

9-2 afspraak in het ziekenhuis voor een echo.

Ik moet normaal vanaf dag 10 komen, maar dat is volgende week zaterdag. Moet dus nu op dag 9 al komen.

@ Vliegje wat een narigheid met je broer, ik hoop zo dat het goed komt!!!

@ Arola vervelend zeg, hoop dat je snel uitsluitsel hebt!

@ Gitje Fijn dat je ongi er is!

Ik dacht gister dat ik ongi zou worden, zooooo’n buikpijn klapte gewoon dubbel van de krampen maar nee hoor gelukkig niet moet nog ff wachten hoor. Ben zo benieuwd hoeveel dagen de eerste ronde word!