JUNI 2008 stoppers Deel 7!

Lieve lieve meiden,



Hier alweer een nieuw deeltjes! Hopelijk worden de overige meiden die nog niet zwanger zijn ook heel snel zwanger!



Iedereen die in deel 6 of daarvoor zwanger is geworden, van harte gefeliciteerd. Dat er in deel 7 maar een hoop bij mogen komen!

(volgens mij ben ik de enige in deel 6…of niet :? )



Hier wat geluks hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::



:-* Marjolein




Ons showforum

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=57899

ah leuk nu al weer een nieuwe topic!! Gaat hard…



Marjolein ik ben een weekje eerder uitgerekend, 17 mei. Wil je dit aanpassen?? THnx :mrgreen: :thumbup:





voor alle meiden die nog niet zwanger zijn…hierbij wat gelukshormoontjes van mijn kant :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

hee meiden!



pfff wat een dagen. Druk, manlief is steeds laat thuis door mailing op zijn werk, duurt nog wel 2 weken…

Maar ja, nu lekker de rest van de avond vrij.

Morgenavond de peuterfoto’s afwerken.



Ik weet nog steeds niet of ik nou mijn ei heb gehad. Wel veel buikklachten, maar echt die bal in mijn buik net vorige maand heb ik niet gehad. Mijn testen zijn ook op, ga niet meer kopen ook. Word blut van die dingen. Mijn temp was vanochtend wel verhoogd, maar dat was vorige keer ook een keer en daarna bleef hij weer laag.

Als hij morgen weer hoger wordt en blijft de komende dagen, heb ik hem toch gehad. Ben benieuwd.



Verder gister na het klussen weer wat bloedverlies. Maar manlief zat een beetje diep :oops: :oops: hahaha dus denk dat hij gewoon iets geraakt heeft ofzo. Heb wel het idee dat alles weer aan het zakken is, heb namelijk het idee dat manlief eerder tegen ‘iets’ aan zit. Mijn baarmoedermond misschien?

Nou ja, vanavond nemen we rust hahahaha. 4/5 dagen achter elkaar zijn we niet gewend hahahaha! Daarbij zijn we echt doodmoe.



Nou ga eens bijlezen in de andere topics.

jee, deel 7 alweer… gaat erg hard zeg…

dat er in deze nieuwe maar heel veel zwangeren bijkomen :D:D



morgen lekker dagje vrij… zou eerst naar de krea doe gaan, maar we gaan toch maar zondag, dan ga ik maar niet naar de paranormale beurs… morgen wel fysio…

Even zoeken en daar zijn we alweer.

Iedereen heel veel succes met zwanger zijn en worden.



:-* Carola

Marjolein: ik krijg soms ook wel eens geen mailtjes als er wel is gepost! Irritant he?? :wall:



Heerlijk een nieuw deeltje weer, nu moeten er nog 6 meiden zwanger worden en dan zijn we klaar joehoe!!! :dance: :pray: :pray:

Goedemorgen meiden



Hier net even een potje gejankt, temp weer gezakt dus geen ei gehad.

Snap er gewoon niks van en het is zo frustrerend.

Misschien ligt het wel aan die Etos pillen, sommige vrouwen krijgen er namelijk een langere/onregelmatigere cyclus van heb ik gelezen… ik slik ze maar gewoon door deze cyclus, de volgende stap ik misschien wel weer terug naar Dagravit.

Dit is in ieder geval niet leuk meer en ik word er gek van.

Ik probeer er steeds niet aan te denken, afstand te nemen, maar de hele dag spookt het door mijn hoofd.

Maar ja, we zullen maar zien…

Lieve lieve meiden,



IK BEN ER WEER!



voel me weer een stuk beter, hier op het werk gaat het ook weer wat beter. heb keiharde toezegging gehad dat mijn contract verlengd wordt. Dus… nog niet zwart wit maar goed…



En verder gaat het lekker en mis ik jullie wel hoor.



AFgelopen weekend een heerlijk weeknd gehad! Lekker genoten en bijgekomen!



Ik zal vanaf hier weer bij in springen, niet veel maar wel met wat meer regelmaat.



Ga nu weer aan het werk!



Liefs,

Ingrid

ingrid, wat fijn dat t een stuk beter gaat met je!! En wat top dat je contract verlengd wordt… nog nog wel zwart op wit krijgen hoor… hoor te vaak dat t anders fout kan gaan…

Dus… welkom terug!! :D:D



vliegje… :hug: nog steeds geen ei… wat is dat nou?? Hopelijk komt ie toch nog snel…

Hoi Ingrid, Goed om weer wat van je te lezen!



Vliegje~ flikker die templijsten weg en ovusticks en laat de natuur zijn gang gaan. Ik snap het het is frustrerend maar denk dat continu op een lijsje kijken echt niet meewerkt (de tijd gaat ook niet harder als je continu naar je horloge kijkt). Temp lijsten worden volgens mij pas aangeraden om bij te houden als je al veel langer zwanger wilt worden (toch?!). Wie weet heb je je ei al gehad…

Sorry als ik gemeen overkom maar ik bedoel het echt goed en lief.



Ook even nog een ego berichtje over tranen. Bah heb vannacht amper geslapen. Toen vanmorgen vroeg mijn bed uit want Iris had door d’r luier heen geplast. Dus om 5.30 bed verschonen, nwe luier, andere romper, andere slaapzak… en vervolgens wilde madam niet meer slapen. Wel geprobeert maar ze bleef maar jammeren. Dus helaas. Op zich niet erg maar ik ben gewoon al hartsikke moe. Zowel psychisch als fysiek. Boodschappen worden zwaar, iris is zwaar, huishouden is zwaar… en dan als ik denk wat we nog allemaal moeten doen… Bleh!

Dus vanmorgen even mijn moeder gebeld voor een oppasdagje. Dan kan ik gewoon ff zitten/liggen/slapen/… En dan weet me meoder altijd de dingen te zeggen waar je even heel hard van moet huilen. Maar goed het lucht op. kan weer uitkijken naar morgen en dan is het alweer weekend.

Mijn vriend zit volgende week de hele week in frankfurt dus dan wordt het ook weer een zware week. ALLES alleen doen, koken, opruimen, Iris badderen en naar bed doen etc. Maar goed volgende week OOK een leuk iets. Nog een 2e uitgebreidde echo. Kijk er enorm naar uit. Nog ff het gelsacht laten checken zodat we het behang kunnen gaan kopen.



Uhmmmm NA REGEN KOMT ZONNESCHIJN…

Ik weet het Arola… ik moet er niet zoveel mee bezig zijn.

Maar aan de hand van die templijst weet ik dat ik nog geen ei heb gehad hahahaha.

Ik wil gewoon te graag…

Jullie moeten me inderdaad misschien ff op de rem gooien nu en dan :slight_smile:



sterkte jij ook! Het is inderdaad niet gemakkelijk en zeker niet als je al een kindje hebt en zwanger bent.

Hou je taai!

THNX vliegje! :-*

heerlijk zo’n praatgroepje hihhi

meiden dikke knuffel!! Tis allemaal ook niet eenvoudig :hug: :hug: :hug: :hug:



ingrid; fijn dat je er weer bent!! :dance:





Nou ik ga ff poetsen…



groetjes!

oh meiden… hopelijk komen er betere tijden waarin het allemaal leuk is en makkelijker gaat… :hug:





ik ga zo naar fysio, ben benieuwd wat die zegt…

nou nou, uitslag fysio: hypermobliteit van top tot teen…

maar goed, dat wisten we eigenlijk al… volgende week donderdag start ik met fysio oefeningen bij de fysio zelf… tot die tijd elke dag balance oefeningen van de wii-fit doen thuis… :smiley: das niet zo erg hoor, whaha

Hoi hoi,



Arola, meid dat is ook heftig hoor. Zwanger en al een handenbindertje rondlopen. Die je ook nog niet altijd de nachtrust kan gunnen. Meid ik ben toch trots op je dat je het allemaal doet en ook dat je effe voor jezelf kiest door je moeder in te schakelen! Top! :hug:



Vliegje het is ook een hele opgaaf om ‘rustig’ af te wachten…zeker als je cycli zolang duren. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat je heel snel ook een gelukkige aanstaande mama mag zijn.



CVS, ik ben ook pas echt blij wanneer ik het zwart op wit heb hoor. Het vertrouwen is inmiddels beneden nihil, dus dat komt echt niet zomaar weer terug.

Succes bij de fysio meid. En wat grappig dat je de WII fit hier voor kan gebruiken!



Nou eh…dit was het?



Volgende week zaterdag gaan we elkaar zien!!! Wauw!!! Ik ehb er zin in hoor!!!

11,00 uur bij mij he? Gezellig!!!



Gaan er nog meiden mee naar de intocht?



Kus en liefs ingrid

thanks meiden, ben blij dat we elkaar kunnen vertellen wat we denken en bij mij mag soms best de rem erop hoor!



CVS, wat is dat precies??



Ingrid, ja heb er zin in!!

Wie gaan er nu allemaal mee???

Ff nog lijstje neerzetten hier?

Gitje en ik rijden samen, maar gaan niet mee naar de optocht. We rijden hier om 11u weg :slight_smile:



Ooo ik ben blij :slight_smile: Ik wil al een tijdje de Nintendo DS, maar dacht iedere keer, laat maar, te duur bla bla.

Nu ga ik zo een splinternieuwe halen :slight_smile: Toch maar de knoop doorgehakt, en gelijk spelletjes erbij.

Dat is een van de enige manieren waarop ik mij volledig kan onspannen.

Op de pc zitten is voor mij niet altijd ontspanning, b.v. nu druk maken om zwanger worden, mijn eigen forum waarbij je soms politieagentje moet spelen.

Kortom, spelletjes doen is verstand op 0.

Heerlijk :slight_smile:



Manlief moest overwerken, tis stik druk nu bij hem. Heb hem bijna nog niet gezien van de week haha.



Nou morgenavond weer weekend.

Zaterdag naar een beurs, foto’s afleveren en naar Marjolein, hun huwelijskboek afleveren.

Zondag hele dag op bed liggen :slight_smile:

@ CVS

Das idd wel leuk om te doen…en hopelijk gaat het straks ook nog eens allemaal helpen!



@ Vliegje

Ik weet dat het frustrerend is, maar ze zeggen niet voor niets dat je er niet te veel mee bezig moet zijn met zwanger worden…maarja het is ook allemaal niet makkelijk :hug: En ik kan nu natuurlijk ook makkelijk praten :S



@ Arola

Voor jouw ook lekker pittig, aankomende week!

Probeer je rust momentjes gewoon optimaal te benutten…

En laat je zeker dit weekend maar ff goed verwennen…kan je er aankomende week weer iets beter tegen aan :slight_smile:



@ Ingrid

Welkom terug, fijn dat het weer wat beter met je gaat…enneh lekker rustig aan doen hoor!



@ Kloos

Heb het veranderd hoor :slight_smile:



@ Gitje

Hoe is het met jouw dan? Jij had ook pas NOD toch???



@ Stiekem

En bij jouw al nieuws?

En idd over dat je geen mailtjes krijgt is heel irritant :wall:



Sorry als ik aankomende week wat minder vaak van de partij ben…druk met werk, weer gezeik gehad. Afspraken die ik afgelopen dinsdag heb gemaakt zijn nu alweer van deze aardbodem verdwenen…dus ben weer erg :cry:

Maar ook dat gaat wel weer over :pray:



Verder geen nieuws…oohja woensdag krijgen we de meubeltjes al binnen…heel erg snel al…dat hadden wij ook niet verwacht. Nog voor de echo…maarja als de echo niet goed zou zijn dan hebben we alvast voor de volgende poging de meubeltjes in huis :slight_smile:

@vliegje wrote:

thanks meiden, ben blij dat we elkaar kunnen vertellen wat we denken en bij mij mag soms best de rem erop hoor!



CVS, wat is dat precies??



Ingrid, ja heb er zin in!!

Wie gaan er nu allemaal mee???

Ff nog lijstje neerzetten hier?

Gitje en ik rijden samen, maar gaan niet mee naar de optocht. We rijden hier om 11u weg :slight_smile:




Ooo ik ben blij :slight_smile: Ik wil al een tijdje de Nintendo DS, maar dacht iedere keer, laat maar, te duur bla bla.

Nu ga ik zo een splinternieuwe halen :slight_smile: Toch maar de knoop doorgehakt, en gelijk spelletjes erbij.

Dat is een van de enige manieren waarop ik mij volledig kan onspannen.

Op de pc zitten is voor mij niet altijd ontspanning, b.v. nu druk maken om zwanger worden, mijn eigen forum waarbij je soms politieagentje moet spelen.

Kortom, spelletjes doen is verstand op 0.

Heerlijk :slight_smile:



Manlief moest overwerken, tis stik druk nu bij hem. Heb hem bijna nog niet gezien van de week haha.



Nou morgenavond weer weekend.

Zaterdag naar een beurs, foto’s afleveren en naar Marjolein, hun huwelijskboek afleveren.

Zondag hele dag op bed liggen :slight_smile:




En hoe laat zijn jullie hier dan? De intocht is om 13.30 uur aan de andere kant van eht dorp en ik verwacht ze hier om ca 15.00 uur. Maar we zien wel, als het niet lukt tja dan eh…niet…we zien wel he?

Maar echt ik heb er zin in hoor!!!



Zijn er mensen die iets qua brood en brood beleg niet lusten?



Ja een lijstje is wel ff makkelijk!!!

Meiden wie komen er!!



Gitje

Vliegje

CVS

Marjolein

Ikke

Kloos?

eh…

vliegje, wii fit is een spel wat je op de spelcomputer WII kan spelen. Das met zo’n “boord” erbij waar je op kunt staan en allerlei oefeningen mee kan doen… je hebt verschillende oefeningen, yoga, spieroefeningen, balansoefeningen en conditieoefeningen… en dat allemaal door middel van een soort spelletjes… :smiley: erg leuk!



ingrid, ik wil wel gezellig mee naar de intocht :smiley:

kwa beleg waar ik absoluut niet van hou is salami… whaha



uhm, als iedereen nog wat meeneemt, dan wordt het niet zo duur voor ingrid, kosten delen lijkt mij logisch…

wat moeten we allemaal meenemen?? Dan kunnen we dat verdelen… Ik wil best een lijstje maken, maar ben er zo slecht in, in verzinnen en inschatten hoeveel enzo…