JUNI 2008 stoppers Deel 7!

~ vliegje~ voel de baby wel een beetje. Maar denk door het littekenweefsel wat ik heb dat het toch moeilijk te voelen is voor mij. Maar als ik 's avonds op bed lig dan ga ik wel even heel bewust voelen. En ik voel zowieso de grove schoppen. BLOP BLOP zo grappig gevoel.

Ben zooo benieuwd hoe dat voelt! Verlang echt naar zo’n moment. maar goed, eerst zwanger worden…

ga naar bed, drukke week voor de boeg.

Verbouwing en donderdagavond moet ik de hele avond fotograferen op een galabal van de luchtmacht.

arola, fijn dat alles goed is… wel balen idd dat je zo lang daar bezig was…

vliegje, fotograferen bij gala van luchtmacht, wouw. zei t net tegen mijn vriend… je had zijn gezicht moeten zien. whaha… hij wil wel in de wereld van de luchtmacht, voornamelijk f-16’s… whaha. hij spreekt af en toe zelfs met vliegers, maar hij zal zelf nooit in dat wereldje thuis horen… Hij fotografeerd ook heel erg veel!!! :smiley:

Ik mag helaas niet de oefeningen fotograferen, ik fotografeer al 2 jaar op hun galafeesten, 2x per jaar.

Ook leuk!

Mijn schoonzus zit bij de landmacht (voorheen luchtmacht) en hoop een keer te mogen fotograferen op oefening :wink:

erg leuk ja…

mijn vriend is van de zomer geweest naar de oefeningen toen op vlieland… :D:D vond ie erg gaaf!!

Gaaf zeg!

Goedemorgen trouwens.

Hier begint de verbouwing vandaag, ben benieuwd… hopelijk verloopt alles vlotjes.

Met onze hond gaat het niet goed… Vanacht lag ze weer te rillen, misschien een bijwerking van de moderin… Geen idee. We maken ons wel grote zorgen. volgende week moeten we in ieder geval terug naar de da, maar even kijken of dat niet te lang duurt…

Fijne dag allemaal.

vliegje, dikke knuf voor je lieve hond!!

@ CVS wat een vreselijk verhaal zeg :frowning:

@ vliegje Veel beterschap gewenst voor je hond! Vreselijk hoor een ziek huisdier :frowning:

@ arola Fijn dat je weer hebt genoten van je echo!

Hoe is het met de rest???

Hier nog geen bloed wel alle voortekenen oftewel ik heb het energie niveau van een dweil, buikpijn vooral vannacht heel erg kramp, vet haar en nu doen mijn tepels alleen nog zeer. Maar dat alles zonder enig resultaat hmpf.

hoi meiden

hier ff echo berichtje hoor…maar dan weten jullie dat ik nog leef!

Voel me wel al iets beter maar nog steeds misselijk en hoofdpijn.

Oohja ik had trouwens de griep, spugen koorts :s bah bah

Het gaat nu dus de betere kant op…

ben nu ook nog eens verkouden aan het worden…

Heb me nu boven verstopt in de slaapkamer. Het is 11 november en heb echt geen zin om de deur elke keer open te doen…dus dit jaar slaan we het over… martin is ook nog niet thuis…dus ik heb geen keus…

liefs, van mij

marjolein, betterschap hoor!!!

dankje cvs

Zit ik net makelaarsdinges te kijken op rtl 4!

Zie ik die klote fotograaf die ons had laten zitten…als ik hem nu zie denk ik mijn god wat ben ik nu nog meer blij dat we Vliegje hadden…wat een engerd die vent :S brrrr

Enneh met Vliegje waren we al heeeeeeeeel blij…maar nu nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer

hahaha zit ook te kijken ja! Vage man! Maar ik moet eerlijk zeggen, sommige fotografen zijn echt rare wezens hoor!

ik zit ook daarnaar te kijken…

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO hallo meidne!!!

Mijn computer leeft weer!!!

Ben er dan ook druk mee geweest, maar heb hem kunnen redden! :dance: :dance:

Ben nu zo moe, ik ga niet op iedereen reageren sorry…

Ga zo douchen en dan mn bedje in!

Morgen werken jippieeeee :angel: :liar:

Fijne avond meiden!!!

xxx

Fijn dat je er weer bent Ingrid!

fijn dat ie t weer doet ingrid

pfff zit op de bank achter de laptop, en heb allerlei steekjes links en rechts…

Spannend!!! Ben benieuwd meis :slight_smile:

Hier nog steeds geen ei, heb de hoop opgegeven, hoop maar gewoon dat er snel een ongie komt, dan kan ik naar de dokter.

hoi hoi,

Ja dat st.maarten is toch wat… Ik was ook alleen thuis (nou ja Iris lag natuurlijk te slapen) en na 2x de deur te hebben open gedaan dacht nu niet meer (ik had ook helemaal niets in huis…). Dus lichten uit en doen alsof je er niet bent…hahaha Totdat opeens de buurvrouw aanklopte… ik snel de tv uit en toen riep ze ik ben het de buuf, kom eenpakketje halen geen snoep… HAHAHAH nou we hebben wel even staan lachen hoor aan de deur. Volgend jaar beter voorbereiden.

Gisteren een lekker dagje gahad. Mijn moeder kwam onverwachts langs om de boel aan te pakken. Dwz de zolder. Daar staan nog schuifdeuren die geschilderd moeten worden. Dus ze is lekker aan de gang gegaan. Echt heel fijn. Dan moeten we het trapgat verkleinen en de kast verplaatsen en dan kan de rest vd zolder gedaan worden. Maar goed het kinderkamertje moet ook nog gedaan worden hoor. En Iris haar kamer willen we nog wat stylen. Dus we mogen wel een beetje vaart gaan maken wnat voor je het weet is het februari 2009. Whaaaaaa

Hoi meiden,

Kennen jullie mij nog :wink:

Ik wilde even laten weten dat Jorrit een broertje krijgt :inlove:

We wisten het al voor 95 procent bij de 13 weken echo ( supergoed echo buro :wink: ), maar we hebben nog even een pretecho laten maken voor de zekerheid.

Aankomende vrijdag hebben we de 20 weken echo.

Ik wil proberen vanaf hier weer mee te schrijven want we zijn verhuisd en ik heb weer internet :wink:

Hoe is het met de andere zwangeren en de meiden die nog bezig zijn?

Groetjes Chico.

Hoi, hoi,

even een kort berichtje van mijn kant. Zit namelijk op mn werk en heb nog heeeeeeeeeel veel te doen…Maar anyway wilde even vertellen dat het wel goed gaat vandaag. Gisteren niet. Ik had vrij en dacht leuke dingen te doen, was ik weer zo ziek als een hond. Zo uit het niets. Kon helemaal niks eten, alles wat ik at of dronk vloog eruit. Verschrikkelijk!! Maar goed voel me gelukkig nu weer een btje fitter…

chico; goed nieuws van jullie kant!! Wat ontzettend leuk dat je weer een kereltje krijgt!!! Gefeliciteerd!!! En welkom terug uiteraard…hopelijk heb je nu weer meer tijd om te schrijven :wink:

marjolein; was er een fotograaf in die programma dan? Want ik zat ook te kijken en er is me geen fotograaf opgevallen :think:

arola; slecht voorbereid dus :naughty: Wij waren wel heel goed voorbereid!! Hadden allemaal lolly’s gekocht, maar we hebben de helft nog over…zou vandaag is ff kijken hoe lang de houdbaarheidsdatum is anders gebruiken we het gewoon weer volgend jaar…en of we eten alles zelf op…hihi…

marjolein; sterkte meid!! Weet hoe je je af en toe voelt… :hug:

vliegje; wat sneu voor je hond!! Sterkte ermee…hopelijk kan die nog een medicijn krijgen wat helpt??

Khoop ook dat je snel duidelijkheid krijgt met je ongie…en dan hup naar de huisarts. :slight_smile:

nou ik ga gauw weer verder hier, heel misschien kijk ik vanaaf wel ff, maar denk wel dat ik zo moe ben dat ik lekker op tijd naar bed ga…anders ben ik er morgen weer…heb dan avonddiensten en dus tijd zat :wink:

Groeties!!